abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74010258
En ik nogal zo mijn best gedaan om in hun nieuwe filmpje te komen met mijn photoshops.
pi_74010699
Bij deze kom ik bloemen leggen op de steen van dit topic.

Rust zacht topic.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:05:50 #153
275383 DeAnaleAbortus
Strijder van de Houten Euro
pi_74011182
Poep.
''Zij die zich van het alledaagse af wil keren, kan haar kind altijd nog anaal laten aborteren''
pi_74011733
Waar is onze held! ?
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_74011895
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:32 schreef Mopst3r het volgende:
Waar is onze held! ?
onze randdebielle nepneger kind die zich anaal laat verkrachten als gevolg van jarenlang incest en verwaarlozing bedoel je?
Op maandag 27 juli 2009 13:48 schreef Boeman het volgende:
:')
Potentieel goed topic powerlite
pi_74011975
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:40 schreef powerlite het volgende:

[..]

onze randdebielle nepneger kind die zich anaal laat verkrachten als gevolg van jarenlang incest en verwaarlozing bedoel je?
Nee Paultjuhhuhuh
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:51:44 #157
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_74012189
Lollerpwn, mensen die denken dat ze in de gevangenis komen

Gewoon 20 uur taakstraf en thats it
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:53:20 #158
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_74012227
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:51 schreef Maikuuul het volgende:
Lollerpwn, mensen die denken dat ze in de gevangenis komen

Gewoon 20 uur taakstraf en thats it
van een ervarings deskundige.
Welcome Mr. President, How can we serve you,
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:55:52 #159
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_74012285
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:53 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

van een ervarings deskundige.
Nee, zoiets heet logica, denk je nou echt dat ze 16 jarige jongetjes jaren in de gevangenis laten zitten omadt ze stoer doen op internet ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:19:53 #160
275383 DeAnaleAbortus
Strijder van de Houten Euro
pi_74012818
Jongens, c'est fini! Ik stel dat we verder gaan op de oorspronkelijke voet van dit topic: nieuwe hyvrs zoeken en uitlachen

die nepaccounts waren geniaal heb echt dubbel gelegen, vooral die Kees Franz Von Mecklenburg was echt een baas met zijn 49 krabbels aan bedreigingen mwhahaha

dus dit is het idee: nep account maken , profielfoto uitlachen, wachten op doodsbedreiging krabbel, die bij hyves aangeven en lachen als hopelijk dat kutkind zn account word afgesloten. Of als zn ouders hyves hebben (ja die zijn er ) bedreiging kopieren en naar de ouders krabbelen.

Bak popcorn erbij en de resultaten posten op fok natuurlijk

late we deze shit weer levend maken!
''Zij die zich van het alledaagse af wil keren, kan haar kind altijd nog anaal laten aborteren''
pi_74013054
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:19 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
Jongens, c'est fini! Ik stel dat we verder gaan op de oorspronkelijke voet van dit topic: nieuwe hyvrs zoeken en uitlachen

die nepaccounts waren geniaal heb echt dubbel gelegen, vooral die Kees Franz Von Mecklenburg was echt een baas met zijn 49 krabbels aan bedreigingen mwhahaha

dus dit is het idee: nep account maken , profielfoto uitlachen, wachten op doodsbedreiging krabbel, die bij hyves aangeven en lachen als hopelijk dat kutkind zn account word afgesloten. Of als zn ouders hyves hebben (ja die zijn er ) bedreiging kopieren en naar de ouders krabbelen.

Emimich
pi_74013212
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:19 schreef DeAnaleAbortus het volgende:

Laten we deze shit gewoon sluiten en kappen met dat zielige gedoe?
Ook een idee?
I don't really give a flying fuck of die jochies echt iets met FOK! te maken hadden of niet, het was straattuig en nu worden ze opgepakt en terecht...en als je domme heksenjachten wilt ga je maar naar die losers van GeenStijl, die nu inmiddels drie keer achter elkaar zichzelf voor lul gezet hebben in korte tijd.
pi_74013359
Zeg het ze Lamon, zeg het ze!

Ik hou ook wel van een leuk relletje maar wat DAA voorstelt is echt uberkanloos en komt vast uit de koker van een 16jarige puisterige nerd die zelf niet naar buiten durft
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:03:29 #164
156644 toxikon
totale uitverkoop
pi_74013957
ik heb nog wel een paar ideeën maar over het algemeen worden die als wreed en gestoord omschreven door mjin omgeving . het lijkt mij beter om dit topic nog effe open te laten voor de battyboys return. (hooguit tot morgen hoor.)
alles moet op
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:16:36 #165
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74014260
deze is wel sneu : http://dotta.hyves.nl/?ref=sr
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_74014392
waarom gooien we er geen slot je op en als Shorty weer een video post, dat we dan weer gaan beginnen. ??

of we gaan hier gewoon verder ??
het is patat
pi_74014412
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:16 schreef versabommie het volgende:
deze is wel sneu : http://dotta.hyves.nl/?ref=sr
Gelul, er is een duidelijk verschil tussen echt tuig en pubers die tijdelijk gestoord zijn.
Van mij mogen ze hun best doen met triest zijn, zolang ik er geen last van heb, maar het is onzin om zomaar willekeurige tijdelijk geestelijk gestoorden te gaan bashen.

FOK! is niet hetzelfde als GeenStijl, op klb na...wees daar blij mee.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:30:24 #168
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74014542
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:24 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Gelul, er is een duidelijk verschil tussen echt tuig en pubers die tijdelijk gestoord zijn.
Van mij mogen ze hun best doen met triest zijn, zolang ik er geen last van heb, maar het is onzin om zomaar willekeurige tijdelijk geestelijk gestoorden te gaan bashen.

Tis dat nou weer voor mongol vooroordeel. Ik post zowel op GS als op FOK al jaren. Het één hoeft niet fouter dan het andere te zijn. Ik zie taalgebruik op FOK waar ik me voor zou kunnen schamen en idem bij Geenstijl. Ik zie op beide media users net zo dom over elkaar lullen. Jij bent met jouw mening geen haar beter als de gemiddelde Geenstijler.
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:43:45 #169
156644 toxikon
totale uitverkoop
pi_74014814
Lamon, waar komt al die haat vandaan?
wil je erover praten ofzo?
alles moet op
pi_74014947
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:43 schreef toxikon het volgende:
Lamon, waar komt al die haat vandaan?
wil je erover praten ofzo?
Haat?
Waar heb je het over?

Check mijn FoBo, dan zul je geen hatelijke post tegenkomen.
pi_74015009
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:49 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Haat?
Waar heb je het over?

EXPLAIN THIS
pi_74015048
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:51 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

EXPLAIN THIS
Fuck you is niet hetzelfde als haat, fuck you staat voor links laten liggen en geen nodeloze aandacht besteden.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:53:59 #173
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74015050
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:24 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Is dit niet een slinkse verwijzing naar jou en je "Het kan me zóveel schelen wat Fokkers van mij vinden *nep-lach*"-video?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_74015125
Lamon doet weer eens een topickaping. Maar ik ben het ook weer met hem eens, het is leuk geweest en begint nu een beetje vervelend te worden.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:59:38 #175
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74015161
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:49 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Haat?
Waar heb je het over?

In mijn bescheiden optiek ben je een moralistsche droeftoeter die wel vooraan staat om in een ultieme broekpoep poging wat kansjongeren zwart te maken in een mislukte rapclip, welke zo snel als mogelijk er weer afhaalde om je blazoen te zuiveren. Wijzen naar GS is dan zo verschrikkelijk makkelijk terwijl een simpele zoektocht op google al diverse topics laat zien die totaal niet afwijken van het GS gehalte. Dit topic bestaat met een doel, jij hebt keihard meegedaan met dit doel en nu ga je het doel bezweren omdat je nu de eerbare forumuser wil spelen. Flikker toch op zeg! Het enige wat je hiermee wint is de faalhaas trofee, hypocriete janknek!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')