Nou bedankt, daar heb ik wat aan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoi
Ben er zelf te kort, dus kan niets zeggen over teruglezen
quote:
Hugenholz is inderdaad niet een heel snelle bocht. Stel je voor dat dat op het scheivlak of in de Arie Luyendijk zou gebeuren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je dat er niets is gebeurd. Normaal betaal je bij een oude afgedankte porsche of ferrari al meer dan 1000 euro eigen risico. Jouw autootje was echt wel wat duurder
.
Vroeg me inderdaad al af waarom je zonder instructeur mocht rijden, maar volgauto verklaart dat
[..]
Ziet er traag uit als je er vanaf de zijkant naar kijkt he?
Heeey, een groen beeldscherm, dat zie je niet vaak meer!quote:
Ok, hier moest ik hardop lachenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:57 schreef Barbaaf het volgende:
En het vorige topic ging nog over eten
Waardoor ik dacht dat Rijstvogeltjes! Met EITJES! de nieuwe slowchat was, met net zo'n culinaire frivoliteit als de egeltjes een tijdje terug
Anyway, ik ga spareribs halen
Zou je dat wel doen?quote:
Ik kan zo niks over verzekering en eigen risico vinden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Hugenholz is inderdaad niet een heel snelle bocht. Stel je voor dat dat op het scheivlak of in de Arie Luyendijk zou gebeuren.![]()
![]()
Ik zal eens even wat info erbijzoeken, moment.
Hybrid zou wel retro worden , mss komt ie dan nog.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, hoe is de Ruby Red Slippers?
En is Hybrid niet meer te bestellen? Ook niet in Retro?
Da's zeker niet duurquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan zo niks over verzekering en eigen risico vinden.
http://www.raceplanet.nl/(...)imate_experience/369
Dat arrangement is het, het is in die 1,5 jaar alleen van naam en programma veranderd
En nu ga ik schoenen poetsen.
Ik heb ook geen creditcard maar ik wilde NU bestellen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hybrid zou wel retro worden , mss komt ie dan nog.
RRS ken ik niet.
Ik wil ook Lush bestellen.
Ik wil een cc.
En geld
The horrorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:18 schreef oh-oh het volgende:
Getverdemme zit ik zo druk te fokken dat GTST zomaar op staat
Over vijf minuten geloof ik...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:20 schreef oh-oh het volgende:
Hoe laat begint Popstars?
Kan k nog snel het bed schoon op gooien???
Oh nou, je hebt anders wel wat Lush verdiend hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Over vijf minuten geloof ik...
(Overigens betaal ik de Lush gewoon aan Heer G terug he, ik ben geen met creditcard-van-wederhelft-wapperend-wicht).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |