Oh dat klinkt echt leuk!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Knuf voor Greys![]()
Zullen wij anders wat afspreken voor zondag? Lunch in Blijdorp oid?
Ow, die vind ik beter bij je verhaal passenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:31 schreef MrSubtle het volgende:
Schetsje #3, andere insteek. Ben meer tevreden over de mannelijke uitstraling van het konijntje, nog niet helemaal over de plaatsing van de poten.
(let niet op kwaliteit en slordigheid van bijv de poten en telkens hergebruik van hetzelfde lichaampje enzo ... het is paint + muis + laptop op schoot in bed)
Niet per séquote:
Als jij dan ook meeluncht, kunnen we én LL uithoren én Greys opvrolijkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat klinkt echt leuk!
Maar laten we ondanks Greys even niet vergeten Loveless uit te horen!!!!!!
Zijn dat z'n klootjes?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh alleen die twee klootjes snap ik niet, hij was toch ontmand?
Schudsequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:51 schreef Greys het volgende:
Dat zijn z'n voorpootjes![]()
En verder ga ik even mijn saggo van me afschudden, tot later!
Nee kan makkelijk! Ik had de laatste keer gewoon gemengd rood fruit, bevroren, gebruikt. Dus bosbessen, aardbei, framboos, van alles. Je kunt gebruiken wat je wiltquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:50 schreef Morretje het volgende:
Leuk Subtle!
oh-oh, zijn dat niet z'n voorpootjes?![]()
Greys! Ik wil de cheesecake gaan maken, maar heb geen frambozen.. Wel diepvriesaardbeien, is dat wat? Of kan ik die maar beter weglaten, en zonder fruit maken?
Tanks dear!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee kan makkelijk! Ik had de laatste keer gewoon gemengd rood fruit, bevroren, gebruikt. Dus bosbessen, aardbei, framboos, van alles. Je kunt gebruiken wat je wilt
Zoals? Je weet dat de helft van de BNW/FLU figuren nog denken dat je van asperine een hersenloze slaaf van de regering word héquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:57 schreef Qwea het volgende:
goeiemorgen!
Hey, dilemma dus help eens (ing, ook jij)
Ik mag de mexicaanse griepprik ergens in november halen... maar ik hoor er GEEN goeie verhalen overDus ik weet niet of ik hem wel wil.
Ik neig naar nee
Ooh, en mijn ma is een risicofactor vandaar dat mn pa en ik hem mogen halen.
Qweatje, weet je zeker dat je geen hypochonder bent?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:57 schreef Qwea het volgende:
goeiemorgen!
Hey, dilemma dus help eens (ing, ook jij)
Ik mag de mexicaanse griepprik ergens in november halen... maar ik hoor er GEEN goeie verhalen overDus ik weet niet of ik hem wel wil.
Ik neig naar nee
Ooh, en mijn ma is een risicofactor vandaar dat mn pa en ik hem mogen halen.
Nou ja, de berichten in de krant spreken nou ook niet van een geweldig vaccin. Er moet veel zooi in zitten, wat niet zo best voor de gezondheid KAN zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zoals? Je weet dat de helft van de BNW/FLU figuren nog denken dat je van asperine een hersenloze slaaf van de regering word hé
Ooh, en ik ben een jankerd voor naaldenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, de berichten in de krant spreken nou ook niet van een geweldig vaccin. Er moet veel zooi in zitten, wat niet zo best voor de gezondheid KAN zijn.
Ik weet eigenlijk ook niet of ik het nut van zo'n vaccin in zie. De griep is nog steeds erg mild.
Tjah er zit gewoon zooi in zodat je antistoffen gaat opbouwen ja. Dat lijkt me nogal logisch. En ieder medicijn heeft bijwerkingen, zelfs asperine als jij al bepaalde andere medicijnen slikt of een bepaalde afwijking hebt ofzo.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, de berichten in de krant spreken nou ook niet van een geweldig vaccin. Er moet veel zooi in zitten, wat niet zo best voor de gezondheid KAN zijn.
Ik weet eigenlijk ook niet of ik het nut van zo'n vaccin in zie. De griep is nog steeds erg mild.
Ja dat vond ik ook stomquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:03 schreef Greys het volgende:
Als je moeder in de risicogroep valt, waarom mag JIJ dan ook een prik halen?
Mijn moeder valt er ook in, maar ik niet hoor.
Hmm oke. Fijn om eens de mening te weten van iemand anders dan de lambiekjesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah er zit gewoon zooi in zodat je antistoffen gaat opbouwen ja. Dat lijkt me nogal logisch. En ieder medicijn heeft bijwerkingen, zelfs asperine als jij al bepaalde andere medicijnen slikt of een bepaalde afwijking hebt ofzo.
Ik zou me er niet zo druk om maken eerlijk gezegd. Tis niet alsof je dood neervalt ofzo.
Ahhhhh ja oke, ik vergeet soms dat je officieel nog thuis woontquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook stommaar omdat ik dus thuis woon.
Alleen zit mijn zus die niet thuis woont, vaker daar dan ikdus eigenlijk ist onzin
Ja ho! Ik heb er verder weinig verstand van ofzo hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm oke. Fijn om eens de mening te weten van iemand anders dan de lambiekjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |