Das maar 1x geplaatst hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:16 schreef Ungeheuer het volgende:
Gaat iedereen nu het stukje van de telegraaf plaatsen?
Jij hebt natuurlijk een echte thuis liggenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:20 schreef Lamon. het volgende:
Nepvuurwapen, goh, wat onverwacht.
Watjes...
Tuurlijk heeft hij dat, hij zou ons het liefst allemaal neerschieten (lees: neerspuiten.)quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk een echte thuis liggen
Nee, maar ik maak ook geen filmpjes waarin ik mensen bedreig, ik heb ze alleen losers en nerds genoemd, en terecht blijkt wederom weer....quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk een echte thuis liggen
Ik doe niet irritant. Jij noemt mensen 'watjes' omdat ze een nepgun hebben. Logisch gevolg daar van is dat jij jezelf vast géén watje vind, en een eckte hebtquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, maar ik maak ook geen filmpjes waarin ik mensen bedreig, ik heb ze alleen losers en nerds genoemd, en terecht blijkt wederom weer....
Waarom moet je nou weer irritant doen?
Nee, ik noemde ze watjes en nerds omdat ze de behoefte voelden om mensen te gaan bedreigen, en guns moesten laten zien, en ik er geen bal van geloofde, en dacht dat het allemaal grootspraak was.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik doe niet irritant. Jij noemt mensen 'watjes' omdat ze een nepgun hebben. Logisch gevolg daar van is dat jij jezelf vast géén watje vind, en een eckte hebt
http://www.nrc.nl/binnenl(...)rs_trampersoneel_aanquote:Rotterdam, 26 okt. De politie in Rotterdam heeft drie jongeren aangehouden die medewerkers van vervoersbedrijf RET in internetfilmpjes met de dood zouden hebben bedreigd. Het gaat om een 15-jarige en twee 18-jarige Rotterdammers, zo maakte de politie vandaag bekend.
De RET toonde zich vorige week geschokt door de op internet circulerende filmpjes en deed aangifte. De politie vond bij het doorzoeken van de woningen van de verdachten onder meer een nepvuurwapen. De jongeren verklaarden de bedreigingen onder invloed en in een baldadige bui te hebben gedaan.
Op de filmpjes staan jongeren die met wapens in de hand bedreigingen uiten tegen RET-controleurs. De jongeren noemen zich de BlackBandanaCrew en zijn actief in de wijk Beverwaard. In die wijk zijn in het openbaar vervoer vaak problemen met zwartrijders en jongeren die andere reizigers lastigvallen.
Op een deel van tramlijn 23, die van Beverwaard via de deelgemeente IJsselmonde naar Schiedam gaat, geldt een zogeheten ov-verbod. Dat betekent dat reizigers die vernielingen aanrichten of personeel bedreigen, maximaal twee maanden niet op deze tramlijn mogen reizen. Rotterdam is de enige Nederlandse stad die (op twee lijnen) een dergelijk verbod heeft ingesteld.
Jij noemde mij een kloon.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik doe niet irritant. Jij noemt mensen 'watjes' omdat ze een nepgun hebben. Logisch gevolg daar van is dat jij jezelf vast géén watje vind, en een eckte hebt
1 Jongen van 15.. Goh wie zou dat toch zijnquote:
Maakt niet uit!quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:44 schreef T3rr0r het volgende:
Hahaha, geniaal! Ik denk dat de filmpjes van onze battie-boys nu helaas wel wat langer op zich laten wachten
Ik zie het al voor me; 3 jongens in zwart/wit gestreepte pakken!quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:44 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Maakt niet uit!
We gaan ze gewoon een keer gezellig met z'n allen opzoeken tijdens hun straf
Ach die zijn met een kopje thee of een weekje schoffelen toch weer klaar. Denk je nou echt dat ze hiervoor de bak in moeten? Eentje is minderjarig, die staat vanmiddag weer buiten, de anderen over een weekje met een straf gelijk aan het voorarrest of taakstraf ofzoquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:44 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Maakt niet uit!
We gaan ze gewoon een keer gezellig met z'n allen opzoeken tijdens hun straf
Moeten ze eigenlijk wel gewoon doenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me; 3 jongens in zwart/wit gestreepte pakken!
Controleren op vervoersbewijzen in de metro zou wel een passende taakstraf zijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:49 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Moeten ze eigenlijk wel gewoon doen!
Gebeurt toch niet. Waarschijnlijk krijgt shaury een kleine taakstraf van 20 uur en voorwaardelijke straf en die andere 2 het dubbele ofzo :S
Die lijn 23 komt langs mijn huisquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Controleren op vervoersbewijzen in de metro zou wel een passende taakstraf zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |