Nou, dat ik je dus sowieso dinsdag niet zie, dat is niet leuk ;pquote:
Wat...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe me een lol, en zeg even tegen Zotheid als je 'm ontmoet dat "We even aan Broekpaling moesten denken".
[ afbeelding ]
Dat heet een meningsverschil, mijn beste...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die al ruzie hebben voordat ze elkaar hebben gezien.
Ik denk altijd aan je.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe me een lol, en zeg even tegen Zotheid als je 'm ontmoet dat "We even aan Broekpaling moesten denken".
[ afbeelding ]
Oh oke, dus je eet het welquote:
Je noemt dit ruzie?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die al ruzie hebben voordat ze elkaar hebben gezien.
WANT ER IS IETS MIS MET JE HUIDIGE UI !?!?!?!?!?!?!??!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Ik wil die niet als PI maar als UI
Ik had toen gezegd dat ik wel na m'n college kan komen, ik bedoel, ik ben om half 12 al klaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, dat ik je dus sowieso dinsdag niet zie, dat is niet leuk ;p
Maaaaarrrr, je moet wel je tentamens goed maken, dus
Ik bedoel eigenlijk meer dat je dat toch van te voren ook wel kon weten?
Maar als je gaat slaan is het toch wel ruzie?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heet een meningsverschil, mijn beste...
Ook zo mooi, in de tweede van de middelbare school hadden twee meisjes knallende ruzie (om uiteraard niets).
Dus ik vraag zo: waar gaat de ruzie over?
Beiden in koor: " NEE, wij hebben een meningsverschil."
Yeah right.
NIKS HOOR. MAAR VOOR M'N ZATHEID ACCOUNT.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
WANT ER IS IETS MIS MET JE HUIDIGE UI !?!?!?!?!?!?!??!!
Ja opa.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:57 schreef Gizmore het volgende:
Kinders, Kinders, houd die hormonen een beetje in bedwang!![]()
We hebben geen ruzieeeeeequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik had toen gezegd dat ik wel na m'n college kan komen, ik bedoel, ik ben om half 12 al klaar.
[..]
Maar als je gaat slaan is het toch wel ruzie?
Maar met een pot appelmoes is een heleboel best te pruimen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Anders houd ik alleen honger over.
Mag ik Broekpaling schreeuwen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat zou nog beter zijn.
[ afbeelding ]
Ja en al helemaal als je daarna al FUUUUUUUU-end rondjes gaat rennenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:57 schreef Zotheid het volgende:
Maar als je gaat slaan is het toch wel ruzie?
JE DRAAIT (smsjes)!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
We hebben geen ruzieeeeee
En ik vind het echt niet een probleem
Ik ben echt doodmoequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En hoe gaat het met u op deze, uiteindelijk, toch wel mooie dag?
Hallo, das niequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Whehehe seks op de eerste date, Crack is een slet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |