dat gelukkig niet, voelde dat t warmer werd, ben opgesprongen, bed natquote:
is wel lekkerquote:Ik twijfel of ik nog even snel een tukkie zal doenVoordat ik naar de film ga.
Gaat onze afspraak niet doorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:26 schreef Cat22 het volgende:
Vanavond helemaal niks gepland! (eerste avond deze week) en morgen vrij!
Ja maar, jij bent ontspanning en geen geplande verplichting!quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:20 schreef Greys het volgende:
Auw Yns, verbrand? Nee toch?
Ik twijfel of ik nog even snel een tukkie zal doenVoordat ik naar de film ga.
dat is lastig kijkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:34 schreef Cat22 het volgende:
En mijn afstandsbediening voor de digitale tv doet het nog steeds niet.![]()
De ontvanger snapte na een reboot dat hij wat moest doen, maar hij kent de ab niet meer. Batterijen zijn nog goed, de lampjes branden en hij is pas een maand in gebruik.
Ik ga de gebruiksaanwijzing maar eens uploaden.
Nou, ik ken iemand die heel intelligent en verstandig is, maar die altijd op die manier tegen haar man praat. Die is overmatig dol op haar en vindt haar incredible sexy. Maar telkens als ik het hoor krijg ik gewoon jeuk, en dan niet in depositieve vorm. Ik ben er echt allergisch voor.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou, ik ken iemand die heel intelligent en verstandig is, maar die altijd op die manier tegen haar man praat. Die is overmatig dol op haar en vindt haar incredible sexy. Maar telkens als ik het hoor krijg ik gewoon jeuk, en dan niet in depositieve vorm. Ik ben er echt allergisch voor.
Ja, het ergste is, als je voor lange afstand in een rolstoel zit,quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou, ik ken iemand die heel intelligent en verstandig is, maar die altijd op die manier tegen haar man praat. Die is overmatig dol op haar en vindt haar incredible sexy. Maar telkens als ik het hoor krijg ik gewoon jeuk, en dan niet in depositieve vorm. Ik ben er echt allergisch voor.
Dit is jouwe Hara? Wat een schatje!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had hier nog geen spam
[ afbeelding ]
Hahah hier ook. Dan gaan ze altijd tegen mij of mijn moeder praten omdat ze denken dat mn zusje achterlijk is of zoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, het ergste is, als je voor lange afstand in een rolstoel zit,
mensen schijnen dan te denken dat je debiel bent en gaan ook zo praten, van koedie,koedie,koedie enz.
Tegen de katten en honden heb ik wel mijn stem hoor, net als Greys.
Hoewel, voor de honden heb ik ook een boze ëvil"stem.
Hier ook een man in de keuken. Een zieke man. Die werd vanochtend wakker met een rare dikke bovenlip. Hij snottert al dagen en ergens van binnen zit een ontsteling. Bijholtes en wat meer. Alleen had mijn stoertje mij niet verteld dat het gister ook al zeer deed. Vandaga kon ie het nou niet echt verbergen. Nogal zichtbaar, zo'n lip.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:36 schreef Strega het volgende:
Zo, Pagan staat te huilen in de keuken![]()
Hij kookt vanavond, lekker capucijners met veel uien.
Heeft de fabrikant de gebruiksaanwijzing dan nog nietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:34 schreef Cat22 het volgende:
En mijn afstandsbediening voor de digitale tv doet het nog steeds niet.![]()
De ontvanger snapte na een reboot dat hij wat moest doen, maar hij kent de ab niet meer. Batterijen zijn nog goed, de lampjes branden en hij is pas een maand in gebruik.
Ik ga de gebruiksaanwijzing maar eens uploaden.
Ik zit op een nieuwe operatie oproep te wachten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:44 schreef Ml-etje het volgende:
Grmppff dat lijkt me enorm frustrerend als je in een rolstoel zit.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, het ergste is, als je voor lange afstand in een rolstoel zit,
mensen schijnen dan te denken dat je debiel bent en gaan ook zo praten, van koedie,koedie,koedie enz.
Tegen de katten en honden heb ik wel mijn stem hoor, net als Greys.
Hoewel, voor de honden heb ik ook een boze ëvil"stem.
Lief dat ie toch nog kookt! De bikkel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier ook een man in de keuken. Een zieke man. Die werd vanochtend wakker met een rare dikke bovenlip. Hij snottert al dagen en ergens van binnen zit een ontsteling. Bijholtes en wat meer. Alleen had mijn stoertje mij niet verteld dat het gister ook al zeer deed. Vandaga kon ie het nou niet echt verbergen. Nogal zichtbaar, zo'n lip.
Maar hij is al getrootst. We kwamen net onze naaste buurman tegen. De beste man heeft zo'n lip permanent en mijn man tenminste alleen tijdelijk
Oh fijn! Zla voor je duimen iig, heb je een ongeluk gehad of?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik zit op een nieuwe operatie oproep te wachten.
Hoop dus dat het tijdelijk is. Hoop na de operatie en revalidatie toch weer enigzins normaal te kunnen lopen.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:46 schreef MrSubtle het volgende:
tvp en tevens afmeldpost voor de rest van de avond
Ik hoop het voor je.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Hoop dus dat het tijdelijk is. Hoop na de operatie en revalidatie toch weer enigzins normaal te kunnen lopen.
Volgens hem is het afleiding. Stilzitten past hem niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:48 schreef Strega het volgende:
[..]
Lief dat ie toch nog kookt! De bikkel.
Ja, precies een jaar geleden, over, je gelooft het niet, een hondentouwquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh fijn! Zla voor je duimen iig, heb je een ongeluk gehad of?
Dan moet je hem dus af en toe maar even terug fluiten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Volgens hem is het afleiding. Stilzitten past hem niet.
Alleen soms iets te bikkel voor zichzelf. Als ik zo slecht voor mezelf zou zijn zou het dat echt niet pikken.
Nope.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is lastig kijken
niet toevallig een kabeltje door een van de Cats uitgetrokken?
Nope.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heeft de fabrikant de gebruiksaanwijzing dan nog niet![]()
Soms moet je even op de tuner of op de afstandsbediening een knopje indrukken (soms met speld/paperclip) om ze te laten koppelen/connecten met elkaar.
Sterkte Strega! Hopelijk ben je daarna van de pijn verlost en levert de revalidatie je meer mobiliteit op.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Ojoh en dan gevallen en rot neergekomen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, precies een jaar geleden, over, je gelooft het niet, een hondentouw
daar ken ik er ook twee vanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope.![]()
[..]
Nope.Ik heb een cdrom en die downloadt dan eea van internet. Verrekte lastig bladeren, geef mij maar een boekje. En er staat niks in, de ab wordt blijkbaar geacht het gewoon te doen.
Ik kan wel tv kijken maar het is vervelend om telkens op te moeten staan om van kanaal te wisselen. En ik kan geen opnamen meer zien of de uitzending terugspoelen. Dan nog maar een avontje analoog waarbij ik wel kan bankhangen. Morgen als het licht is ga ik op zoek naar een resetknupke!
Prachtige foto hara!
En over mensen in een rolstoel: ik ben een aantal keer meegeweest met de Wielewaal. Ook naar Eurodisney met een stel rolstoelers. Er was één meid bij met een dubbele handicap. In een rolstoel, verstandelijk beperkt en gek op Disney. Maar ze zag er niet aaibaar en knuffelbaar uit dus de figuren kwamen niet echt op haar af.![]()
Waarop onze schattige, lieftallige, blonde, zeer intelligente maar ook zeer spastische blondine zich in de strijd wierp en zich als verstandelijk gehandicapte voordeed (haar woorden!) De figuren wisten niet hoe snel ze op haar af moesten komen. Waarop zij haar rolstoel snel achteruit reed en wij de andere meid naar voren duwden.
Moet eerlijk bekennen dat ik zelf soms ook wel schrik hoor. Maar probeer me dan wel te realiseren dat ik dat zelf ook niet fijn zou vinden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
En over mensen in een rolstoel: ik ben een aantal keer meegeweest met de Wielewaal. Ook naar Eurodisney met een stel rolstoelers. Er was één meid bij met een dubbele handicap. In een rolstoel, verstandelijk beperkt en gek op Disney. Maar ze zag er niet aaibaar en knuffelbaar uit dus de figuren kwamen niet echt op haar af.![]()
Waarop onze schattige, lieftallige, blonde, zeer intelligente maar ook zeer spastische blondine zich in de strijd wierp en zich als verstandelijk gehandicapte voordeed (haar woorden!) De figuren wisten niet hoe snel ze op haar af moesten komen. Waarop zij haar rolstoel snel achteruit reed en wij de andere meid naar voren duwden.
Hoe ist dame? Thuis? Meegevallen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:57 schreef Qwea het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLO
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:57 schreef Qwea het volgende:
Ja precies. Het is een schat van een meid maar ze was grof gebouwd en kon stuurs kijken. Maar in zo'n park moet je je medewerkers daar wat training in geven. Want als ze haar aanspraken dan begon ze te stralen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik zelf soms ook wel schrik hoor. Maar probeer me dan wel te realiseren dat ik dat zelf ook niet fijn zou vinden.
Je zou toch denken dat mensne in een park als Disney juist daar doorheen moet kunnen prikken.
hoi.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:57 schreef Qwea het volgende:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja precies. Het is een schat van een meid maar ze was grof gebouwd en kon stuurs kijken. Maar in zo'n park moet je je medewerkers daar wat training in geven. Want als ze haar aanspraken dan begon ze te stralen.![]()
Grappig dat jij ook WW kent Ynske!
Ja zoiets, we wonen in een oud huisje met niveau verschillen, ik kwam uit de kamer en moest het afsapje af naar de keuken. Daar lad een touw, ik niet gezien. Daarna bungelde mijn voet los aan mijn been. Pagan zegt nog, hij is uit de kom, ik duw hem even terug en probeer dan te gaan staan. Was niet goed, bungelde er gelijk weer bij. Ik ben nu 9 weken ziekenhuis en 2 operaties verder en mag nu voor de derde keer. Ze fixeren de enkel dan, kun je niet meer goed lopen, maar ik mag nu helemaal niet lopen. De botaangroei is niet goed en de botten wijken.Voel me af en toe een beetje als Samuel A Jackson in "Unbreakable".quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ojoh en dan gevallen en rot neergekomen?
Hoe gaat ie?quote:
Jupquote:
He jakkie. Heer G is al sinds vorige week woensdag weg en komt pas zaterdag of zondag weer.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:00 schreef Morretje het volgende:
TVP..
Ravage heeft me net voor 2 dagen alleen gelaten.![]()
![]()
fijn dat je nu wat meer weet, moet je nu nog opletten met wat je eet, oid? zodat t kan genezen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup![]()
Met wat vrienden. En ff heerlijk chinees gegeten.
Wat was het nou?!?!?!
Darminfectie. En geen kleintje. Ze hebben een stukje weefsel weggehaald, wat ze gaan opsturen naar het lab. Het is of een infectie door een bacterie ofzo.. of crohn oid. Maar dat moet dus uitgewezen worden.
Ik heb 9 november een afspraak bij de internist weer voor de uitslag.
Hey Ing? Ken je het spul "moviprep" ?![]()
![]()
![]()
wát een goor spul.
Iedereen die me een smsje heeft gestuurd, ontzettend bedankt. Ik heb niet op alles geantwoord, daar ik echt elke x moest rennen naar de plee om de 3 min van die rotzooi die ik moest drinken. Wel supertof dat jullie aan me dachten
En heb je dan nu pijnstillers gekregen? En tips wat je wel en niet moet eten?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup![]()
Met wat vrienden. En ff heerlijk chinees gegeten.
Wat was het nou?!?!?!
Darminfectie. En geen kleintje. Ze hebben een stukje weefsel weggehaald, wat ze gaan opsturen naar het lab. Het is of een infectie door een bacterie ofzo.. of crohn oid. Maar dat moet dus uitgewezen worden.
Ik heb 9 november een afspraak bij de internist weer voor de uitslag.
Hey Ing? Ken je het spul "moviprep" ?![]()
![]()
![]()
wát een goor spul.
Iedereen die me een smsje heeft gestuurd, ontzettend bedankt. Ik heb niet op alles geantwoord, daar ik echt elke x moest rennen naar de plee om de 3 min van die rotzooi die ik moest drinken. Wel supertof dat jullie aan me dachten
Nee, ik heb geen pijnstiller sgekregen, en ik mag ALLES eten. EN drinkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
En heb je dan nu pijnstillers gekregen? En tips wat je wel en niet moet eten?
Ben benieuwd wat de uitslag zal zijn. Maar fijn dat je dit achter de rug hebt!
(Echt Q weer he, meteen weer aan de Chinees)
Huh? Maar je ging toch kapot van de pijn elke dag?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen pijnstiller sgekregen, en ik mag ALLES eten. EN drinkenOok alcohol
Oeh getver deed dat niet enorm veel pijn dat in de kom duwen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:03 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja zoiets, we wonen in een oud huisje met niveau verschillen, ik kwam uit de kamer en moest het afsapje af naar de keuken. Daar lad een touw, ik niet gezien. Daarna bungelde mijn voet los aan mijn been. Pagan zegt nog, hij is uit de kom, ik duw hem even terug en probeer dan te gaan staan. Was niet goed, bungelde er gelijk weer bij. Ik ben nu 9 weken ziekenhuis en 2 operaties verder en mag nu voor de derde keer. Ze fixeren de enkel dan, kun je niet meer goed lopen, maar ik mag nu helemaal niet lopen. De botaangroei is niet goed en de botten wijken.Voel me af en toe een beetje als Samuel A Jackson in "Unbreakable".
Das opquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:10 schreef Harajuku. het volgende:
Vodka vanavond Q?
Ja. En soms nu nog steeds. Alhoewel ik het idee het dat het minder is. Ik heb namelijk net gegeten, en ik had enkel last bij de cola. Dus die gooien we er ff niet meer in.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Maar je ging toch kapot van de pijn elke dag?
ofcourse !quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
Zou ik een Turkse pizza, die de bakker gistermiddag heeft gemaakt gewoon waar ik bij was, vandaag nog koud kunnen eten? Heeft de hele tijd in de koelkast gelegen uiteraard.
Wat een mooie foto Hara! Zelf gemaakt?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had hier nog geen spam
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:32 schreef Cat22 het volgende:
Ja maar, jij bent ontspanning en geen geplande verplichting!Hoe laat ben je bij me?
Er zit al sla en uien tussen enzo en ik vind het lekker om koud te eten!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:22 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ofcourse !
Als je er nog geen sla tussen hebt zou ik het gewoon ff in de oven (of onder de grill) gooien(met sla enzo kan ook hoor, maar dan wordt het zo snotterig
)
Die heeft ze zelf gemaakt ja, zag ik in het Hondenfototopic!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat een mooie foto Hara! Zelf gemaakt?
Koud zijn ze ook lekker iddquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zit al sla en uien tussen enzo en ik vind het lekker om koud te eten!
Dank je, dan ga ik die nu even lekker peuzelen![]()
Daarna maar een Fishermans Friendje, voordat ik richting Maes adem vanavond
Vond je hem vruugah lillik?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:20 schreef nokwanda het volgende:
Hey Q, WB
@Hara, wat een mooi hondje is het geworden. Hij's goed opgedroogd
Wat zij zegt dusquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heeft ze zelf gemaakt ja, zag ik in het Hondenfototopic!
Mooi he?
(Het is nu net of ik er heel lullig niet op reageer hier, maar ik had haar er al over gePMd heur)
Hmm, AV. ISO 100 meen ik. Diafragma ed moet ik me nog iets meer in verdiepenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
Waar heb je hem toen op gezet Hara? Toen je hem van automatisch af haalde?
Weet je al een beetje hoe het werkt met zelf instellen enzo?
(Ik niet zo, ik ben ook een sufferd, want ik vind het zo onlogisch dat bij een KLEINER F-getal het gat waardoor het licht binnenkomt GROTER is. Da's zo tegenstrijdig).
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vond je hem vruugah lillik?
[..]
Wat zij zegt dusVoor het eerst zonder zijwieltjes. Had hem steeds op automatisch staan en gisteren hem daarvan af gehaald.
.
Doe je goed wijffiequote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:28 schreef Harajuku. het volgende:
Wat zij zegt dusVoor het eerst zonder zijwieltjes. Had hem steeds op automatisch staan en gisteren hem daarvan af gehaald.
.
Neu, maar als ze klein zijn zijn ze schattig en zo en dan moet je nog maar afwachten of ze ook als mooiboy opdrogenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vond je hem vruugah lillik?
[..]
.
Eet smakelijkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:25 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Koud zijn ze ook lekker idd![]()
bij de mc neem ik vaak ook een extra burger mee, om savonds laat, koud, op te peuzelen![]()
Sorry voor de late en misschien zelfs wazige reacties. Maar ik heb vannacht geen oog dicht gedaan en ben geestelijk en lichamelijk gesloopt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:15 schreef Greys het volgende:
En ook geen antibiotica dan voor die ontsteking?
Nul medicijnen?
Ik snap er niets van
Nou, ik kreeg een roesje... maar ik DENK dat ik heb geschreeuw van de pijn. Maar dat kan ik ook gedroomd hebbenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:17 schreef oh-oh het volgende:
Hey Qwea, maar hoe was die endoscopie nou?
WB!
Hele schone darmenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:44 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Q! Jij hebt vast de schoonste darmen van de hele SC![]()
Is het onderzoek op zich je meegevallen?
Hopelijk snel uitslag van PA, dan kunnen ze je es goed gaan behandelen.
Voor de rest een algemene![]()
Had al zo'n klote-dag vandaag en dan komt er onder het eten ook nog een kerel met overgewicht aan de deur die met me over m'n uitvaart(verzekering) wil lullen.
Hij had nog ff door moeten zeuren, dan hadden we het over die van hem kunnen hebben![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik kreeg een roesje... maar ik DENK dat ik heb geschreeuw van de pijn. Maar dat kan ik ook gedroomd hebbenik weet alleen wel dat normaal gesproken iemand zeker 1 tot 1.5u niet kan staan. Ik stond binnen een kwartier weer naast mn bed, smekend om eten want ik had zo'n honger
Dan heb je wrs. dormicum gehad.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik kreeg een roesje... maar ik DENK dat ik heb geschreeuw van de pijn. Maar dat kan ik ook gedroomd hebbenik weet alleen wel dat normaal gesproken iemand zeker 1 tot 1.5u niet kan staan. Ik stond binnen een kwartier weer naast mn bed, smekend om eten want ik had zo'n honger
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan heb je wrs. dormicum gehad.
Je voelt het wel, maar je weet er later niets meer van.
Heb ooit es bij een IVF-punctie gestaan waarbij de vrouw dormicum kreeg.
En maar tegen haar man "als dat zaad van jou es wat deed lag ik hier niet"
Heul genant wasda
Zou dat niet nu ook de reden kunnen zijn dat je nog geen last van je eten hebt? Misschien (ik hoop het niet voor je natuurlijk!) dat dat vannacht, of morgen komt?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hele schone darmenVoor onderzoek zie post boven
Ik was effe druk met andere dingenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
Spuit 11, het is allemaal alweer gedelete en bleek niet eens Floortje te zijn
Jij moet Expeditie Robinson kijken! Nu komen de sappige ontwikkelingen en intriges.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik was effe druk met andere dingen
Wie delete nou zoiets
Iemand met goeie smaak?quote:
Wordt opgenomen, was te laat thuisquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij moet Expeditie Robinson kijken! Nu komen de sappige ontwikkelingen en intriges.
ZO vies is die Floortje toch ook weer niet?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:33 schreef Barbaaf het volgende:
Iemand met goeie smaak?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:33 schreef Barbaaf het volgende:
Ik heb mezelf trouwens ook maar in de OP gesneakt
Oh dan maar niet naar Oxxio he?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:43 schreef oh-oh het volgende:
Ing wat een verhaal!
Oh een man van Oxxio, die gisteren aan de deur stond om me een contractje aan te smeren, en net op tijd omdat ik toch al over wilde stappen, alleen kwam ie gisteren niet gelegen en zou hij vandaag rond 20.00 even terug komen. Niet dus![]()
Maaaaaaaar ik ben wel trots op mezelf, tis me net eindelijk gelukt om die broek af te krijgen
Check en check! Met een flinke scheut IEIEIEIEW!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wordt opgenomen, was te laat thuiskijk weer dit weekend...
Is er al drama en ruzie?
Yay voor de broek!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:43 schreef oh-oh het volgende:
Ing wat een verhaal!
Oh een man van Oxxio, die gisteren aan de deur stond om me een contractje aan te smeren, en net op tijd omdat ik toch al over wilde stappen, alleen kwam ie gisteren niet gelegen en zou hij vandaag rond 20.00 even terug komen. Niet dus![]()
Maaaaaaaar ik ben wel trots op mezelf, tis me net eindelijk gelukt om die broek af te krijgen
IEIEIEIEIIW toch niet weer in de vorm van dieren levend in stukken snijden he?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Check en check! Met een flinke scheut IEIEIEIEW!En volgende week nog meer van hetzelfde (minus iew) als ik de preview mag geloven.
Ach, laat ik het beschaafd houdenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ZO vies is die Floortje toch ook weer niet?
Maar 't was d'r toch helemaal niet echt?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:52 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ach, laat ik het beschaafd houdener zijn dames die in een dergelijke pose er nog wel aantrekkelijk uit kunnen zien. Aan de andere kant, waarschijnlijk was ze niet zo opgemaakt als we haar normaal op tv zien maar ik schrok eigenlijk toen ze jonger dan mij bleek te zijn
Ik zou 't eigenlijk niet wetenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Maar 't was d'r toch helemaal niet echt?
Nee hoor, zo erg is het deze keer niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
IEIEIEIEIIW toch niet weer in de vorm van dieren levend in stukken snijden he?dat trok ik slecht
quote:Ben erg benieuwd. De ergste drama figuren zijn er helaas een beetje uit nu,... ik hoop dat Igor er nog even in mag blijven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, zo erg is het deze keer niet.
[..]Vuillak met je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, zo erg is het deze keer niet.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je een post quote met een spoiler dan kun je lezen wat er onder stond
... kom ik er nu achter dat er natuurlijk niets onder stond
(gelukkig... wil niets weten!)
Grappig dat je iemand kent van Robinson oh-ohkan 'm effe niet zo voor de geest halen... ik ben vooral nog steeds in 't geheim verliefd op de belgische
Eva
uit Robinson 2
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Wat teveel zon al niet kan doen..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:52 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ach, laat ik het beschaafd houdener zijn dames die in een dergelijke pose er nog wel aantrekkelijk uit kunnen zien. Aan de andere kant, waarschijnlijk was ze niet zo opgemaakt als we haar normaal op tv zien maar ik schrok eigenlijk toen ze jonger dan mij bleek te zijn
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:00 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb mezelf een abonnement op Glamour cadeau gedaan. Eigenlijk vooral omdat ik er een gratis set van Dermalogica bij krijgEn m'n spulletjes zijn bijna op, dus dat komt goed uit. Dermalogica
Zei ik toch.......quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat heeft ie zelf gezegd.
Waarom Floortje FP bericht weg?
Stekker uit de bel trekken?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:02 schreef oh-oh het volgende:
Naja ik wilde dus wel overstappen maar de zin is nu alweer minder. En ik hoop maar dat ie nu niet morgen aan komt bellen als ik niet thuis ben, dat vind ik altijd zo rottig voor de hondjes![]()
Ik heb al zoveel broeken korter gemaakt en normaal is dat appeltje eitje, maar bij deze bleef bij 1 pijp de draad maar breken, echt, ik heb me toch een partij zitten vloeken.
Geen idee hoe dat nou kon, maar tis ieg gelukt
Oh Nieslief, heel veel plezier morgen, geniet van je grote jongensquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:40 schreef nieslief het volgende:
Trusten allemaal, morgen een drukke dag dus reken niet op mij.
Trustenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:40 schreef nieslief het volgende:
Trusten allemaal, morgen een drukke dag dus reken niet op mij.
quote:Momenteel lig ik nog even apart op de slaapkamer van de beheerders die ik deel samen met twee katertjes.
Zoals u misschien weet ben ik onlangs geopereerd aan mijn knie.
Het lopen gaat nog wat moeizaam, maar de wond is goed genezen. Wel loop ik nu al op vier poten. En mijn humeur is er stukken op vooruit gegaan.
Ik moest zes weken rust houden waarvan er nu inmiddels vier verstreken zijn.
Momenteel wordt ik drie keer per week in bad gedaan met een speciale shampoo.
Ik ben allergisch voor alles en heb ook last van schimmels. Maar mijn huid ziet er op dit moment rustig uit en heb ik dankzij nieuwe medicatie en het baden weinig last van jeuk.
Gelukkig maar, anders had ik een kap om mijn nek moeten dragen. Ook heb ik een speciaal dieet dat aangepast is op de verhoogde leverwaarden maar het is heel goed te eten. Ik heb een goede eetlust.
Dagelijks word ik uitgelaten in de ren waar de leucosekatten verblijven.
Het gaat dus redelijk goed met me. Ik krijg bij Dierenthuis een heuse VIP behandeling en dat is mogelijk dankzij uw steun!
Kom gerust eens bij me langs.
Dit kan de hele week tussen 14.00 en 16.00 uur behalve op zondag, dan willen de beheerders het een dagje rustig aan doen. Ik geef ze groot gelijk.
Graag van te voren even een afspraak maken. Dit kan via een e-mail:
of telefonisch.
Tot de volgende keer.
een poot van Rocky
Goed zo!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Iemand met goeie smaak?
Ik heb mezelf trouwens ook maar in de OP gesneakt
Ik vroeg of ie nog ergens behoefte aan had of trek in had, en toen zei ie: kluivenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:53 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhh
Rocky, die ziel.
Leuk Elies, om er iets van te horen!
En wat lief dat je kluiven hebt gekocht
Ja dat was ook het eerste dat we zagen bij DTG he, Rocky op (en onder!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vroeg of ie nog ergens behoefte aan had of trek in had, en toen zei ie: kluiven
Ik heb van die hele dikke gekocht. Ik hoop maar dat ie die lustquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:12 schreef Greys het volgende:
Ja dat was ook het eerste dat we zagen bij DTG he, Rocky op (en onder!) een kleedje, kluivend
Hij had ook geen bescheiden kluifje toen we daar waren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb van die hele dikke gekocht. Ik hoop maar dat ie die lust
Zal erbij zetten dat ie anders maar ff een boodschappenlijstje op de mail moet slingeren
Jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:15 schreef Greys het volgende:
Hij had ook geen bescheiden kluifje toen we daar waren.
Dus ik denk dat het wel goed komt. En inderdaad, als er iemand nog iets lust daar moeten ze maar mailen
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:15 schreef Greys het volgende:
Mailen ze straks 'Muis, doe nog maar zo'n taart!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh Elies, ik vind hem toch zo'n stuk hé! Jou Rocky.quote:
Ik vind 'm ook echt helemaal goedquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:58 schreef Strega het volgende:
Oh Elies, ik vind hem toch zo'n stuk hé! Jou Rocky.
Dat heb ik dus helemaal met Zeeman, de zwemmende, geweldige grote varkensman in het Beloofde Varkensland! Ook zo'n stuk
Ontbijten met taartquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:06 schreef nieslief het volgende:
Oh en ontbijten met taart vind ik toch niet zo´n goed idee.![]()
Nee de twee heertjes van Nieslief en Mrliefquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:37 schreef Loveless85 het volgende:
Oh is nieslief jarig![]()
![]()
Heb niet alles bijgelezen...
Feli
Ik loop ff naar de 9e en ga naar je zwaaienquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:40 schreef Ml-etje het volgende:
Gefeliciteerd Nieslief!!
En Rockyheb hier ook nog een minibench staan waar Whoopie reisziek in wordt.
Hij doet het nog prima alleen moet wel eff schoongemaakt(stof hoor in dikke lagen).
Goedemorgen trouwens, hetw as weer veel te vroeg!
Vanmiddag weer het paardje van de buurtjes lenen
Vond die andere leuker maar dat kan omdat deze geen kleur hebben.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:31 schreef MrSubtle het volgende:
Schetsje #3, andere insteek. Ben meer tevreden over de mannelijke uitstraling van het konijntje, nog niet helemaal over de plaatsing van de poten.
(let niet op kwaliteit en slordigheid van bijv de poten en telkens hergebruik van hetzelfde lichaampje enzo ... het is paint + muis + laptop op schoot in bed)
[ afbeelding ]
Hihi ik rol even naar het raam en zwaai terugquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik loop ff naar de 9e en ga naar je zwaaien
Oh mini-Niesliefjes feliquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee de twee heertjes van Nieslief en Mrlief
totoro ken ik niet? straks eens googlenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:49 schreef oh-oh het volgende:
MrSbtle, ik vind de opzet van deze wel beter denk ik, alleen de uitvoering nog niet.
Ik heb zelf meer van die totoro stijl nijnen in mn hoofd![]()
Ja wat doe je?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ha!
Ik sta er al de hele week amper in volgens mij
quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik deed zowaar hard werken, en s'avonds had ik eigenlijk ook iedere dag wat te doen.
Waaaaaaaaarmeeeeeeeee?quote:
Mogge Lovelessquote:
Grquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:24 schreef Greys het volgende:
Nieslief, gefeliciteerd met je zoons!
Mogguh!
Nee toch maar niet, want ik weet dus nog steeds niet wanneer Heer G nou eens van dat schip af komt in Zweden en dan heb ik dus misschien niemand voor de beestjes als ik zondag zou gaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:26 schreef oh-oh het volgende:
Greyske, had jij nu eigenlijk nog Lily Allen kaartjes gekocht?
Ik hoor dr nu op de radio en moet aan je denken
Oh ja ze waren afgelopen weekend ook al alleen he, wat ben je toch een lieve mamaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee toch maar niet, want ik weet dus nog steeds niet wanneer Heer G nou eens van dat schip af komt in Zweden en dan heb ik dus misschien niemand voor de beestjes als ik zondag zou gaan.
Nou ja, misschien had ik het ook gewoon moeten doen, maar ik ga liever een keer naar Jason Mraz of Adele
Ja toen waren ze 1 avond ook al vrij lang alleen en ach, ik ben gewoon een softie. In het weekend kunnen de buren best voor de beesten zorgen maar ik ben liever zelf bij zequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja ze waren afgelopen weekend ook al alleen he, wat ben je toch een lieve mama![]()
Ik heb doggysits trouwens![]()
Maar die gebruik ik persoonlijk ook liever niet hoor![]()
Tis hier eindelijk es lekker rustig, ik ga denk ik es een boodschappenlijstje maken.
Het wordt sowieso wel weer eens tijd dat we elkaar gaan zien vind ik!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja
We hebben nog een bench hier. Die moet daar ook maar heen. Misschien... minimeetje?
Ik vond het ook eigenlijk al een gladjakkerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:28 schreef Greys het volgende:
Oh Maes, ik heb die hoofdrolspelers nog even geGoogled (was bij Gerard Butler niet nodig natuurlijk) maar die andere, die 'gladde', is in bewegende versie toch leuker dan op foto's. Ieh!
Google maar eens op 'Eric Winter'. Nee, dan toch liever mister Butler
(hoi MissBliss
)
[ afbeelding ]
Anders doen we toch eerst een minimeet in omgeving Zuid-Holland voor wie er hier een beetje in de buurt wonen en doen we na december, als er weer wat lucht is in ieders agenda, dat etentje met zijn allen? Of gaan we dat nog halen denk je, dat etentje in november? Zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
Dan moeten we het wel rap doen, want in december kan natuurlijk heul niemand
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Anders doen we toch eerst een minimeet in omgeving Zuid-Holland voor wie er hier een beetje in de buurt wonen en doen we na december, als er weer wat lucht is in ieders agenda, dat etentje met zijn allen? Of gaan we dat nog halen denk je, dat etentje in november? Zou wel leuk zijn
Dat slaat ook weer nergens op
Ik weet het niet, ik bemoei me gewoon even niet met meetings. Ik wil gewoon graag iedereen weer zien, maar dat wordt weer een chaos en oh-oh kan er niet zo goed tegen![]()
Ja, ik las het terug en toen dacht ik 'wat klinkt dat onaardig' en toen wilde ik er bij gaan typen '...of iedereen die zin heeft om in de auto of trein te stappen', maar dat werd allemaal onduidelijk en toen dacht ik 'laat maar'quote:
Niet teveel nadenken over wat andere mensen er wel niet van zullen denkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik las het terug en toen dacht ik 'wat klinkt dat onaardig' en toen wilde ik er bij gaan typen '...of iedereen die zin heeft om in de auto of trein te stappen', maar dat werd allemaal onduidelijk en toen dacht ik 'laat maar'
Heb je een idee nodig voor 'gewoon' eten of voor een taart?quote:
Hmhm, dat denk ik ook steeds. Maar dan tóch pakt het weer niet helemaal zo uit als ik bedoeld hadquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet teveel nadenken over wat andere mensen er wel niet van zullen denken
Mooi weer? Er hangt hier een harstikke dichte mist!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:52 schreef oh-oh het volgende:
Is het bij jullie ook zulk mooi weer?
Hier weer net als gisteren, ik heb mn winterjas thuisgelaten en mn vest weer es aan getrokken![]()
Chico heeft wel zn winterjas aan ( een hele lieve babyblauwe waar Chic opstaat) maar hij had alleen een t-shirtje eronder, geen pak
Ja wij hadden gisteren ook mooi weer hier in het zonnige zuidenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mooi weer? Er hangt hier een harstikke dichte mist!
Draadjesvlees?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:55 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon eten, k denk niet dat ik ga bakken deze week...
T enige dat ik tot nu toe heb:
Ik heb nog een portie hutspot met braadworst in de vriezer, morgen maak ik verse kippensoep met rijst, zodat ik porties in kan vriezen. Mss zondag een braadkuiken met gekruide aardappeltjes en rode bietensalade ( en dat is dan voor 2 dagen ). Dan hoef ik nog maar voor 2 dagen iets.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je een idee nodig voor 'gewoon' eten of voor een taart?
[..]
Hmhm, dat denk ik ook steeds. Maar dan tóch pakt het weer niet helemaal zo uit als ik bedoeld had
Nee dat kuiken is al iets wat lang in de oven moet, dus dat maak ik zondag, en op doordeweekse dagen ben ik te laat thuis voor langpruttelende dingen.quote:
Pasta met pesto en parmezaanse kaas? (pijnboompitten iets groen zoals broccoli erdoor).quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat kuiken is al iets wat lang in de oven moet, dus dat maak ik zondag, en op doordeweekse dagen ben ik te laat thuis voor langpruttelende dingen.
Irish stew is wel leuk voor volgend weekend!
Ik wil iets met rijst pasta of couscous ieg!
Uitgeprintquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:56 schreef Greys het volgende:
Oh-oh: http://www.tastyweb.nl/recept/irish/stew
Ik eet (bijna) nooit rijst, vind het niet zo lekkerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat kuiken is al iets wat lang in de oven moet, dus dat maak ik zondag, en op doordeweekse dagen ben ik te laat thuis voor langpruttelende dingen.
Irish stew is wel leuk voor volgend weekend!
Ik wil iets met rijst pasta of couscous ieg!
Ik ga zo eens kijken op de markt of er nog iets lekker qua vis / vlees in de aanbieding is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Pasta met pesto en parmezaanse kaas? (pijnboompitten iets groen zoals broccoli erdoor).
Noternrijst met creme fraiche een beeflapje fijngesneden en paprikapoeder/echte paprika?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik eet (bijna) nooit rijst, vind het niet zo lekker![]()
En met pasta, kan je niet lekker een koude pastasalade zelf maken met zongedroogde tomaatjes en pesto en pijnboompitjes enzo en er dan een lekker vleesje bij grillen?
en dan vraagt ze receptenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga zo eens kijken op de markt of er nog iets lekker qua vis / vlees in de aanbieding is.
En ik heb in de vriezer nog kipfilet, inktvis, en van die panganogwatvis.
Oh eb ik heb nog spruitjes en sperciebonen.
Pangasiusfilet?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga zo eens kijken op de markt of er nog iets lekker qua vis / vlees in de aanbieding is.
En ik heb in de vriezer nog kipfilet, inktvis, en van die panganogwatvis.
Oh eb ik heb nog spruitjes en sperciebonen.
Hihi ja me too alleen is de Mr er niet zo blij mee met dat wok en grill gedrag.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik ben zo dol op rijst.
Pandanrijst![]()
Ik hou dan weer niet zo van van die hele stukken vlees. Ik heb een grilpan die ik alleen gebruik voor paprika's
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
en dan vraagt ze recepten![]()
Jij moet eerst nog je koel emn vries leegmaken
Jaaaaa die ja!quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga zaterdag (eindelijk) naar Inglourious Basterds, maar ik zal die film es downloaden Greysie!
Ik kruid het meestal gewoon en flikker het ff in de oven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaa die ja!
Overigens is het me nog niet echt gelukt dat op een heerlijke wijze te bereiden ...
Eerst wel laten ontdooien?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kruid het meestal gewoon en flikker het ff in de oven.
Voor jezelf zou pas echt lachwekkend zijnquote:
Nee, niet downloaden. Gewoon heen, met je scharrelquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
We boycotten gewoon al die braobo's en limbo's en dat volk uit het Hoge Noorden![]()
Ik ga zaterdag (eindelijk) naar Inglourious Basterds, maar ik zal die film es downloaden Greysie!
Tjah het is gewoon zo'n goeiekoop supermarktvisje natuurlijk. Je hebt die diepvries?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Eerst wel laten ontdooien?
En waarmee kruid je het?
Ik vind het zo een derrievisje.
Ik had zo een zak gekocht , voor de honden.
Maar die lusten t niet dus nou moet ik t maar zelf opeten
Niks scharrelquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, niet downloaden. Gewoon heen, met je scharrel
Ja psies, de eerste keer had ik het netjes laten ontdooien en in de pan gebakken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah het is gewoon zo'n goeiekoop supermarktvisje natuurlijk. Je hebt die diepvries?
Meestal gooi ik het bevroren in de oven (niet te heet) en dan als het beetje ontdooid is ff met van die viskruiden van silvo of verstegen, of gewoon simpel wat peper en zout, en dan nog ff terug.
Vaak als je het bakt word het helemaal prut en valt het totaal uit elkaar.
Ja, dan moet je er hier maar niet zo geheimzinnig over doen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niks scharrel![]()
![]()
Ja nou ja ok, nou goed
Maar zaterdag iig Inglourious Basterds
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niks scharrel![]()
![]()
Ja nou ja ok, nou goed
Maar zaterdag iig Inglourious Basterds
Batsbitch?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dan moet je er hier maar niet zo geheimzinnig over doen.
Dan weet ik ook niet hoe ik het moet noemen
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Batsbitch?
Of is het nog te vroeg voor zulke termen?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Die term kende ik nog niet![]()
Laten we het voor nu op something old, something new houden
He gatverdamme!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:21 schreef Greys het volgende:
Heer G komt dit weekend ook weer niet thuis![]()
Het zit allemaal tegen op die kutboot. 'Het zal wel ergens volgende week worden'.
Ehm nee, die plannen had ik met hem dus.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
He gatverdamme!Heb je wel wat plannen voor het weekend? Zo nee, dan zou ik nu een beetje leuke plannen gaan maken!
Ow balen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:21 schreef Greys het volgende:
Het zit allemaal tegen op die kutboot. 'Het zal wel ergens volgende week worden'.
quote:
Oh gelukkig, ik dacht echt dat het aan mijn kookkunsten lagquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:24 schreef Pagan het volgende:
Tilapiafilet > Koken en aan de (buur)katten opvoeren, het was nix, is nix, en hoe hard je ook je best doet, het wordt nix.
*Aai over bol geeft.*quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:21 schreef Greys het volgende:
quote:
Ja, dat kan ik begrijpen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm nee, die plannen had ik met hem dus.
Maar goed, ik ben er een beetje klaar mee eigenlijk
Scheet ik ga even meneer Maes bellen die had iets van zijn werk vanavond geloof ik, als dat zo is gaan wij lekker uit eten, goed?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:21 schreef Greys het volgende:
Niks klein kind, want dat is júist vervelend! Als je nou al wist dat hij bijvoorbeeld op maandag terug zou komen, dan leef je er een beetje naar toe. Maar dat vooruitschuiven, dat lijjkt me echt bloody vervelendquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:30 schreef Greys het volgende:
Sorry hoor, ik lijk wel een klein kind. Maar steeds dat vooruit schuiven word ik echt vreselijk kriegel van
En ook steeds op het laatste moment. Nou ja, ik ga wel het hele weekend in bad liggen met Lush ofzo
Knuf voor Greysquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:21 schreef Greys het volgende:
Oh dat klinkt echt leuk!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Knuf voor Greys![]()
Zullen wij anders wat afspreken voor zondag? Lunch in Blijdorp oid?
Ow, die vind ik beter bij je verhaal passenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:31 schreef MrSubtle het volgende:
Schetsje #3, andere insteek. Ben meer tevreden over de mannelijke uitstraling van het konijntje, nog niet helemaal over de plaatsing van de poten.
(let niet op kwaliteit en slordigheid van bijv de poten en telkens hergebruik van hetzelfde lichaampje enzo ... het is paint + muis + laptop op schoot in bed)
Niet per séquote:
Als jij dan ook meeluncht, kunnen we én LL uithoren én Greys opvrolijkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat klinkt echt leuk!
Maar laten we ondanks Greys even niet vergeten Loveless uit te horen!!!!!!
Zijn dat z'n klootjes?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh alleen die twee klootjes snap ik niet, hij was toch ontmand?
Schudsequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:51 schreef Greys het volgende:
Dat zijn z'n voorpootjes![]()
En verder ga ik even mijn saggo van me afschudden, tot later!
Nee kan makkelijk! Ik had de laatste keer gewoon gemengd rood fruit, bevroren, gebruikt. Dus bosbessen, aardbei, framboos, van alles. Je kunt gebruiken wat je wiltquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:50 schreef Morretje het volgende:
Leuk Subtle!
oh-oh, zijn dat niet z'n voorpootjes?![]()
Greys! Ik wil de cheesecake gaan maken, maar heb geen frambozen.. Wel diepvriesaardbeien, is dat wat? Of kan ik die maar beter weglaten, en zonder fruit maken?
Tanks dear!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee kan makkelijk! Ik had de laatste keer gewoon gemengd rood fruit, bevroren, gebruikt. Dus bosbessen, aardbei, framboos, van alles. Je kunt gebruiken wat je wilt
Zoals? Je weet dat de helft van de BNW/FLU figuren nog denken dat je van asperine een hersenloze slaaf van de regering word héquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:57 schreef Qwea het volgende:
goeiemorgen!
Hey, dilemma dus help eens (ing, ook jij)
Ik mag de mexicaanse griepprik ergens in november halen... maar ik hoor er GEEN goeie verhalen overDus ik weet niet of ik hem wel wil.
Ik neig naar nee
Ooh, en mijn ma is een risicofactor vandaar dat mn pa en ik hem mogen halen.
Qweatje, weet je zeker dat je geen hypochonder bent?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:57 schreef Qwea het volgende:
goeiemorgen!
Hey, dilemma dus help eens (ing, ook jij)
Ik mag de mexicaanse griepprik ergens in november halen... maar ik hoor er GEEN goeie verhalen overDus ik weet niet of ik hem wel wil.
Ik neig naar nee
Ooh, en mijn ma is een risicofactor vandaar dat mn pa en ik hem mogen halen.
Nou ja, de berichten in de krant spreken nou ook niet van een geweldig vaccin. Er moet veel zooi in zitten, wat niet zo best voor de gezondheid KAN zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zoals? Je weet dat de helft van de BNW/FLU figuren nog denken dat je van asperine een hersenloze slaaf van de regering word hé
Ooh, en ik ben een jankerd voor naaldenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, de berichten in de krant spreken nou ook niet van een geweldig vaccin. Er moet veel zooi in zitten, wat niet zo best voor de gezondheid KAN zijn.
Ik weet eigenlijk ook niet of ik het nut van zo'n vaccin in zie. De griep is nog steeds erg mild.
Tjah er zit gewoon zooi in zodat je antistoffen gaat opbouwen ja. Dat lijkt me nogal logisch. En ieder medicijn heeft bijwerkingen, zelfs asperine als jij al bepaalde andere medicijnen slikt of een bepaalde afwijking hebt ofzo.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, de berichten in de krant spreken nou ook niet van een geweldig vaccin. Er moet veel zooi in zitten, wat niet zo best voor de gezondheid KAN zijn.
Ik weet eigenlijk ook niet of ik het nut van zo'n vaccin in zie. De griep is nog steeds erg mild.
Ja dat vond ik ook stomquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:03 schreef Greys het volgende:
Als je moeder in de risicogroep valt, waarom mag JIJ dan ook een prik halen?
Mijn moeder valt er ook in, maar ik niet hoor.
Hmm oke. Fijn om eens de mening te weten van iemand anders dan de lambiekjesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah er zit gewoon zooi in zodat je antistoffen gaat opbouwen ja. Dat lijkt me nogal logisch. En ieder medicijn heeft bijwerkingen, zelfs asperine als jij al bepaalde andere medicijnen slikt of een bepaalde afwijking hebt ofzo.
Ik zou me er niet zo druk om maken eerlijk gezegd. Tis niet alsof je dood neervalt ofzo.
Ahhhhh ja oke, ik vergeet soms dat je officieel nog thuis woontquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook stommaar omdat ik dus thuis woon.
Alleen zit mijn zus die niet thuis woont, vaker daar dan ikdus eigenlijk ist onzin
Ja ho! Ik heb er verder weinig verstand van ofzo hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm oke. Fijn om eens de mening te weten van iemand anders dan de lambiekjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |