quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Batsbitch?
Of is het nog te vroeg voor zulke termen?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Die term kende ik nog niet![]()
Laten we het voor nu op something old, something new houden
He gatverdamme!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:21 schreef Greys het volgende:
Heer G komt dit weekend ook weer niet thuis![]()
Het zit allemaal tegen op die kutboot. 'Het zal wel ergens volgende week worden'.
Ehm nee, die plannen had ik met hem dus.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
He gatverdamme!Heb je wel wat plannen voor het weekend? Zo nee, dan zou ik nu een beetje leuke plannen gaan maken!
Ow balen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:21 schreef Greys het volgende:
Het zit allemaal tegen op die kutboot. 'Het zal wel ergens volgende week worden'.
quote:
Oh gelukkig, ik dacht echt dat het aan mijn kookkunsten lagquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:24 schreef Pagan het volgende:
Tilapiafilet > Koken en aan de (buur)katten opvoeren, het was nix, is nix, en hoe hard je ook je best doet, het wordt nix.
*Aai over bol geeft.*quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:21 schreef Greys het volgende:
quote:
Ja, dat kan ik begrijpen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm nee, die plannen had ik met hem dus.
Maar goed, ik ben er een beetje klaar mee eigenlijk
Scheet ik ga even meneer Maes bellen die had iets van zijn werk vanavond geloof ik, als dat zo is gaan wij lekker uit eten, goed?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:21 schreef Greys het volgende:
Niks klein kind, want dat is júist vervelend! Als je nou al wist dat hij bijvoorbeeld op maandag terug zou komen, dan leef je er een beetje naar toe. Maar dat vooruitschuiven, dat lijjkt me echt bloody vervelendquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:30 schreef Greys het volgende:
Sorry hoor, ik lijk wel een klein kind. Maar steeds dat vooruit schuiven word ik echt vreselijk kriegel van
En ook steeds op het laatste moment. Nou ja, ik ga wel het hele weekend in bad liggen met Lush ofzo
Knuf voor Greysquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:21 schreef Greys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |