quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
Noiken.
Maar je speelt het wel goedquote:
Wat hedde je gedoan dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben moe... uitgeput.. ik kan niet meer...
Oh?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:24 schreef Breathtaking het volgende:
Wat een tyfushoerenteringkankerdag is dit zeg.
Misschien had je op tijd moeten gaan slapen en je werkstuk eerder af moeten makenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:24 schreef Breathtaking het volgende:
Amsterdam is groot en rellen is relatief.quote:
quote:
Ik had een 8,5 voor m'n presentatie, als je het daarover hebt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien had je op tijd moeten gaan slapen en je werkstuk eerder af moeten maken
Das nog geen 8,6.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had een 8,5 voor m'n presentatie, als je het daarover hebt.
Vertels.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ja gewoon dom. Ik versliep me half, moest snel naar school van 9 tot 3.. Daarna cadeautje kopen met een boyboy die boos werd toen ik een beetje chagrijnig deedquote:
Ik begrijp die boy wel, zou ik ook niet chill vindenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja gewoon dom. Ik versliep me half, moest snel naar school van 9 tot 3.. Daarna cadeautje kopen met een boyboy die boos werd toen ik een beetje chagrijnig deed'want ik maakte hem ook chagrijnig' krijg aids ofzo, echt. En sindsdien ben ik boos.
Ja maar wtf, je kunt toch niet zeggen 'jij bent ook niet te genieten als je chagrijnig bent..' wie is er WEL te genieten als ie chagrijnig is?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik begrijp die boy wel, zou ik ook niet chill vindenMaar ik sta aan jouw kant, dus hoe kan ik je opvrolijken dannz?
Dat zou ik ook niet zeggen, nee.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar wtf, je kunt toch niet zeggen 'jij bent ook niet te genieten als je chagrijnig bent..' wie is er WEL te genieten als ie chagrijnig is?
En ik kan ook niet altijd vrolijk zijn.
En weet ik veel!
Nee, dat had ik al gelezen. Meer over hoe een mens zich voelt na weinig slaapquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had een 8,5 voor m'n presentatie, als je het daarover hebt.
quote:
Na één nachtje kort slapen voel je je niet meteen een wrak hoor. Ik ben ook niet echt moe, alleen geergerd. En dat kwam ook grotendeels door eerder genoemde jongen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, dat had ik al gelezen. Meer over hoe een mens zich voelt na weinig slaap
Wanneer worden wij een couple dan Lakitu?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet zeggen, nee.Die boy was duidelijk geen eckte.
Kies je boyboy's beter uit [ afbeelding ]
En wacht maar, ik bedenk wel wat
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar wtf, je kunt toch niet zeggen 'jij bent ook niet te genieten als je chagrijnig bent..' wie is er WEL te genieten als ie chagrijnig is?
En ik kan ook niet altijd vrolijk zijn.
En weet ik veel!
Dames???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |