Ik knal dr met die new years offers wel weer 100 pond tegenaan met een boel free goodiesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
Nummer van Jason Mraz bij Popstars
Oh, ik heb 2.89 Kg zeep en bubbels besteld net zie ik
Dan gaat ie denken dat ze aan voodoo doetquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gebruik dat spul wanneer heer G thuiskomt
Ja dat snap ik ook niet. Dat is NIET te zingen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:07 schreef oh-oh het volgende:
Hoe kunnen ze bij Popstars nou dat afgrijselijke Siccor Sisters laten zingen>
Dan ben je toch gedoemd zeg
Ik heb veel sushi op en een berg dropjes, maar ik ga ook nog aan de chips zo hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:10 schreef oh-oh het volgende:
Na al dat snoep en dat chocosoesje en twee hamburgers en rode druiven wil ik nu nog steeds chips eigenlijk
Er is een verschil tussen de Windows Media Player in je windows en die in je browser. Wat wel eens wil helpen is een reboot. Mocht dat niet werken, kun je via control-panel --> Software toevoegen/verwijderen ergens Windows Media Player deinstalleren en weer opnieuw downloaden (of misschien is er een "repareren" optie)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:15 schreef Goodbye het volgende:
Joehoe, snapt iemand dit misschien? Ik wil iets kijken op RTL gemist en dan zegtie dat ik Windows Media Player vereist is. Nouja, ik klik op het linkje om het te downloaden, zegt dat programma ineens dat ik al een (nieuwere) versie op mijn PC heb staan? Dus ik kan het niet installeren. En nog steeds geen programma's op RTL gemist kijken.
Huh?
Komt er geen geel balkje bovenin te staan? Meestal is het ff een plugin downloaden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:15 schreef Goodbye het volgende:
Joehoe, snapt iemand dit misschien? Ik wil iets kijken op RTL gemist en dan zegtie dat ik Windows Media Player vereist is. Nouja, ik klik op het linkje om het te downloaden, zegt dat programma ineens dat ik al een (nieuwere) versie op mijn PC heb staan? Dus ik kan het niet installeren. En nog steeds geen programma's op RTL gemist kijken.
Huh?
nee dat kan die zanger zelf ook niet zingen...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet. Dat is NIET te zingen.
Ik heb een hele zak wokkels op inmiddelsquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb veel sushi op en een berg dropjes, maar ik ga ook nog aan de chips zo hoor
Komt ook door McSubtle met zijn wokkeltalk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:17 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou al blij zijn met gewoon avondeten.
Het gaat dus idd om de plugin. WMP compleet deinstalleren is dus vrij nutteloos.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen de Windows Media Player in je windows en die in je browser. Wat wel eens wil helpen is een reboot. Mocht dat niet werken, kun je via control-panel --> Software toevoegen/verwijderen ergens Windows Media Player deinstalleren en weer opnieuw downloaden (of misschien is er een "repareren" optie)
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb een hele zak wokkels op inmiddelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Greys en ik gaan nog gewoon lekker beginnen
![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Of gewoon passief blijven zitten w88 tot het vanzelf komtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
?
Is er niemand thuis?
Kan je niet iets halen of bestellen dan?
Tosti maken desnoods?
Nee, er is niets in huisquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
?
Is er niemand thuis?
Kan je niet iets halen of bestellen dan?
Tosti maken desnoods?
Wat ben je toch volwassenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, er is niets in huisEn ik wil mijn weinige geld niet besteden aan take-out
Ik weet die namen zo slecht nog.quote:
Ooooooooh die zijn lekker!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
MorgenNick
en
Simon
bij Hole in the Wall
Ik heb van die sea salt chippies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |