Dat het handig is mijn tentamens na te kijken nadat ik ze heb gemaakt. Er stonden me toch domme fouten in, in beide tentamensquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heb je hiervan geleerd?![]()
quote:Maar idd, jij hebt gewonnen.
Owja... ik heb 1 keer gehad dat ik een vraag niet gezien had.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat het handig is mijn tentamens na te kijken nadat ik ze heb gemaakt. Er stonden me toch domme fouten in, in beide tentamens
[..]
Jaquote:
Weer?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ga weer even in bad.
Bijna iedere weekquote:
Wat een slecht filmpjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:39 schreef Mozy het volgende:
"I'm in the middle of something! Team Rocket? Team Rocket can suck on my balls. Magikarp use a splash attack."
Das lang geledenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb denk ik 3 jaar geleden voor het laatst in een bad gezeten.
Je bent definitief uit vorm en we wensen je niet meer te zien op dit forum. Kssst, ga naar GS ofzo.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:52 schreef phpmystyle het volgende:
Dagje ziekenhuis Zwolle. Incompetente chirurgen die me deaud
Als dit geen kwaliteit meer is ben ik definitief uit vorm.
Ik heb mn laptop niet bij me...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja. Dit bad is te klein.
Zit je nou met je laptop in bad ofzo?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je bent definitief uit vorm en we wensen je niet meer te zien op dit forum. Kssst, ga naar GS ofzo.
Ik was vroeger altijd bang dat ik in slaap zou vallen in bad.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb mn laptop niet bij me...![]()
Het bad moet nog vol lopen
NOU !quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik was vroeger altijd bang dat ik in slaap zou vallen in bad.
Oh wat ben jij kort van stofquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je bent definitief uit vorm en we wensen je niet meer te zien op dit forum. Kssst, ga naar GS ofzo.
Een rioolspin die je bad inkruipt?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NOU !
Weet je waar ik bang voor ben?
Hoer. Ik wilde net gaan douchen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een rioolspin die je bad inkruipt?
Dat zijn echt van die dikke zwarte viespeuken die zo uit je putje komen wandelen.quote:
Neequote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een rioolspin die je bad inkruipt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |