Goh..jij komt me bekend voor...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:28 schreef Roosevelt-Jopie het volgende:
Het is wat met die rijstvogeltjes,dat wipt er maar op los
sssst ik ben onderkoffer...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
Goh..jij komt me bekend voor...
Jaaa wat een sexmaniakken zijn ze heZal me niet verbazen als onze nieuwe aanwinst straks ook nog eitjes gaat leggen...ze is in ieder geval al druk bezig met nestje bouwen
![]()
Papa mag wel opschieten met ze uitbouw dan
ohh okquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:14 schreef Roosevelt-Jopie het volgende:
[..]
sssst ik ben onderkoffer...
Als je de moeite even doet om de OP te lezen, zie je dat ik heb gezegd dat de kooi nog uitgebreid wordquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:48 schreef Joosterd het volgende:
Ik vind het natuurlijk wel leuk de vogels.
Alleen ik vind dat ze in met zovelen in een te klein hokje zitten
Ja dus nu zitten ze in een te klein hokkie naar mijn mening, en van die hoogte tjah een vogel wil ook wel eens vooruit vliegen ipv de lucht inquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:57 schreef DjinN het volgende:
[..]
Als je de moeite even doet om de OP te lezen, zie je dat ik heb gezegd dat de kooi nog uitgebreid wordSowieso is het al een grote en hoge kooi op zich.
Dat is dan heel fijn voor je dat je dat vindquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:40 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja dus nu zitten ze in een te klein hokkie naar mijn mening, en van die hoogte tjah een vogel wil ook wel eens vooruit vliegen ipv de lucht in
dankje!quote:
Ohh! Die witte zijn echt mooiquote:Op zondag 8 november 2009 00:43 schreef 08gnoT. het volgende:
LievWij hebben een paar witte in de voliere zitten.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:00 schreef DjinN het volgende:
De eitjes zijn uitgekomen !!!!!![]()
![]()
Alle 4 helemaal gezond en welMamaMeenie heeft de babies lekker warm ingepakt met stukjes stro
PapaEenie rent en vliegt de godsganse dag op en neer met eten en stro en alle rommel wat ie vind
![]()
Ik wacht nog op het moment dat ik een foto kan maken...moet ik heeeeeeeeel voorzichtig doen namelijk.
Ik hou jullie op de hoogte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |