Knalroze. Ik had een roze fiets een jaar of 2 geledenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil m'n fiets in een leuke kleur spuiten, maar welke?
Meh, er moet er nog een iemand uit bij dit sit&gotje, en dan heb ik het alweer terugverdiendquote:
En wat was de pot dan?quote:
Daar krijg je toch geen 2 maand voorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik denk omdat: Admins die adoratie-topics maken. .
Ik heb ze hier voor minder een half jaar gebanned zien worden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar krijg je toch geen 2 maand voor
En ik maar denken dat Remlof streng was voor mij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb ze hier voor minder een half jaar gebanned zien worden.
Hoe krijg ik die fiets uberhaupt uit Damsco weg vraag ik me dan afquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Knalroze. Ik had een roze fiets een jaar of 2 geleden![]()
!
Oh, en als je nog een fiets wil, heb er nog een extra kunnen hosselen. Moet je er wel over vechten met Otis, die wou ook nog een fiets van me kopen
Ik ga echt nooit met de trein, dus dit is vast een hele domme vraagquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe krijg ik die fiets uberhaupt uit Damsco weg vraag ik me dan afen ja maar roze vloekt zo met alles.
Ik dacht alleen vouwfietsen, maar ik weet het niet zeker.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ga echt nooit met de trein, dus dit is vast een hele domme vraag, maar je mag toch fietsen meenemen de trein in?
http://www.ns.nl/cs/Satel(...)rein?p=1210681980441quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ga echt nooit met de trein, dus dit is vast een hele domme vraag, maar je mag toch fietsen meenemen de trein in?
Die mogen gratis mee. Voor gewone fietsen moet je 6 euro betalen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht alleen vouwfietsen, maar ik weet het niet zeker.
Dat is het enige. Dus het mag welquote:Met een Dagkaart fiets kunt u uw
fiets, ligfiets, gedemonteerde racefiets
of tandem meenemen in het speciale
fietsgedeelte van de trein. Eventuele
bagage (bijvoorbeeld fietstassen) mag
niet op uw fiets blijven zitten. Een
vouwfiets mag opgevouwen kosteloos
worden vervoerd.
U mag uw fiets niet in de spits meenemen
in de trein; daarbij geldt als
spitstijd: werkdagen van 6.30 tot 9.00
uur en van 16.30 tot 18.00 uur. Deze
beperking geldt niet in de in de weekenden,
op feestdagen én in de
zomermaanden juli en augustus.
In Rotterdam heb je toch die poortjes?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:16 schreef Lakitu het volgende:
Ohh ja, ik vroeg me nog wat af over treinenVanaf 1 januari krijgen we geen OV-kaart meer, alleen OV-chip, maar hoe kunnen de controleurs checken of je wel gechipped hebt?
Waarschijnlijk kijken ze alleen naar je kaart. Die chip zorgt er alleen voor dat je toegang hebt (denk ik). En ze hebben denk ik ook wel een apparaatje bij zich waar ze dingen mee kunnen checken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:16 schreef Lakitu het volgende:
Ohh ja, ik vroeg me nog wat af over treinenVanaf 1 januari krijgen we geen OV-kaart meer, alleen OV-chip, maar hoe kunnen de controleurs checken of je wel gechipped hebt?
Treinpoortjes staan nog allemaal open, toch?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Rotterdam heb je toch die poortjes?
Ah, ok. Daar gaan m'n weekendtreinplannenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En ze hebben denk ik ook wel een apparaatje bij zich waar ze dingen mee kunnen checken.
Ja klopt, in Den Haag en Utrecht wel...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Treinpoortjes staan nog allemaal open, toch?
Iddquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ah, ok. Daar gaan m'n weekendtreinplannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |