abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73987510
CP lieve gekke princes
pi_73990461
Ik voel me helemaal hip, net voor het eerst alleen met de auto boodschappen gedaan en zonder hulp een ei deze maand. Waar een mens al niet blij van wordt...
pi_74004081
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:17 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik voel me helemaal hip, net voor het eerst alleen met de auto boodschappen gedaan en zonder hulp een ei deze maand. Waar een mens al niet blij van wordt...
En terecht! Gij hip persoon
pi_74009386
PZE
pi_74015540
Mijsje wat ben je stil, trek je het nog?
pi_74016187
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 15:18 schreef prinseszondererwt het volgende:
Mijsje wat ben je stil, trek je het nog?
ben inderdaad nog beetje onder de indruk van wat er komen gaat... ik lees wel alles mee hoor! ik vind het allemaal heel spannend...
het gaat verder wel oke. ik heb een paar dagen bij m'n vader gelogeerd (daar gewoon op internet hoor, dus heb lekker met jullie meegelezen de afgelopen dagen) en was wel confronterend ivm dat m'n moeder er gewoon niet was... ik merk dat ik haar heel erg mis, vooral dat we urenlang konden kletsen en keuvelen terwijl we lekker tegen elkaar aanlagen... in dit proces wat komen gaat, mis ik dat wel extra... ik kreeg van m'n vader wel m'n verjaardagscadeau (was een beetje laat klaar) en dat helpt me ook wel met het idee dat m'n moeder wel bij me is... (ik kreeg een hanger met daarin de vingerafdruk van m'n moeder. bij de Dela nemen ze tegenwoordig van was een vingerafdruk, die je dan in een sierraad kan gebruiken...
zoiets, maar dan een zilveren hartje zonder de ring er omheen... ik ben blij dat ze er op zo'n manier toch nog bij kan zijn voor mij... klinkt heel zweverig, maar ik heb dat nu gewoon nog even nodig, het gevoel dat m'n moeder er nog bij is...
pi_74019675
Wat fijn dat je zoiets moois krijgt van je vader. Helemaal niet zweverig, als het goed voelt voelt het goed.
pi_74020015
Wauw Mijsje, dat is wel heel erg mooi! Zou willen dat ik zoiets van mijn moeder had.. (zij is eind november alweer 5 jaar geleden overleden..heel plotseling...)

Ik vind het verre van zweverig klinken! Je moeder op jonge leeftijd moeten missen is heel zwaar, juist ook met de dingen waar wij mee bezig zijn
pi_74020857
Heel erg mooi mijsje
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 18:55:32 #60
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74021680
Mijsje, wat heb je een geweldige vader! En wat enorm mooi om zoiets heel erg blijvends van je moeder te hebben.

Niks raars aan hoor! Ik begrijp je volkomen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_74023512
Mijsje, wat een mooi cadeau.. ik kan me goed voorstellen dat je haar heel erg mist.. als ik het zo lees, moet ik al zowat huilen...

En waar je nu doorheen gaat -dat hele ziekenhuisgebeuren wat toch al zo emotioneel is- bespreek je dan ook gewoon het liefste met je moeder... en het is gewoon heel moeilijk dat dat niet meer kan...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_74024135
o, wat een mooi sieraad, mijsje. een fijn idee dat je haar zo toch bij je hebt. kan me voorstellen dat je haar juist nu heel erg mist.
pi_74036195
Daar is niks zweverigs aan hoor mijsje. Het is heel heftig je moeder te verliezen en als zoiets je helpt om de pijn te verzachten dan is dat alleen maar heel erg mooi En zolang jij aan je moeder blijft denken zal ze altijd bij je zijn
pi_74038138
Vandaag weer naar het ziekenhuis en ik ben zenuwachtig. Heb het maffe idee dat ik slecht nieuws te horen ga krijgen, dat de follikels zijn gekrompen of verdwenen of zoiets idioots. Slaat natuurlijk nergens op, maar ja... Zal blij zijn als we weer even binnen gegluurd hebben.
pi_74038154
Succes Sombie, ik zal voor je duimen.
pi_74038527
Die onzekerheid steeds is ook echt vreselijk. Je zou zelf een echoapparaat thuis moeten hebben zodat je elke keer als je ongerust bent even kunt kijken
pi_74039612
Hoe ging het sombie?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_74043374
Sombie ben je al terug? Hoe is het gegaan??
pi_74045186
ow meiden, wat lief van jullie, ik zit gewoon te huilen nu ik het lees...
Sombie, succes, ik hoop dat je goed nieuws te horen hebt gekregen! ik duim voor je!
pi_74046915
We moesten pas laat naar het ziekenhuis dus zijn net terug. 13 follikels inmiddels waarvan 8! van een mooie grootte! Dinsdag de punctie! Pfff, blijf daar erg tegenop zien maar daar denk ik nog maar even niet over na.
pi_74047061
8! Daar jompelen we voor! Wat fijn Sombie!
  zondag 25 oktober 2009 @ 16:47:47 #72
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74047075
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:41 schreef sombie het volgende:
We moesten pas laat naar het ziekenhuis dus zijn net terug. 13 follikels inmiddels waarvan 8! van een mooie grootte! Dinsdag de punctie! Pfff, blijf daar erg tegenop zien maar daar denk ik nog maar even niet over na.
Whoei!!!
hoe laat? dan steek ik een kaarsje op...
pi_74047210
Wow Sombie, dinsdag de punctie, wat goed! Alvast heel veel succes!
pi_74047360
Sombie wat een goede uitslag Binnen twee dagen heb je de punctie al helemaal achter de rug en kan je lekker in je zetel genieten van de welverdiende rust
pi_74047537
Sombie, wat een mooie uitslag! Heel veel succes/sterkte met de punctie dinsdag!!

Mijsje...
  zondag 25 oktober 2009 @ 17:59:22 #76
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74049106
Sombie, dit gaat al helemaal de goeie kant uit
pi_74049335
Jaaaaaa sombie, wat goed
pi_74049414
Sombie met 8!!! mooie follikels!!! ik duim voor dinsdag!
pi_74049686
En de kleine folikels kunnen ook nog prachtige eitjes opleveren hoor, dus misschien nog ietsjes meer

Wat geweldig! En tegen de punctie opzien is heel normaal hoor, dat wordt je hobby gewoon niet Maar het gaat goedkomen!

Ik ga weer verder met mijn duimen blauw draaien
pi_74050182
Mijsje, succes met de echo morgen!

Poezebeest ook een spannende dag morgen! Succes!
pi_74050379
Sombie; wat goed! Heel veel succes dinsdag, ik duim voor je!

PZE; wat lief dat je onthouden hebt dat wij morgen naar het ziekenhuis moeten. Ik vind het echt enorm spannend, maar verwacht er ook niet te veel van, waarschijnlijk zullen er wel nog meer onderzoeken nodig zijn. Desalniettemin erg spannend.

Jose; volgens mij las ik dat jullie voor een 2e gaan, wat leuk en spannend!

Heb niet alles bijgelezen, maar voor alle meiden die het nodig hebben een
pi_74050783
succes met de punctie...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 25 oktober 2009 @ 19:44:42 #83
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74052482
poezebeest

Succes morgen
pi_74057165
Dankjewel, lieve meiden. Goed he, 8 follikels. Ik kan het eigenlijk niet geloven.

Veel succes morgen, poezebeest en mijsje!
pi_74061019
Mijsje en Poezebeest, nog even op de valreep; succes morgen! Ik ga voor jullie duimen!
pi_74062840
Poezebeest, ook succes morgen!

Bedankt iedereen! ik ben benieuwd wat ik morgen te zien krijg...
pi_74070002
O, Asy, ik dacht dat ik al had gereageerd op je vraag (hormonen he ). De punctie is om half tien. Wat lief dat je een kaarsje voor me wilt branden!
  maandag 26 oktober 2009 @ 10:13:03 #88
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_74070077
Wat veel goed nieuws (sinds mijn laatste post). Laten we dat zo houden .

Sombie - super 8 follikels!! Succes met de punctie en ik duim voor veel bevruchtingen!

Mijsje en Poezebeest succes!

En MIjsje - wat een ontzettend mooi kado. Heel persoonlijk en fijn om haar zo toch een beetje bij je te hebben.
pi_74070296
Bwuh, ik heb ff een dip ofzo

Ga zo lekker vrij nemen de rest van de dag denk ik!
  maandag 26 oktober 2009 @ 10:27:11 #90
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74070427
sombie en mijsje al terug?

Ben benieuwd!

gatver Orea, zo'n dip is natuurlijk ook niets. Is er wel weer voor overigens, ziet er een beetje troosteloos uit allemaal.
pi_74074368
Ik denk dat je in de war bent met Poezebeest, flugeltje. Ik heb vandaag namelijk vrij.

He jakkes, Orea, vervelend zo'n dip! Ik kan het me wel voorstellen hoor. De dag nadert en dat is altijd spannend. Dikke en wees maar extra lief voor jezelf vandaag.
  maandag 26 oktober 2009 @ 12:44:34 #92
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74074437
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 12:42 schreef sombie het volgende:
Ik denk dat je in de war bent met Poezebeest, flugeltje. Ik heb vandaag namelijk vrij.

He jakkes, Orea, vervelend zo'n dip! Ik kan het me wel voorstellen hoor. De dag nadert en dat is altijd spannend. Dikke en wees maar extra lief voor jezelf vandaag.
Jammer genoeg ben ik nog niet zwanger, anders had ik het op dementie kunnen gooien
pi_74074602
Dat kan ik nu wel na alle hormonen die ik heb gespoten.
  maandag 26 oktober 2009 @ 14:23:48 #94
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74077387
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 10:09 schreef sombie het volgende:
O, Asy, ik dacht dat ik al had gereageerd op je vraag (hormonen he ). De punctie is om half tien. Wat lief dat je een kaarsje voor me wilt branden!
Ow, dan ben ik aan het werk. Maar dan denk ik gewoon heel hard aan je

mijsje en poezebeest, hoe is het gegaan vandaag?

orea voor je dip
pi_74078200
ik ben weer thuis...
ik moest na het ziekenhuis naar een cursus van m'n werk, dus was even onderweg...

in het ziekenhuis was op m'n linker eierstok een follikel van 13 mm te zien vandaag op dag 10... ik moet woensdag weer terugkomen. dan wordt er opnieuw gemeten...
hoe groot moet een follikel eigenlijk zijn voor ze de pregnyl gaan zetten?

zo, en nu ga ik m'n katje knuffelen... die was gisteren aangereden. is nog wat groggy, maar hij leeft nog en heeft geen overduidelijke verwondingen. (een bloedlip was het ergste dat de dierenarts zo kon ontdekken. verder is hij wel wankel op z'n voetjes en valt veel om.) was dus heel erg schrikken gisteren... maar, de dierenarts zei dat hij dacht dat het beestje het wel zou redden als hij 's avonds om 11 uur nog leefde, en dat deed hij!
pi_74078220
Dat vind ik ook heel lief, Asy! En ik ben wil ook graag weten hoe het met mijsje en poezebeest is gegaan.
pi_74078322
Ah, daar was mijsje al!

13 mm is een mooie grootte op dag 10, volgens mij. Bij mij zeiden ze bij de IUI dat ze mikken op 18-20 mm en dan pregnyl spuiten.
Achteraf bleek dat ze bij mij dan waarschijnlijk al gesprongen waren. Jammer eigenlijk dat ze tijdens de IUI niet ook testen op de LH-waarde in je bloed (bij mij tenminste niet). Dan hadden ze dat eerder ontdekt.
Maar goed, het is een uitzondering hoor, dat ze zo vroeg springen.

Heb je het nog gehad over die afspraak-balie-mevrouw?
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:01:22 #98
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74078560
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:50 schreef mijsje het volgende:
ik ben weer thuis...
ik moest na het ziekenhuis naar een cursus van m'n werk, dus was even onderweg...

in het ziekenhuis was op m'n linker eierstok een follikel van 13 mm te zien vandaag op dag 10... ik moet woensdag weer terugkomen. dan wordt er opnieuw gemeten...
hoe groot moet een follikel eigenlijk zijn voor ze de pregnyl gaan zetten?

zo, en nu ga ik m'n katje knuffelen... die was gisteren aangereden. is nog wat groggy, maar hij leeft nog en heeft geen overduidelijke verwondingen. (een bloedlip was het ergste dat de dierenarts zo kon ontdekken. verder is hij wel wankel op z'n voetjes en valt veel om.) was dus heel erg schrikken gisteren... maar, de dierenarts zei dat hij dacht dat het beestje het wel zou redden als hij 's avonds om 11 uur nog leefde, en dat deed hij!
aah, een mooie follikel dus

En wat een schrik dat je kat is aangereden! Fijn dat hij verder niks heeft
pi_74078570
jammer inderdaad dat ze dat bij jou niet wat beter in de gaten gehouden hadden... maar voor 18-20 mm kan ik inderdaad nog wel een paar dagen vooruit...

Ik heb het ook over de afspraak-balie-mevrouw gehad. de gyn was een beetje boos, en gaf aan dat hij graag had geweten welke het was (er zitten er zo een stuk of 5 aan de balie... niet tegelijk hoor... ) want dat was inderdaad absoluut niet waar. het was maar goed dat ik er eerst naar vroeg dus en dat het niet zomaar geprikt werd dus opluchting dus... ik dacht nog: nou, wat wist die doos het beter met haar stomme betweterige gedrag... maar ik zei het maar niet... had geen zin volgens mij. volgens mij was de gyn al gealarmeerd genoeg dat dit soort dingen tegen patienten gezegd worden...
dus nogmaals bedankt dat jullie ook vonden dat het aangekaart moest worden, dat maakte me wat sterker in m'n schoenen om er toch wat van te zeggen.
pi_74078630
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:01 schreef Asyniur het volgende:

[..]

aah, een mooie follikel dus

En wat een schrik dat je kat is aangereden! Fijn dat hij verder niks heeft

(dat moeten we wel nog even afwachten... hij loopt nog wel raar, en we moeten in de gaten houden of dat beter gaat worden of dat het zo blijft... want dat is ook te zielig. dan kan hij nooit meer naar buiten of zelfs binnen goed lopen...)

maar goed, ik ga hem dus lekker knuffelen nu
doeg doeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')