Folders vouwen en dik cruisen door de hood! Streetsoldiers hosselen in bergen folders!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:55 schreef Torrio het volgende:
Wajooooo misschien begint hij dan al z´n folderwijkje
Wat ik zei: google-journalistiek...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:00 schreef Pek het volgende:
Dat nu.nl linkt naar die fake site is natuurlijk dodelijk voor die reputatie, waar zo hard aan gewerkt is. Die ligt na een avondje janken lekker out te gaan, denk ik
Toch niet weer de Acacialaan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 05:18 schreef WallOfStars het volgende:
This one is EPIC....
BananeMan en zijn crew....
RET aangifte gedaan.
Nu.nl die lekker dom bezig zijn met website linken....
Ad.nl
Telegraaf.nl
Nice....
in hun Youtube profiel is ene hugobaas...., of iets dergelijks. die zijn adres boven water heeft gehaalt. scheel de politie weer met zoeken.
maps.google.nl
51.965083,4.469719
street view
Poepmens(en), of Poepmannetje(s)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:32 schreef Sigmund666 het volgende:
Het is geen neger, racist!
Het is Chocolademens(en), of Chocolademannetje(s)
welke gek, buiten rotterdam, weet datquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:33 schreef Loveless85 het volgende:
Die Acacialaan is niet eens Beverwaard falers
Scherpquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
welke gek, buiten rotterdam, weet dat
gezellig, wanneer is het buurtfeest?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Scherp![]()
Ze wonen wel in onze buurt
Reacties op ad.nlquote:Pietje Puk,
Idd .. Hard aanpakken !!! Laten zien wie de baas is .. Wil je niet luisteren (?) dan moet je maar voelen !!
22/10/09 23u58
chemysterious1 ,
Er is maar één methode dat werkt bij dat soort uitschotjongeren. Een blik fors gebouwde ME-ers die lui helemaal temmes slaan dat ze 5 maanden niet meer kunnen lopen. Niets coaches, bureau HALT en gedragscursusen!! kost te veel en levert niets op!!
22/10/09 18u32
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |