Awwquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:32 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben weggelopen bij de film omdat ik een heel irritante hoestbui had en kriebel in m'n keelIk dacht dat het beter ging, maar dat geldt alleen nog voor binnenshuis, I guess.
Ahhhhhhhhquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:32 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben weggelopen bij de film omdat ik een heel irritante hoestbui had en kriebel in m'n keelIk dacht dat het beter ging, maar dat geldt alleen nog voor binnenshuis, I guess.
Ah gatverdammequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
Bestel de Lush Drippy Burger, kleurt ook je badwater rood en geeft een tintelend gevoel van binnen
Nee, zo heet een hoofdrol.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap hem niet
Is dat iets uit Greys Anatomy, want ik heb hem nog niet gezien
Oohh, kriebelhoest is echt hatelijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:32 schreef Goodbye het volgende:
Jamaar de voorrondes zijn al heul voorbijquote:
Dat klinkt heel viesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
Bestel de Lush Drippy Burger, kleurt ook je badwater rood en geeft een tintelend gevoel van binnen
Die Hard.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jamaar de voorrondes zijn al heul voorbij
Die Hard 4
Ja! Ik was al één keer buiten de zaal geweest om even goed te hoesten en wat te drinken, maar binnen een paar minuten begon het hele verhaal weer. Dan maar gelijk weg bij de film, in plaats van ergens in 't midden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oohh, kriebelhoest is echt hatelijk.
Nou, dat weet ik ook niet maar het zorgde nog net niet voor hartstocht en geluk zeg, kolerequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
OWWWWWWWWWWWWWWWW
Welke is dat ook alweer? Effe denken..... *pieker*![]()
![]()
Geen nieuws, helaaschquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je: Zo bedoelde ie het ook.
Ik ben nog nie helemaal weg hoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:39 schreef oh-oh het volgende:
Werk ze JJH!
MrSbtle, wokkels zijn idd zo heel soms echt lekker ja
![]()
Ik zit aan de rode druifjes
www.doodle.comquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:42 schreef Goodbye het volgende:
Zijn er al mensen die zich hebben toegevoegd aan de lijst, of ga ik alleen met Ll meeten?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:42 schreef Goodbye het volgende:
Zijn er al mensen die zich hebben toegevoegd aan de lijst, of ga ik alleen met Ll meeten?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
Ik heb 11 bubble bars, 5 bath bombs, 2 bath melts en een shower jelly besteld.![]()
![]()
Ze ís de groothandelquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Bestel je rechtstreeks bij de groothandel?
Oehhhhhh en welke dan?????????quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
Ik heb 11 bubble bars, 5 bath bombs, 2 bath melts en een shower jelly besteld.![]()
![]()
Die met de tuinarchitect is leuk!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik ook niet maar het zorgde nog net niet voor hartstocht en geluk zeg, kolere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |