Ik stiekem ook best, maar TS had vast de grap er niet van ingezien en dan wordt het weer katten over en weer daar en dan moet Elies weer alles gaan weghalen en ze heeft net weekendquote:
Ik ook niet. Maakt dat ons oud?quote:
downloadenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah, ik heb nooit tijd voor Multiplayer, en die schijnt ook kut te worden aangezien ze de console-manier van servers kiezen invoeren, en je niks zelf kan aanmaken of kiezen![]()
Dus word downloaden
HATSJOEEEEEEquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Het slaat hier zomaar om he, voor je het weet.
Maar er zijn (thank God...) nog geen lichaamssappen over het scherm gevlogen
Eet smakelijk!
Hè bahquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Volwassen mannen die als kleine kindjes soldaatje spelen, maar dan via de computer
Goeie vraag; geen ideequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:12 schreef JJH het volgende:
Da's de goede volgorde inderdaad. Je bent dus niet nog op het laatste moment in een Golfje gestopt?
(En ik ben een man, dus ik ben benieuwd welk "blok" je erin hebt hangen.)
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik stiekem ook best, maar TS had vast de grap er niet van ingezien en dan wordt het weer katten over en weer daar en dan moet Elies weer alles gaan weghalen en ze heeft net weekend
[..]
Neu hoor, ik ben ouder en ik ken het wel. Maar ik ben dan weer gameverslaafdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maakt dat ons oud?Ja zeker?
2.0 is geilquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goeie vraag; geen idee
Ik zoek het ff op!
Ik vind Memory Lane ook leuk, ik ben zeker oudquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
Ik ook niet. Maakt dat ons oud?Ja zeker?
ML is vet stoerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:30 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik vind Memory Lane ook leuk, ik ben zeker oud![]()
Waar is Ing die geeft dan altijd van die lieve complimentjes
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:59 schreef Greys het volgende:
Het slaat hier zomaar om he, voor je het weet.
Maar er zijn (thank God...) nog geen lichaamssappen over het scherm gevlogen
Eet smakelijk!
quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goeie vraag; geen idee
Ik zoek het ff op!
Misschien wil je een keer in de Audi rijdenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
2.0 is geil
Ik heb in de 2.0 (golf) van mn buurman geredending gaat vet snel weg
Daar werd ik best nat van in mn slipje
Zou ik wel een zeiltje over mijn stoel leggen als ik jou wasquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:35 schreef Maes het volgende:
[..]
Misschien wil je een keer in de Audi rijden
Gaat die ook zo fucking snel dat als je gas geeft je echt achter in je stoel zit en in zn 2 al op de 60 zit?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:35 schreef Maes het volgende:
[..]
Als je een 2.0 golfje al snel vind.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:35 schreef Maes het volgende:
[..]
Hoi, die bestaat nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:30 schreef Qwea het volgende:
2.0 is geil
Ik heb in de 2.0 (golf) van mn buurman geredending gaat vet snel weg
Daar werd ik best nat van in mn slipje
Neem die van mijn broer een keer mee; 235 PK (elke drie maanden een set nieuwe banden). Joepiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:35 schreef Maes het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je een 2.0 golfje al snel vind.
2 tellen, ik ga even een foto zoeken.
Oe, bijzonder prettig. Is maar een klein autootje hè.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoi, die bestaat niet
Ik denk (omdat ik turbo zag staan op de offerte): 1.4 turbo multi air 135PK. De andere tubo heeft 155 pk, maar die is het zeker niet
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neem die van mijn broer een keer mee; 235 PK (elke drie maanden een set nieuwe banden). Joepie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |