Nee, dat ze op msn tegen me praatte.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
W-t-f. Jij droomt dat je op fok! zit?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het speelparadijs tussen je benen.
JA..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het speelparadijs tussen je benen.
Ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dat ze op msn tegen me praatte.Damn, dat klinkt wel triest eigenlijk.
Hihi, succes.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JA..
Die ga ik voorlopig even niet tegen mn kinderen vertellen.
Denkt aan Dippie Doe
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb wel eens gedroomd dat ik mensen uit de SC tegenkwam. Maar iedereen was zijn eigen ava.![]()
![]()
![]()
Neuhh, of wel? Hmm, don't know.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:19 schreef gers het volgende:
fas heb je onze promomeisjes al gezien bij de refter
Ik ook?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb wel eens gedroomd dat ik mensen uit de SC tegenkwam. Maar iedereen was zijn eigen ava.![]()
![]()
![]()
Als je een echte Fokker! bent doe je gewoon een passage van een professor dan weet je altijd zeker dat je erbij hoort.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:21 schreef Fascination het volgende:
Wie verzint een leuke signature voor me? Als dank zal ik een leuk gedichtje voor je schrijven.
Ik fascineer iedereen elke keer,quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:21 schreef Fascination het volgende:
Wie verzint een leuke signature voor me? Als dank zal ik een leuk gedichtje voor je schrijven.
Euuhhhhh nee.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik fascineer iedereen elke keer,
Wanneer ik speel met gers zijn jongeheer.
3750 keer absolute bagger.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:26 schreef phpmystyle het volgende:
Hoe dan ook ik heb 3750 posts genoeg keuze dus!
Dat valt allemaal reuze mee en dat weet jij ook wel.quote:
Deze meid is wel op haar toekomst voorbereidquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:21 schreef Fascination het volgende:
bij de refter zijn wij nu druk aan het promo'en , iedereen die daar in het geel loopt is daar een oviaanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Neuhh, of wel? Hmm, don't know.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |