DuShaury's laatste postquote:Je weet toch..
voor iedereen die op het oude topic Kansjongeren op hyves.
op ons ging haten.. onse hyves gingen dieken..
me vrouwtje uitschelden.. me matties belachelijk maken..
en so on so on.. ga maar door..
hier voor jullie ,, 2 filmpjes..
hehe and excuse me for het taalgebruik haha
maar niet heus en dit is die beroemde shaury..
en alleen mensen reageren graag die ook toen die tijd.
reageerde op die topic over ons!.
DUSHAURY & DU BLACKBANDANACREW
Hun YouTube-channelquote:owja nog iets.
fok nu ook met bloods en alles..
kijk als juliie die er bij betrekke
betrek ik ze ook bij nospang..
en luister dan die guy in die kk foto.
met die uato als dat hem is muhahah
die auto wat ben jij voro gay ass in die
clip ga je wat zien vriend.. ik zweer jullie fokke me op
zo stoer achter de computer weetje.
en ltje is koerd trouwens als je beetje knnis heb
zie je wel duidelijk is geen kk koeli.. nog eerder een
marokaan lijktie ofzo dus mensen
ikzweer jullie fokke mensen op.. maar nospang
jullie hebbe niet gewonne.
maar wij doen ook nog andere dingen muhaha
chille en shit en meer . niet heel dag zielig
achter die kauwlo pc zitte.. en alleen fok zitte lezen.
want jullie takkie toch ehtzefdle.
so sielig om mij hyves en me matties hun hyves
doro te spitte.. wats da
en die kanker tajppies op die fotos.
die ene pagina. met die bandanas en zo
horen niet bij ons ofzo kk megolen ken hun niet eens
als je iets post doe het goed kk sukkels make mij aggresief.
kk peace
Nieuwsberichtenquote:***************************
BlackBandanaCrew!
B.B.C (BlackBandanaCrew meschien kennen jullie ons van Beverwaard)
heeft veel haters dat weten we allemaal.. maar wie kent ons
nou echt? de meeste van die haters hebben alleen maar roddels gehoord.
dus check is keertje hoe wij zijn.
als we bijv dronken of stoned of
verdwaald zijn of in de meest vreemde situaties.. dont hate m*therf*ck*rz
We leven ons leven gwn met lol!
Also i have some movies uploaded
check them you know!
http://www.youtube.com/user/ItszBrandO
same here!quote:
Was dit nou die kloon of niet?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:33 schreef DuShaury het volgende:
owja nog iets.
fok nu ook met bloods en alles..
kijk als juliie die er bij betrekke
betrek ik ze ook bij nospang..
en luister dan die guy in die kk foto.
met die uato als dat hem is muhahah
die auto wat ben jij voro gay ass in die
clip ga je wat zien vriend.. ik zweer jullie fokke me op
zo stoer achter de computer weetje.
en ltje is koerd trouwens als je beetje knnis heb
zie je wel duidelijk is geen kk koeli.. nog eerder een
marokaan lijktie ofzo dus mensen
ikzweer jullie fokke mensen op.. maar nospang
jullie hebbe niet gewonne.
maar wij doen ook nog andere dingen muhaha
chille en shit en meer . niet heel dag zielig
achter die kauwlo pc zitte.. en alleen fok zitte lezen.
want jullie takkie toch ehtzefdle.
so sielig om mij hyves en me matties hun hyves
doro te spitte.. wats da
en die kanker tajppies op die fotos.
die ene pagina. met die bandanas en zo
horen niet bij ons ofzo kk megolen ken hun niet eens
als je iets post doe het goed kk sukkels make mij aggresief.
kk peace
Neen......Toch?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Was dit nou die kloon of niet?
Dat was een mirror, als ik het goed heb. Iemand had hem opnieuw geüploadquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:07 schreef MacorgaZ het volgende:
Mirror van de Mr. "Ik zit aan de anti-depressiva waardoor ik uren kan neuken zonder klaar te komen", a.k.a. Lamon video?
Als je doet alsof je 1 van die negers bent, ga dan niet tvp'en met een kuikensmiley.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Als je doet alsof je 1 van die negers bent, ga dan niet tvp'en met een kuikensmiley.
Dat geeft gewoon weg dat je een kloon bent.
Voor vandaag zal ik het door de vingers zienquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:11 schreef toxikon het volgende:
dam dit was een misser eerste klas van me, thnx Wijnand_Bierenstein
Dat gewoon Nederlands te hoog gegrepen is, ok. Maar als je je eigen brabbeltaaltje al niet goed kan spellen, wat voor een Wigger ben je danquote:die kauwlo pc
dat is absoluut niet de bedoelingquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Als je doet alsof je 1 van die negers bent, ga dan niet tvp'en met een kuikensmiley.
Dat geeft gewoon weg dat je een kloon bent.
Hij moest en zou de W van Wigger in kaulo proppenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:25 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat gewoon Nederlands te hoog gegrepen is, ok. Maar als je je eigen brabbeltaaltje al niet goed kan spellen, wat voor een Wigger ben je dan
Je probeert je voor te doen als 1 van die blanke wannabe's? Die denken dat die negers wat van hun coolheid op hun zal werken?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:25 schreef G4ngst4h het volgende:
[..]
dat is absoluut niet de bedoeling
Het is zelfs "kaolo", riep de taalnaziquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:26 schreef Torrio het volgende:
[..]
Hij moest en zou de W van Wigger in kaulo proppen
ssssssttt.. ik dach dat ik het al te goed wist..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:32 schreef Pek het volgende:
[..]
Het is zelfs "kaolo", riep de taalnazi
Ja, wrijf het nog even in, sadistquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:32 schreef Sigmund666 het volgende:
Het is geen neger
voor mij blijven het pipo'squote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:32 schreef Sigmund666 het volgende:
Het is geen neger, racist!
Het is Chocolademens(en), of Chocolademannetje(s)
Folders vouwen en dik cruisen door de hood! Streetsoldiers hosselen in bergen folders!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:55 schreef Torrio het volgende:
Wajooooo misschien begint hij dan al z´n folderwijkje
Wat ik zei: google-journalistiek...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:00 schreef Pek het volgende:
Dat nu.nl linkt naar die fake site is natuurlijk dodelijk voor die reputatie, waar zo hard aan gewerkt is. Die ligt na een avondje janken lekker out te gaan, denk ik
Toch niet weer de Acacialaan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 05:18 schreef WallOfStars het volgende:
This one is EPIC....
BananeMan en zijn crew....
RET aangifte gedaan.
Nu.nl die lekker dom bezig zijn met website linken....
Ad.nl
Telegraaf.nl
Nice....
in hun Youtube profiel is ene hugobaas...., of iets dergelijks. die zijn adres boven water heeft gehaalt. scheel de politie weer met zoeken.
maps.google.nl
51.965083,4.469719
street view
Poepmens(en), of Poepmannetje(s)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:32 schreef Sigmund666 het volgende:
welke gek, buiten rotterdam, weet datquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:33 schreef Loveless85 het volgende:
Die Acacialaan is niet eens Beverwaard falers
Scherpquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
welke gek, buiten rotterdam, weet dat
gezellig, wanneer is het buurtfeest?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Scherp![]()
Ze wonen wel in onze buurt
Reacties op ad.nlquote:Pietje Puk,
Idd .. Hard aanpakken !!! Laten zien wie de baas is .. Wil je niet luisteren (?) dan moet je maar voelen !!
22/10/09 23u58
chemysterious1 ,
Er is maar één methode dat werkt bij dat soort uitschotjongeren. Een blik fors gebouwde ME-ers die lui helemaal temmes slaan dat ze 5 maanden niet meer kunnen lopen. Niets coaches, bureau HALT en gedragscursusen!! kost te veel en levert niets op!!
22/10/09 18u32
Omdat ze niet alle Fok! threads gelezen hebbenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:24 schreef tliciouz het volgende:
Waarom denkt iedereen op dat chillersboek dat hij echt D. Shaury heet?
BBQ meetquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
gezellig, wanneer is het buurtfeest?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:32 schreef Sigmund666 het volgende:
quote:
Voor de luie lutsersquote:luister dan
deze shit kost tijd.
hehe je weeni wat ga kome
muziek-clip-veelboys..
ff beverwaard reprezenten...
en so stoer over bewerke.
ik heb nog steeds jullie dooie hoofden niiet gezien
vooral die gene blackbandanacrew heet kk sukkel
post jouw foto kan ook sulke grapjes make..
dubbelquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:33 schreef powerlite het volgende:
de bedreiging enzo staat in de volkskrantalleen wel onder de black bandana crew
je hebt ook het geduld van een bandana he....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:33 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
Gaat iemand laatse post van Shaury in de OP nog veranderen
[ONZ-FB] Waar Paul een blauwtje oplooptquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:33 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
je hebt ook het geduld van een bandana he....
't Begint inderdaad weer dood te worden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:43 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
[..]
ik post het alleen ff op de nieuwe pagina
er gebeurt hier toch geen ene kanker verder
tja die zijn ondergedoken die boefjes, dus ik denk dat het filmpje niet meer komtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:43 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
[..]
ik post het alleen ff op de nieuwe pagina
er gebeurt hier toch geen ene kanker verder
jwt man , met een bakkie thee de wereldproblematiek aanpakken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:55 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
2de kamer? Je bedoelt die reactie van die PvdA debielen aan wie we dit soort maatschappelijke tumoren te danken hebben
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:52 schreef Raznet het volgende:Ze staan op de voorpagina van de metro, en in de volkskrant, en telegraaf, en zelfs de tweede kamer heeft het over hun gehad
.
![]()
![]()
. Dit allemaal voor een reactie op de FOK! topics. Hier moeten we op proosten mensen
![]()
Dat dus, hilarisch!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:52 schreef Raznet het volgende:Ze staan op de voorpagina van de metro, en in de volkskrant, en telegraaf, en zelfs de tweede kamer heeft het over hun gehad
.
![]()
![]()
. Dit allemaal voor een reactie op de FOK! topics. Hier moeten we op proosten mensen
![]()
wat had je gevraagd?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:10 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dat dus, hilarisch!![]()
![]()
Ik heb nog geen antwoord van politie Rijnmond trouwens..
Wat er nu staat is Shaury's laatste post op fok.. Ik ga niet alles napluizen om te zien wat die kerel gezegd heeft hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:33 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
paddo theequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:59 schreef toxikon het volgende:
[..]
jwt man , met een bakkie thee de wereldproblematiek aanpakken.
Kijk de OP in topic 12 kneus , ik heb m zelfs gequote een pagina terug, wat een moeite hequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:23 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat er nu staat is Shaury's laatste post op fok.. Ik ga niet alles napluizen om te zien wat die kerel gezegd heeft hoor
Rustig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:34 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
[..]
Kijk de OP in topic 12 kneus , ik heb m zelfs gequote een pagina terug, wat een moeite he
Meteen scheldenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:34 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
[..]
Kijk de OP in topic 12 kneus , ik heb m zelfs gequote een pagina terug, wat een moeite he
Ja soms kan ik gewoon niet tegen luie lusters die geen ''topics'' willen doorspitten terwijl het in de vorige OP wel gewoon goed stond en ik het zelfs nog gequote hebquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Meteen scheldenDamn wat ben jij simpel
Nu in het Nederlands clownquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:06 schreef jesperrrrsss het volgende:
het staat op ik het Ad maar dan staat niet banacrew en zo maar gewoon dat de RET word bedreigt en dat de politie actie gaat ondernemen (word ook gezegd de ze met wapens staat te zwaaien) maar eerst de ID van de mensen gaat achter halen![]()
YESSSSSSSSSsssss
ZE WORDEN ECHT gearresteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |