Voor 6 euro koop ik hier een fiets man.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:16 schreef BobbyB het volgende:
Fietsvervoer binnen Nederland
Wanneer u uw fiets wilt meenemen in de trein koopt u een Dagkaart fiets.
Een Dagkaart fiets is te koop bij de NS-kaartautomaat en kost onafhankelijk van de bestemming ¤ 6,- (bij andere binnenlandse railvervoerders kunnen andere prijzen en voorwaarden gelden). De Dagkaart fiets is
geldig in alle binnenlandse treinen die in het Spoorboekje staan (dus niet in internationale treinen).
Ja, ze blijven iets van 8 seconden openstaan dus dat laatste is niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt, in Den Haag en Utrecht wel...
Alleen schijn je vrij makkelijk door die poortjes heen te beuken of met je voorganger mee te kunnen lopen.
Degene die dat bij mij probeert kan een beuk in zijn gezicht verwachten
Fiets kopen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor 6 euro koop ik hier een fiets man.
'Hallo jongedame, mag ik jouw kaartje even zien? 'Tuuurlijk' 'Ooh en heeft je fiets ook een kaartje?'quote:
Ja, dat stond in die brief die ik gister kreeg. Maar het kan niet erger zijn dan mijn foto, tyfus zegquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:25 schreef Zotheid het volgende:
Krijgen we geen normale kaart meer? Dan moet ik t/m 2014 met die foto van 3 jaar oud doen?![]()
Que?quote:
Op mijn paspoort staat een Broekpalingkje van een jaar of 10.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:25 schreef Zotheid het volgende:
Krijgen we geen normale kaart meer? Dan moet ik t/m 2014 met die foto van 3 jaar oud doen?![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:25 schreef Lakitu het volgende:
Of of hij zo van als ik m'n voeten op het bankje heb "Doe je dat thuis ook?" en ik zo van "IK HEB THUIS GEEN TREIN!!11!HEINZ
Engquote:
Ik dacht ooit te lezen dat we in 2010 ook nog zo'n mooie veuls te grote kaart kregen, maar niet dus.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, dat stond in die brief die ik gister kreeg. Maar het kan niet erger zijn dan mijn foto, tyfus zeg
Ah, helemaal berekend op onze bejaarde medemensquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, ze blijven iets van 8 seconden openstaan dus dat laatste is niet zo moeilijkIk vind het echt gay, nu moet ik als ik uit de metro kom steeds m'n portemonnee weer helemaal pakken
![]()
Helemaal niet als ik in de trein zit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je kan doorgaans niet zo heel ver fietsen in de trein.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Op mijn paspoort staat een Broekpalingkje van een jaar of 10.Kom je daarmee je rijbewijs ophalen.
Echt? Ik heb standaard Opera geinstalleerd staan op mn Xperia en ik heb alleen die lompe mobiele layoutquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je Opera installeert heb je de normale baggerlayout. Je moet dan wat meer schuiven en de laadtijden zijn wat langer.. IE Mobile geeft de mobiele versie weer, is sneller, maar beperkter..
Nu denk ik weer dat je dik bent.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helemaal niet als ik in de trein zit.![]()
Dat heb ik samen met 2 anderen uit mijn klas gedaan.quote:Ik onderdruk altijd de neiging om in de weg staande vouwfietsen (waarvan de eigenaar lekker in de coupe zit) op het perron te zetten bij een tussenstop
You're welcomequote:
Op zich wel, maar er staan (nu in ieder geval), nog vrij vaak controleurs verdekt opgesteld achter de poortjes, die mensen daar dus weer een bekeuring voor geven. Ook leuk als die poortjes net voor je neus dichtgaanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt, in Den Haag en Utrecht wel...
Alleen schijn je vrij makkelijk door die poortjes heen te beuken of met je voorganger mee te kunnen lopen.
Degene die dat bij mij probeert kan een beuk in zijn gezicht verwachten
Ja, ik ben echt verschrikkelijk dik... nou goed?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nu denk ik weer dat je dik bent.
[..]
Dat heb ik samen met 2 anderen uit mijn klas gedaan.![]()
![]()
Er stonden 3 vouwfietsen in die kutgang om 8 uur 's ochtends en die trein was stampvol en die eigenaren alsof er helemaal geen drukte is gewoon het krantje lezen op de bank. Dus om de beurte hebben we bij de opkomende 3 stations steeds 1tje buiten gezet.
HAH, gerechtigheidquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Op zich wel, maar er staan (nu in ieder geval), nog vrij vaak controleurs verdekt opgesteld achter de poortjes, die mensen daar dus weer een bekeuring voor geven. Ook leuk als die poortjes net voor je neus dichtgaan*pats*. Ik heb zo een keer een heerlijk patatje met van de Bram Ladage over het perron van de metro uitgesmeerd
Dat zou ik dan weer niet zo snel doen, stel dat die auto voor je opeens stopt of je gaat niet snel genoeg en je krijgt de slagboom in je voorruitquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HAH, gerechtigheid![]()
Heb het ooit 2x meegemaakt (in Utrecht) in een parkeergarage dat mensen gewoon achter je aan tuffen.. Oftewel gewoon niet betalen voor de parkeergarage en de parkeertarieven gaan maar omhoog![]()
Owjee.. dat beloofd wat voor de toekomst, ik ben nogal onhandig met poortjes enzulks
Nouja het is wel lullig voor die mensen uiteraard. Maargoed, je bent met een hele klas rebellerende gasten dus dat heeft er ook een beetje aan bijgedragen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt verschrikkelijk dik... nou goed?![]()
Toffe actie![]()
Die mensen met vouwfietsen zijn ook zo onhandig...
- Met de ongevouwen fiets in de trein stappen, op het balkon pas dichtklappen, terwijl er nog een stroom mensen langs moet![]()
- De meest stomme plekken verzinnen voor dat debiele vervoermiddel (lees: 3 zitplekken in beslag nemen)
- Met uitstappen idem: neem dat ding gewoon ongevouwen mee naar het perron...
!
Ik stop altijd even als ik net onder die boom door ben, ga godver de godver niet voor een ander betalen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HAH, gerechtigheid![]()
Heb het ooit 2x meegemaakt (in Utrecht) in een parkeergarage dat mensen gewoon achter je aan tuffen.. Oftewel gewoon niet betalen voor de parkeergarage en de parkeertarieven gaan maar omhoog![]()
Owjee.. dat beloofd wat voor de toekomst, ik ben nogal onhandig met poortjes enzulks
We zijn beiden keren verhaal gaan halen, maar er kwam niet zoveel uit (het waren respectievelijk een buitenlander en een groep jonge mensen).quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet zo snel doen, stel dat die auto voor je opeens stopt of je gaat niet snel genoeg en je krijgt de slagboom in je voorruit
Ik ben er nog steeds niet gerust op als ik in de spits door die dingen moet; ze hebben soms de neiging om spontaan dicht te gaan enzo
Oja joh?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:44 schreef BobbyB het volgende:
Jullie zijn allemaal kutusers.
Zo. Dat jullie dat even weten.
Wij ook van jou, hihiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:44 schreef BobbyB het volgende:
Jullie zijn allemaal kutusers.
Zo. Dat jullie dat even weten.
Altijd?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik stop altijd even als ik net onder die boom door ben, ga godver de godver niet voor een ander betalen.
Gelijk heb je !quote:
Und?quote:
Ja, jij niet. Jij bent nog maagd namelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, jij niet. Jij bent nog maagd namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik heb chocolade reep gehad.quote:
140 euro is helemaal niet duurquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:47 schreef Breathtaking het volgende:
Even spammen:
[TK] Samsung Syncmaster 2032BW LCD Monitor 20"
Spam! Spam! Kssttt...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:47 schreef Breathtaking het volgende:
Even spammen:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, jij niet. Jij bent nog maagd namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Inderdaad.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
140 euro is helemaal niet duur
quote:
Oja joh?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent heul niet geinteresseerd, je wil alleen dat plaatje posten
JAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hoi ik ben Zh, ohja we gaan zondag afspreken. Ohnee toch niet dan moet ik werken, kun je zaterdag? Oh en dinsdag kan ik wel komen, ohnee toch niet want ik het toch wel collegequote:
Voorspelbaar +2quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoi ik ben Zh, ohja we gaan zondag afspreken. Ohnee toch niet dan moet ik werken, kun je zaterdag? Oh en dinsdag kan ik wel komen, ohnee toch niet want ik het toch wel college
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoi ik ben Zh, ohja we gaan zondag afspreken. Ohnee toch niet dan moet ik werken, kun je zaterdag? Oh en dinsdag kan ik wel komen, ohnee toch niet want ik het toch wel college
Wat maak je je dan druk?!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:52 schreef Crack_ het volgende:
Maar nu is het dus morgen, dat is sneller
Nee. Wij eten patat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga boerenkool met spekjes eten![]()
BP kom je mee eten?
WERKCOLLEGE.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die afspraken afzeggen omdat ze naar college gaan.!!
Als ze dan ook nog HBO doen is het nog erger
Jij luste toch sowieso geen stamppotten?quote:
Voor een nacht met jou erbij neem ik hem (en jouquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:47 schreef Breathtaking het volgende:
Even spammen:
quote:
Ik wil die niet als PI maar als UIquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor een nacht met jou erbij neem ik hem (en jou [ afbeelding ])
Ik ben er geen fan van.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij luste toch sowieso geen stamppotten?
Nou, dat ik je dus sowieso dinsdag niet zie, dat is niet leuk ;pquote:
Wat...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe me een lol, en zeg even tegen Zotheid als je 'm ontmoet dat "We even aan Broekpaling moesten denken".
[ afbeelding ]
Dat heet een meningsverschil, mijn beste...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die al ruzie hebben voordat ze elkaar hebben gezien.
Ik denk altijd aan je.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe me een lol, en zeg even tegen Zotheid als je 'm ontmoet dat "We even aan Broekpaling moesten denken".
[ afbeelding ]
Oh oke, dus je eet het welquote:
Je noemt dit ruzie?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die al ruzie hebben voordat ze elkaar hebben gezien.
WANT ER IS IETS MIS MET JE HUIDIGE UI !?!?!?!?!?!?!??!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Ik wil die niet als PI maar als UI
Ik had toen gezegd dat ik wel na m'n college kan komen, ik bedoel, ik ben om half 12 al klaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, dat ik je dus sowieso dinsdag niet zie, dat is niet leuk ;p
Maaaaarrrr, je moet wel je tentamens goed maken, dus
Ik bedoel eigenlijk meer dat je dat toch van te voren ook wel kon weten?
Maar als je gaat slaan is het toch wel ruzie?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heet een meningsverschil, mijn beste...
Ook zo mooi, in de tweede van de middelbare school hadden twee meisjes knallende ruzie (om uiteraard niets).
Dus ik vraag zo: waar gaat de ruzie over?
Beiden in koor: " NEE, wij hebben een meningsverschil."
Yeah right.
NIKS HOOR. MAAR VOOR M'N ZATHEID ACCOUNT.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
WANT ER IS IETS MIS MET JE HUIDIGE UI !?!?!?!?!?!?!??!!
Ja opa.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:57 schreef Gizmore het volgende:
Kinders, Kinders, houd die hormonen een beetje in bedwang!![]()
We hebben geen ruzieeeeeequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik had toen gezegd dat ik wel na m'n college kan komen, ik bedoel, ik ben om half 12 al klaar.
[..]
Maar als je gaat slaan is het toch wel ruzie?
Maar met een pot appelmoes is een heleboel best te pruimen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Anders houd ik alleen honger over.
Mag ik Broekpaling schreeuwen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat zou nog beter zijn.
[ afbeelding ]
Ja en al helemaal als je daarna al FUUUUUUUU-end rondjes gaat rennenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:57 schreef Zotheid het volgende:
Maar als je gaat slaan is het toch wel ruzie?
JE DRAAIT (smsjes)!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
We hebben geen ruzieeeeee
En ik vind het echt niet een probleem
Ik ben echt doodmoequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En hoe gaat het met u op deze, uiteindelijk, toch wel mooie dag?
Hallo, das niequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Whehehe seks op de eerste date, Crack is een slet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |