Ik kan het niet meer aanpassen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:28 schreef prinseszondererwt het volgende:
Kan iemand het laatste regeltje van mij in de OP aanpassen?
Oktober 2009: Even gestopt met clomid en zowaar zelf een eisprong. Nu even kijken hoe verder.
Bedankt!
Klopt, na het korte commando in het mod-topic dacht ik eig. dat er alleen bedoeld werd dat de quote tags weg moesten...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:16 schreef CrazyPrincess het volgende:
Jouw stukje is toch nog niet aangepast of kijk ik nou niet goed?
Anderen mensen hier blijven meehopen hoor, ookal "mag" jij het niet meer zeggenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:32 schreef prinseszondererwt het volgende:
Tsja, het is of de 7 kilo minder of het nieuwe bed he?![]()
Verder zou ik het ook niet weten... hopelijk blijft het niet bij een keer. Oh nee, dat mocht ik niet meer zeggen.
Hear, hear!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:19 schreef Orea het volgende:
Joselief! Ik vind wil en eis dat al het gehoop van iedereen eens gaat helpen!!!
Lief gek mens!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:18 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik heb een emotionele bui en moet zo huilen om jullie. Ik ga heel hard duimen voor geslaagde pogingen hier![]()
![]()
Wat zij zegt, lieve CP!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:21 schreef prinseszondererwt het volgende:
Niet om ons huilen gekkie, we gaan jou gewoon allemaal achterna!
En terecht! Gij hip persoonquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:17 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik voel me helemaal hip, net voor het eerst alleen met de auto boodschappen gedaan en zonder hulp een ei deze maand. Waar een mens al niet blij van wordt...
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:18 schreef prinseszondererwt het volgende:
Mijsje wat ben je stil, trek je het nog?
Whoei!!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:41 schreef sombie het volgende:
We moesten pas laat naar het ziekenhuis dus zijn net terug. 13 follikels inmiddels waarvan 8! van een mooie grootte!Dinsdag de punctie!
![]()
Pfff, blijf daar erg tegenop zien maar daar denk ik nog maar even niet over na.
Jammer genoeg ben ik nog niet zwanger, anders had ik het op dementie kunnen gooienquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:42 schreef sombie het volgende:
Ik denk dat je in de war bent met Poezebeest, flugeltje. Ik heb vandaag namelijk vrij.![]()
He jakkes, Orea, vervelend zo'n dip! Ik kan het me wel voorstellen hoor. De dag nadert en dat is altijd spannend. Dikkeen wees maar extra lief voor jezelf vandaag.
Ow, dan ben ik aan het werk. Maar dan denk ik gewoon heel hard aan jequote:Op maandag 26 oktober 2009 10:09 schreef sombie het volgende:
O, Asy, ik dacht dat ik al had gereageerd op je vraag (hormonen he). De punctie is om half tien. Wat lief dat je een kaarsje voor me wilt branden!
aah, een mooie follikel dusquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:50 schreef mijsje het volgende:ik ben weer thuis...
ik moest na het ziekenhuis naar een cursus van m'n werk, dus was even onderweg...
in het ziekenhuis was op m'n linker eierstok een follikel van 13 mm te zien vandaag op dag 10... ik moet woensdag weer terugkomen. dan wordt er opnieuw gemeten...
hoe groot moet een follikel eigenlijk zijn voor ze de pregnyl gaan zetten?
zo, en nu ga ik m'n katje knuffelen... die was gisteren aangereden. is nog wat groggy, maar hij leeft nog en heeft geen overduidelijke verwondingen. (een bloedlip was het ergste dat de dierenarts zo kon ontdekken. verder is hij wel wankel op z'n voetjes en valt veel om.) was dus heel erg schrikken gisteren... maar, de dierenarts zei dat hij dacht dat het beestje het wel zou redden als hij 's avonds om 11 uur nog leefde, en dat deed hij!
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:01 schreef Asyniur het volgende:
[..]
aah, een mooie follikel dus
En wat een schrik dat je kat is aangereden! Fijn dat hij verder niks heeft
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:54 schreef Poezebeest het volgende:
Mijsje; een mooie follikel, wat goed!
Hier ook goed nieuws gehad. Of ja, goed, in ieder geval het beste scenario van alle scenario's. Echo was goed en alle hormoonwaarden waren ook normaal. Arts had geen aanwijzingen om te denken dat er iets mis is in de aanmaak. Zo'n enorme opluchting! Er wordt dus gedacht aan een obstructie van de zaadleider. Eind december gaat mijnonder het mes om te kijken of het gerepareerd kan worden. Zo ja, dan wordt het gerepareerd en weten we 6 weken later of er zaadcellen door kunnen. Zo niet gaan we voor een puncie icm icsi. De arts gaf in ieder geval wel aan dat hij verwacht dat er zaadcellen aanwezig zijn.
Wow wat goed! Ik denk dat ik met de laatste poging op dag 10 nog niets noemenswaardigs had. Op dag 16 zat ik alleszins nog maar op 11 mm.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:50 schreef mijsje het volgende:
ik ben weer thuis...
ik moest na het ziekenhuis naar een cursus van m'n werk, dus was even onderweg...
in het ziekenhuis was op m'n linker eierstok een follikel van 13 mm te zien vandaag op dag 10... ik moet woensdag weer terugkomen. dan wordt er opnieuw gemeten...
hoe groot moet een follikel eigenlijk zijn voor ze de pregnyl gaan zetten?
zo, en nu ga ik m'n katje knuffelen... die was gisteren aangereden. is nog wat groggy, maar hij leeft nog en heeft geen overduidelijke verwondingen. (een bloedlip was het ergste dat de dierenarts zo kon ontdekken. verder is hij wel wankel op z'n voetjes en valt veel om.) was dus heel erg schrikken gisteren... maar, de dierenarts zei dat hij dacht dat het beestje het wel zou redden als hij 's avonds om 11 uur nog leefde, en dat deed hij!
kijk, dat is nog es een goed idee!quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:31 schreef flugeltje het volgende:
ey mijsje, zit net nog effe terug te lezen en we gaan gelijk op qua cyclus deze maand. Ik zit vandaag op dag 9.
Zullen we eens gek doen en gewoon allebei raak schieten? Gaan we samen een topic verder...
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:40 schreef Hobbesje het volgende:
@ Orea: knuffel meis!!
@ Mijsje: fijn dat je een mooie follikel hebt! Sterkte met je kat - geef 'm ook maar een extra knuffel van deze kant. Zo zielig als die beestjes wat hebben (vooral dat je niet kan vragen waar ze last van hebben en of je wat voor ze kan betekenen...).
@ Poezebeest: fijn dat het 'goed' nieuws was. Duim dat ze de doorgang weer kunnen fixen.
@ Leonieke: idd gek zeg! Bij mij waren ze (2 van ca 10 mm) ineens rechts verdwenen en zaten er links een paar hele mooie.... Het menselijk lichaam is niet zo voorspelbaar als ze altijd denken
3 ampullen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:52 schreef Orea het volgende:
Zo, weer voor ruim 1500 euro aan medicijnen in huis...Het wordt toch weer Menopur! Ik begin met 225 IE dit keer..
Wij kiezen overigens ook voor 2! Ondanks dat ik 'pas' 28 ben... De eerste 2 volledige pogingen hebben wij met 1 gedaan..(juist omdat gezegd werd dat wij zo vruchtbaar zouden zijn omdat mijn eileiders het enige 'probleem' lijken te zijn) De cryo's met 2.. Omdat ze per 3 ingevroren waren en ik 2 weggooien echt zonde vond. Bij de 2e cryo overigens maar 1 omdat er 2 niet goed ontdooit waren...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:31 schreef sombie het volgende:
Langzaam gaat de knop ook weer om hoor, meiden. Met 5 maken we natuurlijk ook goede kansen. Bedankt voor jullie lieve woorden!
CP, wij kiezen voor 2 omdat dat net iets meer kans geeft, ik al 35 ben, een tweeling bij ons van harte welkom is en er geen medische bezwaren zijn om het niet te doen (zoals bijv. een voorgeschiedenis van vroeggeboortes). De vorige tp stond de arts daar ook helemaal achter dus ik neem aan dat dat nu ook zo is.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:08 schreef mijsje het volgende:
Sombie, 5 eitjes geoogst! Wat goed!en ik kan me voorstellen dat je er nog last van hebt... lekker uitrusten en je lijf weer bij laten komen voor wat komen gaat...
![]()
Fluugs, ik hoop dat het inderdaad zo werkt over 3 weken!Ik zou het zo geweldig vinden! Ik kan me niet voorstellen hoe blij ik zou zijn...
Orea, wat fijn dat het traject weer in is gezet! Ik hoop dat jullie nu eindelijk een keer geluk hebben en straks ook twee streepjes kunnen laten zien!![]()
ik kan me wel voorstellen dat je er ook rekening mee houdt dat het niet gaat lukken... ergens in m'n achterhoofd hou ik daar ook rekening mee, en we hebben al een soort van plannetje wat we dan met ons leven zouden willen... maar liever hebben wij ook 2 kindjes... (we settelen ook voor 1 kindje als de toekomst ons niet meer brengt... )
Klinkt het vreemd als ik zeg dat ik dat dus ook weer niet zou willen? Juist doordat het bij ons zo moeilijk gaat wordt weer eens benadrukt hoe een wonder het eigenlijk is. Natuurlijk zou het mooier zijn als het bij iedereen makkelijk zou gaan, maar dan zit er wel een kans in dat mensen het 'for granted' gaan nemen en daar is het te bijzonder en speciaal voor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:33 schreef Orea het volgende:
Als ik ooit 1 wens mag doen, dan wens ik al dit soort problemen dus de wereld uit hè, dat we hier allemaal weg konden gaan, meteen zwanger en al en dat er nooit meer vruchtbaarheidsproblemen waren..... kón dat maar...
Spannend!! Ik ga vast duimen!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:13 schreef mijsje het volgende:
was ik vanmorgen in het ziekenhuis, had ik een follikel van 17.4 mm...![]()
de gyn had gezegd dat ik dus vanavond moet spuiten met pregnyl en dat zaterdagochtend.. ehm... nee... vrijdagochtend de IUI zal zijn... (was niet m'n eigen gyn...) dus naar de balie gelopen en de afspraak gemaakt.
word ik net gebeld door de balie, is er een verwarring... is met mij dus de afspraak gemaakt voor vrijdag, maar in de status heeft de gyn zaterdag IUI opgeschreven... hmmm... heb ik dat...
de assistente belt me in ieder geval even terug (of ze moet om kwart over 4 nog niet gebeld hebben, dan moet ik zelf bellen) want ze gaat nog even overleggen met de gyn... ik ben benieuwd... maar de IUI gaat dus voor zondag door!
Sja ergens begrijp ik je beredenatie, maar na 6 jaar een behoorlijke zware belasting en nog geen zwangerschap blijf ik hopen dat dit anderen bespaard blijft...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Klinkt het vreemd als ik zeg dat ik dat dus ook weer niet zou willen? Juist doordat het bij ons zo moeilijk gaat wordt weer eens benadrukt hoe een wonder het eigenlijk is. Natuurlijk zou het mooier zijn als het bij iedereen makkelijk zou gaan, maar dan zit er wel een kans in dat mensen het 'for granted' gaan nemen en daar is het te bijzonder en speciaal voor.
Ik spring met je mee gewoon voor de hoop enzoquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:28 schreef flugeltje het volgende:
@sombie en Orea, ik vind ook dat het niet té lang moet duren allemaal. Deze fertiliteitszooi is gewoon shit!! Ik doelde dan ook meer op de uitspraak van Orea dat iedereen 'meteen' zwanger zou worden en niemand meer moeite zou hoeven doen. Als iedereen meteen na het stoppen met de pil *hop* zwanger zou worden verminderd in mijn optiek ook de bijzonderheid van het geheel. Ik bedoel daarmee dus niet dat het maar lekker jaren moet duren bij een aantal mensen, maar meer dat het niet zomaar in de schoot geworpen zou moeten worden. Daarmee haal je voor mijn gevoel echt een deel van het wonder weg.
Vrijdag zowel mijsje als sombie terugplaatsingSpannend allemaal zeg. (mijn ei gaat morgen of vrijdag springen, dus ik doe lekker mee
)
Oei PZE, spannend voor jou.... Damn m'n duimen draaien overuren hier....
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:16 schreef mijsje het volgende:
Maar PZE, je hebt van de week toch pas je eisprong? oh, van de ovutest natuurlijk...oke, ik snap je weer!
Ikook voor twee streepjes dinsdag!
Hier zit de pregnyl erin, dus er is voor deze IUI geen weg terug, we zijn echt van start!
[ afbeelding ]
de huisarts heeft me laten zien hoe het moet, ik kan het de volgende keer zelf... wel een venijnig prikje zeg...
Even tussendoor (ik zit op mijn werk en moet de rest nog eens teruglezen): pin je er niet te veel op vast als je niets voelt of merkt aan jouw lichaam. Heb ik hier ook geen enkele keer gehad, ondanks de hoge dosis Pregnyl (in het begin kreeg ik namelijk een dubbele dosis).quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:21 schreef mijsje het volgende:
Flugel, ik heb ook m'n ovulatie morgen...en wel om 10 uur in de ochtend als de pregnyl z'n werk goed heeft gedaan...
wel grappig, kan ik checken of ik hem nou wel of niet voel...
Zo herkenbaar dit, Orea! Maar ik kan me er niet toe zetten stappen te nemen voor we aan het eindpunt zijn... En dat zijn we nog niet. Maar ja, ik ben al 35...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:25 schreef Orea het volgende:
Oh en in de auto op weg naar Leiderdorp gisteren, begon mijn lief toch ineens over adoptie... Alhoewel we tijdens alle pogingen heb gezegd: nee... klaar is klaar, we gaan dan niet opnieuw 5 jaar zitten wachten.... ben ik (zijn we) er toch over aan het nadenken.. We zitten tegen het eindpunt, en het idee dat wij nooit een kindje krijgen (danwel natuurlijk danwel adoptie) kan ik niet verkroppen momenteel![]()
![]()
Komende tijd ga ik me toch eens goed inlezen... Er was hier toch een topic over adoptie? *zoeken gaat*
nee, ik zal me er niet te veel op vastpinnen... het is zo dat ik wel eens wat krampjes en tintelingen gevoeld heb rond de eisprong, maar daarvan heb ik me altijd afgevraagd of dat wel van de eisprong was... ik dacht: rond tien uur gewoon even opletten, maar de kans is groot dat ik niks voel, want ik voel m'n eisprong eigenlijk verder nooit...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Even tussendoor (ik zit op mijn werk en moet de rest nog eens teruglezen): pin je er niet te veel op vast als je niets voelt of merkt aan jouw lichaam. Heb ik hier ook geen enkele keer gehad, ondanks de hoge dosis Pregnyl (in het begin kreeg ik namelijk een dubbele dosis).
* stuurt mail aan afschaffen@dikkevandale.nlquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:06 schreef Orea het volgende:
Enne ja, heerlijke PMS en krampen.. gisterenavond dacht ik dat het begonnen was, maar das weer weg... het woord geduld mag wat mij betreft afgeschaft worden!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:22 schreef sombie het volgende:
Bedankt voor de link! Ik ga me er toch ook maar eens in verdiepen. Lees nu al even snel dat als je 42 of ouder bent op het moment van voorstel (van een kind, neem ik aan), je alleen kinderen van 2 jaar of ouder kunt adopteren. Ik wil graag een baby dus ik geloof dat we toch maar dat BKA-nummer moeten gaan aanvragen.
Geduld afschaffen, ja, en ook "afwachten".
Uhm lieve schat... Als jij morgen terugplaatsing hebt is het toch óók voor jou op vrijdag de 13e je NOD?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:24 schreef sombie het volgende:
Dat wordt vast een geluksdag voor jou, flugeltje!
Zeker weten, in het tweede streepjestopic staan er ook al 2 NOD's voor die dagquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
Egg-bird, bedankt. Alle steun is hier welkom. Fijn dat jullie een zoontje in de maak hebben, gefeliciteerd!
Vrijdag de 13e F5-dag!
grrrrrquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:22 schreef mijsje het volgende:
ja, dat klopt, dat heb ik vaker gehad, samen met een aantal dames op 1 dag de NOD... die dames zijn volgens mij allemaal al bevallen... *nu echt wat positiever probeert te denken...*
Hier ben ik het helemaal mee eens! Ik heb gisterenavond een knop omgegooid, chaggo, negatief en prikkelbaar zijn helpt me nu niet eerder ongesteld worden of geeft de poging meer kans van slagen! (ik ben nog steeds niet ongesteldquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:35 schreef flugeltje het volgende:
Spannende tijden meiden, we gaan heel veel grapjes maken en lachen heb ik besloten. Dat houdt de spanningen onder controle!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:02 schreef flugeltje het volgende:
Ondanks de TMI, Soneal durft geen neuken te zeggen op FOK! en typt puntjes!
Neuken
Neuken
Neuken
Ik dus wél
sorry, ik zal weer ontopic endezo doen, ben nerveus voor sombie en mijsje![]()
Dat heb ik nou ook! En zoveel meiden die op vrijdag de 13e hun NOD hebben... dat moet echt wel goed nieuws worden! Op naar de 13e!quote:Ik heb alleen wel heel erg sterk het gevoel dat er komende periode wat zwangerschappen gaan ontstaan![]()
Ik zit hier toch echt wel niet voor niets heel erg dik te zijn, hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:22 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik zit hier een beetje quasi-boos op mezelf te zijn. Waarom hang ik nog niet boven de wc, heb ik nog geen utrapijnlijke boobs en ruik ik geen dingen die ik anders niet ruik? Met andere woorden: ik heb het gevoel dat Orea dinsdag mijn ongesteldheid mag overkopen.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:30 schreef Jose81 het volgende:
Mijsje, wat fijn dat het goed is gegaan vandaag en wat goed ook dat die gyn zo meedenkend is en dat je dus moest blijven liggen n.a.v die publicatie! Super!
Sombie, ik ben ook helemaal in destemming, hoor, door je verhaal! Wat moet het bijzonder zijn geweest!
als het maar geen 13-ling wordt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:15 schreef flugeltje het volgende:Nog maar 13 dagen
Ik realiseer mezelf net dat gisteren, ovulatiedag, ook meteen dag 13 van mijn cyclus was. Ik word ineens achtervolgd door het getal 13
Ik laat dit maar niet aan Martijn lezenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
als het maar geen 13-ling wordt.
Dan doen we gewoon een datum 13-ling, dat er midden juli 2010 een enorm F5-topic is in Z&Gquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
als het maar geen 13-ling wordt.
vla kotst het beste. Zonder gore stukken, en als je meteen kotst is ie ook nog lekker lauw.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:29 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dat dus, kotsmisselijk. Gespuugd enzo... Joepie.
pssst, ik ook niet... en niks zwaars tillen waardoor ik m'n buikspieren strak moet aanspannen...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:51 schreef leonieke het volgende:
Ik durfde de eerste uren na de IUI zelfs niet naar het toilet gaan
Ik duim heel hard voor jequote:Op zondag 1 november 2009 11:56 schreef flugeltje het volgende:
Ik blijf positief en schrijf bij deze in voor PUPO
Ik heb zo'n gevoel, ik kan het niet uitleggen, maar het voelt gewoon heel positief. Alsof het dit keer raak is van een 'plakker' Ik durf dat gevoel niet goed uit te spreken, want als ik gewoon ongesteld wordt sta ik hier straks bekend als 'die jomanda'Maar goed, ik heb een goed gevoel dit keer, don't ask why...
Het zou overigens wel apart zijn als het dit keer iets wordt, ei op de 13e dag van de cyclus, NOD op vrijdag de 13e, als 't blijft plakken start het tweede trimester rond/op m'n verjaardag en uitgerekende datum zou 23 juli zijn waarbij ik dan verwacht dat het 2 augustus zou worden. De verjaardag van m'n moeder.... Bizar toch?
Dan hoop ik nog even oke? De test kan heel goed te vroeg zijn (zeker vóór je nod!!)quote:Op zondag 1 november 2009 15:34 schreef prinseszondererwt het volgende:
Goedzo Orea, fijn dat zulke besluiten wat rust brengen!![]()
Ik ben niet meer misselijk, nog wel slapjes. Heb deze poging door die negatieve test al wel opgegeven. Hopelijk maakt mijn lijf komende maand ook weer een ei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |