DuShaury's laatste postquote:Je weet toch..
voor iedereen die op het oude topic Kansjongeren op hyves.
op ons ging haten.. onse hyves gingen dieken..
me vrouwtje uitschelden.. me matties belachelijk maken..
en so on so on.. ga maar door..
hier voor jullie ,, 2 filmpjes..
hehe and excuse me for het taalgebruik haha
maar niet heus en dit is die beroemde shaury..
en alleen mensen reageren graag die ook toen die tijd.
reageerde op die topic over ons!.
DUSHAURY & DU BLACKBANDANACREW
Hun YouTube-channelquote:luister dan
deze shit kost tijd.
hehe je weeni wat ga kome
muziek-clip-veelboys..
ff beverwaard reprezenten...
en so stoer over bewerke.
ik heb nog steeds jullie dooie hoofden niiet gezien
vooral die gene blackbandanacrew heet kk sukkel
post jouw foto kan ook sulke grapjes make..
Nieuwsberichtenquote:***************************
BlackBandanaCrew!
B.B.C (BlackBandanaCrew meschien kennen jullie ons van Beverwaard)
heeft veel haters dat weten we allemaal.. maar wie kent ons
nou echt? de meeste van die haters hebben alleen maar roddels gehoord.
dus check is keertje hoe wij zijn.
als we bijv dronken of stoned of
verdwaald zijn of in de meest vreemde situaties.. dont hate m*therf*ck*rz
We leven ons leven gwn met lol!
Also i have some movies uploaded
check them you know!
http://www.youtube.com/user/ItszBrandO
Same here!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:59 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik voel me vereert dat mijn Paint op jouw site mag staan.
Of in de toiletpot.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:04 schreef AdvancedPower het volgende:
Kom op Shaury, we weten dat je achter je computer zit.
I know, maar als ik bericht aanpas kan ik de titel nergens aanpassenquote:
Moet je ook in ONZ feedbacktopic vragen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:08 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
I know, maar als ik bericht aanpas kan ik de titel nergens aanpassen
Of ben ik nou zo scheef? xD
ehh ehhh mag ik liegen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:08 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
I know, maar als ik bericht aanpas kan ik de titel nergens aanpassen
Of ben ik nou zo scheef? xD
Op die site staat er maar 1 die poster van "i am gay" dus valt meequote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:05 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Die super mooie Paints zijn toch van jou?
Die vond ik vet bedacht!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Op die site staat er maar 1 die poster van "i am gay" dus valt mee
Tering ik heb echt mijn dag niet. Kan geen feedback topic vinden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:08 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Moet je ook in ONZ feedbacktopic vragen.
Het is jouw topic.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:11 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Tering ik heb echt mijn dag niet. Kan geen feedback topic vinden.
Kan vandaag zowiezo niet veel vinden xd
Wil iemand anders ff vragen
Als ze uberhaupt weten wat het isquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:15 schreef blackbandanacrew het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd waar de aangifte heengaat.Doen ze daar ook een WHOIS op mijn domein?
Haha dan zullen ze verbaasd staan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:15 schreef blackbandanacrew het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd waar de aangifte heengaat.Doen ze daar ook een WHOIS op mijn domein?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
Doe in een spoiler.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:20 schreef versabommie het volgende:
Als je hem op de site wil moet je snel zijn want photbucket gaat denk ik snel wissen![]()
NSFW!!!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:20 schreef versabommie het volgende:
Als je hem op de site wil moet je snel zijn want photbucket gaat denk ik snel wissen![]()
NSFW!!!
[ afbeelding ]
ah bahhhhh shauny's kop, ster en pik, das teveel...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:20 schreef versabommie het volgende:
NSFW!!!
[ afbeelding ]
ja of op je nu inmens populaire sitequote:
Eigenlijk wel!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:22 schreef toxikon het volgende:
[..]
ah bahhhhh shauny's kop, ster en pik, das teveel...
Nee nog niet. Maar ik ga werken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:26 schreef jesperrrrsss het volgende:
p.s heeft iemand de filmpjes van youtube al geript want als ze *aangeklaagd* worden zullen ze wel snel de filmpjes van internet af halen.
en is er dadelijk geen bewijs meer.....
Video is in handen van Metroquote:ik shrok vanochtend toen ik de Metro zag, een "jeugdbende" zou de RET hebben bedreigd. Ik had al een donkerbruin vermoeden, maar het ging dus inderdaad over de BBC. Best triest dat nu dat zo'n vriendenclubje die een beetje stoer doen zoveel media aandacht krijgt.
Wel knap trouwens van de oude media dat ze dit onderwerp nu al hebben opgepikt.
Metro had trouwens de video waarop de RET werd bedreigd "in handen". Dus tegenwoordig is het bezitten van een linkje naar YouTube al het in bezit hebben van een video.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:20 schreef versabommie het volgende:
NSFW!!!http://www.blackbandanacrew.nl/?pagina=23SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Netjes gedaan man! props!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:30 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
http://www.blackbandanacrew.nl/?pagina=23
*klopt versabommie op de schouders "het is voorbij nu, je bent veilig"quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Netjes gedaan man! props!![]()
Overigens was het wel een fijn klusje om te doenShemale sites kijken waar ik eerlijk gezegd niet een stramme max bij krijg en dat is zacht uitgedrukt en dan ook nog dat porum uitknippen en inhangen.. Ik ben toe aan een rummetje!
Dat was dus het eerste dat ik dacht toen ik las van de aangiftequote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:15 schreef blackbandanacrew het volgende:
Liev! Ik ging een beetje dood van binnen maar dit beurt me toch opquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*klopt versabommie op de schouders "het is voorbij nu, je bent veilig"
inderdaad ik had ook iets van, dat je de moeit hebt genomen om het eerste plaatje op te zoeken..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Overigens was het wel een fijn klusje om te doenShemale sites kijken waar ik eerlijk gezegd niet een stramme max bij krijg en dat is zacht uitgedrukt en dan ook nog dat porum uitknippen en inhangen.. Ik ben toe aan een rummetje!
Kun je hem dan wel ff uit het gastenboek vissenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:30 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
OMG!quote:
Het plaatje van shaury was ergerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:37 schreef jesperrrrsss het volgende:
[..]
inderdaad ik had ook iets van, dat je de moeit hebt genomen om het eerste plaatje op te zoeken..![]()
![]()
![]()
Nee, die hebben een mirror gemaakt..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:37 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Kun je hem dan wel ff uit het gastenboek vissen
edit:
Ik weet trouwens niet of je het al gezien had op GS, maar verwacht een hoop traffic_!
Nu.nl linkt er al naarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMG!Hopelijk met shots van "hun" site.. dan ga ik denk ik dood van het lachen
Ik pis gewoon weer in mijn broek hahahaha wat een paupers en wat een succes hebben ' wij 'quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nu.nl linkt er al naar
http://www.nu.nl/algemeen(...)doodsbedreiging.html
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nu.nl linkt er al naar
http://www.nu.nl/algemeen(...)doodsbedreiging.html
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:44 schreef versabommie het volgende:
Ik doe nog wel ff de faalneger van vanmorgen hoor.. kan er niet mee stoppen om erom te lachen![]()
oeps verkeerde topicquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:54 schreef Danny het volgende:
Ik had een stamelende advocaat van mevrouw ik kwestie aan de lijn. Iets over portretrecht, schade, indruk wekken dat enzo. Geen zin in gezeik om iets onbenulligs als dit, dus weg.
En nu ga ik weer lindo duval luisteren op 538
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:44 schreef versabommie het volgende:
Ik doe nog wel ff de faalneger van vanmorgen hoor.. kan er niet mee stoppen om erom te lachen![]()
ach ik zie het nou pas,....quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:39 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nee, die hebben een mirror gemaakt..
muahahahaha, kom nie meer bij hierquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:30 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
De Blackbandanacrew heeft nu.nl telegraaf.nl etc gehaaldquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:09 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja hallo
Kan ik even een update krijgen. Waarom moet dit topic nog open blijven? Wat zijn de nieuwste ontwikkelingen, en wat staat er op het punt te gebeuren?
tja voor een goeie soep moet je wat over hebben he? schenk nog een rummetje in van mij.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
zie de OP , n00bquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:09 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja hallo
Kan ik even een update krijgen. Waarom moet dit topic nog open blijven? Wat zijn de nieuwste ontwikkelingen, en wat staat er op het punt te gebeuren?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:11 schreef Chocolatebear het volgende:
De Blackbandanacrew heeft nu.nl telegraaf.nl etc gehaald
onder welke steen heb jijj liggen slapen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:09 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja hallo
Ik werk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:16 schreef toxikon het volgende:
[..]
onder welke steen heb jijj liggen slapen?
De RET doet aangifte tegen de Black Banana Crew, wat onder andere Nu.nl en Telegraaf.nl heeft gehaald. Tevens een tweede berichtje op GeenStijl, waar dit topic nog eens wordt genoemd.quote:
vriendelijk dankquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:21 schreef SuperwormJim het volgende:
Mooi.
Dan kan deze nog even open blijven
Post uit andere topic.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:38 schreef kanaiken het volgende:
Ik kom laat binnenvallen zonder enige poging tot inlezen en ben hier dan waarschijnlijk laat mee, maar mensen weten dat nu.nl linkt naar OP's legendarische website?
Pas nadat _Led_ er op wees, toch?quote:
Ik denk dat die gasten mij echt dood wensen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
LOL ik heb het een en ander gemist
EDIT:
Die link naar blackbandanacrew.nlop NU.nl hahahaha
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:38 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Ik denk dat die gasten mij echt dood wensen.![]()
Geniaal tochquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
hahahahaha wat een stelletje DEBIELEN daar bij nu.nl
Die foto van sinterklaas en zwarte pieten op de hoofdpagina!!!!!!
bikkelharde taal van een paar nono's . hebben ze nog het 6uurjournaal gehaald of niet? zat effe onder m'n steen aan me poepert te krabbelen.quote:
HAHAHAHA. Super. Dit blaast weer zoveel leven in deze shit.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
LOL ik heb het een en ander gemist
EDIT:
Die link naar blackbandanacrew.nlop NU.nl hahahaha
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Maar ik kan u wel melden dat de duinbranden in Schoorl zijn aangestoken.
klote zit ik naar die bagger te kijken , geen soewarte bananen band.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:16 schreef TJV het volgende:
Ik heb net een matras 2 verdiepingen omhoog gesjouwd, heb ik wat gemist? Of is dit een domme vraag bij HvNl?
En de telegraaf verwijst naar fok, deel 8 van deze reeks.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:53 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
HAHAHAHA. Super. Dit blaast weer zoveel leven in deze shit.
HOI WELKOM..........NEUKEN?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:22 schreef LIIESZ het volgende:
Onbegrijpelijk...
Ik ken deze jongeren al jaren...
Ben ik nu ook niet goed opgevoed?
En dan de foto van mijn zusje...
Bitch ofzo?
Onbegrijpelijk dat jullie zo levenloos zijn dat jullie je druk gaan maken over anderen..
Verbeter de wereld begin bij je zelf;)
Ga je niet druk maken over deze jongens..
Zo ook Dj Young Voice..
We zijn samen op gegroeid en hij is als een broertje voor mij..
Al gedraagt hij zich niet altijd van binnen zit een hele lieve jongen:)
Er is nu aangifte gedaan tegen deze jongens..
Weten jullie dat je door de meiden en jongens op de foto's kan aan geklaagt worden?
Je mag niemands foto op deze manier gebruiken...
Zitten er hier geen volwassenen?
Bye
Nee, maar je bent wel een kansjongere als je in dezelfde wijk als hun woont.quote:Onbegrijpelijk...
Is ze dat dan niet? Ze word gepiemeld door negers met aids.quote:En dan de foto van mijn zusje...
Bitch ofzo?
We maken ons niet druk we lachen ze uit, en bewerken hun lieve foto'squote:Onbegrijpelijk dat jullie zo levenloos zijn dat jullie je druk gaan maken over anderen..
Als hij zo lief is waarom bedreigd die dan mensenquote:Zo ook Dj Young Voice..
Nee, echt..?quote:Weten jullie dat je door de meiden en jongens op de foto's kan aan geklaagt worden?
Het is hier gemixedquote:Zitten er hier geen volwassenen?
Hoi ik ben Wijnand, heb je msn?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:22 schreef LIIESZ het volgende:
Onbegrijpelijk...
Bitch ofzo?
Onbegrijpelijk dat jullie zo levenloos zijn dat jullie je druk gaan maken over anderen..
Zo ook Dj Young Voice..
Weten jullie dat je door de meiden en jongens op de foto's kan aan geklaagt worden?
Bye
Ehm, moet een foutje zijn. Er zit een heel lieve jongen diep in hem. Het is maar waar je van houdt, maar op fok zijn we best tolerant t.o.v. battyboys!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:22 schreef LIIESZ het volgende:
jij bent niet helemaal lekker , he?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:22 schreef LIIESZ het volgende:
Onbegrijpelijk...
Bitch ofzo?
Zo ook Dj Young Voice..
Bye
Doe niet zo lullig tegen haarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:29 schreef toxikon het volgende:
[..]
jij bent niet helemaal lekker , he?
"...Al gedraagt hij zich niet altijd van binnen zit een hele lieve jongen:)..."
oftewel hij is een lul.
"...Er is nu aangifte gedaan tegen deze jongens.. "
gek als je mensen loopt te bedreigen als ze je kaartje willen controleren.
"...Weten jullie dat je door de meiden en jongens op de foto's kan aan geklaagt worden?.."
kom maar op.
nou doei bedankt voor je poging maar Fail lijkt me
Misschien mag ik wel samen met ze papiertjes prikken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:22 schreef LIIESZ het volgende:
Onbegrijpelijk...
Bitch ofzo?
Zo ook Dj Young Voice..
Bye
ow sorry je wilt haar neuken via msn natuurlijk. gaan we regelen voor je.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Doe niet zo lullig tegen haar
Hoho,...ik vroeg als 1e of er geneukt kon wordenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:33 schreef toxikon het volgende:
[..]
ow sorry je wilt haar neuken via msn natuurlijk. gaan we regelen voor je.
meisje, sorry ik ben een gemene lul.
Thanks for creating a monster!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:36 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik ben deze reeks ooit begonnen![]()
I've created a monster
Gunther ist Gottquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:36 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik ben deze reeks ooit begonnen![]()
I've created a monster
Shaury in het gastenboek van www.blackbandanacrew.nlquote:rotterdam naarr de kk, jullie zulle zien vnavond haters. Eerst me chimeid in veilegheid brenge.
kk peace
quote:rotterdam naarr de kk, jullie zulle zien vnavond haters. Eerst me chimeid in veilegheid brenge.
kk peace
Hij is zelf witquote:KKkazen wagt maar
Het heeft Hart van Nederland niet eens gehaald, dus ik schat die kans niet hoog inquote:
Misschien morgen? of straks?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Het heeft Hart van Nederland niet eens gehaald, dus ik schat die kans niet hoog in\
Al helemaal aangezien Telegraaf en SBS6 zo'n beetje dezelfde nieuwsberichten najagen...
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:44 schreef Mr_DG het volgende:
Jammer dat Wilders in de VS zit, anders was het tijd voor kamervragen![]()
quote:rotterdam naarr de kk, jullie zulle zien vnavond haters. Eerst me chimeid in veilegheid brenge.
kk peace
Hahahah nu valt me trouwens pas op wat ie daarmee bedoelde:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:33 schreef DuShaury het volgende:
en luister dan die guy in die kk foto.
met die uato als dat hem is muhahah
die auto wat ben jij voro gay ass in die
clip ga je wat zien vriend.. ik zweer jullie fokke me op
zo stoer achter de computer weetje.
kk peace
Inderdaad, wat een faal.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hahahah nu valt me trouwens pas op wat ie daarmee bedoelde:
[ afbeelding ]
Een opel = faalquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:54 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een faal.
Ja, kijk al die reacties eens van dat Telegraaf-tuigquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:01 schreef blackbandanacrew het volgende:
Als je zo in de geenstijl comments lees, blijf je mensen tegenkomen die slim denken te zijn met een WHOIS en nog blijven denken dat het echt van BBC is.
Wat een dikke moeder heeft Shaury toch.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
even kijken hoeveel janssen (zo heette hij toch?) er wonen in beverwaard..
Zijn moeder heeft iig een minuut gratis winkelen gewonnen
http://www.winkelcentrumbeverwaard.nl/site/?p=nieuws&id=55
wat doe ik foutquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:16 schreef woads het volgende:
http://www.gifflix.com/files/933cc5f311b4.gif test
Sowieso is dit een onterechte .gif. Dit topic gaat nog jaren door. Ik voorspel absoluut een deeltje 20.quote:
Jij.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:21 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
Dat Rotterdam naar de kk was de echte Shaury niet, jullie trappen te snel in kloons![]()
Al was mijn imitatie wel kankergoed natuurlijk.![]()
Net als die ''laatste post van Shaury'' die heel lang verkeerd stond, met dat gelul over Bloods en getik in capslock, dat was ook een kloon, en een veel slechtere dan mij![]()
Al was mijn imitatie wel kankergoed natuurlijk.
Grappig om uit te proberen.,
Iemand nog wat gehoord van het 8 uur journaal?
Jouw usernamequote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:21 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
Dat Rotterdam naar de kk was de echte Shaury niet, jullie trappen te snel in kloons![]()
Net als die ''laatste post van Shaury'' die heel lang verkeerd stond, met dat gelul over Bloods en getik in capslock, dat was ook een kloon, en een veel slechtere dan mij![]()
Bitch. Ik had je IP moeten checken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:21 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
Die dronkaard van RTL travel ofzo, ik kende m ook niet maar als je zn hoofd ziet vergeet je hem niet snel meerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:28 schreef Mopst3r het volgende:
Wie de fak is Bavo Galama ?Teeeering wat een naam
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:33 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Vorig topic zat je nog te bitchen op deze shittt!!!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:33 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
[..]
Die dronkaard van RTL travel ofzo, ik kende m ook niet maar als je zn hoofd ziet vergeet je hem niet snel meer
Even wat afleiding om de stilte voor de storm te doorbreken, introducing Bavo Galama:quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:40 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
[..]
Even wat afleiding om de stilte voor de storm te doorbreken, introducing Bavo Galama:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:40 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
[..]
Even wat afleiding om de stilte voor de storm te doorbreken, introducing Bavo Galama:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M'n buik, wat doe je!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:40 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Topickaperquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:40 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee hier sta ik onder mijn normale naamquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:48 schreef blackbandanacrew het volgende:
Ben je nou ook DuShaury hier?
HAHAHAHAquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:49 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
Ik heb ze niet gemaakt btw, just spreading the word.
nog 1tje dan:
[ afbeelding ]
Huh? Zeg ik dat dan? Ik leg alleen uit waarom ik een beetje verbaasd wasquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja en? Daarom mag ik geen TVP plaatsen?
Krijgen we een bitchfitty?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Huh? Zeg ik dat dan? Ik leg alleen uit waarom ik een beetje verbaasd was![]()
Ik weet niet welke kant jij op wilt
De goede kantquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Huh? Zeg ik dat dan? Ik leg alleen uit waarom ik een beetje verbaasd was![]()
Ik weet niet welke kant jij op wilt
Inderdaad, shauny gebruikt meer straattaal en uitspraken als: "Luister dan" en "jeweet"quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:54 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
''kk anale abortus,, maak geen fa2 over mij.wacht maar fokkertjes vanavond komt die filmpje, jullie zulle zien me wie je te maken heb
kk peace''
@chillersboek. Bij deze twijfel ik ook offie echt is.
Een broodje bakpao en een bounty in de frituurquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jouw ava en text.. die rooie![]()
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=606687&View=my
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:22 schreef blackbandanacrew het volgende:
Heb het idee dat er vanavond geen filmpje komt.
Ja dat jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Een broodje bakpao en een bounty in de frituur
"Daar hoort nie jonguh"
Waren ze rond 1999 niet bezig met de pulpshow?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja dat jaIk zat weer gillend op de bank hier .. Wat een verekte mongols zijn het ook. Ze worden nu trouwens geweerd van youtube
![]()
Het zijn zeg maar de banana boys van de jaren 90
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=607345
pulpshow was ook meester maar ze hebben nu meer geld dus worden de video's ook automatisch beter.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:24 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Waren ze rond 1999 niet bezig met de pulpshow?dat was ook echt een bizar programma
quote:Er is maar één methode dat werkt bij dat soort uitschotjongeren. Een blik fors gebouwde ME-ers die lui helemaal temmes slaan dat ze 5 maanden niet meer kunnen lopen. Niets coaches, bureau HALT en gedragscursusen!! kost te veel en levert niets op!!
Sst, niet zeggen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:02 schreef tliciouz het volgende:
Het topic gaat weer achteruit, het was net zo spannend vanmiddag!
Ligt inderdaad aan jou!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:17 schreef blackbandanacrew het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of klapt het chillersboekje er vaak uit?
zal eens gaan kijken maar volgens de anale A. lopen daar alleen maar kloons rondquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:17 schreef blackbandanacrew het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of klapt het chillersboekje er vaak uit?
Ik host het gastenboek niet. Staat op webhelpje.be. De site zelf is zo stabiel als het maar kan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:20 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Ligt inderdaad aan jou!
Jij host die site xD!
Haha geen idee trouwens, zit daar eigenlijk nooit :$!
quote:kk flikkers me film komt vanavond op youtube kk homos mij kop gek stressen jullie kk flikkers fuck fok jullie gaan kk zien kk
Bij gebrek aan een harde hedendaagse gang zoals de bbc (oeeeeeeee) van mijn part... hebben we iets om te lachen en ze spelen net zulke grote sukkelsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:30 schreef jesperrrrsss het volgende:
[..]
pulpshow was ook meester maar ze hebben nu meer geld dus worden de video's ook automatisch beter.
p.s de 2 beste afleveringen van dit seizoen zijn dat ze heel dronken zijn en dat ze de auto niet kunnen vinden en met die auto tegen het benzinestation.
ik wil ze wel uploaden op youtube maar ik krijg gelijk! het bericht dat ze misschien illegaal zijn
Bij nader inzien is het een kloon. Er staat DuShauny, het is Shaury.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:25 schreef toxikon het volgende:
goed nieuws volgens chill boek:
Du Shauny
22-10-2009, 22:06:26
kk flikkers me film komt vanavond op youtube kk homos mij kop gek stressen jullie kk flikkers fuck fok jullie gaan kk zien kk
![]()
![]()
kets !quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:27 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Bij nader inzien is het een kloon. Er staat DuShauny, het is Shaury.
Owk haha xD.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:24 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Ik host het gastenboek niet. Staat op webhelpje.be. De site zelf is zo stabiel als het maar kan.
Had ik al opgemerkt ja xDquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:33 schreef blackbandanacrew het volgende:
Ze worden nu ook op hun youtube kanaal lastiggevallen(klik)
Met mijn fotoshop als foto erbijquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:06 schreef blackbandanacrew het volgende:
Hahaha het staat nu ook op geenstijl
dan zit straks de hele beverwaard hierquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:38 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Had ik al opgemerkt ja xD
Ze zijn iig wel beroemd aan het worden!
Hopelijk worden deze topic ook nog ergens genoemd!
Volgens mij komt er geen filmpje.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:46 schreef toxikon het volgende:
o al met al is mijn hosselvrije dag goed ingevuld, nooit verwacht dat het zo'n vaart zou lopen.
nu nog dat filmpje, ik zit er klaar voor, wiet en cola onder handbereik, jwt een beetje feeling met de doelgroep kan geen kwaad
als ie slim is ... maar dat is hij niet, gelukkigquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:46 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Volgens mij komt er geen filmpje.
Slim is hij zeker niet!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:50 schreef toxikon het volgende:
[..]
als ie slim is ... maar dat is hij niet, gelukkig![]()
*deze mening is gebaseerd op de uitlatingen van shaury deze ochtend. emotionele uitbarstingen als deze zijn geen garantie voor de toekomst. (vraag maar aan dirruk)
Niet vergetenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:55 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Hij doet VMBO Kader, nu het 2e jaar, en naar eigen zeggen is hij al 2 keer blijfen zitten.
Owja sorryquote:
Haha laten we dat eens hopen met z'n allen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:00 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik hoop van ganzer harte, dat wanneer mevrouw Du Shaury straks om 05.30 lekker naar zijn bedje wil om tot een uurtje of 3 uit te slapen, om precies 05.45 de politie aanbelt en hem een paar uurtjes verhoort. Daarna wordt hij thuis afgezet in een politiewagen, komt de lokale jeugd hem bedreigen omdat hij met de popo heeft gepraat, en kotsen zijn ouders hem uit omdat iedereen heeft gezien dat hij is opgepakt
eerst filmpje posten daarna mag de politie ze opkomen halen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:02 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Haha laten we dat eens hopen met z'n allen?!
En dat ie zo onder druk wordt gezet dat ie zijn holmaatjes ook nog verlinkt aan de politie ^^!
Daar stem ik mee in. Hij heeft tot 5 uur vannacht, dan mag de politie binnen vallen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:06 schreef toxikon het volgende:
[..]
eerst filmpje posten daarna mag de politie ze opkomen halen.
Dat dus.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:06 schreef toxikon het volgende:
[..]
eerst filmpje posten daarna mag de politie ze opkomen halen.
Nieuwe bodykit voor de corsaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een harde hedendaagse gang zoals de bbc (oeeeeeeee) van mijn part... hebben we iets om te lachen en ze spelen net zulke grote sukkels![]()
met een dubbele pijp..kut!
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=199144
New Kidsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nieuwe bodykit voor de corsa
Shit, te snel afquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:17 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
[..]
..en ja ik kom uit Brabant
Hun oplossing zal wel weer een welgemeend ''foei!'' gevolgd door taakstrafje van 4 uur of een rapworkshop/straatvoetbaltoernooi zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
De PvdA zit er ook alweer bovenop:
PvdA-fractievoorzitter Peter van Heemst reageert heftig: "Dit is een schokkende vorm van intimidatie van onze RET-ers, mensen die in Rotterdam dagelijks in de weer zijn om reizigers snel en veilig te vervoeren."
Nou ik vind sowieso dat mensen die allemaal stoer gaan lopen doen en bedreigen sociaal uitgebannen dienen te worden omdat als je niks doet ze zon, ''zie je wel ik ben de man'' gevoel geeft en hun ego nog verder groeit. De verkankering van dat soort mensen moet uitgeroeid worden voordat ze meer mensen er in mee trekkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Haha, maar tis sowieso volslagen debiel dat de autoriteiten () en de media dit zo serieus nemen.. We zijn gewoon een potje aan het ouwehoeren met relnegers en opeens duiken al die idioten erbovenop
Google-journalistiek ftw
Inderdaad, ik geef jouw 4 kanker kansjongentjes omdat ik hetzelfde denk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Haha, maar tis sowieso volslagen debiel dat de autoriteiten () en de media dit zo serieus nemen.. We zijn gewoon een potje aan het ouwehoeren met relnegers en opeens duiken al die idioten erbovenop
Google-journalistiek ftw
Je bent weer lekker aan de gang int Chillersboekquote:
quote:Harrie van Kempen
22-10-2009, 23:29:03
GEERT WILDERS! Gooi deze apen het land uit! Kriminelen tot aan met! Maar de linkse kliek steekt zn kop in het zand en luistert niet naar het VOLK! Zullen wel wegkomen met een 'foei nooit meer doen' van Oom Agent!
Dat ben ik niet eensquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Je bent weer lekker aan de gang int Chillersboek![]()
[..]
http://www.webhelpje.be/gastenboek/gastenboek.php?name=blackbandquote:
quote:D Shaury
22-10-2009, 23:46:43
jongens... willen jullie nou gewoon hier mee stoppenik vind het echt niet leuk meer.. ik wil gewoon weer normaal met mijn vrienden buiten kunnen spelen... sorry oke? ...
Danny Shaury
22-10-2009, 23:45:02
nou geile gerrit. ik ken jou niet maar als je onder de 20 bent... graag!
Wat een triest persoon!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:03 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
[..]
Mag ik van uw, 10 miljoen's
Mensen die zelf geen mening hebben, en fantastische verhalen schrijven op internet die beginnen met "Als ik ze eens tegenkwam dan zou ik" en vervolgens als ze die mensen tegenkomen denken "Niet aankijken, snel doorlopen, let op me portemonnee" stemmen op Wilders.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:56 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
[..]
Dat ben ik niet eens
Ik vind wel dat Wilders op punten gelijk heeft hoor, maar ik roep nooit blind WILDERS DOE ES GAUW WAT ERAAN.
alles heeft zn tijd
Ineens heeft iedereen op het chillersboek de lolbroek aanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:06 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Wat een triest persoon!
Als je Shaury gaat klonen doe het dan goed. Dit vind ik zelfs zielig voor Shaury, zo'n slechte kloon xD
ook die mensen hebben stemrechtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:07 schreef Raznet het volgende:
[..]
Mensen die zelf geen mening hebben, en fantastische verhalen schrijven op internet die beginnen met "Als ik ze eens tegenkwam dan zou ik" en vervolgens als ze die mensen tegenkomen denken "Niet aankijken, snel doorlopen, let op me portemonnee" stemmen op Wilders.
En die zeggen "ga eens terug naar je eigen land" en "wat hebben die mensen hier te zoeken".
quote:De jongeren noemen zich de BlackBananaCrew en zijn actief in de wijk Beverwaard.
Ja vind je het gek, in een land hoor je normaal over straat te kunnen. Als je lastig gevallen word door jongeren als je op hun pad komt dient daar door de overheid wat gedaan aan te wordenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:07 schreef Raznet het volgende:
[..]
Mensen die zelf geen mening hebben, en fantastische verhalen schrijven op internet die beginnen met "Als ik ze eens tegenkwam dan zou ik" en vervolgens als ze die mensen tegenkomen denken "Niet aankijken, snel doorlopen, let op me portemonnee" stemmen op Wilders.
En die zeggen "ga eens terug naar je eigen land" en "wat hebben die mensen hier te zoeken".
Lees het topic eens door?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:16 schreef MilaNL het volgende:
Is iemand dit al opgevallen?
http://www.telegraaf.nl/b(...)ing_RET__.html?p=3,2
[..]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:13 schreef toxikon het volgende:
[..]
ook die mensen hebben stemrecht
er zitten dus ook nadelen aan democratie. maar wacht effe ... zitten we nu over politiek te praten?
kan niet hoor!
Nee man dat is nieuw voor mequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:16 schreef MilaNL het volgende:
Is iemand dit al opgevallen?
http://www.telegraaf.nl/b(...)ing_RET__.html?p=3,2
[..]
zijn de gegevens van SIDN. En die heeft blackbandanacrew (de FOK! user) dus ingevuld.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:29 schreef Dartanion het volgende:
Op hun youtube kanaal zijn persoonlijke gegevens verschenen!
D Shaury
Acacialaan xx
3053ZA Rotterdam
Netherlands
Tel: xxxxxxxxx
Iemand die kan achterhalen of ze kloppen? Ik heb de echte gegevens even in een .txt bestandje opgeslagen..
Dat zijn de gegevens van blackbandanacrew.nl.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:29 schreef Dartanion het volgende:
Op hun youtube kanaal zijn persoonlijke gegevens verschenen!
D Shaury
Acacialaan xx
3053ZA Rotterdam
Netherlands
Tel: xxxxxxxxx
Iemand die kan achterhalen of ze kloppen? Ik heb de echte gegevens even in een .txt bestandje opgeslagen..
Very offtopic, maar de spreekwoordelijke spijker en z'n kopquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:16 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
[..]
Wat een faalhaas reactie. Punt is, Wilders is beter dan niks. Dat Fortuyn er niet meer is jammer, maar helaas. Wilders mist alleen de nuancering waardoor die zo'n tokkie imago heeft.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:39 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
Nou jongens 13 komt er bijna aan en het word weer een beetje dood hier..![]()
Kijk naar het chillersboek en wat voor reacties de PVV stemmers neer zetten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:16 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
[..]
Ja vind je het gek, in een land hoor je normaal over straat te kunnen. Als je lastig gevallen word door jongeren als je op hun pad komt dient daar door de overheid wat gedaan aan te worden
Wat ben jij voor iemand, een ach laat Wilders maar lullen alles komt vanzelf goed, gewoon braaf omlopen mensen probleem lost zichzelf wel op?
Wat een faalhaas reactie. Punt is, Wilders is beter dan niks. Dat Fortuyn er niet meer is jammer, maar helaas. Wilders mist alleen de nuancering waardoor die zo'n tokkie imago heeft. Maar hij wint er wel stemmen mee. Zo doorzichtig en simpel. Het bewijst als geen ander het falen van de politiek dat hij aan het winnen is en niemand er wat tegen doet
KeTel 1 en slapie doenquote:Jongen... geloof me ga hier weg!
Ik ken Shauny. Wordt door al die loosers hier gebashed, hij paar jaar ouder dan jij. Dit is niet goed. Ik kan het weten want was jaren jongerenwerker. Niet in de Beverwaard hoor, belangenverstrengeling noemden ze dat, maar je weet tog?
Dit gaat over de Black Bananas Club. Gewoon chille gasten uit Beverwaard. Ok negerts, beetje dishen, bitches, RET, niggers...
Hier allemaal haters.. maar geloof me die Beverboy's zijn groot in de scene
Liefs,
Gerrit
-ketel 1 en slapie doen-
ja geile gerrit is grappig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Kerel 1 en slapie doen!!!!!
Ja ik zeg toch al dat hij juist door zn gebrek aan nuancering tokkies aantrektquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:42 schreef Raznet het volgende:
[..]
Kijk naar het chillersboek en wat voor reacties de PVV stemmers neer zetten.![]()
![]()
Het is nog triester dan de reacties van de BlackBandanaCrew zelf.
En de politiek van tegenwoordig heeft meer humor nodig.
Hij heeft een mannetjesmaker nodigquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:49 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch al dat hij juist door zn gebrek aan nuancering tokkies aantrekten de politiek van tegenwoordig heeft inderdaad meer humor nodig. Zijn autootje verhaal en kopvodden tax metafoor (metafoor ja, het word veel te serieus genomen
) waren dan ook geniaal. Vast niet zelfgeschreven maargoed.
Triester dan de zwarte bananen kan niet btw dAn ZoUwj ik zo moetuh gaan typuh swa met je kanker torrie r0tterdam roffa du gekste ()
Omdat we allemaal kankerlui zijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:51 schreef Raznet het volgende:
[..]
Hij heeft een mannetjesmaker nodig![]()
En we moeten onze eigen politieke partij startenvolgens mij zouden sommige FOK! leden het nog best aardig doen
. En als zelfs een pedofiel Ad van den Berg de Naastenliefde partij kan oprichten
waarom wij dan ook niet een partij
![]()
![]()
Heeft die gast serieus een drankprobleem of maken we alleen maar lol omdat zijn kop eruit ziet alsof ie al 50 jaar teveel zuipt?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:40 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |