Tijd om een biertje open te trekken dan.quote:
quote:My girlfriend and I went to a Renaissance Fair, and she talked me into wearing a kilt. While we were browsing a shop, some old woman asked what I was wearing underneath it. Without missing a beat, my girlfriend replied “My lipstick.” The old woman turned bright red. IMMD.
quote:
Vanavond maar weer, k ben nu ff een croissantje aan het eten, die lag nog op me te wachtenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tijd om een biertje open te trekken dan.
Laminaatvloer leggen - heb in minder dan 2 jaar tijd 5 keer een vloer helpen leggen, op een gegeven moment krijg je er gewoon handigheid inquote:
Dit was ook nog eens een hele makkelijke kamer, ik heb totaal in 3 planken hoekjes en sparingen moeten zagen en van de laatste rij planken hoefde ik alleen de groef af te zagen, dus was een eitjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Laminaatvloer leggen - heb in minder dan 2 jaar tijd 5 keer een vloer helpen leggen, op een gegeven moment krijg je er gewoon handigheid in
Dat valt inderdaad best meequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dit was ook nog eens een hele makkelijke kamer, ik heb totaal in 3 planken hoekjes en sparingen moeten zagen en van de laatste rij planken hoefde ik alleen de groef af te zagen, dus was een eitje
I seequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:42 schreef iamredleader het volgende:
[ afbeelding ]
Ter verduidelijking. De linkerkamer is de woonkamer. Die heeft een schouw, waar je dus allemaal kleine inkepingen voor moet maken. Dan is geen enkele muur echt recht. En natuurlijk is de kamer niet vierkant. De woonkamer sluit aan zonder drempel op de hal, die natuurlijk helemaal een aparte vorm heeft. En de hal sluit ook weer aan op de eetkamer.
Voor zo'n 40 vierkante meter zijn we met 4 mensen een volledige dag bezig geweest
Soms...heel soms....I knowquote:
Heb ik ook wel eens last vanquote:
Gefeliciteerd met het missenquote:
baggeraar dat je bentquote:
Ik heb alleen maar hoogstaande kwaliteitspostsquote:
vaffanculo ookquote:
Zijn ze niet aardig tegen alle blonde meisjes?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:54 schreef LadyBlack het volgende:
Maar als je als blond meisje in Italiė komt en je spreekt een mondje Italiaans kom je niet zoveel vervelende Italianen tegen heb ik gemerktze zijn allemaal heel aardig en behulpzaam dan opeens
Wat schuift dat?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben sidekick geworden bij GameZoneRadio![]()
Nee wij zijn liefquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat schuift dat?![]()
En je moet/mag dus nu de hele uitzending grapjes ten koste van de presentator/luisteraar maken?
Lief? Wat doe je dan als sidekick?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee wij zijn liefWas wel grappig, geloof dat het nog terug te luisteren is ook
Kunnen luisteraars inbellen?quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben sidekick geworden bij GameZoneRadio![]()
Neequote:
Misschien dat ik vannacht nog een keer aanschuif, kijk wel evenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat is cool, eenmalig of krijg je nog meer airtime?
Goed plan, ga ik ook straks bij m'n broer thuis doen, film kijkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:31 schreef Etcetera het volgende:
Ja dat was ook erg moeilijk
Ik ga maar eens een film kijken denk ik, heb weer genoeg gedownload
quote:
quote:
Wat heeft ie wat onze G5'en niet hebben?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:11 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]Logitech G500, opvolger van de G5 (die ik heb
Paar extra knoppen enzo. Hier een ander plaatje:quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat heeft ie wat onze G5'en niet hebben?
Ik ook niet, mijn G5 werkt primaquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Paar extra knoppen enzo. Hier een ander plaatje:
[ afbeelding ]
Moet zeggen dat ik dat grijs/zwarte samen mooier vind dan het blauw/zwarte wat wij hebben. Maar ga geen 55 euro neerleggen terwijl mijn G5 nog uitstekend werkt
Ik heb een heel basic Logitech-toetsenbordje, zonder speciale extra functies. Het ding werkt prima, ik ben ook niet van plan een smak geld uit te geven aan een 'gaming' toetsenbordquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:23 schreef Etcetera het volgende:
Ja preciesNet zoals dat ik dat Razor Keyboard best gaaf vind, maar mijn G15 is nog lįng niet naar de kloten
[ afbeelding ]
Bij een toetsenbord ben ik minder overtuigd van het voordeel dan bij een muis. Dat je de snelheid van de G5 makkelijk kan aanpassen is bijvoorbeeld retehandig bij Photoshoppen. Bij een toetsenbord weet ik dan geen handige extra functiesquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb het wel gedaan, nog steeds geen spijt van
Dat laatste klinkt handigquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:39 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb wat G-toetsen die ik kan instellen bij games enzo, heb een lcd schermpje dat info weergeeft over oa games, muziek, cpu, ram, tijd, datum en kan d'r nog wel meer bijbouwen. En wat ik nog steeds handig vind is dat er een windowsknop is, waarmee ik de windowstoets kan locken. Als je dan mis ramt bij CoD ligt je niet meteen uit het spel
Mag ook wel voor 75 euroquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt handig. Schermpje is wel grappig maar ik red me ook prima zonder. Maar jij bent blij met je toetsenbord en dat is toch het belangrijkste
Ik heb dat ook in de planningquote:Ik ga tukken. Slaap lekker allemaal
Aiii ja dan wordt het wel vroegquote:Op zondag 25 oktober 2009 06:50 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Baby's don't care for summertime/wintertime![]()
![]()
![]()
Neuh, dat schuift helemaal nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:10 schreef LadyBlack het volgende:
Aiii ja dan wordt het wel vroeg![]()
![]()
Hopen dat zn ritme snel meeschuift
quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:12 schreef iamredleader het volgende:
En zo ligt mijn mannetje nu te slapen. In het grote papa-en-mama-bed![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jazekerquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:15 schreef LadyBlack het volgende:
Is dat heel toevallig een bed van Ikea?
Mjah, dat is niet echt relaxed, neequote:Op zondag 25 oktober 2009 09:18 schreef LadyBlack het volgende:
Mčn, de accu van mijn laptop is echt zo waardeloos aan het worden.... 36% is nog maar 8 minuten
Ben er dus toch te laks mee geweest, alhoewel ik in het begin netjes de stekker eruit trok totdat ie weer leeg was.
Goeie smaakquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jazekerhopen-serie!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Goeie smaak
hier staat dus precies hetzelfde bed met hetzelfde dekbedovertrek![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:43 schreef LadyBlack het volgende:Cobra, ook weekend?
Hier ligt een brood te rijzen, over een halfuurtje kan het de oven inDus is het nu tijd voor een lekkere kop cappuccino
Maar ligt er ook zo'n lief kindje in?quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Goeie smaak
hier staat dus precies hetzelfde bed met hetzelfde dekbedovertrek![]()
Tot 2300.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Z, late dienst dus?
Ik heb er maar zo'n 6 of 7 per maand. Valt dus wel mee.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Had ik een hekel aan, late diensten. Je hebt dan geen sociaal leven. Vroeg of nacht beviel me dan beter
Ik heb geen problemen met avond diensten. Kan ik tenminste lekker uitslapen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ik had er telkens 5 achter elkaar. Als het zo af en toe zou zijn of in een 5 ploegen systeem dan zou het minder bezwaarlijk zijn
Idem met weekend diensten. Dankzij die diensten lekker een paar rv dagen terwijl iedereen die een 8 tot 5 baan heeft aan het werk is.quote:
Zo'n pak mix van Koopmans, niet volledig ambachtelijk dus, maar wel ontzettend lekkerquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Straks weer werken. Morgen heb ik één dag weekend.
Wat voor brood ben je aan het maken?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Maar ligt er ook zo'n lief kindje in?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gezien LB's statements hier over dit onderwerp....
Hoe eerder hoe beter
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zo'n pak mix van Koopmans, niet volledig ambachtelijk dus, maar wel ontzettend lekkeroh en dan gewoon op de bakplaat, niet in een broodvorm.
Zonde zegquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:30 schreef LadyBlack het volgende:
Wel jammer trouwens, ik dacht dat mn vriendin echt een weekendje hier kwam logeren, maar ze kreeg uiteindelijk onverwacht haar vader op bezoek, dus ze kwamen zaterdag pas samen naar Groningen, zijn bij haar broertje blijven slapen, en uiteindelijk heb ik haar dus alleen vanmiddag gezienEn ze komt morgen hier, maar geen idee hoe lang...
Had helemaal lekker eten in huis gehaald, maar ze eet met een andere vriendin met wie ze vanavond ook naar een concert gaatKortom, ik ben jaloers
Is dat heel toevallig uit Juno?? Erg schattig inderdaadquote:
Drukke agenda is een chronische kwaal van haarquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
klinkt als een drukke agenda....
Maar zijn al die andere zaken er later tussen gekomen?
Geloof het niet, heb het op http://www.foundshit.com gevondenquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is dat heel toevallig uit Juno?? Erg schattig inderdaad
[..]
quote:(My coworker and I are talking to each other at the counter of our restaurant when a customer comes up.)
Me: “Hi, how may I help you?”
Customer: “Hi, I ordered a medium pizza, but I wanted a small.”
Me: “Oh, I’m sorry. Do you need a box for the extra pizza?”
Customer: “No. I ordered a large pizza, but you brought me a medium.”
(A little confused, I glance at my coworker. She glances back at me with the same confused look.)
Me: “I’m sorry, ma’am…would you like me to put a small pizza in so that you have more pizza?”
Customer: “No! I ordered a medium pizza, and you brought me a medium pizza! But don’t worry, I’m not mad at you.”
(At this point, both my coworker and I are too confused to know what to say, so we just look back at the customer.)
Customer: “I know! Sometimes my dog can be distracting!” *walks away*
Me and coworker: *still confused*
Windows 7 werkt leuk, ik ben onder andere te spreken over het gemak waarmee je een scherm de helft van je monitor in kan laten nemenquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:36 schreef iamredleader het volgende:
En nu is het tijd om af te sluiten.
Nee, nog geen bedtijd
Gewoon tijd om op te ruimen en een beetje af te bouwen. Jair ligt al sinds 19:15 te slapen, voor hem was het natuurlijk al "kwart over acht", dus hij zal zometeen wel voor z'n laatste voeding komen.
Helaas moeten we een nieuwe laptop kopen. De oude is fysiek echt kapot, er hangen gewoon stukken los, het scherm maakt enge geluiden en het duurt een eeuwigheid om iets gedaan te krijgen. Zag een leuke Dell-inspiron aanbieding op www.dell.nl met legale windows 7, wellicht is dat een optie
Ah, helemaal thuis in de SC dusquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:53 schreef TradeMarkie het volgende:
vanmiddag verloren, maar het was niet voor de competitie gelukkig.
Nu nog op zondagavond aan de studie, want ik denk dat ik de koning van het uitstellen ben
quote:
de u waarde van een gevel met een gegeven samenstelling.quote:
Ikkequote:Op maandag 26 oktober 2009 01:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
is er dan helemaal niemand op zondag nacht?
Wat? Wanneer? Op welke plek?quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik voel me heel rebels, omdat ik een piercing heb laten zetten
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Idd, zo kom je via internet nog eens iemand tegen.
wa vind je er van?quote:Op maandag 26 oktober 2009 02:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat? Wanneer? Op welke plek?
Lama, al gelezen in je blog.![]()
Staat je goed.quote:
quote:
Is het eigenlijk pijnlijk een gat op die plek in je lichaam laten rammen?quote:
Wat heeft je tot nu toe tegen gehouden dan? Leeftijd?quote:Op maandag 26 oktober 2009 02:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik wild het al heeeel lang
nope. gelegenheid denk ikquote:Op maandag 26 oktober 2009 02:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat heeft je tot nu toe tegen gehouden dan? Leeftijd?
En nu was de gelegenheid er.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 05:54 schreef Soempie het volgende:
M'n mobieltje en tevens wekker heeft zichzelf niet automatisch terug gezet. Ik dacht dat dat wel zou gebeuren. Ik ben een uur te vroeg opgestaan.![]()
Terug naar bed heeft ook geen zin, omdat ik al gedouched heb en aangekleed ben.
Wauwquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
Waar internet al niet goed voor is.
Ik heb net, na lang zoeken, contact weten te leggen met 1 van de 2 Nederlandse meiden (zusjes) waar mee ik in 80/81 in Nieuw Zeeland op school heb gezeten.En dat na 28 jaar.
![]()
Alleen erg jammer om te horen dat ze nu beide blind zijn.
The Plan, da's toch van BSG?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Net the plan gezien, vond het niet zo heel bijzonder
Je bent ook erg rebelsquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik voel me heel rebels, omdat ik een piercing heb laten zetten
Dat is wel redelijkquote:Op maandag 26 oktober 2009 05:54 schreef Soempie het volgende:
M'n mobieltje en tevens wekker heeft zichzelf niet automatisch terug gezet. Ik dacht dat dat wel zou gebeuren. Ik ben een uur te vroeg opgestaan.![]()
Ja, inderdaadquote:Op maandag 26 oktober 2009 06:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ach, je kan altijd nog 270 Cavia's hebben
je weet mijn volledige naam toch? dat is het, tussen www en .nlquote:Op maandag 26 oktober 2009 07:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je bent ook erg rebels
ik heb geen link van jouw blogjemag ik die hebben?
![]()
Okee, thanksquote:Op maandag 26 oktober 2009 07:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
je weet mijn volledige naam toch? dat is het, tussen www en .nl
Bekijk het positief: het is beter dan je verslapenquote:Op maandag 26 oktober 2009 05:54 schreef Soempie het volgende:
Oh graagquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:27 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, het lijkt me zo erg om te zien hoe ze je huis omver moeten trekken
Om dus nog maar te zwijgen over alle spullen die je in je huis hebt liggenmaargoed, daar hebben we het laatst ook nog over gehad.... change subject
Ik ga koffie zettenwie nog??
De kop linksboven graagquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:33 schreef LadyBlack het volgende:
Kiest u maar
[ afbeelding ]
Oh, die cappuccino daar rechtsboven is voor mij
Helemaal niets van gemerktquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Woning Stadskanaal volledig uitgebrand
Ets, is dit bij jou in de buurt of heb je er helemaal niets van gemerkt?
Ok, gelukkig maarquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Helemaal niets van gemerktIs ook niet echt in de buurt
Ik dacht wel even dat daar dus die sirenes voor waren gisteren maar die gingen een stuk vroeger dus dat zal wel niet denk ik.
Wie!?quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb wat cd's gedownload dit weekend, en heb ze nog niet echt goed uitgezocht enzo (taggen, tracklist, albumart) dus het staat nu allemaal een beetje raar in Foobar, wel grappigZo van 'hmm wat is Audio CD 019c'
Nou ja dat was dus Pé Daalemmer en Rooie Rinus
Oh tuurlijk dat is meer noordelijk dan landelijk bekendquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ok, gelukkig maar
Even een vraag in de IARL-categorie: hoe lang duurt een gemiddeld wasprogramma van een machine? (Katoen, niet verkort of met voorwas of wat ook)
Ok, tofquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]IARL-categorie
Mijn reguliere katoen-programma 40 of 60 graden duurt ongeveer 110 minuten. Met voorwas en op 60 graden ruim 130. Daarvan staat hij overigens best een tijdje "stil". Om gebruik te maken van de inweekfunctie
Ik moet dus maar eens een reisje naar Nieuw Zeeland op de planning gaan zetten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 07:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wauwen wow
![]()
Internet is erg goed voor dit soort dingen. Paar maanden geleden reunie van de basisschool gehad, binnenkort van de middelbare school. En via sites als Linkedin, Facebook, Hyves, Twitter en weet ik wat nog niet meer kom je of hou je contact met heel veel mensen
Hou dat maar lekker in het noorden.quote:
Ik heb liever 10x Pe en Rinus dan 1x 'Tuintje in je hart'quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hou dat maar lekker in het noorden.
Ik ga liever dood, dan 1x 'Tuintje in je hart'quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb liever 10x Pe en Rinus dan 1x 'Tuintje in je hart'
Goed planquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:32 schreef Cobra4 het volgende:
Ik moet dus maar eens een reisje naar Nieuw Zeeland op de planning gaan zetten.
Eensquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ga liever dood, dan 1x 'Tuintje in je hart'
wat een kutnummer is dat, zeg
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:32 schreef Etcetera het volgende:
Oeh, ik heb ook Audio Surf ontdektKun je zelf een liedje selecteren en dan wordt er aan de hand van dat nummer een baan gemaakt die je moet volgen terwijl je de muziek hoort. Leuk spelletje
Doe mij Rubberen Robbie dan maar.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb liever 10x Pe en Rinus dan 1x 'Tuintje in je hart'
Jungle Book blijft de beste Disney soundtrack ooit.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Eens![]()
![]()
Heb ook soundtracks van Disney films
Dacht ik ook. Kan ik meteen mijn oude buurt weer eens bekijken.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:27 schreef iamredleader het volgende:vanuit de V&D, thank god for mobile Internet
Goedquote:
Lekker wezen stappen met Mr MaJo?quote:
Onder anderequote:
Nice, helemaal bijgetankt dus.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Onder andere
Zaterdag eerst samen gaan shoppen, toen uit eten geweesten daarna gaan stappen
Gister lekker de hele dag gechilled
Yepquote:
Da's lief.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep![]()
En
heeft een weekendje Berlijn voor ons geboekt
Voor elkaar natuurlijkquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's lief.Gaan jullie voor de clubscene of de cultuur?
Klinkt stukken beter dan bv naar de kerstmarkt in Dusseldorf.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor elkaar natuurlijk![]()
Nee vooral voor de cultuur, shoppen voor sinterklaas en ook wel een avondje stappen
Ooeeh dat is ook niet verkeerdquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klinkt stukken beter dan bv naar de kerstmarkt in Dusseldorf.
Ik ben het internet aan het afstruinen voor een betaalbaar (Business class) ticket naar Nieuw Zeeland.
Helaas niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ooeeh dat is ook niet verkeerdIs er niet een keer een oefening zodat je mee kunt vliegen?
Overweeg je echt business class ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Helaas niet.![]()
Mmm, tickets vanaf 4100 euri.Toch maar kijken voor economy +
Maar als ik zo zit te neuzen krijg ik gewoon weer een heimwee gevoel naar Nieuw Zeeland.
Een paar uurtjes? De vlucht duurt (excl tussenstops) 25 uur.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Overweeg je echt business class ?
Vliegen is kut, maar om nou zoveel extra uit te geven voor business class... dan maar een paar uurtjes wat minder comfort hoor.
Je kan ook nog er voor kiezen om een paar daagjes uit te rusten op hongkong als je economy pakt. Even sightseen en dan verder vliegen.
Jeetje dat zijn prijzenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Helaas niet.![]()
Mmm, tickets vanaf 4100 euri.Toch maar kijken voor economy +
Maar als ik zo zit te neuzen krijg ik gewoon weer een heimwee gevoel naar Nieuw Zeeland.
Economy is vanaf 900 euri dus dat scheelt flink. Singapore ken ik al. Ik ga dus kijken voor Hong Kong of Kuala Lumpuur.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jeetje dat zijn prijzenIk zou dan inderdaad kijken of je economy kunt vliegen met een toffe tussenstop
Ik ben een paar dagen in Singapore geweest toen we naar Australiė vlogen. Zo'n onderbreking is wel fijn want het is een erg lange zit
Economy is vanaf 900 euri dus dat scheelt flink. Singapore ken ik al. Ik ga dus kijken voor Hong Kong of Kuala Lumpuur. En ja, het is zeker een lange zit. Daarom zil ik eigenlijk wel iets extra luxe aan boord.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jeetje dat zijn prijzenIk zou dan inderdaad kijken of je economy kunt vliegen met een toffe tussenstop
Ik ben een paar dagen in Singapore geweest toen we naar Australiė vlogen. Zo'n onderbreking is wel fijn want het is een erg lange zit
zoek een baas met een bedrijf daar....quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een paar uurtjes? De vlucht duurt (excl tussenstops) 25 uur.Maar ik ga geen 4100 euri neerleggen om relaxed te arriveren. Ik zit nu te zoeken naar een economy plus ticket.
Een overnight stop in bv Hong Kong is idd een optie. Of Kuala Lumpuur. Eens kijken wat ik allemaal voor optie tegenkom.
Eigenlijk zoek ik gewoon een maatschappij waar de nicotine kauwgum gratis is.![]()
Nieuwe vondst. 3800 via Cathay.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zoek een baas met een bedrijf daar....
Nieuw Zeeland staat nog steeds op m'n lijstje om er een keer voor mijn werk heen te gaan. En 4100 voor business Nieuw Zeeland is goedkoop (vergeleken met 1 a 2 jaar terug) De recessie heeft de prijs aardig gedrukt.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Een teamgenoot van de voetbal had zn telefoon gister ook zelf een uur teruggezet, maar dat ding deed dat wel automatisch, dus dan verslaap je je alsnog
Juist niet toch? Je bent dan een uur eerder wakker dan je had moeten zijnquote:
Oehlala, die linksonder!quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:33 schreef LadyBlack het volgende:
Kiest u maar
[ afbeelding ]
Oh, die cappuccino daar rechtsboven is voor mij
Dat scheelt echt flink ja! Voor die prijs zou ik het wel wetenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Economy is vanaf 900 euri dus dat scheelt flink. Singapore ken ik al. Ik ga dus kijken voor Hong Kong of Kuala Lumpuur. En ja, het is zeker een lange zit. Daarom zil ik eigenlijk wel iets extra luxe aan boord.
ja, twee uur eerder wakker.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Juist niet toch? Je bent dan een uur eerder wakker dan je had moeten zijn
Tof!quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep![]()
En
heeft een weekendje Berlijn voor ons geboekt
Met de auto kan niet en per boot duurt het nog langer.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat scheelt echt flink ja! Voor die prijs zou ik het wel wetenHoewel no way dat ik zo'n eind zou vliegen
Was wel leuk maar niet echt een must seequote:Op maandag 26 oktober 2009 12:27 schreef iamredleader het volgende:vanuit de V&D, thank god for mobile Internet
Yuri, was the plan de moeite waard?
of je kijkt of je speciaal een stoel bij de nooduitgang kan reserveren.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nieuwe vondst. 3800 via Cathay.
Nieuw Zeeland is echt schitterend. Ik heb met veel plezier op het noorder eiland mogen wonen. Schitterende natuur en witte stranden.
Dat kan vaak pas bij het inchecken. Geen garantie dus.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
of je kijkt of je speciaal een stoel bij de nooduitgang kan reserveren.
je kan met en paar krukken komen incheckenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kan vaak pas bij het inchecken. Geen garantie dus.
(Premium economy (luxe economy stoel met extra beenruimte en business class service) via Air New Zealand 2300 euri.)
En als ik een stoel heb gekregen bij een nooduitgang de krukken inchecken als ruimbagage?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je kan met en paar krukken komen inchecken
Denk niet dat ze daar intrappenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En als ik een stoel heb gekregen bij een nooduitgang de krukken inchecken als ruimbagage?
Ik neem wel altijd mijn defensie ID mee. Het wil soms wel eens helpen als ik die samen met mijn paspoort laat zien tijdens het inchecken. Heeft me al een paar keer een upgrade opgeleverd.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar intrappen
of gewoon vroeg inchecken als je nog keus hebtquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik neem wel altijd mijn defensie ID mee. Het wil soms wel eens helpen als ik die samen met mijn paspoort laat zien tijdens het inchecken. Heeft me al een paar keer een upgrade opgeleverd.
Helpt flirten met de grondstewardes nog?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
of gewoon vroeg inchecken als je nog keus hebt
Denk het welquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Helpt flirten met de grondstewardes nog?
Mooi.quote:
werkt niet. Minder valide personen mogen niet bij de nooduitgang zitten als ik me niet vergis.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je kan met en paar krukken komen inchecken
Correctquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
werkt niet. Minder valide personen mogen niet bij de nooduitgang zitten als ik me niet vergis.
In Canada werkt(e) het wel.quote:
Weet je al met wat voor toestel je vliegt?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan me enorm verheugen op de vlucht naar San Francisco![]()
Ik ben 9 jaar geleden voor het laatst met zo'n groot vliegtuig naar Canada geweest, ik vond dat erg tofHopen dat 11 uur ipv 6 ook bevalt
we hebben een rechtstreekse vlucht geboekt namelijk.
En over 3 weken gaan we al!!!!!!!!!!!![]()
![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:28 schreef LadyBlack het volgende:
Euh, nee volgens mij niet... maar het is ongetwijfeld formaat Boeing 747 toch?
Leuk is dat er nu ook vaak onboard camera's zijn. Kan je de start en landing bekijken als of je in de cockpit zit. Leuk voor mensen met vliegangst.quote:Ik vond dat zo tof dat je op het scherm kon zien hoe hoog, snel en waar je vloogEn natuurlijk een domme film om te kijken, en radio in je stoel
Mijn allereerste vlucht was ook naar Canada, toen was ik 14, dat maakte toen helemįįl indruk natuurlijk, en het lijkt me heel gaaf om weer eens in zo'n vliegtuig te zitten, aangezien ik daarna steeds met van die ryanair chartervluchten ben geweest.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:35 schreef LadyBlack het volgende:
Gecheckt, en het is een MD-11![]()
Is die tof??![]()
Jazeker, ben ook aardig geslaagdquote:
Beterquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jazeker, ben ook aardig geslaagd
1 nieuw pak, 2 passende overhemden en 2 stropdassen: 195 EUR. 2 extra overhemden (dubbele manchet) nog eens 100 EUR. Lunchen bij de V&D: EUR 18, verse zalmforel voor het avondeten: EUR 14, maar een hele dag met z'n drietjes lekker kunnen lummelen, boodschappen doen en gezellig zijn: onbetaalbaar
Zeker wetenquote:
Jazeker, met boter, wijn, ui, kruiden en dan in de oven, lekker met wat rijst, broccoli en bloemkoolquote:Zalmforel
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zeker weten
[..]
Jazeker, met boter, wijn, ui, kruiden en dan in de oven, lekker met wat rijst, broccoli en bloemkool![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:56 schreef Etcetera het volgende:Digitale tv op m'n kamer
Enneh... zalm![]()
![]()
quote:
Pssst...... Zalmforel en Zalm is helegaar niet het zelfde.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:56 schreef Etcetera het volgende:Digitale tv op m'n kamer
Enneh... zalm![]()
![]()
Digitale televisie. Ben nog niet overtuigd, wil eerst een televisie waar het ook de moeite waard is. Onze oude SEG is niet echt supergoed...quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:56 schreef Etcetera het volgende:Digitale tv op m'n kamer
Enneh... zalm![]()
![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
sorry was wat flauw en vermakelijk
Dat dusquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:17 schreef Cobra4 het volgende:
Pssst...... Zalmforel en Zalm is helegaar niet het zelfde.![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:23 schreef Cobra4 het volgende:
Alleen al de geur als je na bereiding het folie openmaakt.
Ik ben toch echt van plan om komende maand in Schotland m'n hengeltje uit te werpen en de (eventueelquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]de heerlijke geur van verse vis, net klaargemaakt
![]()
![]()
quote:
Damn. Toen ik 13 was had ik het volgens mij drukker met knikkers, stoepkrijt en flippo's dan met buurmeisjes bezwangeren.quote:POOLE - De Britse kuststad Poole kampt met een golf van tienerzwangerschappen. Het meest recente voorbeeld is een veertienjarig meisje, dat een kind verwacht van een dertienjarige jongen.
We doen het rustig aan jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Tof? Is dat een type?![]()
Er wordne op het moment niet echt snelheidsrecords gebrkne. We hebben een aardige lijst vermisten.
ik snap niet wat er zo leuk aan isquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ben er
en ik vind het nog stééds hillarisch dat er minder tijdsverschil is
de wereld slaat nergens op
gewoon, dat dat zomaar kanquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik snap niet wat er zo leuk aan is
omg een gat in het space-time conitnuumquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ben er
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:17 schreef Whiteguy het volgende:
omg een gat in het space-time conitnuum![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:54 schreef Whiteguy het volgende:
Damn. Toen ik 13 was had ik het volgens mij drukker met knikkers, stoepkrijt en flippo's dan met buurmeisjes bezwangeren.
Yoquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ola
Wat was ook alweer het SC record voor een topic? Iets van 70 minuten, toch?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Tof? Is dat een type?![]()
Er wordne op het moment niet echt snelheidsrecords gebrkne. We hebben een aardige lijst vermisten.
Wie heeft ooit bedacht dat de wereld ergens op zou moeten slaan? En zou dat niet heel erg pijn doen, als de hele wereld erop sloeg?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ben er
gaat lekkerquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Yohoe is het met ons rebelse-piercing meisje?
Koud, nat, donker.quote:
Slaapse :wquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:37 schreef iamredleader het volgende:
Dus ik wens jullie allemaal een fijne avond toe, en vooral een goede nachtrustciao!
Ga je bij je vriend Frans op bezoek?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:15 schreef MaJo het volgende:
PS een piercing?vertel
ik ga zo lekker tukkenmorgen een dagje mee naar het binnenhof dus dan moet ik wel fit zijn
![]()
En dan kijk ik naar de tijd: 00:15 uur.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:15 schreef MaJo het volgende:
ik ga zo lekker tukkenmorgen een dagje mee naar het binnenhof dus dan moet ik wel fit zijn
![]()
Als het Joost is die ziek is, neem je dan ook de presentatie over?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:36 schreef MaJo het volgende:
Binnenhof gaat helaas niet doorcollega is ziek dus ik moet nu invallen op de redactie in hilversum
baal flink want ik had wel zin in een dagje den haag...
Goeiemorgen iedereen, PS zou je je website ff willen PM-en naar me? Ben wel benieuwd naar die piercing van jequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 02:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
je kan het zien op mn website majo
Mogguhquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:05 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Goeiemorgen iedereen, PS zou je je website ff willen PM-en naar me? Ben wel benieuwd naar die piercing van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |