DuShaury's laatste postquote:Je weet toch..
voor iedereen die op het oude topic Kansjongeren op hyves.
op ons ging haten.. onse hyves gingen dieken..
me vrouwtje uitschelden.. me matties belachelijk maken..
en so on so on.. ga maar door..
hier voor jullie ,, 2 filmpjes..
hehe and excuse me for het taalgebruik haha
maar niet heus en dit is die beroemde shaury..
en alleen mensen reageren graag die ook toen die tijd.
reageerde op die topic over ons!.
DUSHAURY & DU BLACKBANDANACREW
Hun YouTube-channelquote:owja nog iets.
fok nu ook met bloods en alles..
kijk als juliie die er bij betrekke
betrek ik ze ook bij nospang..
en luister dan die guy in die kk foto.
met die uato als dat hem is muhahah
die auto wat ben jij voro gay ass in die
clip ga je wat zien vriend.. ik zweer jullie fokke me op
zo stoer achter de computer weetje.
en ltje is koerd trouwens als je beetje knnis heb
zie je wel duidelijk is geen kk koeli.. nog eerder een
marokaan lijktie ofzo dus mensen
ikzweer jullie fokke mensen op.. maar nospang
jullie hebbe niet gewonne.
maar wij doen ook nog andere dingen muhaha
chille en shit en meer . niet heel dag zielig
achter die kauwlo pc zitte.. en alleen fok zitte lezen.
want jullie takkie toch ehtzefdle.
so sielig om mij hyves en me matties hun hyves
doro te spitte.. wats da
en die kanker tajppies op die fotos.
die ene pagina. met die bandanas en zo
horen niet bij ons ofzo kk megolen ken hun niet eens
als je iets post doe het goed kk sukkels make mij aggresief.
kk peace
Nieuwsberichtenquote:***************************
BlackBandanaCrew!
B.B.C (BlackBandanaCrew meschien kennen jullie ons van Beverwaard)
heeft veel haters dat weten we allemaal.. maar wie kent ons
nou echt? de meeste van die haters hebben alleen maar roddels gehoord.
dus check is keertje hoe wij zijn.
als we bijv dronken of stoned of
verdwaald zijn of in de meest vreemde situaties.. dont hate m*therf*ck*rz
We leven ons leven gwn met lol!
Also i have some movies uploaded
check them you know!
http://www.youtube.com/user/ItszBrandO
same here!quote:
Was dit nou die kloon of niet?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:33 schreef DuShaury het volgende:
owja nog iets.
fok nu ook met bloods en alles..
kijk als juliie die er bij betrekke
betrek ik ze ook bij nospang..
en luister dan die guy in die kk foto.
met die uato als dat hem is muhahah
die auto wat ben jij voro gay ass in die
clip ga je wat zien vriend.. ik zweer jullie fokke me op
zo stoer achter de computer weetje.
en ltje is koerd trouwens als je beetje knnis heb
zie je wel duidelijk is geen kk koeli.. nog eerder een
marokaan lijktie ofzo dus mensen
ikzweer jullie fokke mensen op.. maar nospang
jullie hebbe niet gewonne.
maar wij doen ook nog andere dingen muhaha
chille en shit en meer . niet heel dag zielig
achter die kauwlo pc zitte.. en alleen fok zitte lezen.
want jullie takkie toch ehtzefdle.
so sielig om mij hyves en me matties hun hyves
doro te spitte.. wats da
en die kanker tajppies op die fotos.
die ene pagina. met die bandanas en zo
horen niet bij ons ofzo kk megolen ken hun niet eens
als je iets post doe het goed kk sukkels make mij aggresief.
kk peace
Neen......Toch?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Was dit nou die kloon of niet?
Dat was een mirror, als ik het goed heb. Iemand had hem opnieuw geüploadquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:07 schreef MacorgaZ het volgende:
Mirror van de Mr. "Ik zit aan de anti-depressiva waardoor ik uren kan neuken zonder klaar te komen", a.k.a. Lamon video?
Als je doet alsof je 1 van die negers bent, ga dan niet tvp'en met een kuikensmiley.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Als je doet alsof je 1 van die negers bent, ga dan niet tvp'en met een kuikensmiley.
Dat geeft gewoon weg dat je een kloon bent.
Voor vandaag zal ik het door de vingers zienquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:11 schreef toxikon het volgende:
dam dit was een misser eerste klas van me, thnx Wijnand_Bierenstein
Dat gewoon Nederlands te hoog gegrepen is, ok. Maar als je je eigen brabbeltaaltje al niet goed kan spellen, wat voor een Wigger ben je danquote:die kauwlo pc
dat is absoluut niet de bedoelingquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Als je doet alsof je 1 van die negers bent, ga dan niet tvp'en met een kuikensmiley.
Dat geeft gewoon weg dat je een kloon bent.
Hij moest en zou de W van Wigger in kaulo proppenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:25 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat gewoon Nederlands te hoog gegrepen is, ok. Maar als je je eigen brabbeltaaltje al niet goed kan spellen, wat voor een Wigger ben je dan
Je probeert je voor te doen als 1 van die blanke wannabe's? Die denken dat die negers wat van hun coolheid op hun zal werken?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:25 schreef G4ngst4h het volgende:
[..]
dat is absoluut niet de bedoeling
Het is zelfs "kaolo", riep de taalnaziquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:26 schreef Torrio het volgende:
[..]
Hij moest en zou de W van Wigger in kaulo proppen
ssssssttt.. ik dach dat ik het al te goed wist..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:32 schreef Pek het volgende:
[..]
Het is zelfs "kaolo", riep de taalnazi
Ja, wrijf het nog even in, sadistquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:32 schreef Sigmund666 het volgende:
Het is geen neger
voor mij blijven het pipo'squote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:32 schreef Sigmund666 het volgende:
Het is geen neger, racist!
Het is Chocolademens(en), of Chocolademannetje(s)
Folders vouwen en dik cruisen door de hood! Streetsoldiers hosselen in bergen folders!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:55 schreef Torrio het volgende:
Wajooooo misschien begint hij dan al z´n folderwijkje
Wat ik zei: google-journalistiek...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:00 schreef Pek het volgende:
Dat nu.nl linkt naar die fake site is natuurlijk dodelijk voor die reputatie, waar zo hard aan gewerkt is. Die ligt na een avondje janken lekker out te gaan, denk ik
Toch niet weer de Acacialaan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 05:18 schreef WallOfStars het volgende:
This one is EPIC....
BananeMan en zijn crew....
RET aangifte gedaan.
Nu.nl die lekker dom bezig zijn met website linken....
Ad.nl
Telegraaf.nl
Nice....
in hun Youtube profiel is ene hugobaas...., of iets dergelijks. die zijn adres boven water heeft gehaalt. scheel de politie weer met zoeken.
maps.google.nl
51.965083,4.469719
street view
Poepmens(en), of Poepmannetje(s)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:32 schreef Sigmund666 het volgende:
welke gek, buiten rotterdam, weet datquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:33 schreef Loveless85 het volgende:
Die Acacialaan is niet eens Beverwaard falers
Scherpquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
welke gek, buiten rotterdam, weet dat
gezellig, wanneer is het buurtfeest?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Scherp![]()
Ze wonen wel in onze buurt
Reacties op ad.nlquote:Pietje Puk,
Idd .. Hard aanpakken !!! Laten zien wie de baas is .. Wil je niet luisteren (?) dan moet je maar voelen !!
22/10/09 23u58
chemysterious1 ,
Er is maar één methode dat werkt bij dat soort uitschotjongeren. Een blik fors gebouwde ME-ers die lui helemaal temmes slaan dat ze 5 maanden niet meer kunnen lopen. Niets coaches, bureau HALT en gedragscursusen!! kost te veel en levert niets op!!
22/10/09 18u32
Omdat ze niet alle Fok! threads gelezen hebbenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:24 schreef tliciouz het volgende:
Waarom denkt iedereen op dat chillersboek dat hij echt D. Shaury heet?
BBQ meetquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
gezellig, wanneer is het buurtfeest?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:32 schreef Sigmund666 het volgende:
quote:
Voor de luie lutsersquote:luister dan
deze shit kost tijd.
hehe je weeni wat ga kome
muziek-clip-veelboys..
ff beverwaard reprezenten...
en so stoer over bewerke.
ik heb nog steeds jullie dooie hoofden niiet gezien
vooral die gene blackbandanacrew heet kk sukkel
post jouw foto kan ook sulke grapjes make..
dubbelquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:33 schreef powerlite het volgende:
de bedreiging enzo staat in de volkskrantalleen wel onder de black bandana crew
je hebt ook het geduld van een bandana he....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:33 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
Gaat iemand laatse post van Shaury in de OP nog veranderen
[ONZ-FB] Waar Paul een blauwtje oplooptquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:33 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
je hebt ook het geduld van een bandana he....
't Begint inderdaad weer dood te worden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:43 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
[..]
ik post het alleen ff op de nieuwe pagina
er gebeurt hier toch geen ene kanker verder
tja die zijn ondergedoken die boefjes, dus ik denk dat het filmpje niet meer komtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:43 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
[..]
ik post het alleen ff op de nieuwe pagina
er gebeurt hier toch geen ene kanker verder
jwt man , met een bakkie thee de wereldproblematiek aanpakken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:55 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
2de kamer? Je bedoelt die reactie van die PvdA debielen aan wie we dit soort maatschappelijke tumoren te danken hebben
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:52 schreef Raznet het volgende:Ze staan op de voorpagina van de metro, en in de volkskrant, en telegraaf, en zelfs de tweede kamer heeft het over hun gehad
.
![]()
![]()
. Dit allemaal voor een reactie op de FOK! topics. Hier moeten we op proosten mensen
![]()
Dat dus, hilarisch!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:52 schreef Raznet het volgende:Ze staan op de voorpagina van de metro, en in de volkskrant, en telegraaf, en zelfs de tweede kamer heeft het over hun gehad
.
![]()
![]()
. Dit allemaal voor een reactie op de FOK! topics. Hier moeten we op proosten mensen
![]()
wat had je gevraagd?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:10 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dat dus, hilarisch!![]()
![]()
Ik heb nog geen antwoord van politie Rijnmond trouwens..
Wat er nu staat is Shaury's laatste post op fok.. Ik ga niet alles napluizen om te zien wat die kerel gezegd heeft hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:33 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
paddo theequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:59 schreef toxikon het volgende:
[..]
jwt man , met een bakkie thee de wereldproblematiek aanpakken.
Kijk de OP in topic 12 kneus , ik heb m zelfs gequote een pagina terug, wat een moeite hequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:23 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat er nu staat is Shaury's laatste post op fok.. Ik ga niet alles napluizen om te zien wat die kerel gezegd heeft hoor
Rustig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:34 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
[..]
Kijk de OP in topic 12 kneus , ik heb m zelfs gequote een pagina terug, wat een moeite he
Meteen scheldenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:34 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
[..]
Kijk de OP in topic 12 kneus , ik heb m zelfs gequote een pagina terug, wat een moeite he
Ja soms kan ik gewoon niet tegen luie lusters die geen ''topics'' willen doorspitten terwijl het in de vorige OP wel gewoon goed stond en ik het zelfs nog gequote hebquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Meteen scheldenDamn wat ben jij simpel
Nu in het Nederlands clownquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:06 schreef jesperrrrsss het volgende:
het staat op ik het Ad maar dan staat niet banacrew en zo maar gewoon dat de RET word bedreigt en dat de politie actie gaat ondernemen (word ook gezegd de ze met wapens staat te zwaaien) maar eerst de ID van de mensen gaat achter halen![]()
YESSSSSSSSSsssss
ZE WORDEN ECHT gearresteerd
Watte?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:06 schreef jesperrrrsss het volgende:
het staat op ik het Ad maar dan staat niet banacrew en zo maar gewoon dat de RET word bedreigt en dat de politie actie gaat ondernemen (word ook gezegd de ze met wapens staat te zwaaien) maar eerst de ID van de mensen gaat achter halen![]()
YESSSSSSSSSsssss
ZE WORDEN ECHT gearresteerd
In zijn vel.quote:
Lekker bij de handquote:
jazeker, lid van de black banana crew is echt wel stoerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:07 schreef OuweBaas het volgende:
Nu zal zijn streetcred wel enorm stijgen
die bedreigen niemand.. toch?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:33 schreef AdvancedPower het volgende:
Dit zijn ook echte wiggers:
[ afbeelding ]
Hyves:
- http://royboyone.hyves.nl/
- http://dyon-ajax.hyves.nl/
Dat is de zogenaamde ondersoort. De 'Wakkers'. Blanke mannetjes uit een kakkersgezin die proberen zwart te zijn maar intussen het liefst naar Frans Bauer en het Piratenfestival luisterenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:33 schreef AdvancedPower het volgende:
Dit zijn ook echte wiggers:
[ afbeelding ]
Hyves:
- http://royboyone.hyves.nl/
- http://dyon-ajax.hyves.nl/
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:43 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat zijn de zogenaamde ondersoort. De 'Wakkers'. Blanke mannetjes uit een kakkersgezin die proberen zwart te zijn maar intussen het liefst naar Frans Bauer en het Piratenfestival luisteren
Vreemd. Volgens mij hebben ze ook nog eens een mislukte emo-kapsel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:43 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat is de zogenaamde ondersoort. De 'Wakkers'. Blanke mannetjes uit een kakkersgezin die proberen zwart te zijn maar intussen het liefst naar Frans Bauer en het Piratenfestival luisteren
omg wie zijn dit?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:10 schreef AdvancedPower het volgende:
Kan iemand hier niet een vette Photoshop van maken?
[ afbeelding ]
Ze wouden je dagboek al uitbrengen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:24 schreef postmortum het volgende:
na enige tijd ondergedoken te zijn geweest gewerkt te hebben wil ik ff melden dat ik nog stees leef
Tering die is lijpquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:57 schreef liveevil het volgende:
BlackBandanaCrew checkt de park:
[ afbeelding ]
Dj Young Voice: http://gekke-cabo.hyves.nl/quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:10 schreef leipeshitouwess het volgende:
Is iemand nou eindelijk al achter de hyves van Dj Young Voice, Young Soulja en Big Soulja gekomen? Tot nu toe hebben we alleen de hyves van DuShaury En L-tje, die er geen fuck mee te maken heeft
Ja inderdaad, kijk maar de 'dance-battle' op youtube, waar hij overigens keihard gepwnd wordt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:05 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dj Young Voice: http://gekke-cabo.hyves.nl/
De anderen zou ik niet weten.
En Young Soulja kun je ook wel gewoon Dennis noemen, dat is namelijk zijn echte naam.
Aaaight, thanks.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:05 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dj Young Voice: http://gekke-cabo.hyves.nl/
De anderen zou ik niet weten.
En Young Soulja kun je ook wel gewoon Dennis noemen, dat is namelijk zijn echte naam.
Je vergeetquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:56 schreef thingamajig het volgende:
Het was leuk voor zolang het duurde. Mag ik de kaars uitblazen en de deur dichtdoen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ach misschien laat ie nog wat van zich horen als ie vrij isquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Als Du Shaury om 00:00 niet gereageerd heeft is hij een vuile darkroomhomo.
Dat hij dan door een aidsneger worde verkrachtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Als Du Shaury om 00:00 niet gereageerd heeft is hij een vuile darkroomhomo.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat hij dan door een aidsneger worde verkracht
Ik speculeer slechtsquote:
Ja, want ik zou mij gaan aanvallen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:07 schreef MacorgaZ het volgende:
Mirror van de Mr. "Ik zit aan de anti-depressiva waardoor ik uren kan neuken zonder klaar te komen", a.k.a. Lamon video?
Eens. Dit topic kan het beste gesloten tot er weer actie is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:53 schreef blackbandanacrew het volgende:
Ik verklaar dit topic dood.
R.I.P.
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:53 schreef blackbandanacrew het volgende:
Ik verklaar dit topic dood.
R.I.P.
onze randdebielle nepneger kind die zich anaal laat verkrachten als gevolg van jarenlang incest en verwaarlozing bedoel je?quote:
Nee Paultjuhhuhuhquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:40 schreef powerlite het volgende:
[..]
onze randdebielle nepneger kind die zich anaal laat verkrachten als gevolg van jarenlang incest en verwaarlozing bedoel je?
van een ervarings deskundige.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:51 schreef Maikuuul het volgende:
Lollerpwn, mensen die denken dat ze in de gevangenis komen
Gewoon 20 uur taakstraf en thats it
Nee, zoiets heet logica, denk je nou echt dat ze 16 jarige jongetjes jaren in de gevangenis laten zitten omadt ze stoer doen op internet ?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:53 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
van een ervarings deskundige.
Emimichquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:19 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
Jongens, c'est fini! Ik stel dat we verder gaan op de oorspronkelijke voet van dit topic: nieuwe hyvrs zoeken en uitlachen
die nepaccounts waren geniaal heb echt dubbel gelegen, vooral die Kees Franz Von Mecklenburg was echt een baas met zijn 49 krabbels aan bedreigingen mwhahaha
dus dit is het idee: nep account maken , profielfoto uitlachen, wachten op doodsbedreiging krabbel, die bij hyves aangeven en lachen als hopelijk dat kutkind zn account word afgesloten. Of als zn ouders hyves hebben (ja die zijn er) bedreiging kopieren en naar de ouders krabbelen.
Bak popcorn erbij en de resultaten posten op fok natuurlijk
late we deze shit weer levend maken!
Laten we deze shit gewoon sluiten en kappen met dat zielige gedoe?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:19 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
Jongens, c'est fini! Ik stel dat we verder gaan op de oorspronkelijke voet van dit topic: nieuwe hyvrs zoeken en uitlachen
die nepaccounts waren geniaal heb echt dubbel gelegen, vooral die Kees Franz Von Mecklenburg was echt een baas met zijn 49 krabbels aan bedreigingen mwhahaha
dus dit is het idee: nep account maken , profielfoto uitlachen, wachten op doodsbedreiging krabbel, die bij hyves aangeven en lachen als hopelijk dat kutkind zn account word afgesloten. Of als zn ouders hyves hebben (ja die zijn er) bedreiging kopieren en naar de ouders krabbelen.
Bak popcorn erbij en de resultaten posten op fok natuurlijk
late we deze shit weer levend maken!
Gelul, er is een duidelijk verschil tussen echt tuig en pubers die tijdelijk gestoord zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:16 schreef versabommie het volgende:
deze is wel sneu : http://dotta.hyves.nl/?ref=sr
Tis dat nou weer voor mongol vooroordeel. Ik post zowel op GS als op FOK al jaren. Het één hoeft niet fouter dan het andere te zijn. Ik zie taalgebruik op FOK waar ik me voor zou kunnen schamen en idem bij Geenstijl. Ik zie op beide media users net zo dom over elkaar lullen. Jij bent met jouw mening geen haar beter als de gemiddelde Geenstijler.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gelul, er is een duidelijk verschil tussen echt tuig en pubers die tijdelijk gestoord zijn.
Van mij mogen ze hun best doen met triest zijn, zolang ik er geen last van heb, maar het is onzin om zomaar willekeurige tijdelijk geestelijk gestoorden te gaan bashen.
FOK! is niet hetzelfde als GeenStijl, op klb na...wees daar blij mee.
Haat?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:43 schreef toxikon het volgende:
Lamon, waar komt al die haat vandaan?
wil je erover praten ofzo?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Haat?
Waar heb je het over?
Check mijn FoBo, dan zul je geen hatelijke post tegenkomen.
Fuck you is niet hetzelfde als haat, fuck you staat voor links laten liggen en geen nodeloze aandacht besteden.quote:
Is dit niet een slinkse verwijzing naar jou en je "Het kan me zóveel schelen wat Fokkers van mij vinden *nep-lach*"-video?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gelul, er is een duidelijk verschil tussen echt tuig en pubers die tijdelijk gestoord zijn.
Van mij mogen ze hun best doen met triest zijn, zolang ik er geen last van heb, maar het is onzin om zomaar willekeurige tijdelijk geestelijk gestoorden te gaan bashen.
FOK! is niet hetzelfde als GeenStijl, op klb na...wees daar blij mee.
In mijn bescheiden optiek ben je een moralistsche droeftoeter die wel vooraan staat om in een ultieme broekpoep poging wat kansjongeren zwart te maken in een mislukte rapclip, welke zo snel als mogelijk er weer afhaalde om je blazoen te zuiveren. Wijzen naar GS is dan zo verschrikkelijk makkelijk terwijl een simpele zoektocht op google al diverse topics laat zien die totaal niet afwijken van het GS gehalte. Dit topic bestaat met een doel, jij hebt keihard meegedaan met dit doel en nu ga je het doel bezweren omdat je nu de eerbare forumuser wil spelen. Flikker toch op zeg! Het enige wat je hiermee wint is de faalhaas trofee, hypocriete janknek!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Haat?
Waar heb je het over?
Check mijn FoBo, dan zul je geen hatelijke post tegenkomen.
Pfffft...nou, nou, wat een scheldtirade weer. Nergens voor nodig hoor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
In mijn bescheiden optiek ben je een moralistsche droeftoeter die wel vooraan staat om in een ultieme broekpoep poging wat kansjongeren zwart te maken in een mislukte rapclip, welke zo snel als mogelijk er weer afhaalde om je blazoen te zuiveren. Wijzen naar GS is dan zo verschrikkelijk makkelijk terwijl een simpele zoektocht op google al diverse topics laat zien die totaal niet afwijken van het GS gehalte. Dit topic bestaat met een doel, jij hebt keihard meegedaan met dit doel en nu ga je het doel bezweren omdat je nu de eerbare forumuser wil spelen. Flikker toch op zeg! Het enige wat je hiermee wint is de faalhaas trofee, hypocriete janknek!
Erg inhoudelijk ben je nu wederom niet he? Eerst wil je even een complete GeenStijl Community afzeiken omdat jij je verheven doet voelen. Krijg je commentaar begin je te toeteren over een scheldtirade. Ik zie jou steeds a zeggen en keihard weglopen voor b. Wees eens een vent of hou gewoon voortaan je domme commentaar voor je!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Pfffft...nou, nou, wat een scheldtirade weer. Nergens voor nodig hoor.
Waar komt dit vandaan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Erg inhoudelijk ben je nu wederom niet he? Eerst wil je even een complete GeenStijl Community afzeiken omdat jij je verheven doet voelen. Krijg je commentaar begin je te toeteren over een scheldtirade. Ik zie jou steeds a zeggen en keihard weglopen voor b. Wees eens een vent of hou gewoon vortaan je domme commentaar voor je!
Nu ga je nog als een verwend wijf om de bush heendraaien. Je verwijt de users die dit topic willen gebruiken waar het voor aangemaakt is een GS mentaliteit die jij verfoeid. Wat heb je dan de afgelopen tijd in dit topic gedaan? Ben je dan niet enorm hypocriet? Je hebt zelfs een lam clipje gemaakt welke je snel terugtrok. Ik denk dat de integriteit van mening GeenStijler groter is dan dat van een verwijfd rapnummer-jankertje dat al die tijd genoeg in een topic schept en op het moment dat het hem uitkomt de boel afkamt om zijn eigen blazoen strak te strijken. Doe jezelf een lol, reply hier niet meer en ga op alt.hypocrietejankjurken lekker je evangelie verkondigen!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waar komt dit vandaan?
De reden dat ik GeenStijl onaangenaam vind stamt al van een hele poos terug en met gegronde reden, waarom trek jij je zoveel aan van wat ik van GeenStijl vind, en waarom ik er enig plezier in schep, dat de site blunder op blunder maakt de laatste tijd?
Mag ik daar op persoonlijke basis niet van genieten wat jou betreft?
Nou, nou, een beetje netter kan ook wel hoor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nu ga je nog als een verwend wijf om de bush heendraaien. Je verwijt de users die dit topic willen gebruiken waar het voor aangemaakt is een GS mentaliteit die jij verfoeid. Wat heb je dan de afgelopen tijd in dit topic gedaan? Ben je dan niet enorm hypocriet? Je hebt zelfs een lam clipje gemaakt welke je snel terugtrok. Ik denk dat de integriteit van mening GeenStijler groter is dan dat van een verwijfd rapnummer-jankertje dat al die tijd genoeg in een topic schept en op het moment dat het hem uitkomt de boel afkamt om zijn eigen blazoen strak te strijken. Doe jezelf een lol, reply hier niet meer en ga op alt.hypocrietejankjurken lekker je evangelie verkondigen!
Neuh, anders had ik waarschijnlijk elke dag je lunchgeld gejat, een wedgie gegeven en je uiteindelijk in de fik gestoken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nou, nou, een beetje netter kan ook wel hoor.
Ik ben je schoolmaatje niet.
Vast.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh, anders had ik waarschijnlijk elke dag je lunchgeld gejat, een wedgie gegeven en je uiteindelijk in de fik gestoken.
Nouja blij dat je je aard niet probeert te verbloemen!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vast.
Ik weet het niet, ik mag je niet zo, ik denk dat ik je maar ga blokkeren.![]()
Bye bye.
Gelukkig ziet ieder ander hem wel, zodat ze zien wat een laf jankmeisje je bentquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:34 schreef Lamon het volgende:
1 bericht verborgen...het heeft geen zin meer, vrees ik, mocht de post naar mij gericht zijn.
Je bent terug.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:34 schreef Lamon het volgende:
1 bericht verborgen...het heeft geen zin meer, vrees ik, mocht de post naar mij gericht zijn.
Maar uit nieuwsgierigheid lees je het wel, nietwaar?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:34 schreef Lamon het volgende:
5 maanden geleden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
Lamon, wanneer heb je voor 't laatst geneukt?
Nee, echt niet, geblokkeerd is geblokkeerd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:41 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Maar uit nieuwsgierigheid lees je het wel, nietwaar?
Ergens deze maand nogquote:
Ghehe.. Ik zit nog in mijn wittebroodsweken... een maand is way too longquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ergens deze maand nog![]()
Misschien moet je 't es wat vaker doen, raak je energie daaraan kwijt en niet aan FOK!
Dit meisje wil wel, geloof ik:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ergens deze maand nog![]()
Misschien moet je 't es wat vaker doen, raak je energie daaraan kwijt en niet aan FOK!
Gut wat een gedoe, even een etentje en beetje leuk doen. Je bent toch zoeen sociaal diertje?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dit meisje wil wel, geloof ik:
[ afbeelding ]
Maar eerlijk gezegd is mijn seksdrive een beetje weg de laatste tijd, dus ik weet nog niet of ik er wel zin in heb.
Eerst een week heen en weer msn-nen, dan wachten tot ZIJ tijd heeft, dan charmant zijn bij de date, en dan heel doorzichtig gaan vragen of ze nog even binnen wil komen...
Het is zo'n gedoe allemaal.
Overigens zou het geen bal uitmaken voor mijn manier van posten hoor.
Ik heb geen vliegende hormonen meer all over the place.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:58 schreef SuperwormJim het volgende:
Het topic begon al aardig dood te bloeden, maar om er nu een SC van te maken![]()
Ga verder in de SC of open desnoods een nieuw topic, maar hier gaan we vanaf nu ontopic verder om zodoende het topic langzaam te laten inslapen.
Doe maar een slotje, het is officieel dood denk ik zo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:58 schreef SuperwormJim het volgende:
Het topic begon al aardig dood te bloeden, maar om er nu een SC van te maken![]()
Ga verder in de SC of open desnoods een nieuw topic, maar hier gaan we vanaf nu ontopic verder om zodoende het topic langzaam te laten inslapen.
Hee, vijfde kloon die de behoefte heeft om zich als Lamon-aanbidster te profileren, voor wat voor zwakzinnige reden dan ook.quote:
Ik ben al heel lang geregistreerd heurquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hee, vijfde kloon die de behoefte heeft om zich als Lamon-aanbidster te profileren, voor wat voor zwakzinnige reden dan ook.
Dat maakt het enkel maar triester, ik hoop dat je dat zelf beseft?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:15 schreef I-Love-Lamon het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang geregistreerd heur![]()
![]()
Zegt de man die zich voordoet als minderjarige meisjes,quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat maakt het enkel maar triester, ik hoop dat je dat zelf beseft?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat valt dan toch wel tegen he?!quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:58 schreef onlogisch het volgende:
Nou heb ik eindelijk alle delen een beetje doorgespit en nu valt het stil?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:33 schreef TJDoornbos het volgende:
iemand nog wat vernomen van die gasten?
In de cel zou wel geen internet zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:28 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Laatste aanmelding:
2 dagen geleden
van youtube
Een Super Sayjanquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hee, vijfde kloon die de behoefte heeft om zich als Lamon-aanbidster te profileren, voor Om wat voor zwakzinnige reden dan ook.
Moet jij zeggen man! Verrekte mongol! Vieze furfagquote:
Heb jij niet een beetje te veel New Kids gekeken?quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:42 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Moet jij zeggen man! Verrekte mongol! Vieze furfag
Aaight 14jarige kengsterquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:53 schreef Zijdenuiltje het volgende:
http://youngboydadzie.hyves.nl/
This Ju Boy & Dadzii -[b]M check al zen sjickies
JUU BOYYYY
Laten we deze reeks weer tot leven brengen door een nieuwe 'crew' te vinden.quote:
Met z'n tweetjes in de WC foto's makenquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:08 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Laten we deze reeks weer tot leven brengen door een nieuwe 'crew' te vinden.
Ik heb al een kandidaat:
Hyves: http://royboyone.hyves.nl/?ref=sr
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:21 schreef Zijdenuiltje het volgende:
Alain (747)
gisteren, 19:11
Ik Zie Mensen Gaan!(l)
Maar Jou Zie Ik Staan!(l)
Heb Ik Fitty Rent Iedereen Weg Behalve Jij(l)
Kuss Je Mattie Tommie(l)
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent echt geobsedeerd he?!quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:08 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Laten we deze reeks weer tot leven brengen door een nieuwe 'crew' te vinden.
Ik heb al een kandidaat:
Hyves: http://royboyone.hyves.nl/?ref=sr
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:37 schreef Banzaiaap het volgende:
http://quino-1989-mdg.hyves.nl/
Is deze held met z'n stoere raps al gepost?
zelfs me buurjongetje met syndroom van down ziet er nog beter uit dan hemquote:
Zeik maar lekker raak.quote:
Ben nou maar gewoon stil. Je jankt halve dagen over "internethosselaars", en het enige wat je zelf doet is internetdaten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zeik maar lekker raak.
Ik heb binnenkort een date met een modelwaardig meisje van 20, zoals het er nu uitziet, en al maakt me dat zelf niet extreem vrolijk omdat ik die fase al ff voorbij ben, ben jij 10 maal zo zielig, volgens je eigen trieste puberregeltjes.
En neem dat maar mee naar bed, of kap met je trieste gejank richting mij en doe normaal.
Ieder wijf van 14 tot 20 zonder overgewicht denkt model te zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zeik maar lekker raak.
Ik heb binnenkort een date met een modelwaardig meisje van 20,
Is ook zo, en ze zijn soms onterecht arrogant, maar dit was geen post om die meisjes te veroordelen, meer om AAAAAA eens van me af te schudden. Die klb-gek zit al maandenlang gefrustreerd achter me aan te posten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Ieder wijf van 14 tot 20 zonder overgewicht denkt model te zijn.
Ik dacht dat AAAAAA een nieuwe user (lees nieuwe kloon) was. Blijkbaar bestaat deze kloon al wat langer.quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is ook zo, en ze zijn soms onterecht arrogant, maar dit was geen post om die meisjes te veroordelen, meer om AAAAAA eens van me af te schudden. Die klb-gek zit al maandenlang gefrustreerd achter me aan te posten.
Heb je het nu over Lamon of moi?quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:08 schreef AAAAAA het volgende:
Wat muil je knaap, dit is de vierde keer dat ik op je reageer.
Bokay.quote:
Ik ben geen kloon?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
Van wie zijn AdvancedPower en AnaleAbortus nou eigenlijk kloontjes
Wie gaat hem vertellen dat hij maar beter groentenboer kan worden?quote:Deze man leest zijn krabbels...
Deze man beantwoord zijn krabbels in dezelfde dag als ik tijd hebt!!!
Deze man verwijder weer zijn krabbels want, mijn hyves is geen nieuws blad...
Haters make me famous dus fuck the haters :cowboy:
One Love
M.D.G. Unit (l)
heej kansjongere uit brabantquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:34 schreef skittelman het volgende:
[..]
Wie gaat hem vertellen dat hij maar beter groentenboer kan worden?
[ afbeelding ]
Of een slager.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:34 schreef skittelman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij kan z'n kontje wel gaan verkopen. Want hij zal wel goed in de markt liggen bij de homo's als ze deze foto zienquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:34 schreef skittelman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ohnee wacht we leven in Nederland, das waar ook!quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:43 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Hij kan z'n kontje wel gaan verkopen. Want hij zal wel goed in de markt liggen bij de homo's als ze deze foto zien
En terechtquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:06 schreef shomila het volgende:
Politie houdt bedreigers trampersoneel aan
ROTTERDAM - De politie in Rotterdam heeft drie jongeren aangehouden die medewerkers van vervoersbedrijf RET in internetfilmpjes met de dood zouden hebben bedreigd. Het gaat om een 15-jarige en twee 18-jarige Rotterdammers, zo maakte de politie maandag bekend.
De RET toonde zich vorige week geschokt door de op internet ciculerende filmpjes en deed aangifte. Op de filmpjes staan jongeren die met wapens in de hand bedreigingen uiten tegen RET-controleurs. De politie vond bij het doorzoeken van de woningen van de verdachten onder meer een nepvuurwapen. De jongeren verklaarden de bedreigingen onder invloed en in een baldadige bui te hebben gedaan.
bron telegraaf
Haha, eindelijk!quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:06 schreef shomila het volgende:
Politie houdt bedreigers trampersoneel aan
ROTTERDAM - De politie in Rotterdam heeft drie jongeren aangehouden die medewerkers van vervoersbedrijf RET in internetfilmpjes met de dood zouden hebben bedreigd. Het gaat om een 15-jarige en twee 18-jarige Rotterdammers, zo maakte de politie maandag bekend.
De RET toonde zich vorige week geschokt door de op internet ciculerende filmpjes en deed aangifte. Op de filmpjes staan jongeren die met wapens in de hand bedreigingen uiten tegen RET-controleurs. De politie vond bij het doorzoeken van de woningen van de verdachten onder meer een nepvuurwapen. De jongeren verklaarden de bedreigingen onder invloed en in een baldadige bui te hebben gedaan.
bron telegraaf
Das maar 1x geplaatst hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:16 schreef Ungeheuer het volgende:
Gaat iedereen nu het stukje van de telegraaf plaatsen?
Jij hebt natuurlijk een echte thuis liggenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:20 schreef Lamon. het volgende:
Nepvuurwapen, goh, wat onverwacht.
Watjes...
Tuurlijk heeft hij dat, hij zou ons het liefst allemaal neerschieten (lees: neerspuiten.)quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk een echte thuis liggen
Nee, maar ik maak ook geen filmpjes waarin ik mensen bedreig, ik heb ze alleen losers en nerds genoemd, en terecht blijkt wederom weer....quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk een echte thuis liggen
Ik doe niet irritant. Jij noemt mensen 'watjes' omdat ze een nepgun hebben. Logisch gevolg daar van is dat jij jezelf vast géén watje vind, en een eckte hebtquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, maar ik maak ook geen filmpjes waarin ik mensen bedreig, ik heb ze alleen losers en nerds genoemd, en terecht blijkt wederom weer....
Waarom moet je nou weer irritant doen?
Nee, ik noemde ze watjes en nerds omdat ze de behoefte voelden om mensen te gaan bedreigen, en guns moesten laten zien, en ik er geen bal van geloofde, en dacht dat het allemaal grootspraak was.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik doe niet irritant. Jij noemt mensen 'watjes' omdat ze een nepgun hebben. Logisch gevolg daar van is dat jij jezelf vast géén watje vind, en een eckte hebt
http://www.nrc.nl/binnenl(...)rs_trampersoneel_aanquote:Rotterdam, 26 okt. De politie in Rotterdam heeft drie jongeren aangehouden die medewerkers van vervoersbedrijf RET in internetfilmpjes met de dood zouden hebben bedreigd. Het gaat om een 15-jarige en twee 18-jarige Rotterdammers, zo maakte de politie vandaag bekend.
De RET toonde zich vorige week geschokt door de op internet circulerende filmpjes en deed aangifte. De politie vond bij het doorzoeken van de woningen van de verdachten onder meer een nepvuurwapen. De jongeren verklaarden de bedreigingen onder invloed en in een baldadige bui te hebben gedaan.
Op de filmpjes staan jongeren die met wapens in de hand bedreigingen uiten tegen RET-controleurs. De jongeren noemen zich de BlackBandanaCrew en zijn actief in de wijk Beverwaard. In die wijk zijn in het openbaar vervoer vaak problemen met zwartrijders en jongeren die andere reizigers lastigvallen.
Op een deel van tramlijn 23, die van Beverwaard via de deelgemeente IJsselmonde naar Schiedam gaat, geldt een zogeheten ov-verbod. Dat betekent dat reizigers die vernielingen aanrichten of personeel bedreigen, maximaal twee maanden niet op deze tramlijn mogen reizen. Rotterdam is de enige Nederlandse stad die (op twee lijnen) een dergelijk verbod heeft ingesteld.
Jij noemde mij een kloon.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik doe niet irritant. Jij noemt mensen 'watjes' omdat ze een nepgun hebben. Logisch gevolg daar van is dat jij jezelf vast géén watje vind, en een eckte hebt
1 Jongen van 15.. Goh wie zou dat toch zijnquote:
Maakt niet uit!quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:44 schreef T3rr0r het volgende:
Hahaha, geniaal! Ik denk dat de filmpjes van onze battie-boys nu helaas wel wat langer op zich laten wachten
Ik zie het al voor me; 3 jongens in zwart/wit gestreepte pakken!quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:44 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Maakt niet uit!
We gaan ze gewoon een keer gezellig met z'n allen opzoeken tijdens hun straf
Ach die zijn met een kopje thee of een weekje schoffelen toch weer klaar. Denk je nou echt dat ze hiervoor de bak in moeten? Eentje is minderjarig, die staat vanmiddag weer buiten, de anderen over een weekje met een straf gelijk aan het voorarrest of taakstraf ofzoquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:44 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Maakt niet uit!
We gaan ze gewoon een keer gezellig met z'n allen opzoeken tijdens hun straf
Moeten ze eigenlijk wel gewoon doenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me; 3 jongens in zwart/wit gestreepte pakken!
Controleren op vervoersbewijzen in de metro zou wel een passende taakstraf zijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:49 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Moeten ze eigenlijk wel gewoon doen!
Gebeurt toch niet. Waarschijnlijk krijgt shaury een kleine taakstraf van 20 uur en voorwaardelijke straf en die andere 2 het dubbele ofzo :S
Die lijn 23 komt langs mijn huisquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Controleren op vervoersbewijzen in de metro zou wel een passende taakstraf zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |