Oh coel! Ik heb bij de pony's vroeger ook altijd 4-tal en 8-tal gereden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:44 schreef Crack_ het volgende:
Chai
Wij gaan zo carousel rijden, wel maar met 10 man maar toch
Zo een soort wedstrijd daarin op onze manege
Waarom?quote:
Daar laat ik me niet over uitquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat ik het weleens zou willen proberen, mits schoon natuurlijk. Ben benieuwd wat anderen daar van vinden.
[..]
Heb jij dat al eens gedaan?
Ik weet niet of ik dat kan hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh coel! Ik heb bij de pony's vroeger ook altijd 4-tal en 8-tal gereden.
Wat dan?!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een lul zuigen en een aars likken.
Natuurlijk was ik hem.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom?
Je wast m toch wel he?
[..]
Daar laat ik me niet over uit
Ik wilde even shockeren
Ja uit een piemel komt plas..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een lul zuigen en een aars likken.
Ja, daarom ;oquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Carrousel is moeilijker, omdat je ook naast elkaar rijdt.
Dan was je hem niet goedquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Natuurlijk was ik hem.
maar dan is het nogsteeds ranzig.
Nee, daar pas ik niet tussen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:51 schreef gers het volgende:
fas jij MOET trouwens lid worden van ovum
Jawel. En ik heb het meer over het feit dat je met je tong iemands kontgat likt. niet over het feit of die schoon/vies is.quote:
Ja idd, want hij is wel heel erg vaak verkouden.quote:
Ooow, zeg dat dan! Het gaat om het idéé!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jawel. En ik heb het meer over het feit dat je met je tong iemands kontgat likt. niet over het feit of die schoon/vies is.
daar pas jij prima tussenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, daar pas ik niet tussen.Tenzij er hotte lesbochicks zijn natuurlijk.
Ik ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben op dreef
en ik wil die smiley ook als PI
Maarja aan de andere kant. Als mensen goed geil zijn zijn ze ook voor meer open.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ooow, zeg dat dan! Het gaat om het idéé!
Het is psychisch
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mn vriendje heeft bezoek van een meisje van 13 (?)
Je wordt ingeruild.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mn vriendje heeft bezoek van een meisje van 13 (?)
Ik bedoel daarmee gewoon te zeggen dat het dus niet vies is, maar alleen het idee.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maarja aan de andere kant. Als mensen goed geil zijn zijn ze ook voor meer open.
Je hebt mijn telefoonnummer.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee gewoon te zeggen dat het dus niet vies is, maar alleen het idee.
Ik denk echt totaal niet meer na als ik geil ben
is goed.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zullen we een topic openen in FB?
En als je van diegene houdt wil ook nog wel eens helpenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maarja aan de andere kant. Als mensen goed geil zijn zijn ze ook voor meer open.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En als je van diegene houdt wil ook nog wel eens helpen
Ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Moet ik daaruit opmaken dat jij aan je aars gelikt wil worden?
En dat inderdaad.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En als je van diegene houdt wil ook nog wel eens helpen
Inderdaad, je oerinstinct neemt de overhand en je stort je met overgave op het stuk vlees dat binnen handbereik ligt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee gewoon te zeggen dat het dus niet vies is, maar alleen het idee.
Ik denk echt totaal niet meer na als ik geil ben
Zou jij dat willen, ja?quote:
Nog geen eensquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Over wiens aarsje hebben we het nu? Die van Zotheid?
Dus de gouden tip, niet neuken naast de koelkast!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, je oerinstinct neemt de overhand en je stort je met overgave op het stuk vlees dat binnen handbereik ligt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dus de gouden tip, niet neuken naast de koelkast!
Gedaanquote:
quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, je oerinstinct neemt de overhand en je stort je met overgave op het stuk vlees dat binnen handbereik ligt.
Wil je nog meer weten?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kan je nu nooit meer aankijken. Mocht ik je ooit nog tegenkomen.
Want dan kijk je gelijk naar d'r kont?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij hebt daar al ervaring mee?quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wehheheequote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Want dan kijk je gelijk naar d'r kont?
Jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij hebt daar al ervaring mee?
Nee.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Want dan kijk je gelijk naar d'r kont?
Vertel eens over jouw lesbische ervaringenquote:
Niks pm, gewoon hierquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vertel eens over jouw lesbische ervaringen, ik ga er gemakshalve vanuit dat je die hebt
![]()
Pm mag ook.
Wtf, op jouw leeftijd.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ontken het eens, altijd bruine zooi aan mijn voorbinddildo man.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vertel eens over jouw lesbische ervaringen, ik ga er gemakshalve vanuit dat je die hebt
![]()
Pm mag ook.
Hoe oud moet je er voor zijn dan?quote:
Dat is dus onzinquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ontken het eens, altijd bruine zooi aan mijn voorbinddildo man.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
![]()
Pm mag ook.
Ik was 13. Het was met een plopper.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe oud was je eigenlijk met je eerste anale ervaring?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe oud was je eigenlijk met je eerste anale ervaring?
Jij ook al?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik was 13. Het was met een plopper.
En, hoe was het?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nahh, het lijkt mij toch wat extremer dan vaginale seks. Ik dacht dat je anale seks deed als je al heel veel ervaring met seks hebt, maar blijkbaar ben ik niet meer van deze tijd.quote:
Geen commentaar.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Heb jij wel eens een relatie gehad met een meid eigk?
Hmm, jammer.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, das wel gemakkelijk ja
Ik heb er al een verteld, die was traumatisch.
Verder denk ik dat ik beter mn mond kan houden
en: Ik mis een PI
Poeremetator?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bloederig.quote:
Maar ik heb 2 jaar een relatie gehad, scheelt dat?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nahh, het lijkt mij toch wat extremer dan vaginale seks. Ik dacht dat je anale seks deed als je al heel veel ervaring met seks hebt, maar blijkbaar ben ik niet meer van deze tijd.![]()
[..]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah pliees?
Ik was 6 en moest een klisma tegen verstopping.![]()
Een maand is genoeg of zijn jaren beter?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nahh, het lijkt mij toch wat extremer dan vaginale seks. Ik dacht dat je anale seks deed als je al heel veel ervaring met seks hebt, maar blijkbaar ben ik niet meer van deze tijd.![]()
Oh, nou ik denk ook zoiets als 6, toen ik koorts hadquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah pliees?
Lieeeefquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Morgen komt Ado me op mn werk halen
Het is een anale ervaring, dus.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat valt nou niet echt onder het kopje sex.
Of je had een vieze ouwe man als doc.
Dan krijg je een paracetamolletje, geen slang in je reet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou ik denk ook zoiets als 6, toen ik koorts had
Om de temperatuur toch te meten!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan krijg je een paracetamolletje, geen slang in je reet.
Zetpil.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja maar.quote:
Dat is tenminste steriel. Ik heb minder moeite met urine dan met faeces.quote:
Ik heb alleen gezegd dat ik daar geen ervaring mee had.quote:
Oke.quote:
Dat wordt dus kontpompen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar.
[..]
Dat is tenminste steriel. Ik heb minder moeite met urine dan met faeces.
[..]
Ik heb alleen gezegd dat ik daar geen ervaring mee had.
[..]
Oke.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar.
[..]
Dat is tenminste steriel. Ik heb minder moeite met urine dan met faeces.
[..]
Ik heb alleen gezegd dat ik daar geen ervaring mee had.
[..]
Oke.
Dat krijg ik colleges over en ik mag ze straks gaan inbrengen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah pliees?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |