Ja vind ik ook, ze zei de namen van de kinderen nog, en die zijn ook wel 'apart'quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind haar een beetje tenenkrommend. En volgensmij heeft ze d'r kinderen ook van die namen gegeven waar ik jeuk van krijgIk vind Linda de Mol wel een leuk mens
Thailand is toegankelijker voor nieuwe-asie-gangers, maar Maleisie heeft voor F&F liefhebbers zo ontzettend veel moois te biedenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:53 schreef Goodbye het volgende:
Oké, dat klinkt goed. Ik ben zelf al in Thailand geweest en dat was echt mijn mooiste vakantie ooit
Tof, ben benieuwd wat het wordtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:53 schreef Goodbye het volgende:
Nouja, wij doen het een beetje lastminute, dus even kijken hoe het gaat. We willen sowieso duiken, dus als het Egypte wordt vind ik het ook geen probleem. Al zou ik er stiekem toch wel een beetje van balen, een safari lijkt me zóóó gaaf
Maar daar doe ik maaaaaaaaaanden mee hoor!quote:
Ik heb het even opgezocht (quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, ze zei de namen van de kinderen nog, en die zijn ook wel 'apart'
Ik moet er toch niet aan denken om de ex-man van mijn zus te doen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Vooral Two Timing Tart en The Wuss zeker
[..]
Al die titels lijken op elkaar
Maar de fysio op het eiland met de woeste Justin is leuk ja!![]()
Er zit ook een hond in
Tijl van de Lama's.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht () en haar kinderen heten Keesje en Tijl. Not my cup of tea. Hopelijk heet er niemand Tijl hier
![]()
Ik heet Tijl-Keesje-Hendrikjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht () en haar kinderen heten Keesje en Tijl. Not my cup of tea. Hopelijk heet er niemand Tijl hier
![]()
'oiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:57 schreef Ml-etje het volgende:
Ola ben even thuis en even hier spieken hoe ist?
Oeh gaaf, want dat vond ik in Thailand wel een beetje tegenvallen. De enige dieren die we in het wild hebben gezien zijn aapjesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Thailand is toegankelijker voor nieuwe-asie-gangers, maar Maleisie heeft voor F&F liefhebbers zo ontzettend veel moois te bieden
[..]
Tof, ben benieuwd wat het wordtwanneer ga je beslissen?
Ach, je bent vast heel áárdigquote:
Ja nee, daar moet je maar even omheen lezenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik moet er toch niet aan denken om de ex-man van mijn zus te doen.
Stom?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Thailand vond ik stom![]()
Op de mooie tempels na![]()
Ik zeg doe Bali![]()
![]()
Ik bijna nooit douchespul, want daar gebruik in mijn oranje-sauna-spul voorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:57 schreef oh-oh het volgende:
Wat een lekker lijstje Greys!
Ik bestel bijna nooit baddingen, wel veel douchespul, shampoo, cremetjes, maskertjes etc!
Wij kwamen ook niet heel veel verder dan grote varanen en apen en heel bizarre insecten. Er lopen ook losse olifanten en tijgers en zo daar, maar die kom je niet zo snel tegenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh gaaf, want dat vond ik in Thailand wel een beetje tegenvallen. De enige dieren die we in het wild hebben gezien zijn aapjesVerder alleen heel veel zielig olifanten
![]()
Ja, dat past dan inderdaad wel weer. Maar ondanks de spelling moest ik toch gelijk hier aan denken:quote:
Ah dies toch niet eng, dies echt gaaf!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wij kwamen ook niet heel veel verder dan grote varanen en apen en heel bizarre insecten. Er lopen ook losse olifanten en tijgers en zo daar, maar die kom je niet zo snel tegen.
Qua insecten is het er echt tof ook... Een neushoornkever aaien bijvoorbeeld (die zijn extreem schattig in het echt- en ja, ik vond ze op de foto ook altijd eng)
[ afbeelding ]
edit: even gegoogled, het was een neushoornkever ipv vliegend hert
Wat tofquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb op Bali een babyvaraan vastgehouden die al levende kippen at![]()
Naja stom stom, ik vond Thailand niet echt stom, maar niet geweldig zoals je hoopt dan.
Overigens was ik daar op een soort van werkvakantie, we hebben daar ook kindertehuizen en aidsziekenhuizen en zo bezocht, en dat was wel heel indrukwekkend hoor.
Oooh dolfijn! Die heb ik nog nooit geproefdquote:
Het mooie is, hij is super traag en beweegt heel lief, en kijkt je ook aan en zoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah dies toch niet eng, dies echt gaaf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |