Zeker weten, in het tweede streepjestopic staan er ook al 2 NOD's voor die dagquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
Egg-bird, bedankt. Alle steun is hier welkom. Fijn dat jullie een zoontje in de maak hebben, gefeliciteerd!
Vrijdag de 13e F5-dag!
grrrrrquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:22 schreef mijsje het volgende:
ja, dat klopt, dat heb ik vaker gehad, samen met een aantal dames op 1 dag de NOD... die dames zijn volgens mij allemaal al bevallen... *nu echt wat positiever probeert te denken...*
Hier ben ik het helemaal mee eens! Ik heb gisterenavond een knop omgegooid, chaggo, negatief en prikkelbaar zijn helpt me nu niet eerder ongesteld worden of geeft de poging meer kans van slagen! (ik ben nog steeds niet ongesteldquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:35 schreef flugeltje het volgende:
Spannende tijden meiden, we gaan heel veel grapjes maken en lachen heb ik besloten. Dat houdt de spanningen onder controle!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:02 schreef flugeltje het volgende:
Ondanks de TMI, Soneal durft geen neuken te zeggen op FOK! en typt puntjes!
Neuken
Neuken
Neuken
Ik dus wél
sorry, ik zal weer ontopic endezo doen, ben nerveus voor sombie en mijsje![]()
Dat heb ik nou ook! En zoveel meiden die op vrijdag de 13e hun NOD hebben... dat moet echt wel goed nieuws worden! Op naar de 13e!quote:Ik heb alleen wel heel erg sterk het gevoel dat er komende periode wat zwangerschappen gaan ontstaan![]()
Ik zit hier toch echt wel niet voor niets heel erg dik te zijn, hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:22 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik zit hier een beetje quasi-boos op mezelf te zijn. Waarom hang ik nog niet boven de wc, heb ik nog geen utrapijnlijke boobs en ruik ik geen dingen die ik anders niet ruik? Met andere woorden: ik heb het gevoel dat Orea dinsdag mijn ongesteldheid mag overkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |