Hey geil wijfquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
Greys, wat een kutfilm die Beautyshop
Oh echt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:13 schreef Nonneke het volgende:
hij kijkt alsoftie net bij de Stamgasten is weg gelopen
Klinkt als een ultieme wijvenfilmquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb hem jou dan ook niet aangeraden, dus niet piepenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Klinkt als een ultieme wijvenfilm
Whaaaaaaaaaaaaaaat? Ik heb dat toch nooit gepost?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh echt?
Ik vond hem heel leuk
Maar ik las elders op FOK! dat je The Notebook ook een kutfilm vond en daar kon ik het ook niet mee eens zijn, dus smaken verschillen zullen we het maar op houden
(Gelukkig vinden wij andere dingen dan weer wél allebei leuk)
MSN --> checkquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem jou dan ook niet aangeraden, dus niet piepen![]()
Zo, dit wordt een goede avond.
- Sushi --> check
- Nootjes en drop --> check
- Iets chocolade-met-mint achtigs ---> check
- Wodka --> check
- redbull --> check
- Popstars --> check (komt het wel? en is het al theaterronde?)Ik weet wel hoe ik mezelf een goed humeur kan bezorgen
Nee te hard met m'n ene persoonlijkheid door de Maastunnelquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zat je met teveel van je persoonlijkheden tegelijk in je Clio?
Oh ik zag een topic van iemand die The Notebook kut vond en die had de film samen met jou gekeken en jij vond hem ook kut, dacht ik te lezenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaaaat? Ik heb dat toch nooit gepost?
Ik vond hem altijd heel leuk, tot ik hem laatst ging kijken om commentaar te geven. Zonder verstand is ie nog steeds leuk
Ah, we gaan MSN-sletten vanavond?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
MSN --> check
Vorige week was de compilatie van de audities toch? Dus dit zou eerste theater ronde moeten zijn?
Sommige mensen trekken daar een les uitquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee te hard met m'n ene persoonlijkheid door de Maastunnel
Voor de fuckin 3e keer in een half jaar in die hoerentunnel geflitst![]()
Ja maar soms zit daar dan ineens een week 'niets' tussen ofzo.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
MSN --> check
Vorige week was de compilatie van de audities toch? Dus dit zou eerste theater ronde moeten zijn?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik zag een topic van iemand die The Notebook kut vond en die had de film samen met jou gekeken en jij vond hem ook kut, dacht ik te lezenMaar geeft niet hoor! Ik vind hem ook mét verstand leuk
[..]
Ah, we gaan MSN-sletten vanavond?
Ik bedoelde daarmee dus JUIST dat je geen wijf bent he?quote:
Oh nee, dat was helderquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde daarmee dus JUIST dat je geen wijf bent he?
Anders had ik hem jou ook aangeraden
Niet dat we weer een misverstandje hebben![]()
Zo minder stoned?quote:
Geil héquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh nee, dat was helder
maar je was zo fel![]()
Maar hoe weten we zeker dat het wel echt Greys was nu? Volgens mij is haar computer gehacked door Qweaquote:
Das waar, Greys en fel does not computequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Maar hoe weten we zeker dat het wel echt Greys was nu? Volgens mij is haar computer gehacked door Qwea
Ook even een check gedaan:quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo, dit wordt een goede avond.
- Sushi --> check
- Nootjes en drop --> check
- Iets chocolade-met-mint achtigs ---> check
- Wodka --> check
- redbull --> check
- Popstars --> check (komt het wel? en is het al theaterronde?)Ik weet wel hoe ik mezelf een goed humeur kan bezorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Chocolade en thee op de vrijdagavondquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ook even een check gedaan:
- Chips --> op
- Chocolade --> op
- Avondeten: --> op
- Thee --> check
Ik heb alleen thee
en het is al donker en ik wil niet meer naar buiten
Ik stond al op het punt de PMbox weer te checken of hij het nog deedquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh nee, dat was helder
maar je was zo fel![]()
Ik ben echt chocolade en chips (en eigenlijk alles wat snoep is) verslaafdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Chocolade en thee op de vrijdagavond![]()
Ik heb beide nog volgens mij, sowieso thee. Kom maar halen
-Bier -> check
-Chips -> check
-Avondeten -> word opgegeten as we speak
-TV -> check
-Naakte wijven -> uncheck
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:32 schreef Pagan het volgende:
http://www.nu.nl/overig/2108262/reuzenpanda-bezoekt-emmen.html
Ik denk wel dat we heen gaan.
Ja!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zo minder stoned?
"![]()
"
[ afbeelding ]
Ja maar de titel is ook wel HEUL wijvenfilmquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
En jij kwam aan 'mijn' chickflick en deed daar "" over.
Hara, ik heb jou echt gemist hoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:36 schreef Harajuku. het volgende:
Nou hoor Greys, als niet piepen al fel is
Alles relatief hequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:36 schreef Harajuku. het volgende:
Voor MIJN doel wel, klaarblijkelijk!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:36 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou een beetje van Q moeten hebben en zij een beetje van mijquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Maar hoe weten we zeker dat het wel echt Greys was nu? Volgens mij is haar computer gehacked door Qwea
Hihihihiihhhiihhihihihihiihihihiihihihihihi, niet echt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hara, ik heb jou echt gemist hoor.
Jij mij toch ook?![]()
quote:
Da's waarquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja maar de titel is ook wel HEUL wijvenfilm
Nou, die kan je in je zak steken Loveless!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hihihihiihhhiihhihihihihiihihihiihihihihihi, niet echt.
Dat ligt echt bij de tegenpartij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor MIJN doel wel, klaarblijkelijk!
Was het dan allemaal zo platonischquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja maar ja maar en zo...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's waar
En het IS ook een mega wijvenfilm
Maar daar mag jij pas over-en als ik je gedwongen had er naar te kijken.
Vond ik...
Dan is het nu uit!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat ligt echt bij de tegenpartij.
poedliewoepsie, had je me GHB gegeven of zo?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was het dan allemaal zo platonisch![]()
Je zei dat het voor eeuwig zou zijn, dat ik je enige poedliewoepsie was die ooit je schoot had beroerd![]()
Mijn wereld stort in, dat snap je![]()
Alles is zwart/wit zonder jou Hara![]()
Jij laat de muziek mooier klinken, de kleuren stralen en de zon schijnen![]()
Ik voel me gebruikt voor mijn zaad
Dat is voor eeuwig... je noemt niet iemand poedliewoepsie en laat 'm dan weer vallenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
poedliewoepsie
Maar je deed het wel mooi, het nog mooier maken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
poedliewoepsie, had je me GHB gegeven of zo?.
En die metal van jou mooier maken is zo moeilijk niet, natuurlijk.
Dat moet je eerst schriftelijk in drievoud aanvragen bij Hara.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja maar ja maar en zo...
Hoe weet ik nou op welke posts ik dan wel mag reageren?
SSST bekkie, ik ga dit over jaren uitgeven als boek en dan word het een film en komt het op SBS en zitten jullie allemaal te janken en loop ik binnenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:47 schreef Greys het volgende:
Loveless, jij hebt duidelijk teveel wijvenfilms gekeken de laatste dagen
Geachte mevr Hara,quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moet je eerst schriftelijk in drievoud aanvragen bij Hara.
Mijn secretaresse
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
SSST bekkie, ik ga dit over jaren uitgeven als boek en dan word het een film en komt het op SBS en zitten jullie allemaal te janken en loop ik binnen![]()
Hoe vinden jullie het plot?
Ja, daar kan ze wel wat mee denk ik!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Geachte mevr Hara,
Gaarne zou ik op bovenstaande post een reactie plaatsen. De reactie zal geen beledigende of kwetsende teksten bevatten, en zal enkel bevestigen dat bovenstaande post is geaccepteerd. Kunt u mij schriftelijk laten weten of u hiermee akkoord bent?
In afwachting op uw schrijven verblijf ik intussen,
m.v.gr.,
MrSubtle
Meneer Subtle,quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Geachte mevr Hara,
Gaarne zou ik op bovenstaande post een reactie plaatsen. De reactie zal geen beledigende of kwetsende teksten bevatten, en zal enkel bevestigen dat bovenstaande post is geaccepteerd. Kunt u mij schriftelijk laten weten of u hiermee akkoord bent?
In afwachting op uw schrijven verblijf ik intussen,
m.v.gr.,
MrSubtle
JIJ VUILAK!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga hem na Dexter even luisteren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:52 schreef Greys het volgende:
Dit is dan zeker ook een wijvenliedje?![]()
Het is mijn huidige lievelingsnummerWel even blijven wachten tot het refrein
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JIJ VUILAK!
ACHTER MIJN RUG OM HARA VAN ME AFPIKKEN EN CAT BEDRIEGEN![]()
DE INNOCENT CAB-DRIVER IS NIET ZO INNOCENT![]()
EEN RITJE MET JE WAGEN EN MIJN VROUW LAAT ALLES ACHTERNOU ALS HET ZO MOET DAN HOEFT HET NIET MEER HOOR! GA ER MAAR LEKKER VANDOOR MET JE HAREM. IEDEREEN WEET TOCH DAT JE ALLES MET EEN GAT "DOET". TOT HOPELIJK NOOIT WEER ZIENS!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:56 schreef JJH het volgende:
[..]
NOU ALS HET ZO MOET DAN HOEFT HET NIET MEER HOOR! GA ER MAAR LEKKER VANDOOR MET JE HAREM. IEDEREEN WEET TOCH DAT JE ALLES MET EEN GAT "DOET". TOT HOPELIJK NOOIT WEER ZIENS!!!
![]()
Heul niet, t moet ook een hartslag hebben en <150kg zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JIJ VUILAK!
ACHTER MIJN RUG OM HARA VAN ME AFPIKKEN EN CAT BEDRIEGEN![]()
DE INNOCENT CAB-DRIVER IS NIET ZO INNOCENT![]()
EEN RITJE MET JE WAGEN EN MIJN VROUW LAAT ALLES ACHTERJa! Now we're getting somewhere!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Het slaat hier zomaar om he, voor je het weet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:57 schreef Barbaaf het volgende:
En het vorige topic ging nog over eten
Waardoor ik dacht dat Rijstvogeltjes! Met EITJES! de nieuwe slowchat was, met net zo'n culinaire frivoliteit als de egeltjes een tijdje terug
Anyway, ik ga spareribs halen
Hehe jij had post 69quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Het slaat hier zomaar om he, voor je het weet.
Maar er zijn (thank God...) nog geen lichaamssappen over het scherm gevlogen
Eet smakelijk!
EN JIJ HOEFT OOK NIET ZO SCHIJNHEILIG TE DOEN MET JE BLOEMETJES EN BIJTJES!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:57 schreef Barbaaf het volgende:
Waardoor ik dacht dat Rijstvogeltjes! Met EITJES! de nieuwe slowchat was, met net zo'n culinaire frivoliteit als de egeltjes een tijdje terug
Da's lekker beknoptquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:03 schreef ElisaB het volgende:
Helleu
* we gaan niet dood aan de MG
* dat nieuwe konijn is helemaal de bom
* kluiven op de post naar Rocky
* stokbrood met téveel lekkers
* het is donkergrijs geworden
* dinsdag gaan zijn balletjes eraf
* ik ook van jullie
Ik ben van de korte klappen vandaagquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:05 schreef JJH het volgende:
Da's lekker beknopt
Ik hoop dat dat over de balletjes van je kat gaat, en niet de collega die schade gereden heeft? En de mito is donkergrijs of het stokbrood?
Nu nog wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben van de korte klappen vandaag
Het stokbrood was lichtgebruind, de Mito is donkergrijs. De ballen zijn van Fritz...
Da's de goede volgorde inderdaad. Je bent dus niet nog op het laatste moment in een Golfje gestopt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben van de korte klappen vandaag
Het stokbrood was lichtgebruind, de Mito is donkergrijs. De ballen zijn van Fritz...
OMG, waar jij al niet op let!quote:
Helleuquote:
Pfieuw. Kweej, hoor je dat?quote:* we gaan niet dood aan de MG![]()
Eensch!quote:* dat nieuwe konijn is helemaal de bom
quote:* kluiven op de post naar Rocky![]()
Ook brie?quote:* stokbrood met téveel lekkers
Sjiek de friemel!quote:* het is donkergrijs geworden![]()
Awwwwwwquote:* dinsdag gaan zijn balletjes eraf![]()
quote:* ik ook van jullie
Iets met ezel en steenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee te hard met m'n ene persoonlijkheid door de Maastunnel
Voor de fuckin 3e keer in een half jaar in die hoerentunnel geflitst![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
*proest*quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Leuk he?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zet hem serieus net opUgly Betty
Eet smakelijk en veel plezier met Gooische Vrouwen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:17 schreef Strega het volgende:
Wij gaan maar eens even eten, boerenkool.
Laatste aflevering Gooische vrouwen vanavond en alweer veel te vroeg herhalingen Top Gear
Hij is goed hoor!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Eet smakelijk en veel plezier met Gooische Vrouwen!
Ik vind het soms jammer dat ik het nooit gezien heb, misschien ga ik het nog wel eens terugkijken
Nu eerst de nieuwste Greys Anatomy even downloadenkopen
Nu wordt het eng want dat was ik ook net aan doen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Eet smakelijk en veel plezier met Gooische Vrouwen!
Ik vind het soms jammer dat ik het nooit gezien heb, misschien ga ik het nog wel eens terugkijken
Nu eerst de nieuwste Greys Anatomy even downloadenkopen
quote:Qwea, doe eens koest met je boomstammen!
Heeeuuuiquote:
Dankquote:
quote:
Iets eerbiediger mag welquote:
Deel 2 ook ge-pre-ordered?quote:
Ik weet niet wat dat isquote:
Nah, ik heb nooit tijd voor Multiplayer, en die schijnt ook kut te worden aangezien ze de console-manier van servers kiezen invoeren, en je niks zelf kan aanmaken of kiezenquote:
Volwassen mannen die als kleine kindjes soldaatje spelen, maar dan via de computerquote:
Ik stiekem ook best, maar TS had vast de grap er niet van ingezien en dan wordt het weer katten over en weer daar en dan moet Elies weer alles gaan weghalen en ze heeft net weekendquote:
Ik ook niet. Maakt dat ons oud?quote:
downloadenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah, ik heb nooit tijd voor Multiplayer, en die schijnt ook kut te worden aangezien ze de console-manier van servers kiezen invoeren, en je niks zelf kan aanmaken of kiezen![]()
Dus word downloaden
HATSJOEEEEEEquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Hè bahquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Volwassen mannen die als kleine kindjes soldaatje spelen, maar dan via de computer
Goeie vraag; geen ideequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:12 schreef JJH het volgende:
Da's de goede volgorde inderdaad. Je bent dus niet nog op het laatste moment in een Golfje gestopt?
(En ik ben een man, dus ik ben benieuwd welk "blok" je erin hebt hangen.)
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik stiekem ook best, maar TS had vast de grap er niet van ingezien en dan wordt het weer katten over en weer daar en dan moet Elies weer alles gaan weghalen en ze heeft net weekend
[..]
Neu hoor, ik ben ouder en ik ken het wel. Maar ik ben dan weer gameverslaafdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maakt dat ons oud?Ja zeker?
2.0 is geilquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goeie vraag; geen idee
Ik zoek het ff op!
Ik vind Memory Lane ook leuk, ik ben zeker oudquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
Ik ook niet. Maakt dat ons oud?Ja zeker?
ML is vet stoerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:30 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik vind Memory Lane ook leuk, ik ben zeker oud![]()
Waar is Ing die geeft dan altijd van die lieve complimentjes
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:59 schreef Greys het volgende:
Eet smakelijk!
quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goeie vraag; geen idee
Ik zoek het ff op!
Misschien wil je een keer in de Audi rijdenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
2.0 is geil
Ik heb in de 2.0 (golf) van mn buurman geredending gaat vet snel weg
Daar werd ik best nat van in mn slipje
Zou ik wel een zeiltje over mijn stoel leggen als ik jou wasquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:35 schreef Maes het volgende:
[..]
Misschien wil je een keer in de Audi rijden
Gaat die ook zo fucking snel dat als je gas geeft je echt achter in je stoel zit en in zn 2 al op de 60 zit?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:35 schreef Maes het volgende:
[..]
Als je een 2.0 golfje al snel vind.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:35 schreef Maes het volgende:
[..]
Hoi, die bestaat nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:30 schreef Qwea het volgende:
2.0 is geil
Ik heb in de 2.0 (golf) van mn buurman geredending gaat vet snel weg
Daar werd ik best nat van in mn slipje
Neem die van mijn broer een keer mee; 235 PK (elke drie maanden een set nieuwe banden). Joepiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:35 schreef Maes het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je een 2.0 golfje al snel vind.
2 tellen, ik ga even een foto zoeken.
Oe, bijzonder prettig. Is maar een klein autootje hè.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoi, die bestaat niet
Ik denk (omdat ik turbo zag staan op de offerte): 1.4 turbo multi air 135PK. De andere tubo heeft 155 pk, maar die is het zeker niet
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neem die van mijn broer een keer mee; 235 PK (elke drie maanden een set nieuwe banden). Joepie
Ik vind 'm treffend en echt passen bij het enigszins knorrige, pedante maar ook onzekere, lieve ventje uit je verhaalquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:22 schreef MrSubtle het volgende:
Dankde laatste (niet die stoned variant
) is tot nu toe het meest wat ik zoek
![]()
Doe eens een voorstelquote:Iets eerbiediger mag wel
Wat bestaat niet?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoi, die bestaat niet
Ik denk (omdat ik turbo zag staan op de offerte): 1.4 turbo multi air 135PK. De andere tubo heeft 155 pk, maar die is het zeker niet
*meldt*quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:40 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja dat ben ik, en ja ik heb hem over zandvoort heengejaagd.
Ik dacht dat er maar drie motoren waren, maar er zijn er meer. De 155pk hoefde ik niet, de 78 vond ik wat weinig. Dus het is op zeker iets ertussenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:41 schreef JJH het volgende:
Oe, bijzonder prettig. Is maar een klein autootje hè.
Een 2 liter Mitoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:43 schreef Qwea het volgende:
Wat bestaat niet?
Ik ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:43 schreef ElisaB het volgende:
Ik vind 'm treffend en echt passen bij het enigszins knorrige, pedante maar ook onzekere, lieve ventje uit je verhaal
De A4 van mijn broer had 275 PK en dat vond ik eigenlijk best vervelend. Fatsoenlijk wegrijden was echt een kunst. De A3 rijdt iets beschaafder, maar van mij hoeft het niet zo.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:44 schreef Maes het volgende:
De Audi is snel maar onze vorige auto was sneller in optrekken daar dacht ik weleens van die auto gaat er met mij vandoor.
Ik ben trouwens trotser op mijn lupootje want die is van mij
Ik ben heel benieuwd hoe ie gaat wordenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:46 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ook. Die omschrijving is ook exact waar ik naar op zoek was
. Onzeker en lief was belangrijk, maar hij moet toch ook echt wel wat grumpy zijn (zo is ie in 't echt ook)
Ik ben 'm nu verder aan het uitwerken... oren zijn nog niet goed en zo, maar belangrijkste is er! De blikvoor nu althans
Niet. Arrengement van Bleekemolen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
*meldt*
*jaloers*
Ik ben niet verder geweest dan 'n ferrari
Mocht je er mee racen trouwens, da's wel bijzonder. Hoe werkte dat dan qua verzekering?
Tofquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet. Arrengement van Bleekemolen.
Een hele dag onder de pannen. We begonnen met 6 cylinder BMW 1 series, daarna gestripte 911's (was het gaafst, meest puur en een handbak!) formulewagens, maar daar was ik te groot voor. En als laatste dus de Gallardo's. Daarnaast ook nog gekart terreingereden en een slalomwedstrijd met swiftjes gedaan, daar was ik derde.
Goh hier zou ik veel cynische anti-lush reacties op wetenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:52 schreef Greys het volgende:
Ik zit lekker op de Lush site te klikken en te bestellen
Alleen jammer dat de site net vernieuwd is en ik er dus nog niet echt de weg kan vinden
Lush lush lush lush
Wie wordt er nou niet blij van een bath bubble bar met de naam Ruby Red Slippers waar je badwater knalrood en glitterig van wordt en lekker ruikt
JE MAG!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Goh hier zou ik veel cynische anti-lush reacties op wetenmaar eerst een reactie-aanvraag doen via Hara is me te omslachtig, dus ik laat 't maar zitten
Nu wil ik niet meerquote:
Ik zou echt heel verkeerde associaties hebben. Heerlijk relaxen zoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
Hihihihi!
Zou het niet lijken op een bad vol bloed, bedenk ik me nu?
Nou ja, ik ga het proberen!
Ja, dag hè. Nu kun je 't in 't vervolg ook wel vergeten.quote:
Gebruik dat spul wanneer heer G thuiskomtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
Hihihihi!
Zou het niet lijken op een bad vol bloed, bedenk ik me nu?
Nou ja, ik ga het proberen!
Nou, echt racenn was het ook niet. Er reed een voorrijder vooruit en dan is het een kwestie van volgen, zo snel mogelijk. Die auto's staan trouwens niet op kenteken, en ik heb verzekeringstechnisch geen idee hoe dat allemaal precies in elkaar steekt. Heb toen wel een vrijwaring moeten invullen, maar ik was niet verantwoordelijk voor dat soort schadeposten. Zal waarschijnlijk een eigen risico geweest zijn van een paar honderd euro.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Tof
Ik vond het racen in gestripte wagens ook toffer dan de ferrari trouwens, maar toch moet iedereen de kracht van zo'n ding een keer gevoeld hebben. Ik vond het schakelen wel onwijs lastig omdat de versnellingen andersom zitten, echt een pain.
Wel echt bijzonder en tof dat je er in mocht racen op circuit. Je bent dan niet verzekerd namelijk en als je 'm total loss rijdt hebben ze een kostenpost van een paar ton![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gebruik dat spul wanneer heer G thuiskomt
Ik ben blij voor je dat er niets is gebeurd. Normaal betaal je bij een oude afgedankte porsche of ferrari al meer dan 1000 euro eigen risicoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:00 schreef JJH het volgende:
Nou, echt racenn was het ook niet. Er reed een voorrijder vooruit en dan is het een kwestie van volgen, zo snel mogelijk. Die auto's staan trouwens niet op kenteken, en ik heb verzekeringstechnisch geen idee hoe dat allemaal precies in elkaar steekt. Heb toen wel een vrijwaring moeten invullen, maar ik was niet verantwoordelijk voor dat soort schadeposten. Zal waarschijnlijk een eigen risico geweest zijn van een paar honderd euro.
Ziet er traag uit als je er vanaf de zijkant naar kijkt he?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:00 schreef JJH het volgende:
Het ging trouwens wel hard hoor. Ik schakelde bij het ingaan van de Hugenholz bocht een beetje te laat terug, en was heel blij dat het ESP die glijpartij oppakte.
Hoiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Ben net binnen van de boodschapjes en heb gegeten, is teruglezen de moeite?
Nou bedankt, daar heb ik wat aan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoi
Ben er zelf te kort, dus kan niets zeggen over teruglezen
quote:
Hugenholz is inderdaad niet een heel snelle bocht. Stel je voor dat dat op het scheivlak of in de Arie Luyendijk zou gebeuren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je dat er niets is gebeurd. Normaal betaal je bij een oude afgedankte porsche of ferrari al meer dan 1000 euro eigen risico. Jouw autootje was echt wel wat duurder
.
Vroeg me inderdaad al af waarom je zonder instructeur mocht rijden, maar volgauto verklaart dat
[..]
Ziet er traag uit als je er vanaf de zijkant naar kijkt he?
Heeey, een groen beeldscherm, dat zie je niet vaak meer!quote:
Ok, hier moest ik hardop lachenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:57 schreef Barbaaf het volgende:
Zou je dat wel doen?quote:
Ik kan zo niks over verzekering en eigen risico vinden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Hugenholz is inderdaad niet een heel snelle bocht. Stel je voor dat dat op het scheivlak of in de Arie Luyendijk zou gebeuren.![]()
![]()
Ik zal eens even wat info erbijzoeken, moment.
Hybrid zou wel retro worden , mss komt ie dan nog.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, hoe is de Ruby Red Slippers?
En is Hybrid niet meer te bestellen? Ook niet in Retro?
Da's zeker niet duurquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan zo niks over verzekering en eigen risico vinden.
http://www.raceplanet.nl/(...)imate_experience/369
Dat arrangement is het, het is in die 1,5 jaar alleen van naam en programma veranderd
En nu ga ik schoenen poetsen.
Ik heb ook geen creditcard maar ik wilde NU bestellen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hybrid zou wel retro worden , mss komt ie dan nog.
RRS ken ik niet.
Ik wil ook Lush bestellen.
Ik wil een cc.
En geld
The horrorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:18 schreef oh-oh het volgende:
Getverdemme zit ik zo druk te fokken dat GTST zomaar op staat
Over vijf minuten geloof ik...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:20 schreef oh-oh het volgende:
Hoe laat begint Popstars?
Kan k nog snel het bed schoon op gooien???
Oh nou, je hebt anders wel wat Lush verdiend hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Over vijf minuten geloof ik...
(Overigens betaal ik de Lush gewoon aan Heer G terug he, ik ben geen met creditcard-van-wederhelft-wapperend-wicht).
Ik snap hem nietquote:
Awwquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:32 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben weggelopen bij de film omdat ik een heel irritante hoestbui had en kriebel in m'n keelIk dacht dat het beter ging, maar dat geldt alleen nog voor binnenshuis, I guess.
Ahhhhhhhhquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:32 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben weggelopen bij de film omdat ik een heel irritante hoestbui had en kriebel in m'n keelIk dacht dat het beter ging, maar dat geldt alleen nog voor binnenshuis, I guess.
Ah gatverdammequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
Bestel de Lush Drippy Burger, kleurt ook je badwater rood en geeft een tintelend gevoel van binnen
Nee, zo heet een hoofdrol.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap hem niet
Is dat iets uit Greys Anatomy, want ik heb hem nog niet gezien
Oohh, kriebelhoest is echt hatelijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:32 schreef Goodbye het volgende:
Jamaar de voorrondes zijn al heul voorbijquote:
Dat klinkt heel viesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
Bestel de Lush Drippy Burger, kleurt ook je badwater rood en geeft een tintelend gevoel van binnen
Die Hard.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jamaar de voorrondes zijn al heul voorbij
Die Hard 4
Ja! Ik was al één keer buiten de zaal geweest om even goed te hoesten en wat te drinken, maar binnen een paar minuten begon het hele verhaal weer. Dan maar gelijk weg bij de film, in plaats van ergens in 't midden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oohh, kriebelhoest is echt hatelijk.
Nou, dat weet ik ook niet maar het zorgde nog net niet voor hartstocht en geluk zeg, kolerequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
OWWWWWWWWWWWWWWWW
Welke is dat ook alweer? Effe denken..... *pieker*![]()
![]()
Geen nieuws, helaaschquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je: Zo bedoelde ie het ook.
Ik ben nog nie helemaal weg hoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:39 schreef oh-oh het volgende:
Werk ze JJH!
MrSbtle, wokkels zijn idd zo heel soms echt lekker ja
![]()
Ik zit aan de rode druifjes
www.doodle.comquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:42 schreef Goodbye het volgende:
Zijn er al mensen die zich hebben toegevoegd aan de lijst, of ga ik alleen met Ll meeten?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:42 schreef Goodbye het volgende:
Zijn er al mensen die zich hebben toegevoegd aan de lijst, of ga ik alleen met Ll meeten?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
Ik heb 11 bubble bars, 5 bath bombs, 2 bath melts en een shower jelly besteld.![]()
![]()
Ze ís de groothandelquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Bestel je rechtstreeks bij de groothandel?
Oehhhhhh en welke dan?????????quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
Ik heb 11 bubble bars, 5 bath bombs, 2 bath melts en een shower jelly besteld.![]()
![]()
Die met de tuinarchitect is leuk!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik ook niet maar het zorgde nog net niet voor hartstocht en geluk zeg, kolere
Ik heb ook enorm de drang om te gaan bestellen nuquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
![]()
Wel?quote:
wacht effe... voor mijn beeldvorming he... bestellen jullie nou echt zoveel geld aan zeep dat je niet meer op vakantie kunt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb ook enorm de drang om te gaan bestellen nuMaar dat moet ik even niet doen als mijn vakantie me lief is
Hihihihi, nou, ik persoonlijk niet. Maar als ik eenmaal het internetshoppen ben, kan ik wel eens los gaanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
wacht effe... voor mijn beeldvorming he... bestellen jullie nou echt zoveel geld aan zeep dat je niet meer op vakantie kunt?![]()
Ik had daar stiekem de titel in verteldquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Die met de tuinarchitect is leuk!![]()
Of zit die er nog niet bij? Dan komt die nog
Downgrade-je van Maleisie naar Belgische kust?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihihi, nou, ik persoonlijk niet. Maar als ik eenmaal het internetshoppen ben, kan ik wel eens los gaanEn op vakantie kan ik sowieso wel, de bestemming kan alleen veranderen
Ik niet hoor. Ik gebruik gewoon Dove onder de douche en Herbal Essence voor mijn haarquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
wacht effe... voor mijn beeldvorming he... bestellen jullie nou echt zoveel geld aan zeep dat je niet meer op vakantie kunt?![]()
Wat ontzettend... normaalquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik gebruik gewoon Dove onder de douche en Herbal Essence voor mijn haar.
Van Kenia naar Egyptequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Downgrade-je van Maleisie naar Belgische kust?
Ruby Red Slippersquote:
Maleisie was echt een de mooiste bestemmingen waar ik ben geweest... ZEKER een aanraderquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Van Kenia naar Egypte![]()
Misschien gaan we van de zomer wel naar Maleisie, Azie trekt me nogal! geen geintjes aub![]()
Presentatie? Of het programma?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
Whut weer dat tutje van een Yvon Jaspers
Die namenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ruby Red Slippers
Amandopondo
Sunny Side
Marzibain Bubble Bar
It's a Date Bubble Bar
Honey Bee
Blackberry Bath Bomb
Vanilla Fountain
Two Timing Tart bubble bar
Melomint Bubble Bar
Hot Java Ballistic
Psycodelic Bubble Bar
The Joy of Jelly
The Wuss
Uluru Bath Ballistic
You've Been Mangoed
Mmm Melting Marshmallow Moment
(Sommige meer dan eentje)
57 pond en 74 pondcentjesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Die wint de zilveren televizierring voor de vrouwen, voor de derde keerquote:
Neuh!quote:
Oké, dat klinkt goed. Ik ben zelf al in Thailand geweest en dat was echt mijn mooiste vakantie ooitquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Maleisie was echt een de mooiste bestemmingen waar ik ben geweest... ZEKER een aanrader
En toeval, Kenia overweeg ik met de kerst te gaan bezoeken, samen met pap(maar dat hangt af of er tickets beschikbaar zijn, dus da's nog niet zeker)
Ik vind haar een beetje tenenkrommend. En volgensmij heeft ze d'r kinderen ook van die namen gegeven waar ik jeuk van krijgquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die wint de zilveren televizierring voor de vrouwen, voor de derde keer![]()
En Anita Witzier en Linda de Mol nikswéér
Vooral Two Timing Tart en The Wuss zekerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Die namenik zit hardop te lachen hier
Al die titels lijken op elkaarquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik had daar stiekem de titel in verteld.
Dit is de fysiotherapeute.
Bij lange na geen vakantie. In Nederland kan je van dat geld ongeveer naar Artis met z'n tweetjesquote:
Ja vind ik ook, ze zei de namen van de kinderen nog, en die zijn ook wel 'apart'quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind haar een beetje tenenkrommend. En volgensmij heeft ze d'r kinderen ook van die namen gegeven waar ik jeuk van krijgIk vind Linda de Mol wel een leuk mens
Thailand is toegankelijker voor nieuwe-asie-gangers, maar Maleisie heeft voor F&F liefhebbers zo ontzettend veel moois te biedenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:53 schreef Goodbye het volgende:
Oké, dat klinkt goed. Ik ben zelf al in Thailand geweest en dat was echt mijn mooiste vakantie ooit
Tof, ben benieuwd wat het wordtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:53 schreef Goodbye het volgende:
Nouja, wij doen het een beetje lastminute, dus even kijken hoe het gaat. We willen sowieso duiken, dus als het Egypte wordt vind ik het ook geen probleem. Al zou ik er stiekem toch wel een beetje van balen, een safari lijkt me zóóó gaaf
Maar daar doe ik maaaaaaaaaanden mee hoor!quote:
Ik heb het even opgezocht (quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, ze zei de namen van de kinderen nog, en die zijn ook wel 'apart'
Ik moet er toch niet aan denken om de ex-man van mijn zus te doen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Vooral Two Timing Tart en The Wuss zeker
[..]
Al die titels lijken op elkaar
Maar de fysio op het eiland met de woeste Justin is leuk ja!![]()
Er zit ook een hond in
Tijl van de Lama's.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht () en haar kinderen heten Keesje en Tijl. Not my cup of tea. Hopelijk heet er niemand Tijl hier
![]()
Ik heet Tijl-Keesje-Hendrikjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht () en haar kinderen heten Keesje en Tijl. Not my cup of tea. Hopelijk heet er niemand Tijl hier
![]()
'oiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:57 schreef Ml-etje het volgende:
Ola ben even thuis en even hier spieken hoe ist?
Oeh gaaf, want dat vond ik in Thailand wel een beetje tegenvallen. De enige dieren die we in het wild hebben gezien zijn aapjesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Thailand is toegankelijker voor nieuwe-asie-gangers, maar Maleisie heeft voor F&F liefhebbers zo ontzettend veel moois te bieden
[..]
Tof, ben benieuwd wat het wordtwanneer ga je beslissen?
Ach, je bent vast heel áárdigquote:
Ja nee, daar moet je maar even omheen lezenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik moet er toch niet aan denken om de ex-man van mijn zus te doen.
Stom?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Thailand vond ik stom![]()
Op de mooie tempels na![]()
Ik zeg doe Bali![]()
![]()
Ik bijna nooit douchespul, want daar gebruik in mijn oranje-sauna-spul voorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:57 schreef oh-oh het volgende:
Wat een lekker lijstje Greys!
Ik bestel bijna nooit baddingen, wel veel douchespul, shampoo, cremetjes, maskertjes etc!
Wij kwamen ook niet heel veel verder dan grote varanen en apen en heel bizarre insecten. Er lopen ook losse olifanten en tijgers en zo daar, maar die kom je niet zo snel tegenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh gaaf, want dat vond ik in Thailand wel een beetje tegenvallen. De enige dieren die we in het wild hebben gezien zijn aapjesVerder alleen heel veel zielig olifanten
![]()
Ja, dat past dan inderdaad wel weer. Maar ondanks de spelling moest ik toch gelijk hier aan denken:quote:
Ah dies toch niet eng, dies echt gaaf!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wij kwamen ook niet heel veel verder dan grote varanen en apen en heel bizarre insecten. Er lopen ook losse olifanten en tijgers en zo daar, maar die kom je niet zo snel tegen.
Qua insecten is het er echt tof ook... Een neushoornkever aaien bijvoorbeeld (die zijn extreem schattig in het echt- en ja, ik vond ze op de foto ook altijd eng)
[ afbeelding ]
edit: even gegoogled, het was een neushoornkever ipv vliegend hert
Wat tofquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb op Bali een babyvaraan vastgehouden die al levende kippen at![]()
Naja stom stom, ik vond Thailand niet echt stom, maar niet geweldig zoals je hoopt dan.
Overigens was ik daar op een soort van werkvakantie, we hebben daar ook kindertehuizen en aidsziekenhuizen en zo bezocht, en dat was wel heel indrukwekkend hoor.
Oooh dolfijn! Die heb ik nog nooit geproefdquote:
Het mooie is, hij is super traag en beweegt heel lief, en kijkt je ook aan en zoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah dies toch niet eng, dies echt gaaf!
Ik knal dr met die new years offers wel weer 100 pond tegenaan met een boel free goodiesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
Nummer van Jason Mraz bij Popstars
Oh, ik heb 2.89 Kg zeep en bubbels besteld net zie ik
Dan gaat ie denken dat ze aan voodoo doetquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gebruik dat spul wanneer heer G thuiskomt
Ja dat snap ik ook niet. Dat is NIET te zingen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:07 schreef oh-oh het volgende:
Hoe kunnen ze bij Popstars nou dat afgrijselijke Siccor Sisters laten zingen>
Dan ben je toch gedoemd zeg
Ik heb veel sushi op en een berg dropjes, maar ik ga ook nog aan de chips zo hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:10 schreef oh-oh het volgende:
Na al dat snoep en dat chocosoesje en twee hamburgers en rode druiven wil ik nu nog steeds chips eigenlijk
Er is een verschil tussen de Windows Media Player in je windows en die in je browser. Wat wel eens wil helpen is een reboot. Mocht dat niet werken, kun je via control-panel --> Software toevoegen/verwijderen ergens Windows Media Player deinstalleren en weer opnieuw downloaden (of misschien is er een "repareren" optie)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:15 schreef Goodbye het volgende:
Joehoe, snapt iemand dit misschien? Ik wil iets kijken op RTL gemist en dan zegtie dat ik Windows Media Player vereist is. Nouja, ik klik op het linkje om het te downloaden, zegt dat programma ineens dat ik al een (nieuwere) versie op mijn PC heb staan? Dus ik kan het niet installeren. En nog steeds geen programma's op RTL gemist kijken.
Huh?
Komt er geen geel balkje bovenin te staan? Meestal is het ff een plugin downloaden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:15 schreef Goodbye het volgende:
Joehoe, snapt iemand dit misschien? Ik wil iets kijken op RTL gemist en dan zegtie dat ik Windows Media Player vereist is. Nouja, ik klik op het linkje om het te downloaden, zegt dat programma ineens dat ik al een (nieuwere) versie op mijn PC heb staan? Dus ik kan het niet installeren. En nog steeds geen programma's op RTL gemist kijken.
Huh?
nee dat kan die zanger zelf ook niet zingen...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet. Dat is NIET te zingen.
Ik heb een hele zak wokkels op inmiddelsquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb veel sushi op en een berg dropjes, maar ik ga ook nog aan de chips zo hoor
Komt ook door McSubtle met zijn wokkeltalk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:17 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou al blij zijn met gewoon avondeten.
Het gaat dus idd om de plugin. WMP compleet deinstalleren is dus vrij nutteloos.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen de Windows Media Player in je windows en die in je browser. Wat wel eens wil helpen is een reboot. Mocht dat niet werken, kun je via control-panel --> Software toevoegen/verwijderen ergens Windows Media Player deinstalleren en weer opnieuw downloaden (of misschien is er een "repareren" optie)
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb een hele zak wokkels op inmiddelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Greys en ik gaan nog gewoon lekker beginnen
![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Of gewoon passief blijven zitten w88 tot het vanzelf komtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
?
Is er niemand thuis?
Kan je niet iets halen of bestellen dan?
Tosti maken desnoods?
Nee, er is niets in huisquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
?
Is er niemand thuis?
Kan je niet iets halen of bestellen dan?
Tosti maken desnoods?
Wat ben je toch volwassenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, er is niets in huisEn ik wil mijn weinige geld niet besteden aan take-out
Ik weet die namen zo slecht nog.quote:
Ooooooooh die zijn lekker!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
MorgenNick
en
Simon
bij Hole in the Wall
Ik heb van die sea salt chippies
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of gewoon passief blijven zitten w88 tot het vanzelf komt
Voeren je ouders je niet?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De plugin is onderdeep van het installatie pakket toch? Maar zo veel weet ik er niet van af, dus je zult het wel wetenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het gaat dus idd om de plugin. WMP compleet deinstalleren is dus vrij nutteloos.
Overigens als je dat wil staat hij onder Windows onderdelen bij software en niet in het standaard-lijstje
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
patatboer??????quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]I wish. De winkels zijn niet open enzo.
Is dat ook logisch met een net nieuwe laptop? En dan nog kon ik WMP niet vinden in het lijstje waar je programma's kon wissen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen de Windows Media Player in je windows en die in je browser. Wat wel eens wil helpen is een reboot. Mocht dat niet werken, kun je via control-panel --> Software toevoegen/verwijderen ergens Windows Media Player deinstalleren en weer opnieuw downloaden (of misschien is er een "repareren" optie)
Geel balkje? Als ik een programma wil kijken speelt hij eerste de commercial afdat dan weer welquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Komt er geen geel balkje bovenin te staan? Meestal is het ff een plugin downloaden.
Heb je Silverlight en Flash plugins geinstalleerd?
http://get.adobe.com/flashplayer/?promoid=BUIGP
http://www.microsoft.com/silverlight/
Maar nutteloos dus? Raar dat ik dan die melding krijg als ik de plugin wil installeren!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het gaat dus idd om de plugin. WMP compleet deinstalleren is dus vrij nutteloos.
Overigens als je dat wil staat hij onder Windows onderdelen bij software en niet in het standaard-lijstje
Wheheheheh, mijn lichaam is het wel gewend.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Voeren je ouders je niet?
Ik vind het sneu dat je niets te eten hebt
Ik zie nu zo'n trog voor me met HARA erop gedruktquote:
Jup meestal zit het niet standaard in Enterprise veries van Windows, dus dan staat hij gewoon als software. Bij de meeste consumenten OS'en staat het als Windows onderdeel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
De plugin is onderdeep van het installatie pakket toch? Maar zo veel weet ik er niet van af, dus je zult het wel weten
Hij staat hier in het standaard lijstje trouwens, maar dat kan ook zijn omdat het als deployment pakket is geinstalleerd (coorporate laptop), dus kan goed dat je daar gelijk in hebt
Da's niet goed voor je lichaam, te weinig eten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wheheheheh, mijn lichaam is het wel gewend.
Geel balkje onder de adresbalk op de uitzending gemist site, vaak iets van 'Deze site wil blablabla plugin installeren, klik hier als u toestemming geeft'quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:24 schreef Goodbye het volgende:
[
[..]
Is dat ook logisch met een net nieuwe laptop? En dan nog kon ik WMP niet vinden in het lijstje waar je programma's kon wissen!
[..]
Geel balkje? Als ik een programma wil kijken speelt hij eerste de commercial afdat dan weer welen vervolgens is WMP vereist en geven ze een link waar ik het kan downloaden.
Silverlight heb ik geinstalleerd, flash volgensmij ook, maar dat weet ik niet zeker. Ga ik nog even proberen![]()
[..]
Maar nutteloos dus? Raar dat ik dan die melding krijg als ik de plugin wil installeren!
Thanks jongens! Ik ga even flash installeren, kijken of het dan wel werkt!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik zie nu zo'n trog voor me met HARA erop gedrukt
Ja dat kan kloppen, je moet daar nog kiezen voor windows-standaard-applicaties en niet voor de programma's die je er zelf bij hebt geinstalleerd. Alleen heeft het volgens Ll geen zin, ik weet de details verder helaas ook niet, dus ik zou Ll volgen in dezequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:24 schreef Goodbye het volgende:
Is dat ook logisch met een net nieuwe laptop? En dan nog kon ik WMP niet vinden in het lijstje waar je programma's kon wissen!
Ja, wist ik veel dat er niets zou zijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's niet goed voor je lichaam, te weinig eten.
Maar dat heb ik je al eens uitgelegd
K-otic Rachelquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:25 schreef Greys het volgende:
Die Rachel deed ook al met X-factor mee, waar die andere Rachel ook aan meedeed (van ehm... hoe heette dat andere programma ook alweer...)
Zo heet mijn zussie maar das een andere heurquote:
Haal dan desnoods een broodje filet americain ofzo bij de snackbar in het vervolg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, wist ik veel dat er niets zou zijn![]()
Ah okayquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
Jup meestal zit het niet standaard in Enterprise veries van Windows, dus dan staat hij gewoon als software. Bij de meeste consumenten OS'en staat het als Windows onderdeel.
Oh ik dacht dat dat alleen zo was voor firefox en andere non-IE browsersquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
En ik weet het niet zeker, maar volgens mij is die plugin redelijk stand-alone, en kan je zelfs zonder WMP maar met die plugin van die geintegreerde WMP filmpjes kijken in je browser
D'r zit echt niet één lekkere kerel bij die kandidaten he dit jaar?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo heet mijn zussie maar das een andere heur
Ik eet helemaal geen vlees meer en de vega burgers zijn ook opquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Haal dan desnoods een broodje filet americain ofzo bij de snackbar in het vervolg.
Oh nee dat lust je niet he? Een broodje kroket dan
Starmakerrrrr!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:25 schreef Greys het volgende:
Die Rachel deed ook al met X-factor mee, waar die andere Rachel ook aan meedeed (van ehm... hoe heette dat andere programma ook alweer...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |