En zelden alleen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat zijn echt van die dikke zwarte viespeuken die zo uit je putje komen wandelen.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee![]()
Of eigenlijk...
Nou ja, dat was niet wat ik wilde zeggen.
Als je bij de tandarts bent en dat die stoel zo naar achteren gaat.
Ik ben er dan altijd bang voor dat die stoel zover naar achteren gaat dat ik eruit val
Ja, iets met van de hak op de takquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!!!!!!!!
Niet helemaal wat ik verwacht had, maar ok.
Que?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, iets met van de hak op de tak
Jaquote:
Noes!!!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
En nu ben ik weg.
Waarschijnlijk in slaap aan het vallen in bad en vervolgens verdrinken
Dan gaan wij is samen converseren.quote:
Met vrienden naar de bios, films kijken, naar mijn vriendin gaan, schoolwerk maken/voorbereiden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan gaan wij is samen converseren.
Mozy wat doe jij zoals naast je FOK! leven?
Ik kom echt mijn huis niet uit als het niet hoeft hoor. School/werk/fietsen veel internetten, maar dan heb ik het ook wel weer gehad.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Met vrienden naar de bios, films kijken, naar mijn vriendin gaan, schoolwerk maken/voorbereiden.
En jij?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:49 schreef Siniti het volgende:
DAT IS GEMEEN MOZY PHPMYSTYLE KOMT NOOIT VAN FOK EN DAT WEET JIJ ZELF OOK WEL!!!!
Hmm, Gamen was een van mijn hobbies, maar daar ben ik een beetje uitgegroeid. En ik vind het leuk om zo nu en dan iets met vrienden te ondernemen(Mountain biken, of met dagkaartjes van de kruidvat hoeken van dit land te bezoeken). Verder heb ik nog alleen films kijken als hobby.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kom echt mijn huis niet uit als het niet hoeft hoor. School/werk/fietsen veel internetten, maar dan heb ik het ook wel weer gehad.
En heb jij nog specifieke hobby's?
En jij bent toch in RL bevriend met Moonmovies toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hmm, Gamen was een van mijn hobbies, maar daar ben ik een beetje uitgegroeid. En ik vind het leuk om zo nu en dan iets met vrienden te ondernemen(Mountain biken, of met dagkaartjes van de kruidvat hoeken van dit land te bezoeken). Verder heb ik nog alleen films kijken als hobby.
Ja, dat is een oud-klasgenoot van mij.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jij bent toch in RL bevriend met Moonmovies toch?
Bwehehehehehhequote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hmm, Gamen was een van mijn hobbies, maar daar ben ik een beetje uitgegroeid. En ik vind het leuk om zo nu en dan iets met vrienden te ondernemen(Mountain biken, of met dagkaartjes van de kruidvat hoeken van dit land te bezoeken). Verder heb ik nog alleen films kijken als hobby.
Bwehehehehehehequote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kom echt mijn huis niet uit als het niet hoeft hoor. School/werk/fietsen veel internetten, maar dan heb ik het ook wel weer gehad.
En heb jij nog specifieke hobby's?
Grapjequote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:02 schreef Fascination het volgende:
Hihi, 4EBE, ik moest laatst aan je denken toen ik in de trein zat en naast me van die jengelende kutkinderen zaten. De uitspraak "kinderen hinderen" spookte door m'n hoofd.
Je hebt 'm niet zelf bedacht?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Je raadt nooit van wie ik die uitspraak heb
Nee, slecht in rijmenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt 'm niet zelf bedacht?![]()
Tell me.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt 'm niet zelf bedacht?![]()
Tell me.
?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:19 schreef justmattie het volgende:
Bewijst maar weer: Kinderen hinderen
Mij wel toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kan sommige fokkers echt niet uitstaan.
En nu ga ik douchen, en scheren enzo
JB HEEFT EEN BAARDquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Whehe.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, slecht in rijmen![]()
Onze enige echte....
Gers.![]()
Je puni?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Godver, wat een kutgrap.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:02 schreef Fascination het volgende:
Hihi, 4EBE, ik moest laatst aan je denken toen ik in de trein zat en naast me van die jengelende kutkinderen zaten. De uitspraak "kinderen hinderen" spookte door m'n hoofd.
Ja hoor.quote:
Mn wàt!?quote:
puniquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je puni?![]()
[..]
Godver, wat een kutgrap.
Het speelparadijs tussen je benen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mn wàt!?
Ja, die ook, denk ik dan, want die kende ik nog niet.
En mn benen en oksels
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het speelparadijs tussen je benen.
W-t-f. Jij droomt dat je op fok! zit?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:12 schreef Fascination het volgende:
Ik droomde vannacht dat Smart_ass terug was van vakantie.Blijkbaar mis ik haar.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
W-t-f. Jij droomt dat je op fok! zit?
Nee, dat ze op msn tegen me praatte.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
W-t-f. Jij droomt dat je op fok! zit?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
JA..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dat ze op msn tegen me praatte.Damn, dat klinkt wel triest eigenlijk.
Hihi, succes.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JA..
Die ga ik voorlopig even niet tegen mn kinderen vertellen.
Denkt aan Dippie Doe
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb wel eens gedroomd dat ik mensen uit de SC tegenkwam. Maar iedereen was zijn eigen ava.![]()
![]()
![]()
Neuhh, of wel? Hmm, don't know.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:19 schreef gers het volgende:
fas heb je onze promomeisjes al gezien bij de refter
Ik ook?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb wel eens gedroomd dat ik mensen uit de SC tegenkwam. Maar iedereen was zijn eigen ava.![]()
![]()
![]()
Als je een echte Fokker! bent doe je gewoon een passage van een professor dan weet je altijd zeker dat je erbij hoort.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:21 schreef Fascination het volgende:
Wie verzint een leuke signature voor me? Als dank zal ik een leuk gedichtje voor je schrijven.
Ik fascineer iedereen elke keer,quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:21 schreef Fascination het volgende:
Wie verzint een leuke signature voor me? Als dank zal ik een leuk gedichtje voor je schrijven.
Euuhhhhh nee.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik fascineer iedereen elke keer,
Wanneer ik speel met gers zijn jongeheer.
3750 keer absolute bagger.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:26 schreef phpmystyle het volgende:
Hoe dan ook ik heb 3750 posts genoeg keuze dus!
Dat valt allemaal reuze mee en dat weet jij ook wel.quote:
Deze meid is wel op haar toekomst voorbereidquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:21 schreef Fascination het volgende:
bij de refter zijn wij nu druk aan het promo'en , iedereen die daar in het geel loopt is daar een oviaanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Neuhh, of wel? Hmm, don't know.
& billenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:29 schreef Broekpaling het volgende:
Wat een mooi woord trouwens. Borsten.
HALLOOOlaloooolooooaooaoaoooquote:
Ok film kijken.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:37 schreef reetveter het volgende:
wtf krijg ik een sms van hi. Pokkie foetsi? Alles foetsi! Blablabla![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:37 schreef reetveter het volgende:
wtf krijg ik een sms van hi. Pokkie foetsi? Alles foetsi! Blablabla![]()
![]()
NE FAS MI DANGquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:43 schreef Fascination het volgende:
Bp, zou jij een vrouw baffen? (Nee, niet beffen.)
Vanwaar die belangstelling.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:43 schreef Fascination het volgende:
Jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:43 schreef Fascination het volgende:
Ik denk het niet. Jij?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:43 schreef Fascination het volgende:
Hmm, ik denk dat ik het weleens zou willen proberen, mits schoon natuurlijk. Ben benieuwd wat anderen daar van vinden.quote:
Heb jij dat al eens gedaan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |