Okee, thanksquote:Op maandag 26 oktober 2009 07:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
je weet mijn volledige naam toch? dat is het, tussen www en .nl
Bekijk het positief: het is beter dan je verslapenquote:Op maandag 26 oktober 2009 05:54 schreef Soempie het volgende:
M'n mobieltje en tevens wekker heeft zichzelf niet automatisch terug gezet. Ik dacht dat dat wel zou gebeuren. Ik ben een uur te vroeg opgestaan.![]()
Terug naar bed heeft ook geen zin, omdat ik al gedouched heb en aangekleed ben.
Oh graagquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:27 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, het lijkt me zo erg om te zien hoe ze je huis omver moeten trekken
Om dus nog maar te zwijgen over alle spullen die je in je huis hebt liggenmaargoed, daar hebben we het laatst ook nog over gehad.... change subject
Ik ga koffie zettenwie nog??
De kop linksboven graagquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:33 schreef LadyBlack het volgende:
Kiest u maar
[ afbeelding ]
Oh, die cappuccino daar rechtsboven is voor mij
Helemaal niets van gemerktquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Woning Stadskanaal volledig uitgebrand
Ets, is dit bij jou in de buurt of heb je er helemaal niets van gemerkt?
Ok, gelukkig maarquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Helemaal niets van gemerktIs ook niet echt in de buurt
Ik dacht wel even dat daar dus die sirenes voor waren gisteren maar die gingen een stuk vroeger dus dat zal wel niet denk ik.
Wie!?quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb wat cd's gedownload dit weekend, en heb ze nog niet echt goed uitgezocht enzo (taggen, tracklist, albumart) dus het staat nu allemaal een beetje raar in Foobar, wel grappigZo van 'hmm wat is Audio CD 019c'
Nou ja dat was dus Pé Daalemmer en Rooie Rinus
Oh tuurlijk dat is meer noordelijk dan landelijk bekendquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ok, gelukkig maar
Even een vraag in de IARL-categorie: hoe lang duurt een gemiddeld wasprogramma van een machine? (Katoen, niet verkort of met voorwas of wat ook)
Ok, tofquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]IARL-categorie
Mijn reguliere katoen-programma 40 of 60 graden duurt ongeveer 110 minuten. Met voorwas en op 60 graden ruim 130. Daarvan staat hij overigens best een tijdje "stil". Om gebruik te maken van de inweekfunctie
Ik moet dus maar eens een reisje naar Nieuw Zeeland op de planning gaan zetten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 07:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wauwen wow
![]()
Internet is erg goed voor dit soort dingen. Paar maanden geleden reunie van de basisschool gehad, binnenkort van de middelbare school. En via sites als Linkedin, Facebook, Hyves, Twitter en weet ik wat nog niet meer kom je of hou je contact met heel veel mensen
Hou dat maar lekker in het noorden.quote:
Ik heb liever 10x Pe en Rinus dan 1x 'Tuintje in je hart'quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hou dat maar lekker in het noorden.
Ik ga liever dood, dan 1x 'Tuintje in je hart'quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb liever 10x Pe en Rinus dan 1x 'Tuintje in je hart'
Goed planquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:32 schreef Cobra4 het volgende:
Ik moet dus maar eens een reisje naar Nieuw Zeeland op de planning gaan zetten.
Eensquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ga liever dood, dan 1x 'Tuintje in je hart'
wat een kutnummer is dat, zeg
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:32 schreef Etcetera het volgende:
Oeh, ik heb ook Audio Surf ontdektKun je zelf een liedje selecteren en dan wordt er aan de hand van dat nummer een baan gemaakt die je moet volgen terwijl je de muziek hoort. Leuk spelletje
Doe mij Rubberen Robbie dan maar.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb liever 10x Pe en Rinus dan 1x 'Tuintje in je hart'
Jungle Book blijft de beste Disney soundtrack ooit.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Eens![]()
![]()
Heb ook soundtracks van Disney films
Dacht ik ook. Kan ik meteen mijn oude buurt weer eens bekijken.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:27 schreef iamredleader het volgende:vanuit de V&D, thank god for mobile Internet
Goedquote:
Lekker wezen stappen met Mr MaJo?quote:
Onder anderequote:
Nice, helemaal bijgetankt dus.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Onder andere
Zaterdag eerst samen gaan shoppen, toen uit eten geweesten daarna gaan stappen
Gister lekker de hele dag gechilled
Yepquote:
Da's lief.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep![]()
En
heeft een weekendje Berlijn voor ons geboekt
Voor elkaar natuurlijkquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's lief.Gaan jullie voor de clubscene of de cultuur?
Klinkt stukken beter dan bv naar de kerstmarkt in Dusseldorf.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor elkaar natuurlijk![]()
Nee vooral voor de cultuur, shoppen voor sinterklaas en ook wel een avondje stappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |