Ik heb ook enorm de drang om te gaan bestellen nuquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
Ik heb 11 bubble bars, 5 bath bombs, 2 bath melts en een shower jelly besteld.![]()
![]()
Wel?quote:
wacht effe... voor mijn beeldvorming he... bestellen jullie nou echt zoveel geld aan zeep dat je niet meer op vakantie kunt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb ook enorm de drang om te gaan bestellen nuMaar dat moet ik even niet doen als mijn vakantie me lief is
Hihihihi, nou, ik persoonlijk niet. Maar als ik eenmaal het internetshoppen ben, kan ik wel eens los gaanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
wacht effe... voor mijn beeldvorming he... bestellen jullie nou echt zoveel geld aan zeep dat je niet meer op vakantie kunt?![]()
Ik had daar stiekem de titel in verteldquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Die met de tuinarchitect is leuk!![]()
Of zit die er nog niet bij? Dan komt die nog
Downgrade-je van Maleisie naar Belgische kust?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihihi, nou, ik persoonlijk niet. Maar als ik eenmaal het internetshoppen ben, kan ik wel eens los gaanEn op vakantie kan ik sowieso wel, de bestemming kan alleen veranderen
Ik niet hoor. Ik gebruik gewoon Dove onder de douche en Herbal Essence voor mijn haarquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
wacht effe... voor mijn beeldvorming he... bestellen jullie nou echt zoveel geld aan zeep dat je niet meer op vakantie kunt?![]()
Wat ontzettend... normaalquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik gebruik gewoon Dove onder de douche en Herbal Essence voor mijn haar.
Van Kenia naar Egyptequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Downgrade-je van Maleisie naar Belgische kust?
Ruby Red Slippersquote:
Maleisie was echt een de mooiste bestemmingen waar ik ben geweest... ZEKER een aanraderquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Van Kenia naar Egypte![]()
Misschien gaan we van de zomer wel naar Maleisie, Azie trekt me nogal! geen geintjes aub![]()
Presentatie? Of het programma?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
Whut weer dat tutje van een Yvon Jaspers
Die namenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ruby Red Slippers
Amandopondo
Sunny Side
Marzibain Bubble Bar
It's a Date Bubble Bar
Honey Bee
Blackberry Bath Bomb
Vanilla Fountain
Two Timing Tart bubble bar
Melomint Bubble Bar
Hot Java Ballistic
Psycodelic Bubble Bar
The Joy of Jelly
The Wuss
Uluru Bath Ballistic
You've Been Mangoed
Mmm Melting Marshmallow Moment
(Sommige meer dan eentje)
57 pond en 74 pondcentjesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Die wint de zilveren televizierring voor de vrouwen, voor de derde keerquote:
Neuh!quote:
Oké, dat klinkt goed. Ik ben zelf al in Thailand geweest en dat was echt mijn mooiste vakantie ooitquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Maleisie was echt een de mooiste bestemmingen waar ik ben geweest... ZEKER een aanrader
En toeval, Kenia overweeg ik met de kerst te gaan bezoeken, samen met pap(maar dat hangt af of er tickets beschikbaar zijn, dus da's nog niet zeker)
Ik vind haar een beetje tenenkrommend. En volgensmij heeft ze d'r kinderen ook van die namen gegeven waar ik jeuk van krijgquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die wint de zilveren televizierring voor de vrouwen, voor de derde keer![]()
En Anita Witzier en Linda de Mol nikswéér
Vooral Two Timing Tart en The Wuss zekerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Die namenik zit hardop te lachen hier
Al die titels lijken op elkaarquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik had daar stiekem de titel in verteld.
Dit is de fysiotherapeute.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |