Hmm, AV. ISO 100 meen ik. Diafragma ed moet ik me nog iets meer in verdiepenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
Waar heb je hem toen op gezet Hara? Toen je hem van automatisch af haalde?
Weet je al een beetje hoe het werkt met zelf instellen enzo?
(Ik niet zo, ik ben ook een sufferd, want ik vind het zo onlogisch dat bij een KLEINER F-getal het gat waardoor het licht binnenkomt GROTER is. Da's zo tegenstrijdig).
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vond je hem vruugah lillik?
[..]
Wat zij zegt dusVoor het eerst zonder zijwieltjes. Had hem steeds op automatisch staan en gisteren hem daarvan af gehaald.
.
Doe je goed wijffiequote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:28 schreef Harajuku. het volgende:
Wat zij zegt dusVoor het eerst zonder zijwieltjes. Had hem steeds op automatisch staan en gisteren hem daarvan af gehaald.
.
Neu, maar als ze klein zijn zijn ze schattig en zo en dan moet je nog maar afwachten of ze ook als mooiboy opdrogenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vond je hem vruugah lillik?
[..]
.
Eet smakelijkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:25 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Koud zijn ze ook lekker idd![]()
bij de mc neem ik vaak ook een extra burger mee, om savonds laat, koud, op te peuzelen![]()
Sorry voor de late en misschien zelfs wazige reacties. Maar ik heb vannacht geen oog dicht gedaan en ben geestelijk en lichamelijk gesloopt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:15 schreef Greys het volgende:
En ook geen antibiotica dan voor die ontsteking?
Nul medicijnen?
Ik snap er niets van
Nou, ik kreeg een roesje... maar ik DENK dat ik heb geschreeuw van de pijn. Maar dat kan ik ook gedroomd hebbenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:17 schreef oh-oh het volgende:
Hey Qwea, maar hoe was die endoscopie nou?
WB!
Hele schone darmenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:44 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Q! Jij hebt vast de schoonste darmen van de hele SC![]()
Is het onderzoek op zich je meegevallen?
Hopelijk snel uitslag van PA, dan kunnen ze je es goed gaan behandelen.
Voor de rest een algemene![]()
Had al zo'n klote-dag vandaag en dan komt er onder het eten ook nog een kerel met overgewicht aan de deur die met me over m'n uitvaart(verzekering) wil lullen.
Hij had nog ff door moeten zeuren, dan hadden we het over die van hem kunnen hebben![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik kreeg een roesje... maar ik DENK dat ik heb geschreeuw van de pijn. Maar dat kan ik ook gedroomd hebbenik weet alleen wel dat normaal gesproken iemand zeker 1 tot 1.5u niet kan staan. Ik stond binnen een kwartier weer naast mn bed, smekend om eten want ik had zo'n honger
Dan heb je wrs. dormicum gehad.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik kreeg een roesje... maar ik DENK dat ik heb geschreeuw van de pijn. Maar dat kan ik ook gedroomd hebbenik weet alleen wel dat normaal gesproken iemand zeker 1 tot 1.5u niet kan staan. Ik stond binnen een kwartier weer naast mn bed, smekend om eten want ik had zo'n honger
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan heb je wrs. dormicum gehad.
Je voelt het wel, maar je weet er later niets meer van.
Heb ooit es bij een IVF-punctie gestaan waarbij de vrouw dormicum kreeg.
En maar tegen haar man "als dat zaad van jou es wat deed lag ik hier niet"
Heul genant wasda
Zou dat niet nu ook de reden kunnen zijn dat je nog geen last van je eten hebt? Misschien (ik hoop het niet voor je natuurlijk!) dat dat vannacht, of morgen komt?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hele schone darmenVoor onderzoek zie post boven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |