Wie heeft ooit bedacht dat de wereld ergens op zou moeten slaan? En zou dat niet heel erg pijn doen, als de hele wereld erop sloeg?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ben er
en ik vind het nog stééds hillarisch dat er minder tijdsverschil is
de wereld slaat nergens op
gaat lekkerquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Yohoe is het met ons rebelse-piercing meisje?
Koud, nat, donker.quote:
Slaapse :wquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:37 schreef iamredleader het volgende:
Dus ik wens jullie allemaal een fijne avond toe, en vooral een goede nachtrustciao!
Ga je bij je vriend Frans op bezoek?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:15 schreef MaJo het volgende:
PS een piercing?vertel
ik ga zo lekker tukkenmorgen een dagje mee naar het binnenhof dus dan moet ik wel fit zijn
![]()
En dan kijk ik naar de tijd: 00:15 uur.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:15 schreef MaJo het volgende:
ik ga zo lekker tukkenmorgen een dagje mee naar het binnenhof dus dan moet ik wel fit zijn
![]()
Als het Joost is die ziek is, neem je dan ook de presentatie over?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:36 schreef MaJo het volgende:
Binnenhof gaat helaas niet doorcollega is ziek dus ik moet nu invallen op de redactie in hilversum
baal flink want ik had wel zin in een dagje den haag...
Goeiemorgen iedereen, PS zou je je website ff willen PM-en naar me? Ben wel benieuwd naar die piercing van jequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 02:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
je kan het zien op mn website majo
Mogguhquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:05 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Goeiemorgen iedereen, PS zou je je website ff willen PM-en naar me? Ben wel benieuwd naar die piercing van je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |