Oja joh?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent heul niet geinteresseerd, je wil alleen dat plaatje posten
JAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hoi ik ben Zh, ohja we gaan zondag afspreken. Ohnee toch niet dan moet ik werken, kun je zaterdag? Oh en dinsdag kan ik wel komen, ohnee toch niet want ik het toch wel collegequote:
Voorspelbaar +2quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoi ik ben Zh, ohja we gaan zondag afspreken. Ohnee toch niet dan moet ik werken, kun je zaterdag? Oh en dinsdag kan ik wel komen, ohnee toch niet want ik het toch wel college
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoi ik ben Zh, ohja we gaan zondag afspreken. Ohnee toch niet dan moet ik werken, kun je zaterdag? Oh en dinsdag kan ik wel komen, ohnee toch niet want ik het toch wel college
Wat maak je je dan druk?!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:52 schreef Crack_ het volgende:
Maar nu is het dus morgen, dat is sneller
Nee. Wij eten patat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga boerenkool met spekjes eten![]()
BP kom je mee eten?
WERKCOLLEGE.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die afspraken afzeggen omdat ze naar college gaan.!!
Als ze dan ook nog HBO doen is het nog erger
Jij luste toch sowieso geen stamppotten?quote:
Voor een nacht met jou erbij neem ik hem (en jouquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:47 schreef Breathtaking het volgende:
Even spammen:
[TK] Samsung Syncmaster 2032BW LCD Monitor 20"
quote:
Ik wil die niet als PI maar als UIquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor een nacht met jou erbij neem ik hem (en jou [ afbeelding ])
Ik ben er geen fan van.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij luste toch sowieso geen stamppotten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |