Jammer genoeg ben ik nog niet zwanger, anders had ik het op dementie kunnen gooienquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:42 schreef sombie het volgende:
Ik denk dat je in de war bent met Poezebeest, flugeltje. Ik heb vandaag namelijk vrij.![]()
He jakkes, Orea, vervelend zo'n dip! Ik kan het me wel voorstellen hoor. De dag nadert en dat is altijd spannend. Dikkeen wees maar extra lief voor jezelf vandaag.
Ow, dan ben ik aan het werk. Maar dan denk ik gewoon heel hard aan jequote:Op maandag 26 oktober 2009 10:09 schreef sombie het volgende:
O, Asy, ik dacht dat ik al had gereageerd op je vraag (hormonen he). De punctie is om half tien. Wat lief dat je een kaarsje voor me wilt branden!
aah, een mooie follikel dusquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:50 schreef mijsje het volgende:ik ben weer thuis...
ik moest na het ziekenhuis naar een cursus van m'n werk, dus was even onderweg...
in het ziekenhuis was op m'n linker eierstok een follikel van 13 mm te zien vandaag op dag 10... ik moet woensdag weer terugkomen. dan wordt er opnieuw gemeten...
hoe groot moet een follikel eigenlijk zijn voor ze de pregnyl gaan zetten?
zo, en nu ga ik m'n katje knuffelen... die was gisteren aangereden. is nog wat groggy, maar hij leeft nog en heeft geen overduidelijke verwondingen. (een bloedlip was het ergste dat de dierenarts zo kon ontdekken. verder is hij wel wankel op z'n voetjes en valt veel om.) was dus heel erg schrikken gisteren... maar, de dierenarts zei dat hij dacht dat het beestje het wel zou redden als hij 's avonds om 11 uur nog leefde, en dat deed hij!
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:01 schreef Asyniur het volgende:
[..]
aah, een mooie follikel dus
En wat een schrik dat je kat is aangereden! Fijn dat hij verder niks heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |