Even tussendoor (ik zit op mijn werk en moet de rest nog eens teruglezen): pin je er niet te veel op vast als je niets voelt of merkt aan jouw lichaam. Heb ik hier ook geen enkele keer gehad, ondanks de hoge dosis Pregnyl (in het begin kreeg ik namelijk een dubbele dosis).quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:21 schreef mijsje het volgende:
Flugel, ik heb ook m'n ovulatie morgen...en wel om 10 uur in de ochtend als de pregnyl z'n werk goed heeft gedaan...
wel grappig, kan ik checken of ik hem nou wel of niet voel...
Zo herkenbaar dit, Orea! Maar ik kan me er niet toe zetten stappen te nemen voor we aan het eindpunt zijn... En dat zijn we nog niet. Maar ja, ik ben al 35...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:25 schreef Orea het volgende:
Oh en in de auto op weg naar Leiderdorp gisteren, begon mijn lief toch ineens over adoptie... Alhoewel we tijdens alle pogingen heb gezegd: nee... klaar is klaar, we gaan dan niet opnieuw 5 jaar zitten wachten.... ben ik (zijn we) er toch over aan het nadenken.. We zitten tegen het eindpunt, en het idee dat wij nooit een kindje krijgen (danwel natuurlijk danwel adoptie) kan ik niet verkroppen momenteel![]()
![]()
Komende tijd ga ik me toch eens goed inlezen... Er was hier toch een topic over adoptie? *zoeken gaat*
nee, ik zal me er niet te veel op vastpinnen... het is zo dat ik wel eens wat krampjes en tintelingen gevoeld heb rond de eisprong, maar daarvan heb ik me altijd afgevraagd of dat wel van de eisprong was... ik dacht: rond tien uur gewoon even opletten, maar de kans is groot dat ik niks voel, want ik voel m'n eisprong eigenlijk verder nooit...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Even tussendoor (ik zit op mijn werk en moet de rest nog eens teruglezen): pin je er niet te veel op vast als je niets voelt of merkt aan jouw lichaam. Heb ik hier ook geen enkele keer gehad, ondanks de hoge dosis Pregnyl (in het begin kreeg ik namelijk een dubbele dosis).
* stuurt mail aan afschaffen@dikkevandale.nlquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:06 schreef Orea het volgende:
Enne ja, heerlijke PMS en krampen.. gisterenavond dacht ik dat het begonnen was, maar das weer weg... het woord geduld mag wat mij betreft afgeschaft worden!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:22 schreef sombie het volgende:
Bedankt voor de link! Ik ga me er toch ook maar eens in verdiepen. Lees nu al even snel dat als je 42 of ouder bent op het moment van voorstel (van een kind, neem ik aan), je alleen kinderen van 2 jaar of ouder kunt adopteren. Ik wil graag een baby dus ik geloof dat we toch maar dat BKA-nummer moeten gaan aanvragen.
Geduld afschaffen, ja, en ook "afwachten".
Uhm lieve schat... Als jij morgen terugplaatsing hebt is het toch óók voor jou op vrijdag de 13e je NOD?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:24 schreef sombie het volgende:
Dat wordt vast een geluksdag voor jou, flugeltje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |