abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74191429
Over vrijdag de 13e, het zou wel eens de datum van punctie kunnen gaan worden hier (maar dat is globaal eerst even ongesteld worden enzo.. maar komt wel rond die datum hahaha!)

Bweiss, bedankt voor je steun! En gefeliciteerd met je zoon in de maak!
  donderdag 29 oktober 2009 @ 16:40:00 #202
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_74192324
Zo nu neem ik t maar weer over met mn eigen account.
voor de duidelijkheid. bweiss is dus een subaccount wat ik had aangemaakt omdat ik mn wachtwoord niet meer wist van dit account
maar geen probleem voor de steun. ik weet niet hoe t is in t stadium waar de meesten in zitten maar toch.
pi_74194014
Egg-bird, fijn dat jij en je vrouw na zo lang wachten toch een prachtige zoon gaan krijgen! Gefeliciteerd!
en bedankt voor de steun, dat is altijd fijn, dat mensen je steunen...

Orea ook dus een mooie dag op vrijdag de 13e...
pi_74200384
Egg-bird, bedankt. Alle steun is hier welkom. Fijn dat jullie een zoontje in de maak hebben, gefeliciteerd!

Vrijdag de 13e F5-dag!
  donderdag 29 oktober 2009 @ 20:40:49 #205
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74200971
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
Egg-bird, bedankt. Alle steun is hier welkom. Fijn dat jullie een zoontje in de maak hebben, gefeliciteerd!

Vrijdag de 13e F5-dag!
Zeker weten, in het tweede streepjestopic staan er ook al 2 NOD's voor die dag

Maar volgende week beginnen we met F5'en voor jou

Heb je hoop deze maand of ben je al lang blij dat je lichaam op eigen kracht aan het werk is?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 20:53:18 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74201515
Tjee wat is het spannend hier de komende tijd zeg!
De duimen gaan hier aan hoor!
pi_74201970
Tsja Fluugs, het zou natuurlijk mooi zijn als het juist nu raak is. Ik voel wel dingetjes, maar ik ga er toch vanuit dat het niet gelukt is. Je dekt jezelf in na al die tijd...
pi_74202291
indekken? hoe kom je daar nou bij? * hysterisch zenuwachtig begint te lachen...*

(ik ben er ook beetje van overtuigd dat het toch niet kan lukken... met wel een klein beetje hoop...)
  donderdag 29 oktober 2009 @ 21:20:57 #209
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74202627
* positivisme het topic instraalt

[ratelband modus]
Kom kom dames, postief denken
[/ratelband modus]

Ik begrijp het indekken hoor, doe ik ook steeds opnieuw. En als ik weer zwanger zou zijn zou het indekken meteen weer beginnen. 'we zien wel' is zo'n favoriete quasi nonchalante uitspraak van mij

Maar statistisch gezien moet er volgens mij nu wel een streepje gaan vallen. 5 NOD's op één dag móet iets opleveren.
pi_74202704
ja, dat klopt, dat heb ik vaker gehad, samen met een aantal dames op 1 dag de NOD... die dames zijn volgens mij allemaal al bevallen... *nu echt wat positiever probeert te denken...*
  donderdag 29 oktober 2009 @ 21:34:59 #211
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74203179
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 21:22 schreef mijsje het volgende:
ja, dat klopt, dat heb ik vaker gehad, samen met een aantal dames op 1 dag de NOD... die dames zijn volgens mij allemaal al bevallen... *nu echt wat positiever probeert te denken...*
grrrrr
pi_74203247
pi_74203359
Toch is dat het wel hè, dat je heel erg jezelf gaat beschermen. Als het idd ooit lukt, dan zal ik ook denken: eerst maar eens twaalf weken door komen... Maar het is gewoon een soort zelfbescherming, misschien wel goed ook.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 21:44:03 #214
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74203591
Dat beschermen is iets wat we altijd zullen doen. We zullen ook nooit de onbezorgdheid van een zwangerschap ervaren vrees ik. Misschien nadat je het tweede trimester bereikt hebt. Maar waarschijnlijk zul je altijd wel bezorgd blijven. Juist de mensen bij wie het allemaal wat moeilijker gaat zou je een onbezorgde zwangerschap toe willen wensen. Helaas werkt het niet altijd zo.

Ik heb alleen wel heel erg sterk het gevoel dat er komende periode wat zwangerschappen gaan ontstaan
  donderdag 29 oktober 2009 @ 21:45:44 #215
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74203668
M'n buik jeukt, was dat niet ook een zwangerschapskwaaltje?

of was dat pas na een aantal maanden?
pi_74204365
Haha, volgens mij wel fluugs, dat duurt nog even.
Maar idd, ik vraag me af of ik er wel van zou genieten. Dat vond ik bij Leonieke ook zo voorstelbaar.
pi_74213908
Ik durf ook echt nog niet optimaal te genieten. Vandeweek gestopt met de medicatie en nu ben ik echt doodsbang dat mijn lichaam het nog niet heeft overgenomen. Zit ik weer aan m'n borsten te voelen, denk ik dat ze slapper worden enzo. Gek word ik van mezelf. Volgende week woensdag pas weer een controle. Dat lijkt echt een eeuwigheid weg.

Maar goed, ik zie dat er hier een hele spannende periode is aangebroken voor een hoop meiden. Hoe krijgen jullie het voor elkaar om allemaal je NOD op dezelfde dag te hebben En vandaag ook een spannende dag. Ik ga heel hard duimen dat het allemaal goed gaat en we op vrijdag de 13e groot feest hebben
  Moderator vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:40:51 #218
5428 crew  miss_sly
pi_74214587
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:35:52 #219
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74215979
Dames ik heb een probleem. Ik zit hier als een gekske te duimen, máár ik krijg ook logé's, dus er moet gepoetst worden.... Hoe doe ik dat met van die duimende handjes?

Goeie link miss_sly, ben benieuwd of dat ook telt voor de reguliere neukers onder ons. Anders lig ik voor niets als een zotje met m'n beentjes de lucht in na de daad

Spannende tijden meiden, we gaan heel veel grapjes maken en lachen heb ik besloten. Dat houdt de spanningen onder controle!
pi_74216625
Ik neem het wel even van je over Flugel, de wasmachine draait en is voorlopig nog niet klaar dus ik heb de tijd

Volgens mij werkt het ook voor de reguliere.... sterker nog, nadat we het moment supreme in de meest gunstige positie hebben bereikt (DS) blijf ik nog even op m'n buik liggen, en na een tijdje draai ik me op m'n rug en ga iets lager op de matras liggen dan normaal en doe bzzzzz het voeteneind omhoog.... kantelt m'n onderlichaam ook de goeie kant op
OMG dit is weer zo'n TMI post
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:02:08 #221
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74216936
Ondanks de TMI, Soneal durft geen neuken te zeggen op FOK! en typt puntjes!

Neuken
Neuken
Neuken

Ik dus wél

sorry, ik zal weer ontopic endezo doen, ben nerveus voor sombie en mijsje
pi_74217283
Volgens mij was het in die zin niet nodig, daarbij; dan zou ik er geheel des FOK!s "geyle neucksex" van maken

Hop, we duimen weer verder
Wel spannend, al die vrijdag de 13de NODs die het worden
pi_74218056
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:35 schreef flugeltje het volgende:

Spannende tijden meiden, we gaan heel veel grapjes maken en lachen heb ik besloten. Dat houdt de spanningen onder controle!
Hier ben ik het helemaal mee eens! Ik heb gisterenavond een knop omgegooid, chaggo, negatief en prikkelbaar zijn helpt me nu niet eerder ongesteld worden of geeft de poging meer kans van slagen! (ik ben nog steeds niet ongesteld )

Dus ik doe helemaal met je mee! Normaal ben ik ook wel een lolbroek namelijk, dus dat moet ik gewoon lekker doorzetten!!!
pi_74218460
* prinseszondererwt zet haar feestneus op
pi_74218764
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:02 schreef flugeltje het volgende:
Ondanks de TMI, Soneal durft geen neuken te zeggen op FOK! en typt puntjes!

Neuken
Neuken
Neuken

Ik dus wél

sorry, ik zal weer ontopic endezo doen, ben nerveus voor sombie en mijsje

ik krijg zo de kriebels van het woord klussen hè
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:05:15 #226
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74219155
Dit gaat een dolle boel worden de komende tijd

als het niet lukt is toch wel kut, kunnen we beter de tijd ernaartoe veel lol hebben gehad, sjagerijnen kan altijd nog

Ben alleen benieuwd of de Mods hier ook zo blij mee zijn
pi_74219877
Nah, gezien de aard van deze topicreeks lijkt me dat men er niet veel moeite mee kan hebben als het er af en toe een beetje melig aan toe gaat. Toch?!

Daarbij is lachen gezond, en wie weet helpt het zelfs
pi_74220360
Gewoon de disclaimer erbij dat degene die even niet blij, lollig of weet ik het wat kan zijn dat ook niet hoeft. En als iemand er last van heeft het ook gewoon even aangeeft! Maar denk ergens wel dat we het wel aanvoelen!

Wie is er ongesteld en wil ervan af? Straal mij eens in!
pi_74221660
quote:
Ik heb alleen wel heel erg sterk het gevoel dat er komende periode wat zwangerschappen gaan ontstaan
Dat heb ik nou ook! En zoveel meiden die op vrijdag de 13e hun NOD hebben... dat moet echt wel goed nieuws worden! Op naar de 13e!

en grappen maken enzo moet toch juist kunnen? Maakt het allemaal wat minder beladen.... het is al zwaar genoeg...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_74221741
Ik zit hier een beetje quasi-boos op mezelf te zijn. Waarom hang ik nog niet boven de wc, heb ik nog geen utrapijnlijke boobs en ruik ik geen dingen die ik anders niet ruik? Met andere woorden: ik heb het gevoel dat Orea dinsdag mijn ongesteldheid mag overkopen.
pi_74221823
Nou ik hoop toch echt dat ik voor die tijd ongesteld ben hoor!

Enne, jij hebt dat niet omdat je gewoon een zwangerschap hebt ZONDER alle kwaaltjes
pi_74221884
Over dat gevoel.. Wat heel bizar is, één van mijn beste dinnetjes en vrij spiritueel (zacht uitgedrukt ) en toen wij begonnen heeft zij gezegd er is iets met de datum 18 augustus!!!!

Nooit meer zo bij stilgestaan, omdat we telkens in andere periodes bezig waren.. Zit ik net toch even te rekenen (kan het niet laten ) maar als deze ivf lukt, dan ben ik rond die 18e augustus uitgerekend

krijg er helemaal hoop door, door zo'n opmerking van toen
pi_74222641
Ook weer herkenbaar Orea! Ik begon ook helemaal te hopen toen een collega riep dat ik zo straalde...
Ook wel weer lekker toch, een beetje hoop zo op zijn tijd?
pi_74222738
absoluut! Ik wil ook hopen, maar mijn zelf-beschermings-mechanisme (cool scrabble woord ) blockt dat regelmatig!
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:55:42 #235
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74222871
PZE, je weet toch dat je ook zonder te kotsen haske zwanger kunt zijn hè? Die klachten komen bij de meeste vrouwen toch echt pas ná NOD

Overigens denk ik dat het ei van links komt bij mij

Benieuwd wat Wilders daar van gaat zeggen
pi_74223055
Mijn ei komt van links! Een SP-ei zeker?
pi_74225138
Overigens, Tico zei iets over die hoge dosering foliumzuur, maar die is niet zonder recept te verkrijgen! Maar gewoon met de normale dosering op hetzelfde komen kan natuurlijk ook..

Tico, jij hebt destijds hoge dosering moeten gebruiken, maar hoeveel was dat per dag? Ik geloof dat foliumzuur in zijn geheel geen kwaad kan dus ik ga de dosis ook maar eens omhoog gooien
pi_74225240
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:22 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik zit hier een beetje quasi-boos op mezelf te zijn. Waarom hang ik nog niet boven de wc, heb ik nog geen utrapijnlijke boobs en ruik ik geen dingen die ik anders niet ruik? Met andere woorden: ik heb het gevoel dat Orea dinsdag mijn ongesteldheid mag overkopen.
Ik zit hier toch echt wel niet voor niets heel erg dik te zijn, hoor En dat is al meer dan 5 maand zo maw het hoort er niet automatisch bij
pi_74225291
Hey Leo, hou je buik eens in!!!!

(flauww kweet het hoe is het meis? )
pi_74225778
Leo! Fijn te horen dat je weinig kwaaltjes hebt! Ik weet ook wel dat het niet hoeft hoor, maar het is zo'n duidelijke bevestiging dat er iets groeit in je buik... That's what i need, bevestiging.

Vandaag weer leuke hoop gekregen... hoe vaak kun je plassen op een dag?

[ Bericht 20% gewijzigd door prinseszondererwt op 30-10-2009 15:59:04 ]
pi_74232567
ik heb het binnen hoor, en dat zonder te NEUKEN... (hahaha, ik durde het te zeggen, zag je het Flugel? )
maar goed, alle gekheid op een stokje
de eerste IUI gehad dus, en ik moest blijven liggen van de gyn, ook door die publikatie die ze vanochtend had gezien... ze zei: baadt het niet, schaadt het ook niet... ik hoop zo dat ik bij die 27% hoor! maar goed, nu dus de wachtweken in... over 2 weken weten we meer hoop ik...

ow, btw, mijn ei kwam ook van links... heel duidelijk te zien op de echo's van van de week...
pi_74232813
Orea, ik ga je maandag antwoord geven. Ik moet het even opzoeken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_74232856
Ow mijsje wat spannend! Ik hoop zo dat je linkse eitje uitgroeit tot een lief beebje voor jullie.
pi_74233007
Leuk teruglezen zo!

PZE, moeilijk he, die laatste dagen.

Mijsje, ze zijn binnen!! Nu bevruchten en innestelen svp!

En ik heb vanmiddag 2 prachtige embryootjes gezien. De laborante was heel enthousiast over ze, vooral over de ene die al achtcellig is en helemaal geen fragmentatie heeft vergeten te vragen waarom dat zo goed is, was helemaal vol van mijn mooie aanstaande kinders .
Op het scherm konden we heel mooi zien hoe de embryootjes naar binnen werden gespoten of eigenlijk zagen we het vocht waar ze in zitten.
Daarna bleef ik ook nog even liggen en hebben mijn vriend en ik samen flauwe geintjes gemaakt en daar heel melig om gegiecheld en nagenoten van wat we hebben gezien.

Oeps, wel erg veel maar zo voel ik me nu wel!
pi_74233309
Wat fijn Sombie! Het wachten op de 13e is nu echt begonnen!
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:33:45 #246
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74233458
Jaaa!!!!! Zet 'em op dames! Hou ze binnen!
*verder duimen gaat*
pi_74235785
Sombie!!! ook bij jou zijn kinders binnen!!! Ik hoop ook zo op babietjes bij jou!

Nog maar 14 dagen tot vrijdag de 13e... is het al bijna?
pi_74237285
Sombie en Mijsje, wat enorm spannend, en wat lekker dat vandaag alles goed verlopen is

Succes
pi_74237568
Mijsje, wat fijn dat het goed is gegaan vandaag en wat goed ook dat die gyn zo meedenkend is en dat je dus moest blijven liggen n.a.v die publicatie! Super!

Sombie, ik ben ook helemaal in de stemming, hoor, door je verhaal! Wat moet het bijzonder zijn geweest!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_74238026
Wat leuk hier zeg, vast allemaal babytjes in wording, Z&G kan vast uitgebreid worden binnenkort!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')