Jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:15 schreef Greys het volgende:
Hij had ook geen bescheiden kluifje toen we daar waren.
Dus ik denk dat het wel goed komt. En inderdaad, als er iemand nog iets lust daar moeten ze maar mailen
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:15 schreef Greys het volgende:
Mailen ze straks 'Muis, doe nog maar zo'n taart!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh Elies, ik vind hem toch zo'n stuk hé! Jou Rocky.quote:
Ik vind 'm ook echt helemaal goedquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:58 schreef Strega het volgende:
Oh Elies, ik vind hem toch zo'n stuk hé! Jou Rocky.
Dat heb ik dus helemaal met Zeeman, de zwemmende, geweldige grote varkensman in het Beloofde Varkensland! Ook zo'n stuk
Ontbijten met taartquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:06 schreef nieslief het volgende:
Oh en ontbijten met taart vind ik toch niet zo´n goed idee.![]()
Nee de twee heertjes van Nieslief en Mrliefquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:37 schreef Loveless85 het volgende:
Oh is nieslief jarig![]()
![]()
Heb niet alles bijgelezen...
Feli
Ik loop ff naar de 9e en ga naar je zwaaienquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:40 schreef Ml-etje het volgende:
Gefeliciteerd Nieslief!!
En Rockyheb hier ook nog een minibench staan waar Whoopie reisziek in wordt.
Hij doet het nog prima alleen moet wel eff schoongemaakt(stof hoor in dikke lagen).
Goedemorgen trouwens, hetw as weer veel te vroeg!
Vanmiddag weer het paardje van de buurtjes lenen
Vond die andere leuker maar dat kan omdat deze geen kleur hebben.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:31 schreef MrSubtle het volgende:
Schetsje #3, andere insteek. Ben meer tevreden over de mannelijke uitstraling van het konijntje, nog niet helemaal over de plaatsing van de poten.
(let niet op kwaliteit en slordigheid van bijv de poten en telkens hergebruik van hetzelfde lichaampje enzo ... het is paint + muis + laptop op schoot in bed)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |