Zonde zegquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:30 schreef LadyBlack het volgende:
Wel jammer trouwens, ik dacht dat mn vriendin echt een weekendje hier kwam logeren, maar ze kreeg uiteindelijk onverwacht haar vader op bezoek, dus ze kwamen zaterdag pas samen naar Groningen, zijn bij haar broertje blijven slapen, en uiteindelijk heb ik haar dus alleen vanmiddag gezienEn ze komt morgen hier, maar geen idee hoe lang...
Had helemaal lekker eten in huis gehaald, maar ze eet met een andere vriendin met wie ze vanavond ook naar een concert gaatKortom, ik ben jaloers
Is dat heel toevallig uit Juno?? Erg schattig inderdaadquote:
Drukke agenda is een chronische kwaal van haarquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
klinkt als een drukke agenda....
Maar zijn al die andere zaken er later tussen gekomen?
Geloof het niet, heb het op http://www.foundshit.com gevondenquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is dat heel toevallig uit Juno?? Erg schattig inderdaad
[..]
quote:(My coworker and I are talking to each other at the counter of our restaurant when a customer comes up.)
Me: “Hi, how may I help you?”
Customer: “Hi, I ordered a medium pizza, but I wanted a small.”
Me: “Oh, I’m sorry. Do you need a box for the extra pizza?”
Customer: “No. I ordered a large pizza, but you brought me a medium.”
(A little confused, I glance at my coworker. She glances back at me with the same confused look.)
Me: “I’m sorry, ma’am…would you like me to put a small pizza in so that you have more pizza?”
Customer: “No! I ordered a medium pizza, and you brought me a medium pizza! But don’t worry, I’m not mad at you.”
(At this point, both my coworker and I are too confused to know what to say, so we just look back at the customer.)
Customer: “I know! Sometimes my dog can be distracting!” *walks away*
Me and coworker: *still confused*
Windows 7 werkt leuk, ik ben onder andere te spreken over het gemak waarmee je een scherm de helft van je monitor in kan laten nemenquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:36 schreef iamredleader het volgende:
En nu is het tijd om af te sluiten.
Nee, nog geen bedtijd
Gewoon tijd om op te ruimen en een beetje af te bouwen. Jair ligt al sinds 19:15 te slapen, voor hem was het natuurlijk al "kwart over acht", dus hij zal zometeen wel voor z'n laatste voeding komen.
Helaas moeten we een nieuwe laptop kopen. De oude is fysiek echt kapot, er hangen gewoon stukken los, het scherm maakt enge geluiden en het duurt een eeuwigheid om iets gedaan te krijgen. Zag een leuke Dell-inspiron aanbieding op www.dell.nl met legale windows 7, wellicht is dat een optie
Ah, helemaal thuis in de SC dusquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:53 schreef TradeMarkie het volgende:
vanmiddag verloren, maar het was niet voor de competitie gelukkig.
Nu nog op zondagavond aan de studie, want ik denk dat ik de koning van het uitstellen ben
quote:
de u waarde van een gevel met een gegeven samenstelling.quote:
Ikkequote:Op maandag 26 oktober 2009 01:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
is er dan helemaal niemand op zondag nacht?
Wat? Wanneer? Op welke plek?quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik voel me heel rebels, omdat ik een piercing heb laten zetten
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Idd, zo kom je via internet nog eens iemand tegen.
wa vind je er van?quote:Op maandag 26 oktober 2009 02:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat? Wanneer? Op welke plek?
Lama, al gelezen in je blog.![]()
Staat je goed.quote:
quote:
Is het eigenlijk pijnlijk een gat op die plek in je lichaam laten rammen?quote:
Wat heeft je tot nu toe tegen gehouden dan? Leeftijd?quote:Op maandag 26 oktober 2009 02:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik wild het al heeeel lang
nope. gelegenheid denk ikquote:Op maandag 26 oktober 2009 02:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat heeft je tot nu toe tegen gehouden dan? Leeftijd?
En nu was de gelegenheid er.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 05:54 schreef Soempie het volgende:
M'n mobieltje en tevens wekker heeft zichzelf niet automatisch terug gezet. Ik dacht dat dat wel zou gebeuren. Ik ben een uur te vroeg opgestaan.![]()
Terug naar bed heeft ook geen zin, omdat ik al gedouched heb en aangekleed ben.
Wauwquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
Waar internet al niet goed voor is.
Ik heb net, na lang zoeken, contact weten te leggen met 1 van de 2 Nederlandse meiden (zusjes) waar mee ik in 80/81 in Nieuw Zeeland op school heb gezeten.En dat na 28 jaar.
![]()
Alleen erg jammer om te horen dat ze nu beide blind zijn.
The Plan, da's toch van BSG?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Net the plan gezien, vond het niet zo heel bijzonder
Je bent ook erg rebelsquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik voel me heel rebels, omdat ik een piercing heb laten zetten
Dat is wel redelijkquote:Op maandag 26 oktober 2009 05:54 schreef Soempie het volgende:
M'n mobieltje en tevens wekker heeft zichzelf niet automatisch terug gezet. Ik dacht dat dat wel zou gebeuren. Ik ben een uur te vroeg opgestaan.![]()
Ja, inderdaadquote:Op maandag 26 oktober 2009 06:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ach, je kan altijd nog 270 Cavia's hebben
je weet mijn volledige naam toch? dat is het, tussen www en .nlquote:Op maandag 26 oktober 2009 07:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je bent ook erg rebels
ik heb geen link van jouw blogjemag ik die hebben?
![]()
Okee, thanksquote:Op maandag 26 oktober 2009 07:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
je weet mijn volledige naam toch? dat is het, tussen www en .nl
Bekijk het positief: het is beter dan je verslapenquote:Op maandag 26 oktober 2009 05:54 schreef Soempie het volgende:
Oh graagquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:27 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, het lijkt me zo erg om te zien hoe ze je huis omver moeten trekken
Om dus nog maar te zwijgen over alle spullen die je in je huis hebt liggenmaargoed, daar hebben we het laatst ook nog over gehad.... change subject
Ik ga koffie zettenwie nog??
De kop linksboven graagquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:33 schreef LadyBlack het volgende:
Kiest u maar
[ afbeelding ]
Oh, die cappuccino daar rechtsboven is voor mij
Helemaal niets van gemerktquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Woning Stadskanaal volledig uitgebrand
Ets, is dit bij jou in de buurt of heb je er helemaal niets van gemerkt?
Ok, gelukkig maarquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Helemaal niets van gemerktIs ook niet echt in de buurt
Ik dacht wel even dat daar dus die sirenes voor waren gisteren maar die gingen een stuk vroeger dus dat zal wel niet denk ik.
Wie!?quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb wat cd's gedownload dit weekend, en heb ze nog niet echt goed uitgezocht enzo (taggen, tracklist, albumart) dus het staat nu allemaal een beetje raar in Foobar, wel grappigZo van 'hmm wat is Audio CD 019c'
Nou ja dat was dus Pé Daalemmer en Rooie Rinus
Oh tuurlijk dat is meer noordelijk dan landelijk bekendquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ok, gelukkig maar
Even een vraag in de IARL-categorie: hoe lang duurt een gemiddeld wasprogramma van een machine? (Katoen, niet verkort of met voorwas of wat ook)
Ok, tofquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]IARL-categorie
Mijn reguliere katoen-programma 40 of 60 graden duurt ongeveer 110 minuten. Met voorwas en op 60 graden ruim 130. Daarvan staat hij overigens best een tijdje "stil". Om gebruik te maken van de inweekfunctie
Ik moet dus maar eens een reisje naar Nieuw Zeeland op de planning gaan zetten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 07:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wauwen wow
![]()
Internet is erg goed voor dit soort dingen. Paar maanden geleden reunie van de basisschool gehad, binnenkort van de middelbare school. En via sites als Linkedin, Facebook, Hyves, Twitter en weet ik wat nog niet meer kom je of hou je contact met heel veel mensen
Hou dat maar lekker in het noorden.quote:
Ik heb liever 10x Pe en Rinus dan 1x 'Tuintje in je hart'quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hou dat maar lekker in het noorden.
Ik ga liever dood, dan 1x 'Tuintje in je hart'quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb liever 10x Pe en Rinus dan 1x 'Tuintje in je hart'
Goed planquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:32 schreef Cobra4 het volgende:
Ik moet dus maar eens een reisje naar Nieuw Zeeland op de planning gaan zetten.
Eensquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ga liever dood, dan 1x 'Tuintje in je hart'
wat een kutnummer is dat, zeg
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:32 schreef Etcetera het volgende:
Oeh, ik heb ook Audio Surf ontdektKun je zelf een liedje selecteren en dan wordt er aan de hand van dat nummer een baan gemaakt die je moet volgen terwijl je de muziek hoort. Leuk spelletje
Doe mij Rubberen Robbie dan maar.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb liever 10x Pe en Rinus dan 1x 'Tuintje in je hart'
Jungle Book blijft de beste Disney soundtrack ooit.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Eens![]()
![]()
Heb ook soundtracks van Disney films
Dacht ik ook. Kan ik meteen mijn oude buurt weer eens bekijken.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:27 schreef iamredleader het volgende:vanuit de V&D, thank god for mobile Internet
Goedquote:
Lekker wezen stappen met Mr MaJo?quote:
Onder anderequote:
Nice, helemaal bijgetankt dus.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Onder andere
Zaterdag eerst samen gaan shoppen, toen uit eten geweesten daarna gaan stappen
Gister lekker de hele dag gechilled
Yepquote:
Da's lief.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep![]()
En
heeft een weekendje Berlijn voor ons geboekt
Voor elkaar natuurlijkquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's lief.Gaan jullie voor de clubscene of de cultuur?
Klinkt stukken beter dan bv naar de kerstmarkt in Dusseldorf.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor elkaar natuurlijk![]()
Nee vooral voor de cultuur, shoppen voor sinterklaas en ook wel een avondje stappen
Ooeeh dat is ook niet verkeerdquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klinkt stukken beter dan bv naar de kerstmarkt in Dusseldorf.
Ik ben het internet aan het afstruinen voor een betaalbaar (Business class) ticket naar Nieuw Zeeland.
Helaas niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ooeeh dat is ook niet verkeerdIs er niet een keer een oefening zodat je mee kunt vliegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |