quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
Noiken.
Maar je speelt het wel goedquote:
Wat hedde je gedoan dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben moe... uitgeput.. ik kan niet meer...
Oh?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:24 schreef Breathtaking het volgende:
Wat een tyfushoerenteringkankerdag is dit zeg.
Misschien had je op tijd moeten gaan slapen en je werkstuk eerder af moeten makenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:24 schreef Breathtaking het volgende:
Amsterdam is groot en rellen is relatief.quote:
quote:
Ik had een 8,5 voor m'n presentatie, als je het daarover hebt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien had je op tijd moeten gaan slapen en je werkstuk eerder af moeten maken
Das nog geen 8,6.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had een 8,5 voor m'n presentatie, als je het daarover hebt.
Vertels.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ja gewoon dom. Ik versliep me half, moest snel naar school van 9 tot 3.. Daarna cadeautje kopen met een boyboy die boos werd toen ik een beetje chagrijnig deedquote:
Ik begrijp die boy wel, zou ik ook niet chill vindenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja gewoon dom. Ik versliep me half, moest snel naar school van 9 tot 3.. Daarna cadeautje kopen met een boyboy die boos werd toen ik een beetje chagrijnig deed'want ik maakte hem ook chagrijnig' krijg aids ofzo, echt. En sindsdien ben ik boos.
Ja maar wtf, je kunt toch niet zeggen 'jij bent ook niet te genieten als je chagrijnig bent..' wie is er WEL te genieten als ie chagrijnig is?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik begrijp die boy wel, zou ik ook niet chill vindenMaar ik sta aan jouw kant, dus hoe kan ik je opvrolijken dannz?
Dat zou ik ook niet zeggen, nee.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar wtf, je kunt toch niet zeggen 'jij bent ook niet te genieten als je chagrijnig bent..' wie is er WEL te genieten als ie chagrijnig is?
En ik kan ook niet altijd vrolijk zijn.
En weet ik veel!
Nee, dat had ik al gelezen. Meer over hoe een mens zich voelt na weinig slaapquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had een 8,5 voor m'n presentatie, als je het daarover hebt.
quote:
Na één nachtje kort slapen voel je je niet meteen een wrak hoor. Ik ben ook niet echt moe, alleen geergerd. En dat kwam ook grotendeels door eerder genoemde jongen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, dat had ik al gelezen. Meer over hoe een mens zich voelt na weinig slaap
Wanneer worden wij een couple dan Lakitu?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet zeggen, nee.Die boy was duidelijk geen eckte.
Kies je boyboy's beter uit [ afbeelding ]
En wacht maar, ik bedenk wel wat
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar wtf, je kunt toch niet zeggen 'jij bent ook niet te genieten als je chagrijnig bent..' wie is er WEL te genieten als ie chagrijnig is?
En ik kan ook niet altijd vrolijk zijn.
En weet ik veel!
Dames???quote:
Niet eens. Misschien Luur wel though, ooit waren we het tegelijk maar die tijden zijn weer voorbij.quote:
Als jij in Amsterdam woonde waren we een jaar geleden al een couple, dushiiquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wanneer worden wij een couple dan Lakitu?
Serioesoequote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als jij in Amsterdam woonde waren we een jaar geleden al een couple, dushii [ afbeelding ]
Of je komt even lekker hierheen. En nee nu geen Amsterdamquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als jij in Amsterdam woonde waren we een jaar geleden al een couple, dushii [ afbeelding ]
Nee, het is stotterdag, vandaag.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:22 schreef BobbyB het volgende:
WETEN JULLIE WEL DAT HET VANDAAG INTERNATIONALE CAPSLOCK DAG IS?!
Ook dat.quote:
Nou neequote:
DAT IK DIT HEB GEMISTquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:22 schreef BobbyB het volgende:
WETEN JULLIE WEL DAT HET VANDAAG INTERNATIONALE CAPSLOCK DAG IS?!
Via de afsluitdijk?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
En nu ga ik avondeten, pak ik m'n spullen in en ga ik lekker met de trein, bus, bus & bus naar huis.
Neequote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet eens. Misschien Luur wel though, ooit waren we het tegelijk maar die tijden zijn weer voorbij.
Have fun dan!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee. Ik heb gefaald bij m'n tentamen. Een fucking 5,4
.
Dus, een mooi excuus om vanavond keihard uit te gaan.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je zit gewoon in de ontkenningsfase
Jamaaar de vraag was waarom we geen couple waren. En ik zou het niet leuk vinden om 3 uur treinen van m'n chick te zittenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Of je komt even lekker hierheen. En nee nu geen Amsterdam![]()
Groningen
dingen gaan zeggen.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het komt over alsof je dik bent nu.
Wat een kutonvoldoende.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee. Ik heb gefaald bij m'n tentamen. Een fucking 5,4
.
Dus, een mooi excuus om vanavond keihard uit te gaan.
Wrijf het er even in, andersquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een kutonvoldoende.
Dan heb ik nog liever een 3
Ja, inderdaad zeg. Bloed, zweet en tranen in gestopt, en dan ook echt net niet gehaald.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een kutonvoldoende.
Dan heb ik nog liever een 3
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, inderdaad zeg. Bloed, zweet en tranen in gestopt, en dan ook echt net niet gehaald.
Wat heb je hiervan geleerd?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:30 schreef Siniti het volgende:
Het is nog erger om eerst voor het tentamen een 5,4 te halen, en dan op de herkansing ook een 5,4. EN NU MOET IK DIT VAK NOG EEN KEER DOEN
Dat het handig is mijn tentamens na te kijken nadat ik ze heb gemaakt. Er stonden me toch domme fouten in, in beide tentamensquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heb je hiervan geleerd?![]()
quote:Maar idd, jij hebt gewonnen.
Owja... ik heb 1 keer gehad dat ik een vraag niet gezien had.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat het handig is mijn tentamens na te kijken nadat ik ze heb gemaakt. Er stonden me toch domme fouten in, in beide tentamens
[..]
Jaquote:
Weer?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ga weer even in bad.
Bijna iedere weekquote:
Wat een slecht filmpjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:39 schreef Mozy het volgende:
"I'm in the middle of something! Team Rocket? Team Rocket can suck on my balls. Magikarp use a splash attack."
Das lang geledenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb denk ik 3 jaar geleden voor het laatst in een bad gezeten.
Je bent definitief uit vorm en we wensen je niet meer te zien op dit forum. Kssst, ga naar GS ofzo.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:52 schreef phpmystyle het volgende:
Dagje ziekenhuis Zwolle. Incompetente chirurgen die me deaud
Als dit geen kwaliteit meer is ben ik definitief uit vorm.
Ik heb mn laptop niet bij me...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja. Dit bad is te klein.
Zit je nou met je laptop in bad ofzo?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je bent definitief uit vorm en we wensen je niet meer te zien op dit forum. Kssst, ga naar GS ofzo.
Ik was vroeger altijd bang dat ik in slaap zou vallen in bad.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb mn laptop niet bij me...![]()
Het bad moet nog vol lopen
NOU !quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik was vroeger altijd bang dat ik in slaap zou vallen in bad.
Oh wat ben jij kort van stofquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je bent definitief uit vorm en we wensen je niet meer te zien op dit forum. Kssst, ga naar GS ofzo.
Een rioolspin die je bad inkruipt?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NOU !
Weet je waar ik bang voor ben?
Hoer. Ik wilde net gaan douchen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een rioolspin die je bad inkruipt?
Dat zijn echt van die dikke zwarte viespeuken die zo uit je putje komen wandelen.quote:
Neequote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een rioolspin die je bad inkruipt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |