Ik was effe druk met andere dingenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
Spuit 11, het is allemaal alweer gedelete en bleek niet eens Floortje te zijn
Jij moet Expeditie Robinson kijken! Nu komen de sappige ontwikkelingen en intriges.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik was effe druk met andere dingen
Wie delete nou zoiets
Iemand met goeie smaak?quote:
Wordt opgenomen, was te laat thuisquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij moet Expeditie Robinson kijken! Nu komen de sappige ontwikkelingen en intriges.
ZO vies is die Floortje toch ook weer niet?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:33 schreef Barbaaf het volgende:
Iemand met goeie smaak?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:33 schreef Barbaaf het volgende:
Ik heb mezelf trouwens ook maar in de OP gesneakt
Oh dan maar niet naar Oxxio he?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:43 schreef oh-oh het volgende:
Ing wat een verhaal!
Oh een man van Oxxio, die gisteren aan de deur stond om me een contractje aan te smeren, en net op tijd omdat ik toch al over wilde stappen, alleen kwam ie gisteren niet gelegen en zou hij vandaag rond 20.00 even terug komen. Niet dus![]()
Maaaaaaaar ik ben wel trots op mezelf, tis me net eindelijk gelukt om die broek af te krijgen
Check en check! Met een flinke scheut IEIEIEIEW!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wordt opgenomen, was te laat thuiskijk weer dit weekend...
Is er al drama en ruzie?
Yay voor de broek!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:43 schreef oh-oh het volgende:
Ing wat een verhaal!
Oh een man van Oxxio, die gisteren aan de deur stond om me een contractje aan te smeren, en net op tijd omdat ik toch al over wilde stappen, alleen kwam ie gisteren niet gelegen en zou hij vandaag rond 20.00 even terug komen. Niet dus![]()
Maaaaaaaar ik ben wel trots op mezelf, tis me net eindelijk gelukt om die broek af te krijgen
IEIEIEIEIIW toch niet weer in de vorm van dieren levend in stukken snijden he?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Check en check! Met een flinke scheut IEIEIEIEW!En volgende week nog meer van hetzelfde (minus iew) als ik de preview mag geloven.
Ach, laat ik het beschaafd houdenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ZO vies is die Floortje toch ook weer niet?
Maar 't was d'r toch helemaal niet echt?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:52 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ach, laat ik het beschaafd houdener zijn dames die in een dergelijke pose er nog wel aantrekkelijk uit kunnen zien. Aan de andere kant, waarschijnlijk was ze niet zo opgemaakt als we haar normaal op tv zien maar ik schrok eigenlijk toen ze jonger dan mij bleek te zijn
Ik zou 't eigenlijk niet wetenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Maar 't was d'r toch helemaal niet echt?
Nee hoor, zo erg is het deze keer niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
IEIEIEIEIIW toch niet weer in de vorm van dieren levend in stukken snijden he?dat trok ik slecht
quote:Ben erg benieuwd. De ergste drama figuren zijn er helaas een beetje uit nu,... ik hoop dat Igor er nog even in mag blijven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |