quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
Noiken.
Maar je speelt het wel goedquote:
Wat hedde je gedoan dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben moe... uitgeput.. ik kan niet meer...
Oh?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:24 schreef Breathtaking het volgende:
Wat een tyfushoerenteringkankerdag is dit zeg.
Misschien had je op tijd moeten gaan slapen en je werkstuk eerder af moeten makenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:24 schreef Breathtaking het volgende:
Amsterdam is groot en rellen is relatief.quote:
quote:
Ik had een 8,5 voor m'n presentatie, als je het daarover hebt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien had je op tijd moeten gaan slapen en je werkstuk eerder af moeten maken
Das nog geen 8,6.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had een 8,5 voor m'n presentatie, als je het daarover hebt.
Vertels.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ja gewoon dom. Ik versliep me half, moest snel naar school van 9 tot 3.. Daarna cadeautje kopen met een boyboy die boos werd toen ik een beetje chagrijnig deedquote:
Ik begrijp die boy wel, zou ik ook niet chill vindenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja gewoon dom. Ik versliep me half, moest snel naar school van 9 tot 3.. Daarna cadeautje kopen met een boyboy die boos werd toen ik een beetje chagrijnig deed'want ik maakte hem ook chagrijnig' krijg aids ofzo, echt. En sindsdien ben ik boos.
Ja maar wtf, je kunt toch niet zeggen 'jij bent ook niet te genieten als je chagrijnig bent..' wie is er WEL te genieten als ie chagrijnig is?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik begrijp die boy wel, zou ik ook niet chill vindenMaar ik sta aan jouw kant, dus hoe kan ik je opvrolijken dannz?
Dat zou ik ook niet zeggen, nee.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar wtf, je kunt toch niet zeggen 'jij bent ook niet te genieten als je chagrijnig bent..' wie is er WEL te genieten als ie chagrijnig is?
En ik kan ook niet altijd vrolijk zijn.
En weet ik veel!
Nee, dat had ik al gelezen. Meer over hoe een mens zich voelt na weinig slaapquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had een 8,5 voor m'n presentatie, als je het daarover hebt.
quote:
Na één nachtje kort slapen voel je je niet meteen een wrak hoor. Ik ben ook niet echt moe, alleen geergerd. En dat kwam ook grotendeels door eerder genoemde jongen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, dat had ik al gelezen. Meer over hoe een mens zich voelt na weinig slaap
Wanneer worden wij een couple dan Lakitu?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet zeggen, nee.Die boy was duidelijk geen eckte.
Kies je boyboy's beter uit [ afbeelding ]
En wacht maar, ik bedenk wel wat
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar wtf, je kunt toch niet zeggen 'jij bent ook niet te genieten als je chagrijnig bent..' wie is er WEL te genieten als ie chagrijnig is?
En ik kan ook niet altijd vrolijk zijn.
En weet ik veel!
Dames???quote:
Niet eens. Misschien Luur wel though, ooit waren we het tegelijk maar die tijden zijn weer voorbij.quote:
Als jij in Amsterdam woonde waren we een jaar geleden al een couple, dushiiquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wanneer worden wij een couple dan Lakitu?
Serioesoequote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als jij in Amsterdam woonde waren we een jaar geleden al een couple, dushii [ afbeelding ]
Of je komt even lekker hierheen. En nee nu geen Amsterdamquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als jij in Amsterdam woonde waren we een jaar geleden al een couple, dushii [ afbeelding ]
Nee, het is stotterdag, vandaag.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:22 schreef BobbyB het volgende:
WETEN JULLIE WEL DAT HET VANDAAG INTERNATIONALE CAPSLOCK DAG IS?!
Ook dat.quote:
Nou neequote:
DAT IK DIT HEB GEMISTquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:22 schreef BobbyB het volgende:
WETEN JULLIE WEL DAT HET VANDAAG INTERNATIONALE CAPSLOCK DAG IS?!
Via de afsluitdijk?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
En nu ga ik avondeten, pak ik m'n spullen in en ga ik lekker met de trein, bus, bus & bus naar huis.
Neequote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet eens. Misschien Luur wel though, ooit waren we het tegelijk maar die tijden zijn weer voorbij.
Have fun dan!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee. Ik heb gefaald bij m'n tentamen. Een fucking 5,4
.
Dus, een mooi excuus om vanavond keihard uit te gaan.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je zit gewoon in de ontkenningsfase
Jamaaar de vraag was waarom we geen couple waren. En ik zou het niet leuk vinden om 3 uur treinen van m'n chick te zittenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Of je komt even lekker hierheen. En nee nu geen Amsterdam![]()
Groningen
dingen gaan zeggen.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het komt over alsof je dik bent nu.
Wat een kutonvoldoende.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee. Ik heb gefaald bij m'n tentamen. Een fucking 5,4
.
Dus, een mooi excuus om vanavond keihard uit te gaan.
Wrijf het er even in, andersquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een kutonvoldoende.
Dan heb ik nog liever een 3
Ja, inderdaad zeg. Bloed, zweet en tranen in gestopt, en dan ook echt net niet gehaald.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een kutonvoldoende.
Dan heb ik nog liever een 3
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, inderdaad zeg. Bloed, zweet en tranen in gestopt, en dan ook echt net niet gehaald.
Wat heb je hiervan geleerd?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:30 schreef Siniti het volgende:
Het is nog erger om eerst voor het tentamen een 5,4 te halen, en dan op de herkansing ook een 5,4. EN NU MOET IK DIT VAK NOG EEN KEER DOEN
Dat het handig is mijn tentamens na te kijken nadat ik ze heb gemaakt. Er stonden me toch domme fouten in, in beide tentamensquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heb je hiervan geleerd?![]()
quote:Maar idd, jij hebt gewonnen.
Owja... ik heb 1 keer gehad dat ik een vraag niet gezien had.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat het handig is mijn tentamens na te kijken nadat ik ze heb gemaakt. Er stonden me toch domme fouten in, in beide tentamens
[..]
Jaquote:
Weer?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ga weer even in bad.
Bijna iedere weekquote:
Wat een slecht filmpjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:39 schreef Mozy het volgende:
"I'm in the middle of something! Team Rocket? Team Rocket can suck on my balls. Magikarp use a splash attack."
Das lang geledenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb denk ik 3 jaar geleden voor het laatst in een bad gezeten.
Je bent definitief uit vorm en we wensen je niet meer te zien op dit forum. Kssst, ga naar GS ofzo.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:52 schreef phpmystyle het volgende:
Dagje ziekenhuis Zwolle. Incompetente chirurgen die me deaud
Als dit geen kwaliteit meer is ben ik definitief uit vorm.
Ik heb mn laptop niet bij me...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja. Dit bad is te klein.
Zit je nou met je laptop in bad ofzo?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je bent definitief uit vorm en we wensen je niet meer te zien op dit forum. Kssst, ga naar GS ofzo.
Ik was vroeger altijd bang dat ik in slaap zou vallen in bad.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb mn laptop niet bij me...![]()
Het bad moet nog vol lopen
NOU !quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik was vroeger altijd bang dat ik in slaap zou vallen in bad.
Oh wat ben jij kort van stofquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je bent definitief uit vorm en we wensen je niet meer te zien op dit forum. Kssst, ga naar GS ofzo.
Een rioolspin die je bad inkruipt?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NOU !
Weet je waar ik bang voor ben?
Hoer. Ik wilde net gaan douchen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een rioolspin die je bad inkruipt?
Dat zijn echt van die dikke zwarte viespeuken die zo uit je putje komen wandelen.quote:
Neequote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een rioolspin die je bad inkruipt?
En zelden alleen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat zijn echt van die dikke zwarte viespeuken die zo uit je putje komen wandelen.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee![]()
Of eigenlijk...
Nou ja, dat was niet wat ik wilde zeggen.
Als je bij de tandarts bent en dat die stoel zo naar achteren gaat.
Ik ben er dan altijd bang voor dat die stoel zover naar achteren gaat dat ik eruit val
Ja, iets met van de hak op de takquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!!!!!!!!
Niet helemaal wat ik verwacht had, maar ok.
Que?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, iets met van de hak op de tak
Jaquote:
Noes!!!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
En nu ben ik weg.
Waarschijnlijk in slaap aan het vallen in bad en vervolgens verdrinken
Dan gaan wij is samen converseren.quote:
Met vrienden naar de bios, films kijken, naar mijn vriendin gaan, schoolwerk maken/voorbereiden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan gaan wij is samen converseren.
Mozy wat doe jij zoals naast je FOK! leven?
Ik kom echt mijn huis niet uit als het niet hoeft hoor. School/werk/fietsen veel internetten, maar dan heb ik het ook wel weer gehad.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Met vrienden naar de bios, films kijken, naar mijn vriendin gaan, schoolwerk maken/voorbereiden.
En jij?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:49 schreef Siniti het volgende:
DAT IS GEMEEN MOZY PHPMYSTYLE KOMT NOOIT VAN FOK EN DAT WEET JIJ ZELF OOK WEL!!!!
Hmm, Gamen was een van mijn hobbies, maar daar ben ik een beetje uitgegroeid. En ik vind het leuk om zo nu en dan iets met vrienden te ondernemen(Mountain biken, of met dagkaartjes van de kruidvat hoeken van dit land te bezoeken). Verder heb ik nog alleen films kijken als hobby.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kom echt mijn huis niet uit als het niet hoeft hoor. School/werk/fietsen veel internetten, maar dan heb ik het ook wel weer gehad.
En heb jij nog specifieke hobby's?
En jij bent toch in RL bevriend met Moonmovies toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hmm, Gamen was een van mijn hobbies, maar daar ben ik een beetje uitgegroeid. En ik vind het leuk om zo nu en dan iets met vrienden te ondernemen(Mountain biken, of met dagkaartjes van de kruidvat hoeken van dit land te bezoeken). Verder heb ik nog alleen films kijken als hobby.
Ja, dat is een oud-klasgenoot van mij.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jij bent toch in RL bevriend met Moonmovies toch?
Bwehehehehehhequote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hmm, Gamen was een van mijn hobbies, maar daar ben ik een beetje uitgegroeid. En ik vind het leuk om zo nu en dan iets met vrienden te ondernemen(Mountain biken, of met dagkaartjes van de kruidvat hoeken van dit land te bezoeken). Verder heb ik nog alleen films kijken als hobby.
Bwehehehehehehequote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kom echt mijn huis niet uit als het niet hoeft hoor. School/werk/fietsen veel internetten, maar dan heb ik het ook wel weer gehad.
En heb jij nog specifieke hobby's?
Grapjequote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:02 schreef Fascination het volgende:
Hihi, 4EBE, ik moest laatst aan je denken toen ik in de trein zat en naast me van die jengelende kutkinderen zaten. De uitspraak "kinderen hinderen" spookte door m'n hoofd.
Je hebt 'm niet zelf bedacht?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Je raadt nooit van wie ik die uitspraak heb
Nee, slecht in rijmenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt 'm niet zelf bedacht?![]()
Tell me.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt 'm niet zelf bedacht?![]()
Tell me.
?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:19 schreef justmattie het volgende:
Bewijst maar weer: Kinderen hinderen
Mij wel toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kan sommige fokkers echt niet uitstaan.
En nu ga ik douchen, en scheren enzo
JB HEEFT EEN BAARDquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Whehe.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, slecht in rijmen![]()
Onze enige echte....
Gers.![]()
Je puni?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Godver, wat een kutgrap.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:02 schreef Fascination het volgende:
Hihi, 4EBE, ik moest laatst aan je denken toen ik in de trein zat en naast me van die jengelende kutkinderen zaten. De uitspraak "kinderen hinderen" spookte door m'n hoofd.
Ja hoor.quote:
Mn wàt!?quote:
puniquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je puni?![]()
[..]
Godver, wat een kutgrap.
Het speelparadijs tussen je benen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mn wàt!?
Ja, die ook, denk ik dan, want die kende ik nog niet.
En mn benen en oksels
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het speelparadijs tussen je benen.
W-t-f. Jij droomt dat je op fok! zit?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:12 schreef Fascination het volgende:
Ik droomde vannacht dat Smart_ass terug was van vakantie.Blijkbaar mis ik haar.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
W-t-f. Jij droomt dat je op fok! zit?
Nee, dat ze op msn tegen me praatte.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
W-t-f. Jij droomt dat je op fok! zit?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
JA..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dat ze op msn tegen me praatte.Damn, dat klinkt wel triest eigenlijk.
Hihi, succes.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JA..
Die ga ik voorlopig even niet tegen mn kinderen vertellen.
Denkt aan Dippie Doe
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb wel eens gedroomd dat ik mensen uit de SC tegenkwam. Maar iedereen was zijn eigen ava.![]()
![]()
![]()
Neuhh, of wel? Hmm, don't know.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:19 schreef gers het volgende:
fas heb je onze promomeisjes al gezien bij de refter
Ik ook?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb wel eens gedroomd dat ik mensen uit de SC tegenkwam. Maar iedereen was zijn eigen ava.![]()
![]()
![]()
Als je een echte Fokker! bent doe je gewoon een passage van een professor dan weet je altijd zeker dat je erbij hoort.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:21 schreef Fascination het volgende:
Wie verzint een leuke signature voor me? Als dank zal ik een leuk gedichtje voor je schrijven.
Ik fascineer iedereen elke keer,quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:21 schreef Fascination het volgende:
Wie verzint een leuke signature voor me? Als dank zal ik een leuk gedichtje voor je schrijven.
Euuhhhhh nee.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik fascineer iedereen elke keer,
Wanneer ik speel met gers zijn jongeheer.
3750 keer absolute bagger.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:26 schreef phpmystyle het volgende:
Hoe dan ook ik heb 3750 posts genoeg keuze dus!
Dat valt allemaal reuze mee en dat weet jij ook wel.quote:
Deze meid is wel op haar toekomst voorbereidquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:21 schreef Fascination het volgende:
bij de refter zijn wij nu druk aan het promo'en , iedereen die daar in het geel loopt is daar een oviaanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Neuhh, of wel? Hmm, don't know.
& billenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:29 schreef Broekpaling het volgende:
Wat een mooi woord trouwens. Borsten.
HALLOOOlaloooolooooaooaoaoooquote:
Ok film kijken.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:37 schreef reetveter het volgende:
wtf krijg ik een sms van hi. Pokkie foetsi? Alles foetsi! Blablabla![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:37 schreef reetveter het volgende:
wtf krijg ik een sms van hi. Pokkie foetsi? Alles foetsi! Blablabla![]()
![]()
NE FAS MI DANGquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:43 schreef Fascination het volgende:
Bp, zou jij een vrouw baffen? (Nee, niet beffen.)
Vanwaar die belangstelling.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:43 schreef Fascination het volgende:
Jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:43 schreef Fascination het volgende:
Ik denk het niet. Jij?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:43 schreef Fascination het volgende:
Hmm, ik denk dat ik het weleens zou willen proberen, mits schoon natuurlijk. Ben benieuwd wat anderen daar van vinden.quote:
Heb jij dat al eens gedaan?quote:
Oh coel! Ik heb bij de pony's vroeger ook altijd 4-tal en 8-tal gereden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:44 schreef Crack_ het volgende:
Chai
Wij gaan zo carousel rijden, wel maar met 10 man maar toch
Zo een soort wedstrijd daarin op onze manege
Waarom?quote:
Daar laat ik me niet over uitquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat ik het weleens zou willen proberen, mits schoon natuurlijk. Ben benieuwd wat anderen daar van vinden.
[..]
Heb jij dat al eens gedaan?
Ik weet niet of ik dat kan hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh coel! Ik heb bij de pony's vroeger ook altijd 4-tal en 8-tal gereden.
Wat dan?!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een lul zuigen en een aars likken.
Natuurlijk was ik hem.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom?
Je wast m toch wel he?
[..]
Daar laat ik me niet over uit
Ik wilde even shockeren
Ja uit een piemel komt plas..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een lul zuigen en een aars likken.
Ja, daarom ;oquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Carrousel is moeilijker, omdat je ook naast elkaar rijdt.
Dan was je hem niet goedquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Natuurlijk was ik hem.
maar dan is het nogsteeds ranzig.
Nee, daar pas ik niet tussen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:51 schreef gers het volgende:
fas jij MOET trouwens lid worden van ovum
Jawel. En ik heb het meer over het feit dat je met je tong iemands kontgat likt. niet over het feit of die schoon/vies is.quote:
Ja idd, want hij is wel heel erg vaak verkouden.quote:
Ooow, zeg dat dan! Het gaat om het idéé!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jawel. En ik heb het meer over het feit dat je met je tong iemands kontgat likt. niet over het feit of die schoon/vies is.
daar pas jij prima tussenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, daar pas ik niet tussen.Tenzij er hotte lesbochicks zijn natuurlijk.
Ik ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben op dreef
en ik wil die smiley ook als PI
Maarja aan de andere kant. Als mensen goed geil zijn zijn ze ook voor meer open.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ooow, zeg dat dan! Het gaat om het idéé!
Het is psychisch
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mn vriendje heeft bezoek van een meisje van 13 (?)
Je wordt ingeruild.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mn vriendje heeft bezoek van een meisje van 13 (?)
Ik bedoel daarmee gewoon te zeggen dat het dus niet vies is, maar alleen het idee.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maarja aan de andere kant. Als mensen goed geil zijn zijn ze ook voor meer open.
Je hebt mijn telefoonnummer.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee gewoon te zeggen dat het dus niet vies is, maar alleen het idee.
Ik denk echt totaal niet meer na als ik geil ben
is goed.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zullen we een topic openen in FB?
En als je van diegene houdt wil ook nog wel eens helpenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maarja aan de andere kant. Als mensen goed geil zijn zijn ze ook voor meer open.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En als je van diegene houdt wil ook nog wel eens helpen
Ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Moet ik daaruit opmaken dat jij aan je aars gelikt wil worden?
En dat inderdaad.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En als je van diegene houdt wil ook nog wel eens helpen
Inderdaad, je oerinstinct neemt de overhand en je stort je met overgave op het stuk vlees dat binnen handbereik ligt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee gewoon te zeggen dat het dus niet vies is, maar alleen het idee.
Ik denk echt totaal niet meer na als ik geil ben
Zou jij dat willen, ja?quote:
Nog geen eensquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Over wiens aarsje hebben we het nu? Die van Zotheid?
Dus de gouden tip, niet neuken naast de koelkast!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, je oerinstinct neemt de overhand en je stort je met overgave op het stuk vlees dat binnen handbereik ligt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dus de gouden tip, niet neuken naast de koelkast!
Gedaanquote:
quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, je oerinstinct neemt de overhand en je stort je met overgave op het stuk vlees dat binnen handbereik ligt.
Wil je nog meer weten?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kan je nu nooit meer aankijken. Mocht ik je ooit nog tegenkomen.
Want dan kijk je gelijk naar d'r kont?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij hebt daar al ervaring mee?quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wehheheequote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Want dan kijk je gelijk naar d'r kont?
Jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij hebt daar al ervaring mee?
Nee.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Want dan kijk je gelijk naar d'r kont?
Vertel eens over jouw lesbische ervaringenquote:
Niks pm, gewoon hierquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vertel eens over jouw lesbische ervaringen, ik ga er gemakshalve vanuit dat je die hebt
![]()
Pm mag ook.
Wtf, op jouw leeftijd.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ontken het eens, altijd bruine zooi aan mijn voorbinddildo man.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vertel eens over jouw lesbische ervaringen, ik ga er gemakshalve vanuit dat je die hebt
![]()
Pm mag ook.
Hoe oud moet je er voor zijn dan?quote:
Dat is dus onzinquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ontken het eens, altijd bruine zooi aan mijn voorbinddildo man.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
![]()
Pm mag ook.
Ik was 13. Het was met een plopper.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe oud was je eigenlijk met je eerste anale ervaring?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe oud was je eigenlijk met je eerste anale ervaring?
Jij ook al?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik was 13. Het was met een plopper.
En, hoe was het?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nahh, het lijkt mij toch wat extremer dan vaginale seks. Ik dacht dat je anale seks deed als je al heel veel ervaring met seks hebt, maar blijkbaar ben ik niet meer van deze tijd.quote:
Geen commentaar.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Heb jij wel eens een relatie gehad met een meid eigk?
Hmm, jammer.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, das wel gemakkelijk ja
Ik heb er al een verteld, die was traumatisch.
Verder denk ik dat ik beter mn mond kan houden
en: Ik mis een PI
Poeremetator?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bloederig.quote:
Maar ik heb 2 jaar een relatie gehad, scheelt dat?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nahh, het lijkt mij toch wat extremer dan vaginale seks. Ik dacht dat je anale seks deed als je al heel veel ervaring met seks hebt, maar blijkbaar ben ik niet meer van deze tijd.![]()
[..]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah pliees?
Ik was 6 en moest een klisma tegen verstopping.![]()
Een maand is genoeg of zijn jaren beter?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nahh, het lijkt mij toch wat extremer dan vaginale seks. Ik dacht dat je anale seks deed als je al heel veel ervaring met seks hebt, maar blijkbaar ben ik niet meer van deze tijd.![]()
Oh, nou ik denk ook zoiets als 6, toen ik koorts hadquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah pliees?
Lieeeefquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Morgen komt Ado me op mn werk halen
Het is een anale ervaring, dus.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat valt nou niet echt onder het kopje sex.
Of je had een vieze ouwe man als doc.
Dan krijg je een paracetamolletje, geen slang in je reet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou ik denk ook zoiets als 6, toen ik koorts had
Om de temperatuur toch te meten!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan krijg je een paracetamolletje, geen slang in je reet.
Zetpil.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja maar.quote:
Dat is tenminste steriel. Ik heb minder moeite met urine dan met faeces.quote:
Ik heb alleen gezegd dat ik daar geen ervaring mee had.quote:
Oke.quote:
Dat wordt dus kontpompen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar.
[..]
Dat is tenminste steriel. Ik heb minder moeite met urine dan met faeces.
[..]
Ik heb alleen gezegd dat ik daar geen ervaring mee had.
[..]
Oke.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar.
[..]
Dat is tenminste steriel. Ik heb minder moeite met urine dan met faeces.
[..]
Ik heb alleen gezegd dat ik daar geen ervaring mee had.
[..]
Oke.
Dat krijg ik colleges over en ik mag ze straks gaan inbrengen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah pliees?
Mja, ik weet niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Een maand is genoeg of zijn jaren beter?
Wat was jij al vroeg ontwikkeld zeg.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Zetpil.
Trouwens als zetpil ook anale ervaring is, had ik die al toen ik 1 1/2was.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |