Watte?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:06 schreef jesperrrrsss het volgende:
het staat op ik het Ad maar dan staat niet banacrew en zo maar gewoon dat de RET word bedreigt en dat de politie actie gaat ondernemen (word ook gezegd de ze met wapens staat te zwaaien) maar eerst de ID van de mensen gaat achter halen![]()
YESSSSSSSSSsssss
ZE WORDEN ECHT gearresteerd
In zijn vel.quote:
Lekker bij de handquote:
jazeker, lid van de black banana crew is echt wel stoerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:07 schreef OuweBaas het volgende:
Nu zal zijn streetcred wel enorm stijgen
die bedreigen niemand.. toch?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:33 schreef AdvancedPower het volgende:
Dit zijn ook echte wiggers:
[ afbeelding ]
Hyves:
- http://royboyone.hyves.nl/
- http://dyon-ajax.hyves.nl/
Dat is de zogenaamde ondersoort. De 'Wakkers'. Blanke mannetjes uit een kakkersgezin die proberen zwart te zijn maar intussen het liefst naar Frans Bauer en het Piratenfestival luisterenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:33 schreef AdvancedPower het volgende:
Dit zijn ook echte wiggers:
[ afbeelding ]
Hyves:
- http://royboyone.hyves.nl/
- http://dyon-ajax.hyves.nl/
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:43 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat zijn de zogenaamde ondersoort. De 'Wakkers'. Blanke mannetjes uit een kakkersgezin die proberen zwart te zijn maar intussen het liefst naar Frans Bauer en het Piratenfestival luisteren
Vreemd. Volgens mij hebben ze ook nog eens een mislukte emo-kapsel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:43 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat is de zogenaamde ondersoort. De 'Wakkers'. Blanke mannetjes uit een kakkersgezin die proberen zwart te zijn maar intussen het liefst naar Frans Bauer en het Piratenfestival luisteren
omg wie zijn dit?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:10 schreef AdvancedPower het volgende:
Kan iemand hier niet een vette Photoshop van maken?
[ afbeelding ]
Ze wouden je dagboek al uitbrengen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:24 schreef postmortum het volgende:
na enige tijd ondergedoken te zijn geweest gewerkt te hebben wil ik ff melden dat ik nog stees leef
Tering die is lijpquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:57 schreef liveevil het volgende:
BlackBandanaCrew checkt de park:
[ afbeelding ]
Dj Young Voice: http://gekke-cabo.hyves.nl/quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:10 schreef leipeshitouwess het volgende:
Is iemand nou eindelijk al achter de hyves van Dj Young Voice, Young Soulja en Big Soulja gekomen? Tot nu toe hebben we alleen de hyves van DuShaury En L-tje, die er geen fuck mee te maken heeft
Ja inderdaad, kijk maar de 'dance-battle' op youtube, waar hij overigens keihard gepwnd wordt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:05 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dj Young Voice: http://gekke-cabo.hyves.nl/
De anderen zou ik niet weten.
En Young Soulja kun je ook wel gewoon Dennis noemen, dat is namelijk zijn echte naam.
Aaaight, thanks.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:05 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dj Young Voice: http://gekke-cabo.hyves.nl/
De anderen zou ik niet weten.
En Young Soulja kun je ook wel gewoon Dennis noemen, dat is namelijk zijn echte naam.
Je vergeetquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:56 schreef thingamajig het volgende:
Het was leuk voor zolang het duurde. Mag ik de kaars uitblazen en de deur dichtdoen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ach misschien laat ie nog wat van zich horen als ie vrij isquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Als Du Shaury om 00:00 niet gereageerd heeft is hij een vuile darkroomhomo.
Dat hij dan door een aidsneger worde verkrachtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Als Du Shaury om 00:00 niet gereageerd heeft is hij een vuile darkroomhomo.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat hij dan door een aidsneger worde verkracht
Ik speculeer slechtsquote:
Ja, want ik zou mij gaan aanvallen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:07 schreef MacorgaZ het volgende:
Mirror van de Mr. "Ik zit aan de anti-depressiva waardoor ik uren kan neuken zonder klaar te komen", a.k.a. Lamon video?
Eens. Dit topic kan het beste gesloten tot er weer actie is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:53 schreef blackbandanacrew het volgende:
Ik verklaar dit topic dood.
R.I.P.
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:53 schreef blackbandanacrew het volgende:
Ik verklaar dit topic dood.
R.I.P.
onze randdebielle nepneger kind die zich anaal laat verkrachten als gevolg van jarenlang incest en verwaarlozing bedoel je?quote:
Nee Paultjuhhuhuhquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:40 schreef powerlite het volgende:
[..]
onze randdebielle nepneger kind die zich anaal laat verkrachten als gevolg van jarenlang incest en verwaarlozing bedoel je?
van een ervarings deskundige.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:51 schreef Maikuuul het volgende:
Lollerpwn, mensen die denken dat ze in de gevangenis komen
Gewoon 20 uur taakstraf en thats it
Nee, zoiets heet logica, denk je nou echt dat ze 16 jarige jongetjes jaren in de gevangenis laten zitten omadt ze stoer doen op internet ?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:53 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
van een ervarings deskundige.
Emimichquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:19 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
Jongens, c'est fini! Ik stel dat we verder gaan op de oorspronkelijke voet van dit topic: nieuwe hyvrs zoeken en uitlachen
die nepaccounts waren geniaal heb echt dubbel gelegen, vooral die Kees Franz Von Mecklenburg was echt een baas met zijn 49 krabbels aan bedreigingen mwhahaha
dus dit is het idee: nep account maken , profielfoto uitlachen, wachten op doodsbedreiging krabbel, die bij hyves aangeven en lachen als hopelijk dat kutkind zn account word afgesloten. Of als zn ouders hyves hebben (ja die zijn er) bedreiging kopieren en naar de ouders krabbelen.
Bak popcorn erbij en de resultaten posten op fok natuurlijk
late we deze shit weer levend maken!
Laten we deze shit gewoon sluiten en kappen met dat zielige gedoe?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:19 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
Jongens, c'est fini! Ik stel dat we verder gaan op de oorspronkelijke voet van dit topic: nieuwe hyvrs zoeken en uitlachen
die nepaccounts waren geniaal heb echt dubbel gelegen, vooral die Kees Franz Von Mecklenburg was echt een baas met zijn 49 krabbels aan bedreigingen mwhahaha
dus dit is het idee: nep account maken , profielfoto uitlachen, wachten op doodsbedreiging krabbel, die bij hyves aangeven en lachen als hopelijk dat kutkind zn account word afgesloten. Of als zn ouders hyves hebben (ja die zijn er) bedreiging kopieren en naar de ouders krabbelen.
Bak popcorn erbij en de resultaten posten op fok natuurlijk
late we deze shit weer levend maken!
Gelul, er is een duidelijk verschil tussen echt tuig en pubers die tijdelijk gestoord zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:16 schreef versabommie het volgende:
deze is wel sneu : http://dotta.hyves.nl/?ref=sr
Tis dat nou weer voor mongol vooroordeel. Ik post zowel op GS als op FOK al jaren. Het één hoeft niet fouter dan het andere te zijn. Ik zie taalgebruik op FOK waar ik me voor zou kunnen schamen en idem bij Geenstijl. Ik zie op beide media users net zo dom over elkaar lullen. Jij bent met jouw mening geen haar beter als de gemiddelde Geenstijler.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gelul, er is een duidelijk verschil tussen echt tuig en pubers die tijdelijk gestoord zijn.
Van mij mogen ze hun best doen met triest zijn, zolang ik er geen last van heb, maar het is onzin om zomaar willekeurige tijdelijk geestelijk gestoorden te gaan bashen.
FOK! is niet hetzelfde als GeenStijl, op klb na...wees daar blij mee.
Haat?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:43 schreef toxikon het volgende:
Lamon, waar komt al die haat vandaan?
wil je erover praten ofzo?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Haat?
Waar heb je het over?
Check mijn FoBo, dan zul je geen hatelijke post tegenkomen.
Fuck you is niet hetzelfde als haat, fuck you staat voor links laten liggen en geen nodeloze aandacht besteden.quote:
Is dit niet een slinkse verwijzing naar jou en je "Het kan me zóveel schelen wat Fokkers van mij vinden *nep-lach*"-video?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gelul, er is een duidelijk verschil tussen echt tuig en pubers die tijdelijk gestoord zijn.
Van mij mogen ze hun best doen met triest zijn, zolang ik er geen last van heb, maar het is onzin om zomaar willekeurige tijdelijk geestelijk gestoorden te gaan bashen.
FOK! is niet hetzelfde als GeenStijl, op klb na...wees daar blij mee.
In mijn bescheiden optiek ben je een moralistsche droeftoeter die wel vooraan staat om in een ultieme broekpoep poging wat kansjongeren zwart te maken in een mislukte rapclip, welke zo snel als mogelijk er weer afhaalde om je blazoen te zuiveren. Wijzen naar GS is dan zo verschrikkelijk makkelijk terwijl een simpele zoektocht op google al diverse topics laat zien die totaal niet afwijken van het GS gehalte. Dit topic bestaat met een doel, jij hebt keihard meegedaan met dit doel en nu ga je het doel bezweren omdat je nu de eerbare forumuser wil spelen. Flikker toch op zeg! Het enige wat je hiermee wint is de faalhaas trofee, hypocriete janknek!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Haat?
Waar heb je het over?
Check mijn FoBo, dan zul je geen hatelijke post tegenkomen.
Pfffft...nou, nou, wat een scheldtirade weer. Nergens voor nodig hoor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
In mijn bescheiden optiek ben je een moralistsche droeftoeter die wel vooraan staat om in een ultieme broekpoep poging wat kansjongeren zwart te maken in een mislukte rapclip, welke zo snel als mogelijk er weer afhaalde om je blazoen te zuiveren. Wijzen naar GS is dan zo verschrikkelijk makkelijk terwijl een simpele zoektocht op google al diverse topics laat zien die totaal niet afwijken van het GS gehalte. Dit topic bestaat met een doel, jij hebt keihard meegedaan met dit doel en nu ga je het doel bezweren omdat je nu de eerbare forumuser wil spelen. Flikker toch op zeg! Het enige wat je hiermee wint is de faalhaas trofee, hypocriete janknek!
Erg inhoudelijk ben je nu wederom niet he? Eerst wil je even een complete GeenStijl Community afzeiken omdat jij je verheven doet voelen. Krijg je commentaar begin je te toeteren over een scheldtirade. Ik zie jou steeds a zeggen en keihard weglopen voor b. Wees eens een vent of hou gewoon voortaan je domme commentaar voor je!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Pfffft...nou, nou, wat een scheldtirade weer. Nergens voor nodig hoor.
Waar komt dit vandaan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Erg inhoudelijk ben je nu wederom niet he? Eerst wil je even een complete GeenStijl Community afzeiken omdat jij je verheven doet voelen. Krijg je commentaar begin je te toeteren over een scheldtirade. Ik zie jou steeds a zeggen en keihard weglopen voor b. Wees eens een vent of hou gewoon vortaan je domme commentaar voor je!
Nu ga je nog als een verwend wijf om de bush heendraaien. Je verwijt de users die dit topic willen gebruiken waar het voor aangemaakt is een GS mentaliteit die jij verfoeid. Wat heb je dan de afgelopen tijd in dit topic gedaan? Ben je dan niet enorm hypocriet? Je hebt zelfs een lam clipje gemaakt welke je snel terugtrok. Ik denk dat de integriteit van mening GeenStijler groter is dan dat van een verwijfd rapnummer-jankertje dat al die tijd genoeg in een topic schept en op het moment dat het hem uitkomt de boel afkamt om zijn eigen blazoen strak te strijken. Doe jezelf een lol, reply hier niet meer en ga op alt.hypocrietejankjurken lekker je evangelie verkondigen!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waar komt dit vandaan?
De reden dat ik GeenStijl onaangenaam vind stamt al van een hele poos terug en met gegronde reden, waarom trek jij je zoveel aan van wat ik van GeenStijl vind, en waarom ik er enig plezier in schep, dat de site blunder op blunder maakt de laatste tijd?
Mag ik daar op persoonlijke basis niet van genieten wat jou betreft?
Nou, nou, een beetje netter kan ook wel hoor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nu ga je nog als een verwend wijf om de bush heendraaien. Je verwijt de users die dit topic willen gebruiken waar het voor aangemaakt is een GS mentaliteit die jij verfoeid. Wat heb je dan de afgelopen tijd in dit topic gedaan? Ben je dan niet enorm hypocriet? Je hebt zelfs een lam clipje gemaakt welke je snel terugtrok. Ik denk dat de integriteit van mening GeenStijler groter is dan dat van een verwijfd rapnummer-jankertje dat al die tijd genoeg in een topic schept en op het moment dat het hem uitkomt de boel afkamt om zijn eigen blazoen strak te strijken. Doe jezelf een lol, reply hier niet meer en ga op alt.hypocrietejankjurken lekker je evangelie verkondigen!
Neuh, anders had ik waarschijnlijk elke dag je lunchgeld gejat, een wedgie gegeven en je uiteindelijk in de fik gestoken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nou, nou, een beetje netter kan ook wel hoor.
Ik ben je schoolmaatje niet.
Vast.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh, anders had ik waarschijnlijk elke dag je lunchgeld gejat, een wedgie gegeven en je uiteindelijk in de fik gestoken.
Nouja blij dat je je aard niet probeert te verbloemen!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vast.
Ik weet het niet, ik mag je niet zo, ik denk dat ik je maar ga blokkeren.![]()
Bye bye.
Gelukkig ziet ieder ander hem wel, zodat ze zien wat een laf jankmeisje je bentquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:34 schreef Lamon het volgende:
1 bericht verborgen...het heeft geen zin meer, vrees ik, mocht de post naar mij gericht zijn.
Je bent terug.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:34 schreef Lamon het volgende:
1 bericht verborgen...het heeft geen zin meer, vrees ik, mocht de post naar mij gericht zijn.
Maar uit nieuwsgierigheid lees je het wel, nietwaar?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:34 schreef Lamon het volgende:
5 maanden geleden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
Lamon, wanneer heb je voor 't laatst geneukt?
Nee, echt niet, geblokkeerd is geblokkeerd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:41 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Maar uit nieuwsgierigheid lees je het wel, nietwaar?
Ergens deze maand nogquote:
Ghehe.. Ik zit nog in mijn wittebroodsweken... een maand is way too longquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ergens deze maand nog![]()
Misschien moet je 't es wat vaker doen, raak je energie daaraan kwijt en niet aan FOK!
Dit meisje wil wel, geloof ik:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ergens deze maand nog![]()
Misschien moet je 't es wat vaker doen, raak je energie daaraan kwijt en niet aan FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |