Neu. 1 bedpartner.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar jij bent giga uitgewoond.
Ja toch. Het hoeft heus niet altijd kusjekroel te zijn. Maar om het soms ook eens lekker te overdrijven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:28 schreef Fascination het volgende:
[..]! Dat ben ik ook wel. Ik snap mensen ook nooit die niet van romantiek houden.
Je hoeft het niet te geloven, maar ik had liever mijn maagdelijkheid ook aan iemand ander gegeven dan die ene bedpartner die ik gehad heb.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Om de een of andere reden kan ik dit niet geloven.
No trio.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
En zo, mijn waarde BP, you will get some
True story.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te geloven, maar ik had liever mijn maagdelijkheid ook aan iemand ander gegeven dan die ene bedpartner die ik gehad heb.![]()
[..]
No trio.
Duuuude.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Maar..
Waarom niet
Oh? En laatst zei je dat je nog zo heerlijk was wezen rollebollen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te geloven, maar ik had liever mijn maagdelijkheid ook aan iemand ander gegeven dan die ene bedpartner die ik gehad heb.![]()
quote:
Het is een 42-jarige ventquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh? En laatst zei je dat je nog zo heerlijk was wezen rollebollen.
Ja, op moment was het altijd wel oké. Maar ik denk nu dat ik het beter had kunnen onthouden. Not the right guy hm, zag ik te laat in.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh? En laatst zei je dat je nog zo heerlijk was wezen rollebollen.
Pwnd?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, op moment was het altijd wel oké. Maar ik denk nu dat ik het beter had kunnen onthouden. Not the right guy hm, zag ik te laat in.
Je wilt me.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:43 schreef reetveter het volgende:
Maar weet er nou iemand hoe BP eruit ziet. Ik ben te nieuwsgierig
Je moet het zo doenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:44 schreef reetveter het volgende:
Ik zag gistere Jody Bernal op tv, wat een homo joh
Verrekte mongol.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moet het zo doen
Ik zag gistere Jody Bernal op tv, wa 'n homo joh.
Oh sorry.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moet het zo doen
Ik zag gistere Jody Bernal op tv, wa 'n homo joh.
How should you know?quote:
Dat klinkt raar jonge. Is het niet How do you know?quote:
Thanks. Ik moest lachen en toen scheurde het wondje in mijn onderlip en nu bloedt dat.quote:
Niemand merkte het, behalve jij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat klinkt raar jonge. Is het niet How do you know?
Ik ben Engels-pro.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand merkte het, behalve jij.
Je bent geslaagd voor de test en wint niets.
Ja.quote:
Goed voor je, bitch.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Thanks. Ik moest lachen en toen scheurde het wondje in mijn onderlip en nu bloedt dat.
Die van vorige week was vele malen leuker ja, met Butters.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:42 schreef Japsnars het volgende:
Nieuwe aflevering van south park (WTF) was best slecht
Maartje 3, Gina (ex van vriend) en Nickyquote:
En dat om 3 uur 's nachts.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 03:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maartje 3, Gina (ex van vriend) en Nicky
Ze zouden naar de Danzig gaan maar kwamen er niet in. Toen kwamen ze hier even langs.
NO TOUCHING.
Nee, Maartje heeft een vriend, Gina en Nicky niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 03:27 schreef Broekpaling het volgende:
Een vriend waar veel bloed in gaat.
Eh?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 03:27 schreef Zotheid het volgende:
Bwhehehe, wat 4EBE me nou weer stuurde:![]()
SICK FUCK!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 03:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, Maartje heeft een vriend, Gina en Nicky niet.
Ondankbaar kutwijfquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Optyfen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:12 schreef Paul het volgende:
Help Giel de radioring winnen
Sms ring 2 naar 2585 voor Giel
[ afbeelding ]
Het enige wat die vent van mij mag winnen is een enkeltje naar de maan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:12 schreef Paul het volgende:
Help Giel de radioring winnen
Sms ring 2 naar 2585 voor Giel
[ afbeelding ]
Oh dus je woont niet in het oosten.quote:
In Eindhoven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh dus je woont niet in het oosten.
Rondom Zwollequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
In Eindhoven.
En waar woon jij dan ergens in het oosten?
Aha.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rondom ZwolleMaar heb nu niet meteen zo'n cliche beeld voor je dat ik op klompen rond loop of plat praat
![]()
P.s en ik woon ook niet in Staphorst
Trouwens Mozy ik lees toevallig op de site van mijn school dat onderwijsassistent ook in 2 jaar kanquote:
Dat kan je ook doen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Trouwens Mozy ik lees toevallig op de site van mijn school dat onderwijsassistent ook in 2 jaar kan![]()
No offense verder hoor.
Die van mij ook. 2 weken. USA.quote:
Waar?quote:
Sorry hoor dame, nog steeds ruzie met je moe ofzoquote:
Dame ..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sorry hoor dame, nog steeds ruzie met je moe ofzo
Vind je manwijf leuker klinken danquote:
Please, ik ben net wakkerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vind je manwijf leuker klinken dan
Pardon? Het is half 12 je hoort al lang op de huishoud school te wezen.quote:
Je bedoelt dat ik zo les heb in mn havo klasje?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pardon? Het is half 12 je hoort al lang op de huishoud school te wezen.
Opschieten nu.
Nou en! Ik volgend jaar ook hoar!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik zo les heb in mn havo klasje?
Alsof jij destijds de settings kende waar ik in zatquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:27 schreef Crack_ het volgende:
Yea right
Ik ben geslaagd met achten op vmbo en dat heb jij nog geen eens voor elkaar gekregen
En ik had een 7 op elektrotechniekquote:
Nou, bij mij was het echt zo dat het dat ik verkeerd zat, ik mocht namelijk ipv naar 4 havo naar 5 havo, DUSquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alsof jij destijds de settings kende waar ik in zatEn je zegt zelf ook vmbo gedaan te hebben dus wat zeur je, zolang ik ook ooit maar havo ga doen.
EEN ZEVEEEEN!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En ik had een 7 op elektrotechniek
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant zie ik, lees de zin nog eens overnieuw. Ik mag hopen dat jij wel wat beter over je toetsen leert want ditquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, bij mij was het echt zo dat het dat ik verkeerd zat, ik mocht namelijk ipv naar 4 havo naar 5 havo, DUS
Dat gaat jou niet lukken, jij deed basis en hebt nog geen eens zulke hoge punten
Bwhahaha, beter over mn toetsen leren? Ja het zou wel makkelijk zijn als ik van te voren de toets kreeg, maar nee sorryquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant zie ik, lees de zin nog eens overnieuw. Ik mag hopen dat jij wel wat beter over je toetsen leert want dit22222 En nu op het MBO heb ik gewoon zevens en achten en dat zonder te leren, dus ik kan het wel degelijk, ik wil wel screenshot maken hoar
Dat was dus een trol post, of heb je totaal geen idee wanneer ik trol en normaal doe?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bwhahaha, beter over mn toetsen leren? Ja het zou wel makkelijk zijn als ik van te voren de toets kreeg, maar nee sorry
En gisteren zei je "ik ga studeren, dag"
En mag ik je eraan herinneren dat je niveau 2 doet
Hey grappig! Dat zeggen we ook altijd over jouquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat was dus een trol post, of heb je totaal geen idee wanneer ik trol en normaal doe?
Ik hoop dat jij een trol bent, want als dit echt is
Ja maar ja maar.. mijn aspiraties liggen helemaal niet bij wetenschapquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:33 schreef Crack_ het volgende:
Maar ok, laat ik eerlijk zijn, jij komt er wel
Jij wordt een beroemde wetenschapper!
Alweerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
Tering, wat zijn jullie allemaal lelijk zeg
Maar nog steeds zijn jullie er blijkbaar niet achterquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hey grappig! Dat zeggen we ook altijd over jou
Ze heeft me op de ballen geslagenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
Wat..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze heeft me op de ballen geslagen
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hey grappig! Dat zeggen we ook altijd over jou
Sadist.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:53 schreef Adolecens het volgende:
Bwoah! Veel te laat naar bed, veel te vroeg eruit, net naar de kapper geweest, in bad geweest, tas gepakt, nu even koffie en dan zo hup! Naar EHV!![]()
Voor een leuk weekendje vermoed ik zo
kut voor jequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:35 schreef Adolecens het volgende:
Sadist? Typen is kut vanaf een telefoon...
Mwa, ik vind vooral de mobiel layout nogal verneukt en ik heb nog geen manier gevonden om die anders te zettenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:35 schreef Adolecens het volgende:
Een telefoon is ook om te bellen, gekkie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:35 schreef Adolecens het volgende:
Als je Opera installeert heb je de normale baggerlayout. Je moet dan wat meer schuiven en de laadtijden zijn wat langer.. IE Mobile geeft de mobiele versie weer, is sneller, maar beperkter..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mwa, ik vind vooral de mobiel layout nogal verneukt en ik heb nog geen manier gevonden om die anders te zetten
Oh. hoi.
Is dat tegenwoordig niet een ondergesneeuwde feature? :pquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een telefoon is ook om te bellen, gekkie.
Paul ook. Van Mozy vind ik het wel jammerquote:
Wat heeft ie geflikt dan?quote:
Ja ik ook hoor, daar niet vanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Paul ook. Van Mozy vind ik het wel jammer!
Ik wil m'n fiets in een leuke kleur spuiten, maar welke?
Die met Butters als pimp was geniaalquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:42 schreef Japsnars het volgende:
Nieuwe aflevering van south park (WTF) was best slecht
Wat is er, Lakitu?quote:
Dat zal ik je vertellen, killa. Ben net 5 euro kwijtgeraakt aan een mongool die all-in gaat met een paartje driëen, en eindigt met een four of a kindquote:
Bedankt voor je 5 euroquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat zal ik je vertellen, killa. Ben net 5 euro kwijtgeraakt aan een mongool die all-in gaat met een paartje driëen, en eindigt met een four of a kind![]()
Hoe voelt dat?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat zal ik je vertellen, killa. Ben net 5 euro kwijtgeraakt aan een mongool die all-in gaat met een paartje driëen, en eindigt met een four of a kind![]()
Knalroze. Ik had een roze fiets een jaar of 2 geledenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil m'n fiets in een leuke kleur spuiten, maar welke?
Meh, er moet er nog een iemand uit bij dit sit&gotje, en dan heb ik het alweer terugverdiendquote:
En wat was de pot dan?quote:
Daar krijg je toch geen 2 maand voorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik denk omdat: Admins die adoratie-topics maken. .
Ik heb ze hier voor minder een half jaar gebanned zien worden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar krijg je toch geen 2 maand voor
En ik maar denken dat Remlof streng was voor mij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb ze hier voor minder een half jaar gebanned zien worden.
Hoe krijg ik die fiets uberhaupt uit Damsco weg vraag ik me dan afquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Knalroze. Ik had een roze fiets een jaar of 2 geleden![]()
!
Oh, en als je nog een fiets wil, heb er nog een extra kunnen hosselen. Moet je er wel over vechten met Otis, die wou ook nog een fiets van me kopen
Ik ga echt nooit met de trein, dus dit is vast een hele domme vraagquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe krijg ik die fiets uberhaupt uit Damsco weg vraag ik me dan afen ja maar roze vloekt zo met alles.
Ik dacht alleen vouwfietsen, maar ik weet het niet zeker.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ga echt nooit met de trein, dus dit is vast een hele domme vraag, maar je mag toch fietsen meenemen de trein in?
http://www.ns.nl/cs/Satel(...)rein?p=1210681980441quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ga echt nooit met de trein, dus dit is vast een hele domme vraag, maar je mag toch fietsen meenemen de trein in?
Die mogen gratis mee. Voor gewone fietsen moet je 6 euro betalen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht alleen vouwfietsen, maar ik weet het niet zeker.
Dat is het enige. Dus het mag welquote:Met een Dagkaart fiets kunt u uw
fiets, ligfiets, gedemonteerde racefiets
of tandem meenemen in het speciale
fietsgedeelte van de trein. Eventuele
bagage (bijvoorbeeld fietstassen) mag
niet op uw fiets blijven zitten. Een
vouwfiets mag opgevouwen kosteloos
worden vervoerd.
U mag uw fiets niet in de spits meenemen
in de trein; daarbij geldt als
spitstijd: werkdagen van 6.30 tot 9.00
uur en van 16.30 tot 18.00 uur. Deze
beperking geldt niet in de in de weekenden,
op feestdagen én in de
zomermaanden juli en augustus.
In Rotterdam heb je toch die poortjes?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:16 schreef Lakitu het volgende:
Ohh ja, ik vroeg me nog wat af over treinenVanaf 1 januari krijgen we geen OV-kaart meer, alleen OV-chip, maar hoe kunnen de controleurs checken of je wel gechipped hebt?
Waarschijnlijk kijken ze alleen naar je kaart. Die chip zorgt er alleen voor dat je toegang hebt (denk ik). En ze hebben denk ik ook wel een apparaatje bij zich waar ze dingen mee kunnen checken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:16 schreef Lakitu het volgende:
Ohh ja, ik vroeg me nog wat af over treinenVanaf 1 januari krijgen we geen OV-kaart meer, alleen OV-chip, maar hoe kunnen de controleurs checken of je wel gechipped hebt?
Treinpoortjes staan nog allemaal open, toch?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Rotterdam heb je toch die poortjes?
Ah, ok. Daar gaan m'n weekendtreinplannenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En ze hebben denk ik ook wel een apparaatje bij zich waar ze dingen mee kunnen checken.
Ja klopt, in Den Haag en Utrecht wel...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Treinpoortjes staan nog allemaal open, toch?
Iddquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ah, ok. Daar gaan m'n weekendtreinplannen
Voor 6 euro koop ik hier een fiets man.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:16 schreef BobbyB het volgende:
Fietsvervoer binnen Nederland
Wanneer u uw fiets wilt meenemen in de trein koopt u een Dagkaart fiets.
Een Dagkaart fiets is te koop bij de NS-kaartautomaat en kost onafhankelijk van de bestemming ¤ 6,- (bij andere binnenlandse railvervoerders kunnen andere prijzen en voorwaarden gelden). De Dagkaart fiets is
geldig in alle binnenlandse treinen die in het Spoorboekje staan (dus niet in internationale treinen).
Ja, ze blijven iets van 8 seconden openstaan dus dat laatste is niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt, in Den Haag en Utrecht wel...
Alleen schijn je vrij makkelijk door die poortjes heen te beuken of met je voorganger mee te kunnen lopen.
Degene die dat bij mij probeert kan een beuk in zijn gezicht verwachten
Fiets kopen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor 6 euro koop ik hier een fiets man.
'Hallo jongedame, mag ik jouw kaartje even zien? 'Tuuurlijk' 'Ooh en heeft je fiets ook een kaartje?'quote:
Ja, dat stond in die brief die ik gister kreeg. Maar het kan niet erger zijn dan mijn foto, tyfus zegquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:25 schreef Zotheid het volgende:
Krijgen we geen normale kaart meer? Dan moet ik t/m 2014 met die foto van 3 jaar oud doen?![]()
Que?quote:
Op mijn paspoort staat een Broekpalingkje van een jaar of 10.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:25 schreef Zotheid het volgende:
Krijgen we geen normale kaart meer? Dan moet ik t/m 2014 met die foto van 3 jaar oud doen?![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:25 schreef Lakitu het volgende:
Of of hij zo van als ik m'n voeten op het bankje heb "Doe je dat thuis ook?" en ik zo van "IK HEB THUIS GEEN TREIN!!11!HEINZ
Engquote:
Ik dacht ooit te lezen dat we in 2010 ook nog zo'n mooie veuls te grote kaart kregen, maar niet dus.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, dat stond in die brief die ik gister kreeg. Maar het kan niet erger zijn dan mijn foto, tyfus zeg
Ah, helemaal berekend op onze bejaarde medemensquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, ze blijven iets van 8 seconden openstaan dus dat laatste is niet zo moeilijkIk vind het echt gay, nu moet ik als ik uit de metro kom steeds m'n portemonnee weer helemaal pakken
![]()
Helemaal niet als ik in de trein zit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je kan doorgaans niet zo heel ver fietsen in de trein.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Op mijn paspoort staat een Broekpalingkje van een jaar of 10.Kom je daarmee je rijbewijs ophalen.
Echt? Ik heb standaard Opera geinstalleerd staan op mn Xperia en ik heb alleen die lompe mobiele layoutquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je Opera installeert heb je de normale baggerlayout. Je moet dan wat meer schuiven en de laadtijden zijn wat langer.. IE Mobile geeft de mobiele versie weer, is sneller, maar beperkter..
Nu denk ik weer dat je dik bent.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helemaal niet als ik in de trein zit.![]()
Dat heb ik samen met 2 anderen uit mijn klas gedaan.quote:Ik onderdruk altijd de neiging om in de weg staande vouwfietsen (waarvan de eigenaar lekker in de coupe zit) op het perron te zetten bij een tussenstop
You're welcomequote:
Op zich wel, maar er staan (nu in ieder geval), nog vrij vaak controleurs verdekt opgesteld achter de poortjes, die mensen daar dus weer een bekeuring voor geven. Ook leuk als die poortjes net voor je neus dichtgaanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt, in Den Haag en Utrecht wel...
Alleen schijn je vrij makkelijk door die poortjes heen te beuken of met je voorganger mee te kunnen lopen.
Degene die dat bij mij probeert kan een beuk in zijn gezicht verwachten
Ja, ik ben echt verschrikkelijk dik... nou goed?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nu denk ik weer dat je dik bent.
[..]
Dat heb ik samen met 2 anderen uit mijn klas gedaan.![]()
![]()
Er stonden 3 vouwfietsen in die kutgang om 8 uur 's ochtends en die trein was stampvol en die eigenaren alsof er helemaal geen drukte is gewoon het krantje lezen op de bank. Dus om de beurte hebben we bij de opkomende 3 stations steeds 1tje buiten gezet.
HAH, gerechtigheidquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Op zich wel, maar er staan (nu in ieder geval), nog vrij vaak controleurs verdekt opgesteld achter de poortjes, die mensen daar dus weer een bekeuring voor geven. Ook leuk als die poortjes net voor je neus dichtgaan*pats*. Ik heb zo een keer een heerlijk patatje met van de Bram Ladage over het perron van de metro uitgesmeerd
Dat zou ik dan weer niet zo snel doen, stel dat die auto voor je opeens stopt of je gaat niet snel genoeg en je krijgt de slagboom in je voorruitquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HAH, gerechtigheid![]()
Heb het ooit 2x meegemaakt (in Utrecht) in een parkeergarage dat mensen gewoon achter je aan tuffen.. Oftewel gewoon niet betalen voor de parkeergarage en de parkeertarieven gaan maar omhoog![]()
Owjee.. dat beloofd wat voor de toekomst, ik ben nogal onhandig met poortjes enzulks
Nouja het is wel lullig voor die mensen uiteraard. Maargoed, je bent met een hele klas rebellerende gasten dus dat heeft er ook een beetje aan bijgedragen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt verschrikkelijk dik... nou goed?![]()
Toffe actie![]()
Die mensen met vouwfietsen zijn ook zo onhandig...
- Met de ongevouwen fiets in de trein stappen, op het balkon pas dichtklappen, terwijl er nog een stroom mensen langs moet![]()
- De meest stomme plekken verzinnen voor dat debiele vervoermiddel (lees: 3 zitplekken in beslag nemen)
- Met uitstappen idem: neem dat ding gewoon ongevouwen mee naar het perron...
!
Ik stop altijd even als ik net onder die boom door ben, ga godver de godver niet voor een ander betalen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HAH, gerechtigheid![]()
Heb het ooit 2x meegemaakt (in Utrecht) in een parkeergarage dat mensen gewoon achter je aan tuffen.. Oftewel gewoon niet betalen voor de parkeergarage en de parkeertarieven gaan maar omhoog![]()
Owjee.. dat beloofd wat voor de toekomst, ik ben nogal onhandig met poortjes enzulks
We zijn beiden keren verhaal gaan halen, maar er kwam niet zoveel uit (het waren respectievelijk een buitenlander en een groep jonge mensen).quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet zo snel doen, stel dat die auto voor je opeens stopt of je gaat niet snel genoeg en je krijgt de slagboom in je voorruit
Ik ben er nog steeds niet gerust op als ik in de spits door die dingen moet; ze hebben soms de neiging om spontaan dicht te gaan enzo
Oja joh?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:44 schreef BobbyB het volgende:
Jullie zijn allemaal kutusers.
Zo. Dat jullie dat even weten.
Wij ook van jou, hihiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:44 schreef BobbyB het volgende:
Jullie zijn allemaal kutusers.
Zo. Dat jullie dat even weten.
Altijd?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik stop altijd even als ik net onder die boom door ben, ga godver de godver niet voor een ander betalen.
Gelijk heb je !quote:
Und?quote:
Ja, jij niet. Jij bent nog maagd namelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, jij niet. Jij bent nog maagd namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik heb chocolade reep gehad.quote:
140 euro is helemaal niet duurquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:47 schreef Breathtaking het volgende:
Even spammen:
[TK] Samsung Syncmaster 2032BW LCD Monitor 20"
Spam! Spam! Kssttt...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:47 schreef Breathtaking het volgende:
Even spammen:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, jij niet. Jij bent nog maagd namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Inderdaad.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
140 euro is helemaal niet duur
quote:
Oja joh?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent heul niet geinteresseerd, je wil alleen dat plaatje posten
JAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hoi ik ben Zh, ohja we gaan zondag afspreken. Ohnee toch niet dan moet ik werken, kun je zaterdag? Oh en dinsdag kan ik wel komen, ohnee toch niet want ik het toch wel collegequote:
Voorspelbaar +2quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoi ik ben Zh, ohja we gaan zondag afspreken. Ohnee toch niet dan moet ik werken, kun je zaterdag? Oh en dinsdag kan ik wel komen, ohnee toch niet want ik het toch wel college
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoi ik ben Zh, ohja we gaan zondag afspreken. Ohnee toch niet dan moet ik werken, kun je zaterdag? Oh en dinsdag kan ik wel komen, ohnee toch niet want ik het toch wel college
Wat maak je je dan druk?!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:52 schreef Crack_ het volgende:
Maar nu is het dus morgen, dat is sneller
Nee. Wij eten patat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga boerenkool met spekjes eten![]()
BP kom je mee eten?
WERKCOLLEGE.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die afspraken afzeggen omdat ze naar college gaan.!!
Als ze dan ook nog HBO doen is het nog erger
Jij luste toch sowieso geen stamppotten?quote:
Voor een nacht met jou erbij neem ik hem (en jouquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:47 schreef Breathtaking het volgende:
Even spammen:
quote:
Ik wil die niet als PI maar als UIquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor een nacht met jou erbij neem ik hem (en jou [ afbeelding ])
Ik ben er geen fan van.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij luste toch sowieso geen stamppotten?
Nou, dat ik je dus sowieso dinsdag niet zie, dat is niet leuk ;pquote:
Wat...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe me een lol, en zeg even tegen Zotheid als je 'm ontmoet dat "We even aan Broekpaling moesten denken".
[ afbeelding ]
Dat heet een meningsverschil, mijn beste...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die al ruzie hebben voordat ze elkaar hebben gezien.
Ik denk altijd aan je.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe me een lol, en zeg even tegen Zotheid als je 'm ontmoet dat "We even aan Broekpaling moesten denken".
[ afbeelding ]
Oh oke, dus je eet het welquote:
Je noemt dit ruzie?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die al ruzie hebben voordat ze elkaar hebben gezien.
WANT ER IS IETS MIS MET JE HUIDIGE UI !?!?!?!?!?!?!??!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Ik wil die niet als PI maar als UI
Ik had toen gezegd dat ik wel na m'n college kan komen, ik bedoel, ik ben om half 12 al klaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, dat ik je dus sowieso dinsdag niet zie, dat is niet leuk ;p
Maaaaarrrr, je moet wel je tentamens goed maken, dus
Ik bedoel eigenlijk meer dat je dat toch van te voren ook wel kon weten?
Maar als je gaat slaan is het toch wel ruzie?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heet een meningsverschil, mijn beste...
Ook zo mooi, in de tweede van de middelbare school hadden twee meisjes knallende ruzie (om uiteraard niets).
Dus ik vraag zo: waar gaat de ruzie over?
Beiden in koor: " NEE, wij hebben een meningsverschil."
Yeah right.
NIKS HOOR. MAAR VOOR M'N ZATHEID ACCOUNT.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
WANT ER IS IETS MIS MET JE HUIDIGE UI !?!?!?!?!?!?!??!!
Ja opa.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:57 schreef Gizmore het volgende:
Kinders, Kinders, houd die hormonen een beetje in bedwang!![]()
We hebben geen ruzieeeeeequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik had toen gezegd dat ik wel na m'n college kan komen, ik bedoel, ik ben om half 12 al klaar.
[..]
Maar als je gaat slaan is het toch wel ruzie?
Maar met een pot appelmoes is een heleboel best te pruimen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Anders houd ik alleen honger over.
Mag ik Broekpaling schreeuwen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat zou nog beter zijn.
[ afbeelding ]
Ja en al helemaal als je daarna al FUUUUUUUU-end rondjes gaat rennenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:57 schreef Zotheid het volgende:
Maar als je gaat slaan is het toch wel ruzie?
JE DRAAIT (smsjes)!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
We hebben geen ruzieeeeee
En ik vind het echt niet een probleem
Ik ben echt doodmoequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En hoe gaat het met u op deze, uiteindelijk, toch wel mooie dag?
Hallo, das niequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Whehehe seks op de eerste date, Crack is een slet.
Dat is waar ...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Anders houd ik alleen honger over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |