quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:15 schreef Trannellius het volgende:
Je zou kunnen overwegen te gaan wonen in een huis waar daadwerkelijk een muur tussen juo en je buren staat.
Je zou kunnen overwegen naast je rekenknobbel, ook een taalknobbel te ontwikkelen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:15 schreef Trannellius het volgende:
Je zou kunnen overwegen te gaan wonen in een huis waar daadwerkelijk een muur tussen juo en je buren staat.
Ben iig wel uitgeslapen nuquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:15 schreef Terpentin07 het volgende:
Wat een watje ben jij om je voor zoiets ziek te melden.
Goed dat je mij attendeert op mijn taalfout, ik dacht daadwerkelijk dat jou als juo gespeld dient te worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:16 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Je zou kunnen overwegen naast je rekenknobbel, ook een taalknobbel te ontwikkelen.
Das niets vergeleken bij 7 hamsters die besluiten s' nachts in hun hamsterradje te gaan rennen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:14 schreef Nikmans het volgende:
TS had zich voorgenomen eens lekker vroeg naar bed te gaan, aangezien hij vandaag om 6 uur op moest staan. Je weet hoe dat gaat, er komt van alles tussen, je vergeet van alles en voordat je het weet is het 12 uur en lig je je al te verheugen op het heerlijk uitgeslapen gevoel dat je hebt als je om 6 uur wakker wordt getetterd door je wekker.
En dan begint het.
Een brullend kind, zo rond half 1En dat gaat dan door tot een uur of 3
Heb even overwogen om 112 te bellen met het bericht dat er al uren een kind ligt te brullen en dat ik mishandeling/verwaarlozing verwacht maarja zoiets doe je niet
Dus ik heb me maar ziek gemeld
Klacht: Kinderen die uren aan een stuk schreeuwen grommen en brullen waardoor jouw nachtrust tot een minimum wordt beperkt
Rofl! Zo met het schaamrood op de kaakjes en handjes bijeen gevouwen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:39 schreef Gwywen het volgende:
Ik vraag me af, TS, wat je als reden hebt opgegeven om je ziek te melden.
"Ik kon niet slapen door een baby'tje en nu kan ik niet werken"?
En dan nog huilenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:50 schreef Nikmans het volgende:
Dat kind is verleden week 2 geworden
Het zit nu weer te huilen trouwens.
Beter bel je naar je werk en zeg je dat je morgen ook niet kan komen.quote:
Zeg burgerlul, besef je wel dat jouw ziekmelding iedere werkende in dit topic geld kost?quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:00 schreef NeoDweezil het volgende:
ptssss huilende kinderen is voor mietjes, wij hebben een onderbuurman die niet spoort....
loopt elke dag te schreeuwen tegen z'n computer zijn favoriete woorden zijn
- GODVERDOMME
- HAAAAALLOOOOOOOOOO!!!
- RANDMONGOOL
En dan ook de hele dag lang hehe. M'n vriendin en ik kunnen er overdag wel om lachen soms beetje terugschreeuwen hij hallo, wij goedemiddag ofzo.... Maarja soms is het ook gewoon een uur of drie 's nachts.... verschillende keren politie gebeld en dan is het weer een paar dagen heel stil en dan begint het weer van voor af aan
De ironie ontgaat je blijkbaar.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:59 schreef SharQueDo het volgende:
Bij 6 uur slaap een uitgeslapen gevoel?Dat heb ik pas bij 14 uur.
Ik wil niet lullig doen maar als ik een nacht niet goed slaap dan kan ik gewoon niet werken hoor. Maar ik ben dan ook al bijna 35.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Je daardoor ziek melden_____ !!
Met genetisch afval als juo komt dit land nooit uit de crisis !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |