kut voor jequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:35 schreef Adolecens het volgende:
Sadist? Typen is kut vanaf een telefoon...
Mwa, ik vind vooral de mobiel layout nogal verneukt en ik heb nog geen manier gevonden om die anders te zettenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:35 schreef Adolecens het volgende:
Een telefoon is ook om te bellen, gekkie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:35 schreef Adolecens het volgende:
Als je Opera installeert heb je de normale baggerlayout. Je moet dan wat meer schuiven en de laadtijden zijn wat langer.. IE Mobile geeft de mobiele versie weer, is sneller, maar beperkter..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mwa, ik vind vooral de mobiel layout nogal verneukt en ik heb nog geen manier gevonden om die anders te zetten
Oh. hoi.
Is dat tegenwoordig niet een ondergesneeuwde feature? :pquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een telefoon is ook om te bellen, gekkie.
Paul ook. Van Mozy vind ik het wel jammerquote:
Wat heeft ie geflikt dan?quote:
Ja ik ook hoor, daar niet vanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Paul ook. Van Mozy vind ik het wel jammer!
Ik wil m'n fiets in een leuke kleur spuiten, maar welke?
Die met Butters als pimp was geniaalquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:42 schreef Japsnars het volgende:
Nieuwe aflevering van south park (WTF) was best slecht
Wat is er, Lakitu?quote:
Dat zal ik je vertellen, killa. Ben net 5 euro kwijtgeraakt aan een mongool die all-in gaat met een paartje driëen, en eindigt met een four of a kindquote:
Bedankt voor je 5 euroquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat zal ik je vertellen, killa. Ben net 5 euro kwijtgeraakt aan een mongool die all-in gaat met een paartje driëen, en eindigt met een four of a kind![]()
Hoe voelt dat?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat zal ik je vertellen, killa. Ben net 5 euro kwijtgeraakt aan een mongool die all-in gaat met een paartje driëen, en eindigt met een four of a kind![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |