Nouja het is wel lullig voor die mensen uiteraard. Maargoed, je bent met een hele klas rebellerende gasten dus dat heeft er ook een beetje aan bijgedragen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt verschrikkelijk dik... nou goed?![]()
Toffe actie![]()
Die mensen met vouwfietsen zijn ook zo onhandig...
- Met de ongevouwen fiets in de trein stappen, op het balkon pas dichtklappen, terwijl er nog een stroom mensen langs moet![]()
- De meest stomme plekken verzinnen voor dat debiele vervoermiddel (lees: 3 zitplekken in beslag nemen)
- Met uitstappen idem: neem dat ding gewoon ongevouwen mee naar het perron...
!
Ik stop altijd even als ik net onder die boom door ben, ga godver de godver niet voor een ander betalen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HAH, gerechtigheid![]()
Heb het ooit 2x meegemaakt (in Utrecht) in een parkeergarage dat mensen gewoon achter je aan tuffen.. Oftewel gewoon niet betalen voor de parkeergarage en de parkeertarieven gaan maar omhoog![]()
Owjee.. dat beloofd wat voor de toekomst, ik ben nogal onhandig met poortjes enzulks
We zijn beiden keren verhaal gaan halen, maar er kwam niet zoveel uit (het waren respectievelijk een buitenlander en een groep jonge mensen).quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet zo snel doen, stel dat die auto voor je opeens stopt of je gaat niet snel genoeg en je krijgt de slagboom in je voorruit
Ik ben er nog steeds niet gerust op als ik in de spits door die dingen moet; ze hebben soms de neiging om spontaan dicht te gaan enzo
Oja joh?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:44 schreef BobbyB het volgende:
Jullie zijn allemaal kutusers.
Zo. Dat jullie dat even weten.
Wij ook van jou, hihiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:44 schreef BobbyB het volgende:
Jullie zijn allemaal kutusers.
Zo. Dat jullie dat even weten.
Altijd?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik stop altijd even als ik net onder die boom door ben, ga godver de godver niet voor een ander betalen.
Gelijk heb je !quote:
Und?quote:
Ja, jij niet. Jij bent nog maagd namelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, jij niet. Jij bent nog maagd namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik heb chocolade reep gehad.quote:
140 euro is helemaal niet duurquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:47 schreef Breathtaking het volgende:
Even spammen:
[TK] Samsung Syncmaster 2032BW LCD Monitor 20"
Spam! Spam! Kssttt...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:47 schreef Breathtaking het volgende:
Even spammen:
[TK] Samsung Syncmaster 2032BW LCD Monitor 20"
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, jij niet. Jij bent nog maagd namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Inderdaad.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
140 euro is helemaal niet duur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |