Maarja aan de andere kant. Als mensen goed geil zijn zijn ze ook voor meer open.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ooow, zeg dat dan! Het gaat om het idéé!
Het is psychisch
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mn vriendje heeft bezoek van een meisje van 13 (?)
Je wordt ingeruild.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mn vriendje heeft bezoek van een meisje van 13 (?)
Ik bedoel daarmee gewoon te zeggen dat het dus niet vies is, maar alleen het idee.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maarja aan de andere kant. Als mensen goed geil zijn zijn ze ook voor meer open.
Je hebt mijn telefoonnummer.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee gewoon te zeggen dat het dus niet vies is, maar alleen het idee.
Ik denk echt totaal niet meer na als ik geil ben
is goed.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zullen we een topic openen in FB?
En als je van diegene houdt wil ook nog wel eens helpenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maarja aan de andere kant. Als mensen goed geil zijn zijn ze ook voor meer open.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En als je van diegene houdt wil ook nog wel eens helpen
Ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Moet ik daaruit opmaken dat jij aan je aars gelikt wil worden?
En dat inderdaad.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En als je van diegene houdt wil ook nog wel eens helpen
Inderdaad, je oerinstinct neemt de overhand en je stort je met overgave op het stuk vlees dat binnen handbereik ligt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee gewoon te zeggen dat het dus niet vies is, maar alleen het idee.
Ik denk echt totaal niet meer na als ik geil ben
Zou jij dat willen, ja?quote:
Nog geen eensquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Over wiens aarsje hebben we het nu? Die van Zotheid?
Dus de gouden tip, niet neuken naast de koelkast!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, je oerinstinct neemt de overhand en je stort je met overgave op het stuk vlees dat binnen handbereik ligt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dus de gouden tip, niet neuken naast de koelkast!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |