quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:13 schreef Fascination het volgende:
En wtf, waarom praten sommige mensen als een botkankermongooltje. "Het fototoestel is van de automatisch afgehaald." Say whut?
Weet jij wat ermee bedoeld wordt dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Heb je ze geen klap met de vlakke hand gegeven?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:17 schreef Broekpaling het volgende:
Als ik een vriendin had zou ik zo faggy zijn nu langs het boerenland te gaan wandelen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:18 schreef Fascination het volgende:
[..]Het leukste is het als het kinderen zijn en ze er een dwarslaesie aan overhouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
0 topics op naam. 14.gif
[..]Het leukste is het als het kinderen zijn en ze er een dwarslaesie aan overhouden.
Dan kan je beter dit doen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:17 schreef Broekpaling het volgende:
Als ik een vriendin had zou ik zo faggy zijn nu langs het boerenland te gaan wandelen.
Ja, dat ie niet meer automatisch foto's maakt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet jij wat ermee bedoeld wordt dan?
Ik geloof er niets van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nee doos, dat je zelf sluitertijd, focus enz moet instellen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat ie niet meer automatisch foto's maakt.
Zelfontspanner![]()
FUUUUUUUUU!
Ik zal jouw faceplant morgen eens vastleggenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:21 schreef Zotheid het volgende:
Fototechnisch zijn dat natuurlijk wel pareltjes. Precies het moment vastleggen van de faceplant, chapeau!
Hahaha.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan kan je beter dit doen:
[ afbeelding ]
WIE NOEM JIJ EEN DOOS?!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee doos, dat je zelf sluitertijd, focus enz moet instellen.
Hmm, dat ik daar niet opkwam.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee doos, dat je zelf sluitertijd, focus enz moet instellen.
datenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:24 schreef wolvendagen het volgende:
Ik had m'n cookies verwijderd, denk ik nou lekker posten op fok.. had ik een tijd terug mijn wachtwoord veranderd, wist ik niet meer, kon ook geen email vinden in hotmail.
Dat ben ik wel eigk. Ik kom lekker lomp over hier maar dit is dan ook het internet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:20 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Jawel, er schuilt een ware romanticus in Bp.
En je bent nog maagd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat ben ik wel eigk. Ik kom lekker lomp over hier maar dit is dan ook het internet.![]()
Ik hou wel van romantiek.Maar soms mag het ook wel grof aan toe gaan *wink!*
Bananendoosquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat ben ik wel eigk. Ik kom lekker lomp over hier maar dit is dan ook het internet.![]()
Ik hou wel van romantiek.Maar soms mag het ook wel grof aan toe gaan *wink!*
Hahahahahaha.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |