Pasta met pesto en parmezaanse kaas? (pijnboompitten iets groen zoals broccoli erdoor).quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat kuiken is al iets wat lang in de oven moet, dus dat maak ik zondag, en op doordeweekse dagen ben ik te laat thuis voor langpruttelende dingen.
Irish stew is wel leuk voor volgend weekend!
Ik wil iets met rijst pasta of couscous ieg!
Uitgeprintquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:56 schreef Greys het volgende:
Oh-oh: http://www.tastyweb.nl/recept/irish/stew
Ik eet (bijna) nooit rijst, vind het niet zo lekkerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat kuiken is al iets wat lang in de oven moet, dus dat maak ik zondag, en op doordeweekse dagen ben ik te laat thuis voor langpruttelende dingen.
Irish stew is wel leuk voor volgend weekend!
Ik wil iets met rijst pasta of couscous ieg!
Ik ga zo eens kijken op de markt of er nog iets lekker qua vis / vlees in de aanbieding is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Pasta met pesto en parmezaanse kaas? (pijnboompitten iets groen zoals broccoli erdoor).
Noternrijst met creme fraiche een beeflapje fijngesneden en paprikapoeder/echte paprika?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik eet (bijna) nooit rijst, vind het niet zo lekker![]()
En met pasta, kan je niet lekker een koude pastasalade zelf maken met zongedroogde tomaatjes en pesto en pijnboompitjes enzo en er dan een lekker vleesje bij grillen?
en dan vraagt ze receptenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga zo eens kijken op de markt of er nog iets lekker qua vis / vlees in de aanbieding is.
En ik heb in de vriezer nog kipfilet, inktvis, en van die panganogwatvis.
Oh eb ik heb nog spruitjes en sperciebonen.
Pangasiusfilet?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga zo eens kijken op de markt of er nog iets lekker qua vis / vlees in de aanbieding is.
En ik heb in de vriezer nog kipfilet, inktvis, en van die panganogwatvis.
Oh eb ik heb nog spruitjes en sperciebonen.
Hihi ja me too alleen is de Mr er niet zo blij mee met dat wok en grill gedrag.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik ben zo dol op rijst.
Pandanrijst![]()
Ik hou dan weer niet zo van van die hele stukken vlees. Ik heb een grilpan die ik alleen gebruik voor paprika's
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
en dan vraagt ze recepten![]()
Jij moet eerst nog je koel emn vries leegmaken
Jaaaaa die ja!quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga zaterdag (eindelijk) naar Inglourious Basterds, maar ik zal die film es downloaden Greysie!
Ik kruid het meestal gewoon en flikker het ff in de oven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaa die ja!
Overigens is het me nog niet echt gelukt dat op een heerlijke wijze te bereiden ...
Eerst wel laten ontdooien?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kruid het meestal gewoon en flikker het ff in de oven.
Voor jezelf zou pas echt lachwekkend zijnquote:
Nee, niet downloaden. Gewoon heen, met je scharrelquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
We boycotten gewoon al die braobo's en limbo's en dat volk uit het Hoge Noorden![]()
Ik ga zaterdag (eindelijk) naar Inglourious Basterds, maar ik zal die film es downloaden Greysie!
Tjah het is gewoon zo'n goeiekoop supermarktvisje natuurlijk. Je hebt die diepvries?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Eerst wel laten ontdooien?
En waarmee kruid je het?
Ik vind het zo een derrievisje.
Ik had zo een zak gekocht , voor de honden.
Maar die lusten t niet dus nou moet ik t maar zelf opeten
Niks scharrelquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, niet downloaden. Gewoon heen, met je scharrel
Ja psies, de eerste keer had ik het netjes laten ontdooien en in de pan gebakken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah het is gewoon zo'n goeiekoop supermarktvisje natuurlijk. Je hebt die diepvries?
Meestal gooi ik het bevroren in de oven (niet te heet) en dan als het beetje ontdooid is ff met van die viskruiden van silvo of verstegen, of gewoon simpel wat peper en zout, en dan nog ff terug.
Vaak als je het bakt word het helemaal prut en valt het totaal uit elkaar.
Ja, dan moet je er hier maar niet zo geheimzinnig over doen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niks scharrel![]()
![]()
Ja nou ja ok, nou goed
Maar zaterdag iig Inglourious Basterds
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niks scharrel![]()
![]()
Ja nou ja ok, nou goed
Maar zaterdag iig Inglourious Basterds
Batsbitch?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dan moet je er hier maar niet zo geheimzinnig over doen.
Dan weet ik ook niet hoe ik het moet noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |