Neu. 1 bedpartner.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar jij bent giga uitgewoond.
Ja toch. Het hoeft heus niet altijd kusjekroel te zijn. Maar om het soms ook eens lekker te overdrijven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:28 schreef Fascination het volgende:
[..]! Dat ben ik ook wel. Ik snap mensen ook nooit die niet van romantiek houden.
Je hoeft het niet te geloven, maar ik had liever mijn maagdelijkheid ook aan iemand ander gegeven dan die ene bedpartner die ik gehad heb.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Om de een of andere reden kan ik dit niet geloven.
No trio.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
En zo, mijn waarde BP, you will get some
True story.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te geloven, maar ik had liever mijn maagdelijkheid ook aan iemand ander gegeven dan die ene bedpartner die ik gehad heb.![]()
[..]
No trio.
Duuuude.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Maar..
Waarom niet
Oh? En laatst zei je dat je nog zo heerlijk was wezen rollebollen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te geloven, maar ik had liever mijn maagdelijkheid ook aan iemand ander gegeven dan die ene bedpartner die ik gehad heb.![]()
quote:
Het is een 42-jarige ventquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh? En laatst zei je dat je nog zo heerlijk was wezen rollebollen.
Ja, op moment was het altijd wel oké. Maar ik denk nu dat ik het beter had kunnen onthouden. Not the right guy hm, zag ik te laat in.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh? En laatst zei je dat je nog zo heerlijk was wezen rollebollen.
Pwnd?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, op moment was het altijd wel oké. Maar ik denk nu dat ik het beter had kunnen onthouden. Not the right guy hm, zag ik te laat in.
Je wilt me.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:43 schreef reetveter het volgende:
Maar weet er nou iemand hoe BP eruit ziet. Ik ben te nieuwsgierig
Je moet het zo doenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:44 schreef reetveter het volgende:
Ik zag gistere Jody Bernal op tv, wat een homo joh
Verrekte mongol.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moet het zo doen
Ik zag gistere Jody Bernal op tv, wa 'n homo joh.
Oh sorry.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moet het zo doen
Ik zag gistere Jody Bernal op tv, wa 'n homo joh.
How should you know?quote:
Dat klinkt raar jonge. Is het niet How do you know?quote:
Thanks. Ik moest lachen en toen scheurde het wondje in mijn onderlip en nu bloedt dat.quote:
Niemand merkte het, behalve jij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat klinkt raar jonge. Is het niet How do you know?
Ik ben Engels-pro.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand merkte het, behalve jij.
Je bent geslaagd voor de test en wint niets.
Ja.quote:
Goed voor je, bitch.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Thanks. Ik moest lachen en toen scheurde het wondje in mijn onderlip en nu bloedt dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |