Nee toch maar niet, want ik weet dus nog steeds niet wanneer Heer G nou eens van dat schip af komt in Zweden en dan heb ik dus misschien niemand voor de beestjes als ik zondag zou gaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:26 schreef oh-oh het volgende:
Greyske, had jij nu eigenlijk nog Lily Allen kaartjes gekocht?
Ik hoor dr nu op de radio en moet aan je denken
Oh ja ze waren afgelopen weekend ook al alleen he, wat ben je toch een lieve mamaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee toch maar niet, want ik weet dus nog steeds niet wanneer Heer G nou eens van dat schip af komt in Zweden en dan heb ik dus misschien niemand voor de beestjes als ik zondag zou gaan.
Nou ja, misschien had ik het ook gewoon moeten doen, maar ik ga liever een keer naar Jason Mraz of Adele
Ja toen waren ze 1 avond ook al vrij lang alleen en ach, ik ben gewoon een softie. In het weekend kunnen de buren best voor de beesten zorgen maar ik ben liever zelf bij zequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja ze waren afgelopen weekend ook al alleen he, wat ben je toch een lieve mama![]()
Ik heb doggysits trouwens![]()
Maar die gebruik ik persoonlijk ook liever niet hoor![]()
Tis hier eindelijk es lekker rustig, ik ga denk ik es een boodschappenlijstje maken.
Het wordt sowieso wel weer eens tijd dat we elkaar gaan zien vind ik!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja
We hebben nog een bench hier. Die moet daar ook maar heen. Misschien... minimeetje?
Ik vond het ook eigenlijk al een gladjakkerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:28 schreef Greys het volgende:
Oh Maes, ik heb die hoofdrolspelers nog even geGoogled (was bij Gerard Butler niet nodig natuurlijk) maar die andere, die 'gladde', is in bewegende versie toch leuker dan op foto's. Ieh!
Google maar eens op 'Eric Winter'. Nee, dan toch liever mister Butler
(hoi MissBliss
)
[ afbeelding ]
Anders doen we toch eerst een minimeet in omgeving Zuid-Holland voor wie er hier een beetje in de buurt wonen en doen we na december, als er weer wat lucht is in ieders agenda, dat etentje met zijn allen? Of gaan we dat nog halen denk je, dat etentje in november? Zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
Dan moeten we het wel rap doen, want in december kan natuurlijk heul niemand
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Anders doen we toch eerst een minimeet in omgeving Zuid-Holland voor wie er hier een beetje in de buurt wonen en doen we na december, als er weer wat lucht is in ieders agenda, dat etentje met zijn allen? Of gaan we dat nog halen denk je, dat etentje in november? Zou wel leuk zijn
Dat slaat ook weer nergens op
Ik weet het niet, ik bemoei me gewoon even niet met meetings. Ik wil gewoon graag iedereen weer zien, maar dat wordt weer een chaos en oh-oh kan er niet zo goed tegen![]()
Ja, ik las het terug en toen dacht ik 'wat klinkt dat onaardig' en toen wilde ik er bij gaan typen '...of iedereen die zin heeft om in de auto of trein te stappen', maar dat werd allemaal onduidelijk en toen dacht ik 'laat maar'quote:
Niet teveel nadenken over wat andere mensen er wel niet van zullen denkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik las het terug en toen dacht ik 'wat klinkt dat onaardig' en toen wilde ik er bij gaan typen '...of iedereen die zin heeft om in de auto of trein te stappen', maar dat werd allemaal onduidelijk en toen dacht ik 'laat maar'
Heb je een idee nodig voor 'gewoon' eten of voor een taart?quote:
Hmhm, dat denk ik ook steeds. Maar dan tóch pakt het weer niet helemaal zo uit als ik bedoeld hadquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet teveel nadenken over wat andere mensen er wel niet van zullen denken
Mooi weer? Er hangt hier een harstikke dichte mist!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:52 schreef oh-oh het volgende:
Is het bij jullie ook zulk mooi weer?
Hier weer net als gisteren, ik heb mn winterjas thuisgelaten en mn vest weer es aan getrokken![]()
Chico heeft wel zn winterjas aan ( een hele lieve babyblauwe waar Chic opstaat) maar hij had alleen een t-shirtje eronder, geen pak
Ja wij hadden gisteren ook mooi weer hier in het zonnige zuidenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mooi weer? Er hangt hier een harstikke dichte mist!
Draadjesvlees?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:55 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon eten, k denk niet dat ik ga bakken deze week...
T enige dat ik tot nu toe heb:
Ik heb nog een portie hutspot met braadworst in de vriezer, morgen maak ik verse kippensoep met rijst, zodat ik porties in kan vriezen. Mss zondag een braadkuiken met gekruide aardappeltjes en rode bietensalade ( en dat is dan voor 2 dagen ). Dan hoef ik nog maar voor 2 dagen iets.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je een idee nodig voor 'gewoon' eten of voor een taart?
[..]
Hmhm, dat denk ik ook steeds. Maar dan tóch pakt het weer niet helemaal zo uit als ik bedoeld had
Nee dat kuiken is al iets wat lang in de oven moet, dus dat maak ik zondag, en op doordeweekse dagen ben ik te laat thuis voor langpruttelende dingen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |